-
تنظیمات سیستم
-
با مراجعه به منوی بخش مدیریت سیستم، زیربخشی با نام تنظیمات سیستم وجود دارد که با کلیک بر روی آن به صفحه جدیدی مطابق شکل زیر هدایت می شوید.
-
-
آیین نامه ارتقا
-
در بخش آیین نامه ارتقا، امکان بارگذاری فایل PDF وجود دارد. فایلی که در این بخش بارگذاری می شود، در بخش درخواست ارتقا برای همکاران قابل دانلود است.
-
اعتبار به ازای امتیاز(ریال)
-
تعیین این مورد که به ازای هر امتیاز دریافتی از موارد مختلف مانند مقاله، کتاب و ... چه مقدار اعتبار باید تخصیص داده شود در این بخش انجام می شود. این فیلد اجباری است و باید حتما پر شود.
-
گرنت به ازای هر امتیاز به تجهیزات(ریال)
-
تعیین این مورد که به ازای هر امتیاز دریافتی از تجهیزات مربوط به طرح های کاربردی، چه مقدار اعتبار باید تخصیص داده شود در این بخش انجام می شود. این فیلد اجباری است و باید حتما پر شود.
-
گرنت به ازای هر امتیاز به بالاسری(ریال)
-
تعیین این مورد که به ازای هر امتیاز دریافتی از موارد بالاسری طرح های کاربردی، چه مقدار اعتبار باید تخصیص داده شود در این بخش انجام میشود. این فیلد اجباری است و باید حتما پر شود.
-
انواع گرنت اهدایی
-
در سامانه، زیربخشی با نام اعتبار ویژه سال های متمادی در منوی فرم بیران در بخش عملیات وجود دارد. در این بخش میتوان از طریق گزینه بررسی اعتبار ویژه، به فرد خاصی گرنت تخصیص داد و یا گرنت را حذف نمود. همانطور که پیشتر اشاره شد، در فرم افزودن گرنت اهدایی و در فیلد نوع گرنت اهدایی، موارد مختلفی وجود دارد که میزان گرنت تأیید شده(ریال) جز برای مورد اهدا توسط یکی از اعضای هیات علمی، برای سایر موارد قابل تغییر نیست. جهت تعیین اینکه هر کدام از این موارد دارای چه مقدار گرنت اهدایی هستند میتوان از این بخش کمک گرفت. پس از تعیین نوع گرنت اهدایی موردنظر، در فیلد مقدار گرنت اهدایی، میزان گرنت تأیید شده(ریال) مشخص می شود. برای تعیین گرنت سایر موارد نامشخص نیز باید علامت کلیک و رویه قبل طی شود. برای حذف یک مورد نیز کافی است که دکمه حذف در انتهای ردیف آن کلیک شود.
-
ضرایب همکاری
-
در ارزیابی فعالیت های انجام شده توسط اعضای هیات علمی، ممکن است برای فعالیتی چندین همکار وجود داشته باشد. طبق آیین نامه های دانشگاه و یا مؤسسه موردنظر، هر یک از این همکاران بسته به اینکه نامشان در کدام ردیف ذکر شده است، ضریبی از امتیاز تخصیص داده شده به فعالیت را کسب می نمایند. این ضرایب در مستندات آیین نامه ها مشخص شده است و در این بخش میتوان آنها را وارد سامانه کرد. نکتهای که در این بخش باید به آن دقت نمود این است که ضرایب باید به صورت اعدادی در بازه 0 و 1 وارد شوند. افزودن مورد جدید از طریق کلیک بر روی علامت امکانپذیر است. برای حذف یک مورد نیز کافی است دکمه حذف در انتهای ردیف مربوط به آن کلیک شود. در پایان برای ذخیره تمامی اطلاعات و تغییرات باید دکمه ثبت اطلاعات و تغییرات در انتهای صفحه کلیک شود.
-