تحصیلات
فعالیتهای اجرایی
- مدیر گروه استراتژی و سیاست گذاری کسب و کار، 1402/07/08، 1404/07/08، ایران، تهران
- عضو شورای نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، 1401/11/13، 1402/09/08، ایران، تهران
- عضو شورای سیاستگذاری و نوآوری آموزشی دانشگاه، 1401/05/25، 1404/05/25، ایران، تهران
- عضو شورای سیاستگذاری یادگیری الکترونیکی دانشگاه، 1401/04/14، 1403/04/13، ایران، تهران
- عضو شورای سیاستگذاری، برنامه ریزی و هماهنگی امور سامانههای آموزش عالی وزارت عتف در دانشگاه تهران، 1401/01/21، 1403/01/21، ایران، تهران
- دبیر هیئت نظارت،ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه های وزارت عتف استان تهران، 1400/12/20، 1402/09/08، ایران، تهران
- عضو کمیته آموزش های الکترونیکی دانشگاه تهران، 1399/05/11، 1401/05/11، ایران، تهران
- دبیر ستاد برگزاری آزمون های پایانی دانشگاه تهران، 1399/03/11، 1399/06/31، ایران، تهران
- رئیس کارگروه تخصصی دانشگاه های دولتی نظارت،ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه های استان تهران، 1398/07/23، 1400/07/23، ایران، تهران
- رئیس کارگروه تخصصی موسسات پژوهش و فناوری نظارت،ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه های استان تهران، 1398/07/16، 1400/07/16، ایران، تهران
- رئیس کارگروه تخصصی دانشگاه های غیردولتی - غیر انتفاعی و موسسات آموزش عالی آزاد نظارت،ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه های استان تهران، 1398/07/16، 1400/07/16، ایران، تهران
- عضو کارگروه تخصصی نظارت،ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، 1398/07/13، 1400/07/13، ایران، تهران
- دبیر هیأت نظارت ،ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه های عتف استان تهران، 1397/12/26، 1400/12/26، ایران، تهران
- معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت، 1396/09/28، 1397/09/28، ایران، تهران
- معاون پژوهش و فن آوری دانشکده مدیریت، 1394/06/31، 1396/09/28، ایران، تهران
- معاون علمی پردیس البرز دانشگاه تهران، 1391/02/23، 1392/02/23، ايران، تهران
- معاون اقتصادی و توسعه سازمان سرمایه گذاری دانشگاه تهران، 1390/11/15، 1391/02/24، ايران، تهران
- رئیس اداره فناوری و اطلاعات دانشکده مدیریت، 1388/10/01، 1390/11/15، ايران، تهران
کتابهای تالیفی
کتابهای ترجمه شده
- محمدعلی شاه حسینی، امیرسالار ونکی و مصباح سیوندیان. "آینده نگاری شرکتی." تهران: انتشارات دانشگاه تهران، 1402.
- محمدعلی شاه حسینی و علی محبی. "مباحث منتخب هیأت مدیره ها." تهران: انتشارات دانشگاه تهران، 1402.
- محمدعلی شاه حسینی و سید محمود رضا موسوی. "استراتژی بنگاه: در نظر و عمل." تهران: انتشارات سازمان جهاد دانشگاهی تهران، 1401.
- محمدعلی شاه حسینی و گلناز رستمي. "مدیریت ابتکارات راهبردی." تهران: انتشارات دانشگاه تهران، 1401.
- محمدعلی شاه حسینی و سحر ستوده. "مدیریت استراتژیک چابک در عصر دیجیتال." تهران: ادیبان روز، 1401.
- مسعود کیماسی، محمدعلی شاه حسینی و عرفان باوندپور. "بازاریابی انسان به انسان." تهران: ادیبان روز، 1401.
- محمدعلی شاه حسینی و سحر زندی محب. "تنظیم و اجرای استراتژی." تهران: ادیبان روز، 1401.
- محمدعلی شاه حسینی و سعید امیرعبداللهیان. "مدیریت استراتژیک: مفاهیم و ابزار." تهران: انتشارات دانشگاه تهران، 1398.
- محمدعلی شاه حسینی و محمدهادی رنجبر. "نگاهی نو به حاکمیت شرکتی." تهران: انتشارات دانشگاه تهران، 1394.
- محمدعلی شاه حسینی و کمال رحمانی . "ارتباط برند: رقبای خود را غیر مرتبط نماییم." : انتشارات نگاه دانش، 1391.
- محمدعلی شاه حسینی و کمال رحمانی. "بازاریابی استعاره ای." تهران: انتشارات نگاه دانش، 1391.
مقالات چاپ شده در نشریات داخلی
- Fatemeh Mirmohammadi, Mohammad Ali Shahhoseini, Hamidreza Yazdani, and Abbas Ebadi. "Factors Influencing Job Promotion in Iranian Nursing Profession, Barriers and Facilitators." Preventive Care in Nursing and Midwifery Journal 9, no. 1 (2020): 58-67.
- pegah nikzat, Tahmours Hasangholi Pouryasouri, Mohammad Ali Shahhoseini, and Mohammad Taban. "A Strategic Control Model by Emphasis on the Green Approach." Environmental Energy and Economic Research 3, no. 2 (2019): 85-106.
- Mohammad Ali Shahhoseini, Hamed Khorasani Toroghi, Sajad Yazdani Ahmad Abadi, and Amir Bahador Panahi. "IDENTIFY THE KEY ELEMENTS FOR DEVELOPING AN ORGANIZATION'S MISSION STATEMENT." Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business 5, no. 1 (2013): 246-252.
