تحصیلات
کتابهای تالیفی
- Taher Roushandel Arabtani, Somayeh Labafi, Datis Khajeheian, and Seyed Mahdi Sharifi. "Teaching Media Management: A curriculum Development." Porto: Media xxi, 2018.
- Seyed Mahdi Sharifi, and naser jahani. "A handbook of leadership in creative industry." : lambert, 2019.
- طاهر روشندل اربطانی و سیدمهدی شریفی. "از سرمایه شهرتی تا شهرت رسانه ای." : انتشارات علمی و فرهنگی، 1394.
- طاهر روشندل اربطانی، سیدمهدی شریفی و سمیه لبافی. "مدیریت رسانه: مفاهیم، نظریه ها و رویکردها." : انتشارات دانشگاه تهران، 1396.
- سیدمهدی شریفی و افشین امیدی. "ژورنالیسم تلویزیونی، فلسفه ،معرفت شناسی، روشها." : تیسا، 1397.
- سیدمهدی شریفی، علی حاجی محمدی و نفیسه انصاری. "مدیریت منابع انسانی در صنایع خلاق." : انشارات سازمان مدیریت صنعتی، 1397.
- سیدمهدی شریفی و افشین امیدی. "نظریه های رسانه(همراه با رویکردهای نوین)." تهران: ادیبان روز، 1398.
- سیدمهدی شریفی، تهمینه بختیاری، مهران ابراهیمی و علی حاج محمدی. "فنون اقناع در رسانه." : انتشارات دانشگاه تهران، 1399.
کتابهای ترجمه شده
کتاب های غیر از تالیف و ترجمه
مقالات چاپ شده در نشریات بینالمللی
- Seyed Mahdi Sharifi, Davoud Salmani, and Sajjad Karami Namivandi. "Identification of Solutions to Strengthen and Equip Teachers of Ministry of Education to Media and Information Literacy." International Journal of Management sciences and Education 4, no. 5 (2004): 131-138.
- Seyed Mahdi Sharifi, Gfchgfy Nhi, and Gfchgfy Xfgrhgt. "An Investigation into the Effect of Social and individual Skills on Islamic Republic of Iran Sport TV Staff Performance." Researcher 2015, Volume 7, Issue 3. Ma, Hongbao, PhD Researcher Journal Marsland Press, no. 3 (2004): 28-35.
- Mehran Ebrahiminejad, and Seyed Mahdi Sharifi. "Analyzing the Effect of Persuasion Component on the Audience." Journal of politics and law 9, no. 9 (2005): 8.
- Seyed Mahdi Sharifi, Gfchgfy Nhi, and Gfchgfy Xfgrhgt. "An Investigation into the Effect of Emotional Intelligence on Staff Performance Rate: A case of Islamic Republic of Iran Sport TV." New York Science Journal (ISSN: 1554-0200), no. Volume 8, Issue 3. (2005): 62-69.
- Seyed Mahdi Sharifi, and Fahimeh Negintaji. "Design and Explaining Human Resource Development in Order to Achieve Media Reputation (Case Study)." MAGNT RESEARCH REPORT 7, no. 2 (2014): 547-558.
- Fahimeh Negintaji, Taher Roushandel Arabtani, and Seyed Mahdi Sharifi. "Designing the Model of effective factors on Job performance of News Announcers in Islamic Republic of Iran Broadcasting." Research Journal of Recent Sciences 5, no. 1 (2016): 35-42.
- Mehrdad Estiri, Abbas Nargesian, Farinaz Dastpish, and Seyed Mahdi Sharifi. "The impact of psychological capital on mental health among Iranian nurses: considering the mediating role of job burnout." SpringerPlus 5, no. 1 (2016): .
- Seyed Mahdi Sharifi, Nafisseh Anssari, and Mina Asadolalh. "A critical discourse analytic approach to discursive construction of Islam in Western talk shows: The case of CNN talk shows." International Communication Gazette 79/1, no. 79/1 (2017): 1.
