-
ثبت اطلاعات مصارف پژوهشی
-
برای ثبت اطلاعات مصارف پژوهشی باید به قسمت عملیات رفته و از طریق فرم های دبیران، بخش مصارف پژوهشی را انتخاب نمایید. در این بخش مانند سایر بخش ها علاوه بر افزودن اطلاعات برای یک مورد، امکان مشاهده و ویرایش اطلاعات سایر رکوردها نیز وجود دارد. برای افزودن اطلاعات مصارف پژوهشی باید بر روی دکمه افزودن کلیک شود. پس از آن فرمی با نام افزودن مصارف پژوهشی باز می شود که اطلاعات کامل آن، در جدول زیر آمده است. پس از ورود اطلاعات، برای ذخیره رکورد، باید دکمه ثبت اطلاعات و تغییرات در انتهای فرم کلیک شود.
-
نام فیلد ضروری بودن توضیحات عضو هیات علمی نام عضوی از هیات علمی که به فعالیت موردنظر مربوط است در این فیلد تعیین می شود. نوع به کمک این فیلد نوع فعالیت موردنظر انتخاب می شود. تاریخ ابلاغ کشور در صورت انتخاب موارد "هزینه بلیط" و "هزینه فرصت مطالعاتی دانشجو" از combobox نوع، این فیلد نمایش داده می شود. در این فیلد باید نام کشور موردنظر تایپ شود. شماره نامه شماره نامه ابلاغ مصرف پژوهشی در این فیلد تایپ می شود. نام همایش/کارگاه در صورت انتخاب موارد "ثبت نام همایش"، "عضویت در انجمن"، "هزینه ثبت نام دانشجو"، "هزینه ترجمه مقاله" و "هزینه چاپ مقاله" از combobox نوع، این فیلد نمایش داده می شود. در این فیلد باید نام همایش یا کارگاه مربوطه تایپ شود. نام شخص در صورت انتخاب موارد "حق التحقیق"، "هزینه ثبت نام دانشجو"، "مساعدت"، "اهدا" و "هزینه فرصت مطالعاتی دانشجو" از combobox نوع، این فیلد نمایش داده می شود. نام دانشجو و یا فرد موردنظر در این فیلد تایپ میشود. شهر در صورت انتخاب موارد "هزینه بلیط" و "هزینه فرصت مطالعاتی دانشجو" از combobox نوع، این فیلد نمایش داده میشود. در این فیلد باید نام کشور موردنظر تایپ شود. اعتبار مصوب (ریال) میزان اعتباری که به فعالیت موردنظر تخصیص داده شده است، ورودی این فیلد خواهد بود. ملاحظات