- طیبه جلیلی، محمدعلی شاه حسینی، محسن نظری، علی حیدری و بهمن حاجی پور . "مدیریت هم رقابتی، حلقه مفقوده در دستیابی رقبا به نوآوری مشترک: یک مطالعه مرور نظاممند پیشینه." فصلنامه مدیریت نوآوری 12، 1 (1402): .
- محمدعلی شاه حسینی، فهیمه ملااحمدی، نیما گروسی مختارزاده و مسعود کیماسی. "مطالعات نظام مند مدلهای کسب و کار باز." کاوش های مدیریت بازرگانی 15، 30 (1401): .
- لیلا قدرت آبادی، محمدعلی شاه حسینی و سید محمد اعرابی. "ارائه مدل استراتژی های کنترل براساس الگوی نتیجه ای دو بعدی." مطالعات مدیریت راهبردی 13، 52 (1401): 215_235.
- نسترن حق جوی جوانمرد، مسعود کیماسی و محمدعلی شاه حسینی. "توسعه مدلی برای سنجش کیفیت خدمات مشتریان فین تک ها با استفاده از رویکرد مرور نظام مند." تحقیقات بازاریابی نوین 12، 45 (1401): 189-216.
- محمدعلی شاه حسینی، مسعود کیماسی، مهدی شامی زنجانی و مریم حقیقی خواه. "شناسایی عوامل مؤثر بر همکاری بانکها و فینتکها با استفاده از مرور نظاممند ادبیات علمی." مدیریت بازرگانی 14، 2 (1401): 199-227.
- زهرا خلیلی، مسعود کیماسی، جواد عباسی و محمدعلی شاه حسینی. "ارائه چارچوبی متضمن شاخصهای مرتبط برای ارزیابی آمادگی بانک های تجاری جهت استفاده از فناوری بلاک چین با روش فراترکیب." فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران 13، 49 (1400): 183-194.
- الناز بیات، محمدعلی شاه حسینی، مجتبی امیری و احمدعلی یزدان پناه. "طراحی مدل هویت سازمانی با تأکید بر نقش برند کارفرما با استفاده از نظریه داده بنیاد (موردمطالعه شرکت سایپا)." مدیریت بهره وری 15، 56 (1400): .
- صادق قادری کنگاوری و محمدعلی شاه حسینی. "اولویت بندی صنایع کشور بر اساس تفکر نظام بانکی." مجله تحقیقات اقتصادی 55، 1 (1400): 59-85.
- محمدعلی شاه حسینی، محسن نظری، محمد صالح ترکستانی و فاطمه قربانی. "مدل مفهومی مسئولیت اجتماعی شرکتها در حوزه گردشگری ایران با رویکرد نظریه داده بنیاد." فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری 16، 53 (1400): .
- سیدمحمد حسینی، محمدعلی شاه حسینی، علی اصغر فانی و عبدالعلی احمدزهی. "تدوین و طراحی مدل ارزشیابی عملکرد مبتنی بر شایستگی معلمان دبیرستانی در ایران: کاربست رویکرد ترکیبی." مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی 12، 2 (1399): 195-236.
- امیر نیک کار، محمد حقیقی، محمدعلی شاه حسینی و اسدالله کردنائیچ. "مدل رهبری مشارکتی استراتژیک در شرکتهای دانش بنیان تولیدی." فصلنامه پژوهش های مدیریت راهبردی(دانشگاه آزاد واحد نراق) 26، 79 (1399): 107-138.
- محمدعلی شاه حسینی، مسعود کیماسی، بی بی مرجان فیاضی و محمدرضا خدادادیان. "اراﺋﻪ اﻟﮕﻮی ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ رﻳﺴﻚ ﻣﻨﺎبع اﻧﺴﺎﻧﻲ در ﺻﻨﻌﺖ ﺑﺎﻧﻜﺪاری ﺑﺮ اﺳﺎس ﺗﺤﻠﻴﻞ داده ﺑﻨﻴﺎد (ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ :ﺑﺎنک های ملت تهران)." فصلنامه مدیریت دولتی 12، 2 (1399): .
- سیاوش هژیری حقیقی، محمدعلی شاه حسینی، طهمورث حسنقلی پوریاسوری و ابراهیم محمودزاده. "ارائه مدل کنترل راهبردی در هلدینگهای تولیدی صنعت الکترونیک." بهبود مدیریت 14، 3 (1399): 1-22.
- عبدالقدوس ابراهیمی، آرین قلی پور و محمدعلی شاه حسینی. "طراحی مدل شایستگیهای عمومیمدیران ارشد سازمانهای دولتی افغانستان(مورد مطالعه: سازمانهای دولتی استان هرات)." مجله پژوهش های مدیریت عمومی- دانشگاه سیستان و بلوچستان 13، 49 (1399): 5-29.
- محمدهادی صادق، مریم پرچمی سرقین و محمدعلی شاه حسینی. "تعیین مکانیسم های حاکمیت شرکتی در سرمایه گذاری مشترک بین المللی و شناسایی عوامل موثر بر آنها." چشم انداز مدیریت بازرگانی 19، 43 (1399): 62-96.
- عباس منوریان، سیروس وطنخواه مقدم، محمدعلی شاه حسینی، سیدکمال واعظی و یونس نوراللهی. "طراحی مدل خط مشی گذاری توسعه انرژیهای تجدید پذیر در ایران." فصلنامه سیاستگذاری عمومی 6، 2 (1399): 115-134.
- محمدهادی صادق، محمدعلی شاه حسینی و علی حیدری. "استخراج عوامل مؤثر بر فرایند شکل گیری حاکمیت شرکتی در اتحادهای استراتژیک از نوع سرمایه گذاری مشترک بین المللی با استفاده از روش مرور نظام مند." مدیریت بازرگانی 12، 1 (1399): .