- Seyed Mahdi Sharifi, Javad Khazipol, Mohammad Reza Jalilvand, Reihane Sadat Tabatabaieyan, and MOHAMMAD AMIN GOROUHI. "Forecasting of advertising effectiveness for renewable energy technologies: A neural network analysis." TECHNOLOGICAL FORECASTING AND SOCIAL CHANGE 1, no. 143 (2019): .
- Seyed Mahdi Sharifi, Datis Khajeheian, and Kobra Samadi Mashhadi. "Corporate Media Entrepreneurship in Public Service Broadcasts: An exploratory Study of IRIB use of External Innovations." AD-minister 34, no. 34 (2019): .
- Mohammad Reza Jalilvand, Javad Khazaie, GFCHGFY Turskis, and Seyed Mahdi Sharifi. "Information technology competency and knowledge management in the hospitality industry service supply chain." Tourism Review ahead-of-print, no. ahead-of-print (2019): .
- سیدمهدی شریفی. "بررسی و اولویتبندی عوامل موثر در شهرت رسانهای کانالهای خبری در پیامرسانها." مطالعات رسانه ای 48، d; (1399): .
مقالات چاپ شده در نشریات داخلی
- Seyed Mahdi Sharifi, Afshin Omidi, and Efesgr Dfhesr. "The Impact of Instagram Use on Body Image Concerns among Iranian University Female Students: A Phenomenological Approach." International Journal of Academic Research in Psychology 3, no. 1 (2016): .
- سیدمهدی شریفی و عباس نرگسیان. "بررسی رابطه بین مدیریت تأثیر با پیامدهای رفتاری آن در بین مدیران و کارکنان کتابخانه های دانشگاه تهران." تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی 47، 1 (1392): 97-112.
- طاهر روشندل اربطانی، سیدرضا سیدجوادین، اسماعیل سعدی پور و سیدمهدی شریفی. "نقش توسعه منابع انسانی در شهرت رسانهای و خلق سرمایه شهرتی." پژوهشهای ارتباطی 20، 74 (1392): 43-69.
- طاهر روشندل اربطانی، سیدمهدی شریفی و عباس نرگسیان. "تبیین مدل توسعه منابع انسانی جهت دستیابی به شهرت رسانه ای مطالعه موردی واحد مرکزی خبر." فصلنامه مدیریت دولتی دوره پنجم، شماره چهار (1392): 139-156.
- سیدمهدی شریفی و بهاره رادمنش. "بررسی تاثیربرنامه استعدادیابی شبکه تلویزیونی من و تو یک برسبک زندگی دانشجویان مطالعه موردی دانشگاه تهران." فرهنگ در دانشگاه اسلامی سال چهارم، شماره 2 (1393): 225.
- سیدمهدی شریفی. "ارتباط میان فرهنگ سازمان، مدیریت منابع انسانی استراتژیک و رفتار شهروندی سازمانی در سازمانهای ارتباطی (مطالعه موردی رادیو تاویزیون ایران)." فصلنامه علمی پژوهشی نوآوری و ارزش آفرینی دوره ششم، ششم (1393): 25-40.
- سیدمهدی شریفی، محمد رضا تابان و وحید شرفی. "بررسی رابطه بین تفکر استراتژیک و عملکرد کارکنان (مورد مطالعه : کارکنان کتابخانه های دانشگاه دولتی استان ایلام)." تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی 48، 3 (1394): 371-389.
- سیدمهدی شریفی و جواد جواهری. "تدوین استراتژی برای رسانههای دیجیتال در کشور با هدف تأثیرگذاری دینی و فرهنگی بر قشر دانشجو." فرهنگ در دانشگاه اسلامی 5، 15 (1394): 163-182.
- سیدمهدی شریفی، محمد مهدی فرجیان، میکائیل دیانی و شمسی سلمانی زاده. "تاثیر مناظره های تلویزیونی به عنوان یک روش تبلیغاتی بر شکل دهی به نظر رای دهندگان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاههای ایران)." پژوهشهای ارتباطی 22، 3 (1394): 53-67.
