|
|
مقالات چاپ شده در نشریات بینالمللی
- Seyed Abolghasem Mira, Shiva Chupani, and Amir Hiseni Panahandeh. "effect brand love and self-concept connection on brand loyalty." NATIONALPARK-FORSCHUNG IN DER SCHWEIZ (Switzerland Research Park Journal) 102, no. 12 (2003): 1671-1680.
- Amir Khanlari, [] [], and Seyed Abolghasem Mira. "the effects of social mediabased brand communities on brand loyalty and brand equity." IGI Global 12, no. 216 (2005): .
- Iman Mostashzr ..., and Seyed Abolghasem Mira. "explanation of factor affecting the export of flowers in iran: a case study in alborz province." European Online Journal of Natural and Social Sciences 2, no. 3 (2013): 3217-3227.
- Seyed Abolghasem Mira. "the effect of customer engagement and customer value on purchasing hedonistic brands." NATIONALPARK-FORSCHUNG IN DER SCHWEIZ (Switzerland Research Park Journal) 12, no. 102 (2013): 1694.
- Seyed Abolghasem Mira. "Studying Relation the Interpersonal Communications, Brand Origin and Brand Image with the Intention of Luxury Brands Purchasing." NATIONALPARK-FORSCHUNG IN DER SCHWEIZ (Switzerland Research Park Journal) 102, no. 12 (2013): 1681-1693.
- Seyed Abolghasem Mira, Amirhossin Panahandeh, and Reza Shabani. "Value Creation of Luxury Brands for Consumers." International Journal of Academic Research in Business and Social Sciences 4, no. 2 (2014): 269-283.
- Seyed Abolghasem Mira, Laleh Tavakoli, and Amirhossin Panahandeh. "The Role of Excitement and Brand Image in Word of Mouth." European Journal of Business and Management 17, no. 6 (2014): 170-177.
- seyed mohammad saadat, Seyed Abolghasem Mira, and Ali Asghar Pourezzat. "age based cellular strategic planning to deal effectivevly with chinese goods market." Science Arena Publications, Specialty Journal of Knowledge Management 1, no. 4 (2015): 12-20.
- سیدابوالقاسم میرا، امیرحسین پناهنده و رضا بسطامی. "نقش تعامل مشتری و ارزش مشتری در خرید مارک فایده." INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT LIFE SCIENCES 12، 3 (1392): 304-309.
- سیدابوالقاسم میرا. "مطالعه رابطه منشأ نام تجاری ارتباطات و نام تجاری تصویر فردی با قصد خرید از مارک های لوکس." NATIONALPARK-FORSCHUNG IN DER SCHWEIZ (Switzerland Research Park Journal) 12، 102 (1392): 1681-1693.
- طهمورث حسنقلی پوریاسوری، سیدابوالقاسم میرا و سحر صمیمی مقدم. "مطالعه نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه در حال توسعه صنعت اکوتوریسم جزیره کیش." Information and Knowledge Management 4، 7 (1392): 73-85.
- سیدابوالقاسم میرا، طهمورث حسنقلی پوریاسوری، فرشته فرزیان پور و شادی حسینی. "اثر تبلیغات اینترنتی در مقایسه با دیگر تبلیغات غیر اینترنتی در ادراک مصرف کننده." PENSEE 76، 3 (1392): 409-427.
|
|
|
|
|