- سیاوش هژیری حقیقی، محمدعلی شاه حسینی، طهمورث حسنقلی پوریاسوری و ابراهیم محمودزاده. "نگرش تحلیلی بر کنترل راهبردی : الگوها و دیدگاه ها." فصلنامه مطالعات راهبردی ناجا 4، 13 (1398): 173-209.
- سمیه علی نژاد، مسعود کیماسی و محمدعلی شاه حسینی. "توسعه مدل عشق به برندهای ورزشی در میان مصرف کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل های کیفی و کمی." مطالعات مدیریت ورزشی 11، 58 (1398): 243-268.
- محمد اسماعیلی جوشقانی، محمدرحیم اسفیدانی و محمدعلی شاه حسینی. "طراحی مدل نوین سبک زندگی ایرانی- اسلامی با روش گرندد تئوری." ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی 9، 3 (1398): 89-114.
- محمدعلی شاه حسینی، سیده فروزان جواهری شلمانی، طهمورث حسنقلی پوریاسوری و علی رستمی. "ارزیابی و مقایسه شاخص های کلیدی عملکرد توسعه پایدار در صنعت پتروشیمی با استفاده ازSMAA-S و SMAA." مدیریت صنعتی دانشگاه تهران 11، 2 (1398): 273- 302.
- سمیه علی نژاد، مسعود کیماسی و محمدعلی شاه حسینی. "ارائه چارچوبی برای عشق به برند در میان مصرف کنندگان ایرانی با تحلیلی بر پیشایندها و پیامدهای آن." فصلنامه آینده پژوهی مدیریت 30، 117 (1398): 161-176.
- آرین قلی پور، ابوالحسن فقیهی، محمدعلی شاه حسینی و بهارک سفید گران. "تبیین الگوی تدوین برنامه توسعه فردی مدیران منابع انسانی در صنعت بانکداری." فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی 5، 18 (1397): .
- فرهاد رهبر، امیر علی سیف الدین اصل، محمدعلی شاه حسینی و عیسی نیازی. "سناریو نویسی بهای نفت خام بر اساس شناسایی عوامل کلیدی و تجزیه و تحلیل فعل و انعالات بازیگران." بهبود مدیریت 11، 4 (1396): .
- مریم محمدی ثابت، بی بی مرجان فیاضی و محمدعلی شاه حسینی. "طراحی مدل فناوری عملکرد منبع انسانی در شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران خودرو( ساپکو)." فصلنامه علوم مدیریت ایران 11، 42 (1396): 99-124.
- محمدرحیم اسفیدانی، سارا رمضانی و محمدعلی شاه حسینی. "ﻣﺪل ﺳﺎزی B2B ﺳﺎﺧﺘﺎری ﺗﻔﺴﻴﺮی ﻫﻮﻳﺖ ﺑﺮﻧﺪ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ در ﺑﺎزار ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ IT ﺻﻨﻌﺖ." مدیریت بازرگانی 8، 2 (1395): 259 -280.
- محمدعلی شاه حسینی، محمدهادی رنجبر و مسعود کیماسی. "شناسایی و ترکیب قابلیتهای سازمانی در موفقیت رقابتی صنعت نوشیدنی." چشم انداز مدیریت بازرگانی بهار 95، 25 (1395): 51-67.
- حمیدرضا عزتی و محمدعلی شاه حسینی. "فن کاوی : تکنیکی توانمند در نوآوری فناورانه." فصلنامه رهیافت 6، 60 (1394): 83-92.
- حمیدرضا عزتی و محمدعلی شاه حسینی. "سازمان های با قابلیت اعتماد بالا." ماهنامه تدبیر 26، 280 (1394): 40-45.
- محمدعلی شاه حسینی، فاطمه نارنجی ثانی، رحیم عبادی و حمید رودباری. "ارزیابی کیفیت نظام خدمات یاددهی-یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی." تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی 2، 49 (1394): 277-303.
- محمدهادی صادق و محمدعلی شاه حسینی. "ﺗﻌﻴﻴﻦ وﻳﮋﮔﻲ ﻫﺎی مؤثر بر رفتار ﻣﺼﺮف رﻓﺘﺎر ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن اﻳﻨﺘﺮﻧﺖ پرﺳﺮﻋﺖ در اﻳﺮان." مدیریت بازرگانی 7، 2 (1394): 427-444.
- محمدعلی شاه حسینی، فاطمه نارنجی ثانی و صفورا فلاح کریمی. "شناسایی و دسته بندی موانع و چالشهای پیاده سازی برنامة راهبردی منابع انسانی در شرکت برق منطقه ای خراسان به روش کیو." فصلنامه مدیریت دولتی 7، 1 (1394): 89-109.
- محمدعلی شاه حسینی، محسن نظری و محمدصادق هاشمی. "تحلیل استراتژی های بانک های خصوصی ایران در دوران رکود اقتصادی سالهای 1391 و 1392." فصلنامه علوم مدیریت ایران 9، 33 (1393): 125-145.
- علی ردادی، طهمورث حسنقلی پوریاسوری و محمدعلی شاه حسینی. "الگوسازی موانع استقرار نظام کنترل راهبرد در راهبردهای تجاری در سطح ملی." بهبود مدیریت سال هشتم، شماره 3 پیاپی 25 (1393): 89-104.
- وحید محمودی، محمدعلی شاه حسینی و زهرا جافری. "تدوین الگوی توسعة بیمة تکمیلی درمان گروهی." مطالعات مدیریت راهبردی 5، 19 (1393): 173-195.