- منوچهر انصاری، سیدمهدی شریفی و نفیسه انصاری. "شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر خلاقیت تبلیغات تلویزیونی در ایران." مدیریت بازرگانی 7، 4 (1394): 720-745.
- سیدمهدی شریفی، نفیسه انصاری و مینا اسدالله زاده. "ایرانهراسی در گفتگوهای خبری سی ان ان مطالعهای بر مبنای رویکرد تحلیل گفتمان انتقادی ون دایک." مطالعات انقلاب اسلامی سال سیزدهم، شماره 45 (1395): 189-208.
- سیدمهدی شریفی، مهدی یار راشد و هادی سابقی. "طراحی مدل حفظ کارکنان دانشی سازمانهای رسانه ای آينده." فصلنامه رسانه 2، 4 (1396): 33.
- سیدمهدی شریفی، محمد حسین ظریفیان یگانه و محمد علی صابری. "مطالعة تأثیر ابعاد هوش هیجانی بر عملکرد کارکنان (مورد مطالعه: شبکۀ ورزش سیمای جمهوری اسلامی ایران)." مدیریت فرهنگ سازمانی 15، 2 (1396): 373-392.
- مهرداد استیری و سیدمهدی شریفی. "شناسایی و ارزیابی اقدامات سیستم های کاری با عملکرد بالا در صنعت خدمات بانکداری کشور." فصلنامه علمی پژوهشی نوآوری و ارزش آفرینی 5، 10 (1396): 93-107.
- سیدمهدی شریفی و عقیله شهرستانی. "بررسی رابطه بین میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی موبایلی ( تلگرام) با رفتار و اخلاق اجتماعی کاربران با رویکرد دینی." فرهنگ در دانشگاه اسلامی 2، 2 (1396): 455.
- سیدمهدی شریفی و عقیله شهرستانی. "بررسی رابطۀ بین میزان استفاده از شبکه هاي اجتماعی مجازي موبایلی(تلگرام) با رفتار و اخلاق اجتماعی کاربران با رویکرد دینی." فرهنگ در دانشگاه اسلامی 1، 8 (1396): 44.
- سیدمهدی شریفی. "طراحی مدل حفظ کارکنان دانشی سازمانهای رسانهای آینده." فصلنامه رسانه 28، 3 (1396): 103-120.
- سیدمهدی شریفی. "بررسی رابطۀ بین میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی موبایلی(تلگرام) با رفتار و اخلاق اجتماعی کاربران با رویکرد دینی." فرهنگ در دانشگاه اسلامی 7، 24 (1396): 276-422.
- سیدمهدی شریفی و فائزه مدللیان. "شناسایی ارزشهای عمومی تاثیرگذار درفرآیند خط مشی عمومی جهت تحقق منافع عمومی شهروندان." صنعت و دانشگاه 9، 31و32 (1396): 83-91.
- سجاد کریمی نمیوندی، سیدمهدی شریفی و المیرا جنوی . "شناسایی راهکارهای افزایش سواد رسانهای و اطلاعاتی اعضای هیئتعلمی و دانشجویان دانشگاههای کشور." پژوهشهای ارتباطی 24، 92 (1396): 99-124.
- سیدمهدی شریفی، سمیه لبافی و بیتا مرزبان. "آسیبشناسی سیاستگذاری تولید محتوای فضای مجازی در ایران." فصلنامه مدیریت دولتی 10، 2 (1397): 251-268.
- سیدمهدی شریفی و سجاد کریمی نمیوندی. "بررسی ابعاد آموزش سواد رسانهای و اطلاعاتی در نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی کشور." دو فصلنامه علمی دین و ارتباطات 25، 2 (1397): 111.