- مهرنوش خاجی، محمدعلی شاه حسینی، علی اصغر پورعزت و عزت اله اصغری زاده. "ارائه الگوی نظام مند برای انتخاب راهبرد استوار با رویکرد آینده پژوهانه." مجله پژوهش های مدیریت عمومی- دانشگاه سیستان و بلوچستان 6، 24 (1393): 87-112.
- جلال رضایی نور، محمدعلی شاه حسینی و سروش خسروی. "ارائه مدل مفهومی براساس عوامل مؤثر بر پیاد ه سازی سیستم مدیریت دانش در گروه شرکتهای همکاران سیستم." فصلنامه مدیریت توسعه فناوری سال اول، 4 (1393): 79-104.
- سعید روحانی، محمدعلی شاه حسینی، احد زارع رواسان و الهام رحمانیان فر. "مدل انتخاب نرم افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات." مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 5، 4 (1392): 103-118.
- حسین رحمانی، محمدعلی شاه حسینی و علی اصغر پورعزت. "شناسایی شایستگی های مطلوب دانشجویان مقطع کارشناسی رشته مدیریت با تمرکز بر رویکرد اسلامی - ایرانی: مطالعه موردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران." فرهنگ در دانشگاه اسلامی 3، 3 (1392): 395-412.
- محمدعلی شاه حسینی و محمد فقیه علی آبادی. "ﺑﺮرﺳﻲ و ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﭼﺎﻟﺶ ﻫﺎی ﺗﻮﺳﻌﻪ و ﺻﺎدرات ﺧﺪﻣﺎت ﻓﻨﻲ ﻣﻬﻨﺪﺳﻲ ﮔﺎز در ﺣﻮزه ﻧﻔﺖ و گاز." نشریه انرژی ایران 16، 2 (1392): 113-127.
- محمدعلی شاه حسینی، امیر اخلاصی و کمال رحمانی . "بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و رفتار خرید مصرف کنندگان در بانک انصار." تحقیقات بازاریابی نوین 1، 3 (1391): 124-139.
- محمدعلی شاه حسینی، غلامرضا خوش سیما و مهدی ابراهیمی نژاد . "نگاه به آینده و تدوین چشم انداز دانشگاه ها : مطالعه موردی در دانشگاه ولی عصر ( عج رفسنجان )." مدیریت بازرگانی 3، 9 (1390): 113-130.
- محمدعلی شاه حسینی، سیدرضا سیدجوادین و سیدوحید حسینیپور . "پیشبینی مصارف گاز طبیعی کشور در افق برنامه پنجم توسعه اقتصادی اجتماعی و سیاسی کشور و نقد سیاستهای مرتبط." مدیریت بازرگانی 3، 7 (1390): -.
- سیدرضا سیدجوادین و محمدعلی شاه حسینی. "نیازسنجی آموزشی سازمان براساس خواسته های مشتریان بارویکرد بهبود بهره وری توسط بکارگیری تکنیک QFD." بررسی های حسابداری و حسابرسی 13، 4 (1385): 28-48.
- محمدعلی شاه حسینی و احمد جعفرنژادچقوشی. "بهبود زنجیره تامین شرکت ایساکو با استفاده از مدل موجودی و توزیع غیر متمرکز." پژوهش نامه بازرگانی -، 38 (1385): 59-85.
همایشهای داخلی
- پیام نجفی، محمدعلی شاه حسینی و عباس منوریان. "بررسی میزان نوآوری سازمانی در شرکت سازه گستر سایپا." دومین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها، استانبول.
- محمدعلی شاه حسینی و حسین سمیعی. "مزایای مدیریت از راه دور در مقایسه با مدیریت به روش سنتی در پروژه های ساختمانی." دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار، تهران.
- محمدعلی شاه حسینی، فاطمه پریشان و طاهره حیدری. "مطالعه ی اثر ویژگی های شخصیتی نوجوانان و جوانان بر قصد خرید برندهای لوکس :مورد مطالعه شهر شیراز." دومین کنفرانس بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه، تهران.
- محمدعلی شاه حسینی و فائزه شفیعی. "همسوسازی کارکنان در اجرای استراتژی." دومین پژوهش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران، تهران.
- محمدعلی شاه حسینی، علی حیدری و محمدجواد زنهاري. "اولویت بندی اطلاعات مورد نیاز مدیران ارشد در سیستم های هوشمندی استراتژیک در صنعت بانکداری." نخستین کنفرانس بینالمللی پارادایمهای نوین مدیریت - هوش تجاری و سازمانی، تهران.
- حمیدرضا عزتی و محمدعلی شاه حسینی. "ذهن آگاهی سازمانی: توانمندسازی سازمان برای مواجهه با ابهامات." دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی، مشهد.
- آرزو سهرابی، رویا سهرابی و محمدعلی شاه حسینی. "ضرورت توجه به آموزش و توسعه منابع انسانی در سازمانها." دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالش ها و راهکارها، شیراز.
- محمدرحیم اسفیدانی، محمدعلی شاه حسینی و سارا رمضانی. "مدلسازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی." کنفرانس مدیریت خدمات، تهران.
- محمدعلی شاه حسینی، محسن نظری و محمدصادق هاشمی. "تحلیل آثار رکود تورمی بر فعالیت بانک¬های ایران: ارزیابی مناسب محیط اقتصادی، گام نخست فرایند مدیریت استراتژیک در دوران رکود." کنفرانس مدیریت خدمات، تهران.
- محمدعلی شاه حسینی، محسن نظری و محمدصادق هاشمی. "ارائه چارچوبی برای استراتژی های بازاریابی شرکت ها در دوران رکود اقتصادی." دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت شریف، تهران.