- سیدمهدی شریفی، شیما نعمت الله زاده و سمیه لبافی. "الزامات به کارگیری رسانههای اجتماعی در مدیریت بحرانهای پزشکی." فصلنامه دانش پیشگیری و مدیریت بحران 8، 4 (1397): 387.
- سیدمحمد مقیمی، حسین خنیفر، محمدمهدی اردی بهشت و سیدمهدی شریفی. "ارائه الگوی آموزش مهارت محور برای توسعه کارآفرینی رسانه ای." توسعه کارافرینی 11، 4 (1398): 681-700.
- سیدمهدی شریفی، جواد جواهری و مهرداد استیری. "تدوین راهبردهای کسب وکار در بازیهای رایانهای در ایران." تحقیقات فرهنگی ایران 12، 1 (1398): .
- امیر حاتمی، طاهر روشندل اربطانی، سیدمهدی شریفی و بهروز قلیچ لی. "بررسی نقش قابلیتهای فناوری در پیادهسازی موفق نوآوری باز در حوزه IPTV سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران." رسانه های دیداری و شنیداری 13، 29 (1398): .
- علی اکبر فرهنگی، سیدمهدی شریفی، وجه الله قربانی زاده و قاسم صفایی نژاد. "طراحی مدل خطمشیگذاری توسعه صنعت کتاب الکترونیک در ایران." مطالعات راهبردی سیاست گذاری عمومی 5، 1 (1398): 9-32.
- سیدمهدی شریفی، سمیه لبافی و محمد حسن یادگاری. "شناسایی ویژگیهای نظام بازاریابی محتوای زنانه در صنایع خلاق." مدیریت بازرگانی 11، 2 (1398): .
- سیدمهدی شریفی، محمد رضا سعید آبادی، مهرداد استیری و عسگری حسین تبار. "طراحی مدل سیستمی آموزش و توسعه سرمایه انسانی در صنایع خلاق." فصلنامه پژوهش های مدیریت منابع انسانی 11، 35 (1398): .
- سیدمهدی شریفی و امیر حاتمی. "ارائه مدل تبیین نقش مدیریت منابع انسانی در اجرای موفق نوآوری باز صنعت رسانه (مورد مطالعه: حوزه IPTV سازمان صداوسیما)." پژوهشهای ارتباطی 26، 97 (1398): .
- سیدمهدی شریفی و پریسا نظامی. "شهرت رسانهای ابزاری برای پیشبرد فعالیتهای خبری پیامرسانهای اجتماعی." فصلنامه رسانه 30، 2 (1398): .
- سیدمهدی شریفی، سهیلا بورقانی فراهانی ، طاهر روشندل اربطانی و محمد صادق دهنادی. "طراحی مدلی برای آموزش کودکان از طریق تلوزیون بارویکرد شناختی برای آموزش محیط زیستی." آموزش محیط زیست و توسعه پایدار 7، 4 (1398): .
- زینب شاهینی و سیدمهدی شریفی. "طراحی مدل دیپلماسی رسانه ای جهت دستیابی به برند ملی." فصلنامه رسانه 30، 3 (1398): .
- سیدمهدی شریفی و محمدمهدي فرجيان. "بررسی تاثیر دو عامل حذف ارتباطات غیرکلامی و ارسال در لحظه پیام، بر فرایند انتقال پیام در پیامرسانهای موبایلی." فصلنامه مطالعات رسانه های نوین (دانشگاه علامه طباطبائی) پنجم، 19 (1398): .
- سیدمهدی شریفی، سعید قنبری، علی کردکتولی و کبری صمدی مشهدی. "شناسایی الگو های ذهنی خبرنگاران خبرگزاری های ایران پیرامون » انگیزش برای خلاقیت." پژوهشهای ارتباطی 3، 99 (1398): .
- سیدمهدی شریفی، محمدسعید لشگری، مريم ترابي و سپیده سیروس کبیری. "آسیبهای نظام حقوق و دستمزد در صنایع خلاق با هدف نگهداشت کارکنان دانشی )مورد مطالعه: صداوسیمای مرکز فارس(." رسانه های دیداری و شنیداری 4، 32 (1398): .