- آرش انصاری، محمدعلی شاه حسینی و محمدمهدی تنعمی. "نقش کارآفرین به عنوان استراتژیست در موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط." دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، تهران.
- محسن نظری، محمدعلی شاه حسینی و سیدوحید طباطبایی کلجاهی . "بررسی عوامل موثر بر رضایت قیمتی مطالعه موردی: خدمات تلفن همراه شرکت امتیانایرانسل." دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تهران.
مقالات چاپ شده در نشریات بینالمللی
- Nazanin Mazhari Malekshah, Mohammad Ali Shahhoseini, Mohammad Haghighi, and Manijeh Haghighinasab. "A Competitive Model In Supply Chain Of Petrochemical Polymer Products: A Case Study In Iran." Frontiers in Earth Science 1, no. 1 (2022): .
- Nazanin Tahsili, and Mohammad Ali Shahhoseini. "The effect of consumers’ perception of CSR activities on their purchasing behavior: the case of the Iranian automotive market." International Journal of Ethics and Systems 38, no. 3 (2022): .
- Ehsan Samimi, Mohammad Ali Shahhoseini, Ali Abasaltian, and Shahryar Shfaghi. "Identifying and Prioritizing Critical Success Factors (CSFs) in Retaining and Developing Knowledge Workers in Oil and Gas Project-based Companies." Indian Journal of Science and Technology 8, no. 11 (2015): 346-356.
- Mohammad Ali Shahhoseini, and Sanam Mottaghi Khamaneh. "EVALUATING AND RANKING THE EFFECTIVENESS OF ADVERTISING METHODS USED FOR PROPERTY AND LIABILITY INSURANCE: A CASE OF IRAN INSURANCE COMPANY." International Journal of Economics, Commerce and Managements vol 3, no. 5 (2015): 784-797.
- Saeed Rouhani, Mohammad Ali Shahhoseini, and Bahar Rouhi. "An ERP Selection framework for construction industry based on FAHP." The IUP Journal of Information Technology 10, no. 3 (2014): 19-51.
- Mohsnen Nazari, Mohammad Ali Shahhoseini, and Vahid Tabatbaee. "Impact of Price fairness on Price Satisfaction, Customer satisfaction and Customer Loyalty in Iran Telecommunication Market (Case: MTN Irancell Company)." Asian Journal of Research in marketing 3, no. 1 (2014): 131-144.
- Mohammad Ali Shahhoseini, Mohammad Faghih Aliabadi, and Sahand Khaseh Khan. "Applying BSC in Order to Development and Export of Engineering and Technical Services in Iranian Oil and." Journal of American Science 9, no. 1 (2013): 431-436.
- Mohammad Ali Shahhoseini, Sahand Khassehkhan , and Nahid Shanyani . "Identifying Key Performance Indicators of an Iranian Islamic Bank Based on BSC and AHP." AMERICAN JOURNAL OF SCIENCE 8, no. 1 (2012): 64-73.
- Nazila Mohebbi, Mohammad Ali Shahhoseini, and Mohammad Rahim Esfidani. "Identification and Prioritization of the Affecting Factors on CRM Implementation in Edible Oil Industry." Journal of Basic and Applied Scientific researchh 2, no. 5 (2012): 4993-5001.
- Nazila Mohebbi , Mohammad Ali Shahhoseini, and Mohammad Rahim Esfidani. "Identification & Prioritization of the Affecting Factors on CRM Implementation in Edible Oil Industry." Journal of Basic and Applied Scientific researchh 2, no. 5 (2012): 4993-5001.
- محمدسعید تسلیمی، محمدعلی شاه حسینی و محمدحسین نقوی. "تأملی بر چشم انداز سازمان در پرتو استعاره های قرآن." اسلام و مدیریت 3، 5 (1393): 147-169.
- محمدعلی شاه حسینی، سعید روحانی و بهار روحی. "چارچوب انتخاب سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی در شرکتهای پیمانکاری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی." Journal of Information Technology Management 5، 2 (1392): 95.
همایشهای بینالمللی
- Arezoo Sohrabi, and Mohammad Ali Shahhoseini. "Importance of attention to the competency of managers in strategic HRM." First national conference on economice,management and accounting, Tehran.
- Arezoo Sohrabi, Bibi Marjan Fayyazi, and Mohammad Ali Shahhoseini. "Organizational alignment requirment for successful strategic human resource management." International conference on economics, accounting, management and social sciences,.
پذیرش مسئولیت در قوای سه گانه
راهنمایی پایاننامه
- بررسي تاثير استراتژي هاي نوآوري باز بر عملكرد شركت با نقش تعديلگري توانمندي تكنولوژيك وتوانمندي مديريت اطلاعات بازار، امین انتظاری، دانشگاه تهران، 1399/07/30
- ارائه مدل مسئوليت اجتماعي شركتي در حوزه گردشگري در ايران، فاطمه قربانی، دانشگاه تهران، 1399/07/30
- هدف گذاري كمي براساس روش كارت ارزيابي متوازن با استفاده از طراحي آزمايش استوار و رويه سطح پاسخ با رهيافت آمار فازي، کیارش وزیرزاده نوبری، دانشگاه تهران، 1399/07/29
- بررسي تاثير كيفيت خدمات بر قصد ادامه خدمت گرفتن كاربران در سيستم دوچرخه اشتراكي، یاسر منش، دانشگاه تهران، 1399/07/28
- بررسي تاثير اقدامات مسئوليت اجتماعي بانك تجارت بر هويت شركتي (مورد مطالعه : شعب بانك تجارت استان تهران)، لیلا حسنی، دانشگاه تهران، 1399/07/16
- ارائه مدل ارتقا مديريت عملكرد مبتني بر شايستگي معلمان دبيرستان در وزارت آموزش و پرورش، سیدمحمد حسینی تقرتپه، دانشگاه تهران، 1399/04/21
- ارائه مدل كنترل راهبردي در سازمان هاي هولدينگ - مطالعه موردي هولدينگ هاي توليدي صنعت الكترونيك ، سیاوش هژبری حقیقی، دانشگاه تهران، 1399/04/15
- ارائه مدل رقابتپذيري منطقهاي مبتني بر ساختار اكوسيستم كارآفريني دانش بنيان، علی ساسانی، دانشگاه تهران، 1398/11/29
- ارائه و تبيين مدل هويت سازماني با تاكيد بر نقش برد كارفرما ، الناز بیات، دانشگاه تهران، 1398/11/15
- ارائه الگوي شكل گيري حاكميت شركتي براي اتحادهاي راهبري بين المللي، محمدهادی صادق، دانشگاه تهران، 1398/10/28
- بررسي تاثير رضايت و دلبستگي برند بر طرفداري برند با نقش ميانجي وفاداري به برند در خودروهاي لوكس، محمد اکبری سامانی، دانشگاه تهران، 1398/09/24
- ارائه الگوی همراستایی تدوین و کنترل استراتژیک ، (صنعت پتروشیمی)، سیده فروزان جواهری شلمانی، دانشگاه تهران، 1398/08/22
- طراحي چارچوب مفهومي رهبري تحول ديجيتال ، مژگان نوری، دانشگاه تهران، 1398/07/29
- تاثير قابليت هاي پويا بر عملكرد شركت مورد مطالعه شركت هاي كوچك و متوسط دانش بنيان در صنعت IT، سیده عفت حیات الغیبی، دانشگاه تهران، 1398/06/30
- بررسي پويايي كسب و كار در شركت هاي داراي استراتژي ادغام عمودي در صنايع غذايي بر اساس مدل دلتا(مطالعه موردي : شركت مجتمع زنجيره اي طيور حلال اسپادانا)، امیرمسعود محسنی هماگرانی، دانشگاه تهران، 1398/06/30
- بررسي تاثير سبك هاي رهبري بر تغييرات راهبردي شركت هاي دانش بنيان صنعت فناوري اطلاعات، امیرحسین امینی سودکلایی، دانشگاه تهران، 1398/06/26
- بررسي فرصت ها و چالش هاي گردشگري استان باميان افغانستان، شفیقه رحیمی، دانشگاه تهران، 1398/06/25
- بررسي رابطه رشد بنگاه با رشد توانمندي هاي فناوري در شركت هاي دانش بنيان توليدي در داخل كشور ، شهاب پرستاری فرکوش، دانشگاه تهران، 1398/06/25
- تدوين استراتژي هاي منابع انساني همراستا بااستراتژي كسب وكاربارويكردمدل دلتا(موردمطالعه شركت كارگزاري بانك كشاورزي)، لیلا حسن زاده کلشانی، دانشگاه تهران، 1398/06/24
- ارائه مدل كسب و كار براي هلدينگ هاي خدمات بازار سرمايه ، عطا شاکری، دانشگاه تهران، 1398/06/10
- بازي گونه سازي توسعه استعداددرمراكز ارزيابي انتخاب استعداد، شبنم همت، دانشگاه تهران، 1398/06/09
- ارائه چارچوبي براي تعيين سبك سرپرستي در بنگاه هاي چندكسب و كاره ايراني با تاكيد بر خلق ارزش (مطالعه موردي گروه صنعتي گلرنگ)، سیدمحمودرضا موسوی، دانشگاه تهران، 1398/05/27
- ارائه مدل پارادايمي مزيت رقابتي صادرات محصولات پليمري پتروشيمي ايران، نازنین مظهری ملکشاه، دانشگاه تهران، 1398/04/16
- بررسي تاثير رفتار مديران بر راهبردهاي نوآوري با رويكرد دوسو توان (مطالعه موردي شركت هاي دانش بنيان حوزه ICT و IT پارك هاي علم و فناوري شهر تهران، امیر ملکی، دانشگاه تهران، 1398/03/12
- بررسي تاثيرعدالت ادراك شده ازفرآيندارزيابي عملكردبراشتياق كاركنان ستادمركزي بانك ملي ايران، ناهید مقدسی، دانشگاه تهران، 1398/02/22
- ارائه مدل اتحادهاي استراتژيك تحقيق و توسعه در صنعت خودروي ايران، صادق قادری کنگاوری، دانشگاه تهران، 1397/07/03
- بررسي تاثير شكاف جنسيتي بر بهره وري سازماني :مطالعه موردي شركت ملي نفت ايران ، هومن باریکانی، دانشگاه تهران، 1397/07/03