- وحید آقامحسنی، محمدرحیم اسفیدانی، سیدمهدی شریفی و عزت اله عباسیان. "راهبردهای بازاریابی سازمانهای رسانهای از طریق رسانههای اجتماعی." مجله جهانی رسانه ـ نسخه فارسی 14، 2 (1398): .
- سیدمهدی شریفی و سهیلا بورقانی فراهانی . "تدوین الگویی جهت ارتقای کارکرد شبکه های اجتماعی مجازی در راستای بهبود وضعیت سلامت زنان." فصلنامه مطالعات رسانه های نوین (دانشگاه علامه طباطبائی) 5، 20 (1398): .
- سیدمهدی شریفی و حجت سلیم. "ارتباطات اقناعی مبتنی بر شناخت چندبعدی مخاطب." مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه سوم، هفت (1399): .
- سیدمهدی شریفی، علی اکبر فرهنگی، علی حیدری، سید وحید عقیلی و فاطمه میرزایی رابر. "طراحی مدل شایستگی رهبران صنایع خلاق با استفاده از روش پشتیبان اجماع گسسته و مدلسازی ساختاری تفسیری." مدیریت صنعتی دانشگاه تهران 12، 2 (1399): .
- مهدی رجب بلوکات، سیدمهدی شریفی و محمد افکانه. "شناسایی شایستگیهای مدیران صنایع خلاق (مورد مطالعه: خبرگزاریهای جمهوری اسلامی ایران)." مطالعات مدیریت دولتی ایران 3، 2 (1399): .
- سیدمهدی شریفی و سعید قنبری فر. "ارائه چهارچوبی برای مدیریت تنوع نیروی انسانی در سازمان صدا وسیما." مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه سه، نهم (1399): .
- سمیه لبافی ، سیدمهدی شریفی و داود محمدی. "مطالعه روند تولیدات علمی در حوزه رسانه و امنیت در پایگاه استنادی وبگاه علوم." پژوهشهای ارتباطی 27، 123 (1399): .
- مهیار کمالی سراجی، سیدحیدر میرفخرالدینی، سیدمهدی شریفی و افشین امیدی. "پیش بینی فروش فیلم در گیشه سینمای ایران با رویکرد پویایی سیستم." فصلنامه مطالعات فرهنگ ارتباطات 22، 55 (1400): .
- سیدمهدی شریفی، سیاوش صلواتیان و حجت سلیم. "شناسایی وظایف و الزامات اخلاقی رسانههای اسلامی در حوزه خبر و اطلاعرسانی." دو فصلنامه علمی دین و ارتباطات 28، 1 (1400): .
- زهرا سادات صدوق، سیدمهدی شریفی و سمیه لبافی . "امکانسنجی استفاده از دادههای رسانههای اجتماعی در مدیریت شهرت بخش خبری سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران." فصلنامه مدیریت دولتی 13، 4 (1400): .
- سیدمهدی شریفی، عمار کلانتری، حمیدرضا حسینی دانا و سید عبدالله سجادی جاغرق. "طراحی الگوی اقناعی برای دیپلماسی رسانهای جمهوری اسلامی ایران." فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات 18، 66 (1401): .
- پریسا نظامی، سیدمهدی شریفی، عباس نرگسیان و مهران رضوانی. "ارائه مدل شهرت رسانهای کانالهای پیامرسان خبری با رویکرد داده بنیاد." فصلنامه مطالعات رسانه های نوین (دانشگاه علامه طباطبائی) 8، 30 (1401): .
- علیرضا حاتمی، سیدمهدی شریفی و سمیه لبافی. "نشانه های اقناعی زنان تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی برای تبلیغات شفاهی الکترونیک و تأثیر بر قصد خرید کاربران." زن در فرهنگ و هنر 14، 4 (1401): .