- بررسي تاثير تركيب هيئت مديره بر سرمايه گذاري در حوزه ي تحقيق و توسعه مطالعه موردي : شركت هاي فعال در حوزه ي صنايع غذايي كشور، امیرمحمد صادقی، دانشگاه تهران، 1397/07/02
- طراحي مدل خط مشي گذاري توسعه انرژي هاي تجديدپذير در ايران، سیروس وطن خواه مقدم، دانشگاه تهران، 1397/06/31
- بررسي چالش ها و فرصت هاي توسعه صنعت حفاري نفت و گاز كشور و ارائه راهكار، قاسم جعفری، دانشگاه تهران، 1397/06/27
- بررسي و مقايسه ادراك , حمايت و رفتار مصرف كننده از ابعاد و اقدامات مسئوليت اجتماعي شركتي در بخش خودروهاي لوكس و معمولي در بازار خودرو ايران، نازنین تحصیلی، دانشگاه تهران، 1397/06/26
- بررسي تاثير پيشايندهاي تعاملات سازماني راه آهن ج.ا.ا بر عملكرد ذينفعان مرتبط با نگهداري و تعميرات واگن هاي باري و مسافربري ناوگان ريلي، محمدحسن مهدویانی، دانشگاه تهران، 1397/04/30
- شناسايي و الويت بندي چالش هاي به كارگيري مدل كسب و كار اقتصاد اشتراكي در ايران، لیلا احمدیان، دانشگاه تهران، 1396/11/25
- ارائه چارچوب شايستگي عمومي دانش آموختگان افغانستاني دانشگاه هاي ايران در رشته هاي فني و مهندسي ،براي حضور موثر در بازار كار كشور افغانستان، محمدتقی صفری، دانشگاه تهران، 1396/11/24
- ارايه مدلي جهت ارزيابي قلمرو محوري كسب و كار هاي بنگاه مادر با بهره گيري از رويكرد كارت امتيازي متوازن (سرمايه گذاري صندوق بازنشستگي كشوري)، سیاوش ستوده، دانشگاه تهران، 1396/11/23
- بررسي تاثير جذابيت برند كارفرما بر تعهد سازماني كاركنان ستادي بانك كارآفرين، سمیه رجبی، دانشگاه تهران، 1396/07/04
- شناسايي و طبقه بندي ريسك هاي منابع انساني در شركت هاي فعال تلكام (MVNO و MNO)، سیدپرهام پورصفوی، دانشگاه تهران، 1396/07/02
- ارائه مدل مفهومي بازاريابي رابطه مدار در بانكداري شركتي ايران، مورد مطالعه بانك قوامين، ابوذر توسائی سلطانمرادی، دانشگاه تهران، 1396/06/28
- ارائه چارچوب نظام جبران خدمات مبتني برشايستگي موردمطالعه روزنامه همشهري، مریم خوش نما، دانشگاه تهران، 1395/11/30
- شناسايي و اولويت بندي قابليت هاي بازاريابي با رويكرد منبع محور براي صدور خدمات فني و مهندسي در شركت ملي حفاري ايران، روزبه زارع نوربخش، دانشگاه تهران، 1395/07/11
- ارائه چارچوبي براي ارزيابي توانمندي هاي پويا در صنعت لوازم خانگي: مطالعه موردي شركت لوازم خانگي پارس، امیرحسین خان احمدی فیجانی، دانشگاه تهران، 1395/07/05
- بررسي و شناسايي عوامل موثر بر ارزيابي عملكرد مبتني بر تيم (مورد مطالعه ايساكو)، موسی ایزدی، دانشگاه تهران، 1395/06/31
- بررسي تاثير بازاريابي داخلي بر تعهد سازماني كاركنان مورد مطالعه: كانون زبان ايران، یاسمین گل افشان یوسفی، دانشگاه تهران، 1395/06/27
- بررسي و شناسايي عوامل موثر بر بكارگيري و استقرار نظام شايسته سالاري در شركت فناپ، مریم نوروزی، دانشگاه تهران، 1395/06/27
- شناسايي و اولويت بندي عوامل اثرگذار بر جذابيت برند كارفرمايي در شركت مپنا، الهه یعقوبی، دانشگاه تهران، 1395/05/17
- بررسي و شناسايي چالش هاي پيش روي جذب و نگهداشت منابع انساني در كسب و كارهاي كوچك و نوپا(startups) مورد مطالعه : كسب و كارهاي دانش بنيان مستقر در تهران، نوید حسینعلی زاده، دانشگاه تهران، 1394/12/15
- شناسايي و اولويت بندي نيازهاي اطلاعاتي مديران ارشد در راستاي طراحي نظام هوشمندي استراتژيك در بانكداري، محمدجواد زنهاری، دانشگاه تهران، 1394/12/11
- تاثیر رهبری اخلاقی بر ترک خدمت کارکنان با میانجی گری تعهد سازمانی و هویت سازمانی مورد مطالعه : سازمان خانه عمران، نسرین محمدی، دانشگاه تهران، 1394/11/27
- بررسي تاثير ابعاد برند كارفرما بر جذابيت سازماني با نقش تعديل گري شبكه هاي اجتماعي، سمیه خوش گام، دانشگاه تهران، 1394/11/27
- بررسي تاثير حمايت هاي درك شده از جانب سازمان و سرپرست بر عملكرد فردي و تعهد سازماني (مورد مطالعه شركت ايتراك)، مریم السادات کشفی، دانشگاه تهران، 1394/11/27
- تاثير رهبري اخلاقي بر ترك خدمت كاركنان با ميانجي گري تعهد سازماني و هويت سازماني مورد مطالعه : بانك پارسيان، نسرین محمدی، دانشگاه تهران، 1394/11/27
- طراحي چارچوب سنجش خبرگي (شايستگي) سيستم منابع انساني گروه مپنا، مریم سادات حجازیان، دانشگاه تهران، 1394/11/25
- بررسي تاثير تركيب اعضاي هيات مديره بر عملكرد مالي شركت (مورد مطالعه: هلدينگ نفت و گاز و پتروشيمي)، کورش کمره، دانشگاه تهران، 1394/11/24