- فاطمه مرتضوی فر و سیدمهدی شریفی. "شناسایی تکنیکهای اقناع در شبکه تلویزیونی کان 11 رژیم صهیونیستی." پژوهشنامه رسانه بین الملل 5، 5 (1401): .
- ایلیا منزوی، سیدمهدی شریفی و فرشته امین. "ارائه ی الگوی توسعه ی کارکنان مبتنی بر رویکرد شناختی در صنایع خلّاق فرهنگی (مورد مطالعه:سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران)." فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی 9، 35 (1401): .
- مصطفی مصدقی، سیدمهدی شریفی و اکبر نصرالهی. "تبیین ویژگی استعدادهای شاغل در بخش خبر سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران." رسانه های دیداری و شنیداری 17، 1 (1402): .
- مصطفی مصدقی، سیدمهدی شریفی و اکبر نصرالهی. "الگوی تربیتی توانمندسازی و ارتقاء استعدادها در خبر رسانه ملی." پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی 31، 58 (1402): 11.
همایشهای داخلی
- سیدمهدی شریفی. "نگاه استراتژیک به تولید محصولات سازمان های خبری : استراتژی های خرد و کلان در تولید گزارش خبری تلویزیونی." چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک،.
- سیدمهدی شریفی. "چیستی سازمان های خبری: کارکردها، بازیگران و چالش ها.." کنفرانس ملی مدیریت و اقتصادجهانی،.
- سیدمهدی شریفی. "وظایف و الزامات اخلاقی رسانه های اسلامی در حوزه خبر و اطلاع رسانی." اولین همایش علمی و پژوهشی اخلاق ورسانه، تهران.
- سیدمهدی شریفی. "مطالعه نقش دولت الکترونیک در ارتقاء مشارکت عمومی و پاسخگویی عمومی در بین شهروندان منطقه 5 شهر تهران." ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات، تهران.
- سیدمهدی شریفی و مهران ابراهیم نژاد. "شناسایی عوام موثر بر رسانه شناختی جهت توسعه کارکنان بخش تولید محتوای سازمان رسانه ای." دومین کنفرانس بین المللی پژوهش در نوآوری و فناوری، تهران.
- سیدمهدی شریفی و محمدرضا ثقفی. "تاثیر عوامل ایجاد کننده رفتار شهروندی سازمانی بر مزیت رقابتی سازمان خبری ( مور مطالعه: خبرگزاری صداوسیما)." دومین کنفرانس بین المللی پژوهش در نوآوری و فناوری، تهران.
فعالیتهای اجرایی
مدیر مسئولی ، سردبیری و ...
پذیرش مسئولیت در قوای سه گانه
راهنمایی پایاننامه
- تدوین استراتژی های کسب و کار رسانه های دیجیتال در کشور، مورد مطالعه : بازی های رایانه ای و ویدئویی، جواد جواهری، دانشگاه تهران، 1393/06/31
- تأثیر فرهنگ سازمانی با تکیه بر سازمانهای رسانهای در افزایش بهرهوری کارکنان شبکه چهارم سیمای جمهوری اسلامی ایران، ریحانه اصغری، دانشگاه تهران، 1393/08/27
- ارائه مدل کسب و کار در خبرگزاری های ایران، لیلا مقدم فر، دانشگاه تهران، 1393/12/13
- بررسی خرید رفتار مخاطبان در صنعت سینمای ایران، میرمحمدمهدی مدیرزاده طهرانی، دانشگاه تهران، 1394/04/02
- بررسی مقایسه ای اثربخشی مدل توسعه منابع انسانی رسانه ها در دو رسانه خبر تلویزیون و خبرگزاری های نوشتاری (مطالعه موردی: واحد مرکزی خبر تلویزیون و خبرگزاری فارس)، محسن مقصودی گودرزی، دانشگاه تهران، 1394/06/28
- آسیب شناسی سیاست های حوزه تولید فیلم و سریال شبکه های درون مرزی سیما بر مبنای هویت اسلامی - ایرانی، سیدرسول فتوحی اونجی، دانشگاه تهران، 1394/06/31
- ارائه الگوی مدیریت معنی و محتوای سریال سازی تلویزیونی با محوریت نمایش سبک زندگی ایرانی - اسلامی، یوسف نادری منش، دانشگاه تهران، 1394/06/31
- آسیب شناسی سیاستگذاری رسانه ی حوزه برنامه سازی ( در انتقال فرهنگ عاشورا)، احسان مقدم، دانشگاه تهران، 1394/11/27
- بررسی مقایسه ای اثربخشی شبکه های اجتماعی فیس بوک و اینیستاگرام، هیوا رضائی جو، دانشگاه تهران، 1395/05/10
- ارائه مدل شایستگی حوزه هنر در رسانه مکتوب برای تولید پیام هنری، مهناز چترفیروزه، دانشگاه تهران، 1395/05/10
- طراحی مدل نگهداشت کارکنان دانشی در سازمان های رسانه ای، فاطمه رزمی فردوی، دانشگاه تهران، 1395/05/17
- بررسی تطبیقی عملکرد استراتژیک مدیران شبکه های استانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با استاد بالادستی (مطالعه موردی: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل)، سعید لشکری انباردان، دانشگاه تهران، 1395/08/24
- طراحی الگوی سیاست گذاری آموزش سواد رسانه ای نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی کشور، سجاد کرمی نامیوندی، دانشگاه تهران، 1395/10/04
- طراحی مدل دیپلماسی رسانه ای جهت دستیابی به برند ملی، زینب شاهینی، دانشگاه تهران، 1395/11/25
- شناسایی خصوصیات مناسب برای کارکنان بخش خبر تلویزیون، جهت فعالیت در محیط پر استرس خبر، محسن نژادمحمدنامقی، دانشگاه تهران، 1395/11/26
- بررسی اثرات فشارهای عصبی و روانی ناشی از محیط کار بر عملکرد نیروی انسانی سازمان های خبری ، مطالعه موردی : باشگاه خبرنگاران جوان (شهرتهران)، فرشته حجّتی، دانشگاه تهران، 1395/11/30
- بررسی تاثیراستفاده ازپیامرسان های موبایلی بررفتاردینی کاربران(مطالعه موردی دانشجویان کارشناسی وکارشناسی ارشد دانشگاه تهران)، عقیله شهرستانی، دانشگاه تهران، 1395/12/15
- آسیب شناسی قوانین ومقررات نظارت برمدیریت تولیدمحتوا درفضای مجازی ایران، بیتا مرزبان، دانشگاه تهران، 1396/06/28
- بررسی تاثیر اجتماعی آنلاین بر شهرت سازمانی شرکت های خودروسازی (مورد مطالعه: ایران خودرو)، مینا معمارطلوعی، دانشگاه تهران، 1396/06/29
- شناسایی شیوه های مدیریت محتوا در فضای مجازی(مطالعه موردی اپلیکیشن های موبایل، زینب روحانی شهرکی، دانشگاه تهران، 1396/06/30
- آسیب شناسی سیاست های رسانه ای شبکه العالم در ایام برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی، سیدحامد حسینی، دانشگاه تهران، 1396/11/18
- آسیب شناسی شیوه های آموزش منابع انسانی درصنایع خلاق موردمطالعه :خبرگزاری صداوسیما، علی حاج محمدی، دانشگاه تهران، 1397/06/31
- آسیب شناسی تسهیم دانش کارکنان صنایع خلاق (مورد مطالعه خبر تلویزیون)، مصطفی تبریزی، دانشگاه تهران، 1397/07/10
- ارائه چارچوب مدیریت رسانه های فراملی بااستفاده از شبکه سازی وهمکاری های بین رسانه ای( مطالعه موردی: اتحادیه رادیووتلویزیونهای اسلامی)، محمد قاانی اکبرنژاد، دانشگاه تهران، 1397/11/29
- شناسایی ویژگی های موثربرجذب گردشگراروپایی ورودی به ایران درکسب وکاروکارهای الکترونیکی گردشگری، ایمان الله دادی، دانشگاه تهران، 1397/11/30
- آسیب شناسی مسیر توسعه شغلی کارکنان صنایع خلاق مطالعه موردی خبرگزاری صدا و سیما، مهتاب برگریزان، دانشگاه تهران، 1397/12/08
مشاوره پایاننامه
- شناسایی شایستگی های مورد نیاز مدیران رسانه، فاطمه سیادتی، دانشگاه تهران، 1392/11/29
- مطالعه ی عوامل موثر بر عملکرد شغلی گویندگان خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، فهیمه نگین تاجی، دانشگاه تهران، 1393/05/05
- شناسایی عوامل موثر بر کاهش مشترکان نشریات خانوادگی (مطالعه موردی: نشریات موسسه فرهنگی دنیای تغذیه و سلامت)، اصغر نعمتی، دانشگاه تهران، 1393/06/30
- مطالعه ملاحظات حمایتی مقررات پخش تلویزیونی در حوزه تبلیغات بازرگانی و جامعه پذیری کودکان شهر تهران، ویدا صمدی کلخوران، دانشگاه تهران، 1393/07/22
- ارائه ابعاد مدل شایستگی نیروی انسانی در سازمان های خبری، سید جواد جعفری زوج، دانشگاه تهران، 1393/09/05
- بررسی تأثیر ابعاد چهارگانه مدل استالفوت و یو بر سطح خلاقیت تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی از منظر متخصصین تبلیغات، نفیسه انصاری قره آغاجی، دانشگاه تهران، 1393/11/13
- انتخاب روش درآمدزایی وبگاه های شبکه اجتماعی sns مبتنی بر سکوی رایانش و خدمات ارائه شده، محمد بدیعی، دانشگاه تهران، 1394/06/30
- ارائه مدل خط مشی گذاری تولید و تامین برنامه های نوجوان در سیمای جمهوری اسلامی ایران، طیبه فروزنده جونقانی، دانشگاه تهران، 1394/06/31
- افزایش اثربخشی عملکرد مجریان در تحریریه خبر تلوزیون، مریم صادق زاده، دانشگاه تهران، 1395/05/10
- مطالعه پدیدارشناختی تجربه زیسته خبرنگاران سازمان صداوسیماازپدیده خبرنگاری، حسین فروزنده، دانشگاه تهران، 1395/11/27
- بررسی عوامل موثر در ارتقای زنان به سمت های مدیریتی در مطبوعات ایران، زهرا طبرزدی، دانشگاه تهران، 1395/11/30
- طراحی مدل توسعه سرمایه گذاری داخلی با تاکید بر نقش محوری شبکه های تلویزیونی کشور ( مطالعه موردی : بورس اوراق بهادار تهران)، سیدمسعود محسنی تکیه، دانشگاه تهران، 1396/07/02
- شناسایی نقش رسانه ملی در اصلاح الگوی مصرف انرژی (مطالعه موردی: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران)، زهرا ملکی، دانشگاه تهران، 1396/07/11
- «بررسی نقش تقلید شبکههای تلویزیونی داخلی از عناصر رایج جذابیت در شبکههای ماهوارهای بر کاهش تعداد مخاطبان سیما (مطالعه موردی مخاطبان شهر تهران)»، منصور واعظی، دانشگاه تهران، 1397/06/06
- طراحی و تبیین مدل خط مشی گذاری توسعه صنایع خلاق (مورد مطالعه صنعت کتاب الکترونیک)، قاسم صفایی نژاد، دانشگاه تهران، 1397/12/01
- ارائه مدل جامع پیاده سازی نوآوری باز در صنعت رسانه مورد مطالعه حوزه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، امیر حاتمی، دانشگاه تهران، 1397/12/14