- بررسي تاثير استراتژي رقابتي و دوسو تواني استراتژي زنجيره تامين بر عملكرد كسب و كار در صنعت قطعه سازي، پریسا محسنی زاده، دانشگاه تهران، 1394/11/24
- اولويت بندي ابعاد و مولفه هاي مسووليت اجتماعي در صنايع نفت و گاز (مورد مطالعه: شركت نفت و گاز پارس)، سیدعلی حسینی، دانشگاه تهران، 1394/11/20
- بررسي تاثير جو اخلاقي بر كيفيت زندگي كاري با ميانجي گري متغير سلامت سازماني در ادارات ستادي بانك ملت، سهیلا سلیمی، دانشگاه تهران، 1394/11/18
- بررسي تاثير شخصيت برند بر وفاداري برند : با ميانجيگري سازه هاي اعتماد، دلبستگي و تعهد (مورد مطالعه : شركت مهيا پروتئين)، مبین داوطلب، دانشگاه تهران، 1394/08/24
- شناسايي و الويت بندي شاخص هاي سرمايه هاي فكري در صنعت نيرو گاهي، طالب بالنده، دانشگاه تهران، 1394/06/30
- بررسي تاثير قابليت فناوري اطلاعات در توسعه چابكي و بهبود مزيت رقابتي در سازمان مخابرات ايران، کوثر بساق زاده، دانشگاه تهران، 1394/06/30
- ارائه چارچوبي براي اتحادهاي استراتژيك تحقيق و توسعه در صنايع داروسازي، احد رجائی لک، دانشگاه تهران، 1394/06/28
- بررسي اثربخشي جايگذاري برند در فيلم هاي سينمايي، الهه رجب زاده یزدی، دانشگاه تهران، 1394/06/28
- بررسي تاثير شخصيت برند بر وفاداري به برند (مورد مطالعه: بانك شهر)، نگین صفری، دانشگاه تهران، 1394/06/23
- تعيين قابليت هاي سازماني شركت زمزم در اتخاذ آميخته ي بازاريابي با نگاه به ويژگي هاي مراحل سيكل عمر محصول، محمدهادی رنجبر، دانشگاه تهران، 1392/12/13
- اولويت بندي شاخصهاي ارزيابي عملكرد كاركنان بانكداري اختصاصي ، هیلا هوشنگی، دانشگاه تهران، 1392/06/31
- ارائه چارچوب الگوي شايستگي هاي مديران منابع انساني در صنعت بانكداري، محدثه خرمی، دانشگاه تهران، 1392/06/30
- بررسي و شناسايي شايستگي هاي مطلوب دانشجويان دانشكده مديريت دانشگاه تهران، حسین رحمانی، دانشگاه تهران، 1392/06/30
- طراحي و تدوين برنامه راهبردي سازمان زيباسازي شهرداري مشهد، امیرحسام بهروز، دانشگاه تهران، 1392/06/26
- اولويت بندي روش هاي جبران خدمات دربانكداري اختصاصي بااستفاده ازروشAHP ، معصومه کاشانکی، دانشگاه تهران، 1391/12/21
- بررسي بررسي شناسائي و اولويت بندي عوامل موثر در نگهداشت كاركنان با استعداد با عملكرد بالادر شركت ملي نفت ايران، حامد مرادی، دانشگاه تهران، 1391/12/01
- شناسايي و ارزيابي مشاغل استراتژيك توگا، الهه لطیفی، دانشگاه تهران، 1391/11/30
- بررسي تاثير ارائه تصوير واقعي شغل (REALISTIC JOB PREVIEW) بر تمايل به ترك شركت خدمت كاركنان بانك سامان، معصومه محمدحسینی، دانشگاه تهران، 1391/07/10
- بررسي تاثير رويكرد مشتري گرايي سازماني و فردي بر عملكرد نيروي فروش (مطالعه موردي: موسسه آموزش عالي آزاد پارسه)، علیرضا مروج، دانشگاه تهران، 1391/06/29
- بررسي رابطه بين ابعاد ارزش ويژه برند و نيات رفتاري مشتريان (مطالعه موردي شركت بيمه ايران)، سحر تقی زاده، دانشگاه تهران، 1390/11/29
- تجزيه و تحليل شاخص هاي بهره وري به منظور تدوين استراتژي بهره وري سبز در شركت ليكا، نادر سادات امینی، دانشگاه تهران، 1390/11/26
- بررسي شناسايي و اولويت بندي روش هاي تبليغات تجاري اثربخش براي بيمه هاي اموال و مسئوليت مورد مطالعه : شركت سهامي بيمه ايران ، صنم متقی خامنه، دانشگاه تهران، 1390/11/11
- بررسي رابطه بين ميزان رضايت بيمه درمان تكميلي در وفاداريو تمديد قراردادهاي بيمه اي بيمه گذاران مورد: شركت بيمه البرز ، احمد شکوهی بهار، دانشگاه تهران، 1390/06/26
- بررسي عوامل كليدي موفقيت در طراحي و اجراي اشتغال از راه دور كاركنان، لیلا عظیمیان، دانشگاه تهران، 1390/04/20
مشاوره پایاننامه
- طراحي الگوي مناسب هويت سازماني با هويت راهبردي ، محمدهادی رنجبر، دانشگاه تهران، 1399/08/27
- فهم پديده رهبري پيچيدگي در سازمان اجتماعي آموزشي، زهرا وفایی، دانشگاه تهران، 1399/08/10
- شناسايي و رتبه بندي عوامل بحراني موفقيت (csf) استفاده از تجارت الكترونيك (E-commerce) در استارتاپ هاي صنعت ساختمان، امین پیرزاد، دانشگاه تهران، 1399/07/30
- بررسي تاثير استراتژي بازاريابي و كسب و كار بر عملكرد شركت از طريق نقش ميانجي سياست هاي مديريت منابع انساني(مورد مطالعه:شركت گلرنگ)، محمد پشام، دانشگاه تهران، 1399/06/18
- ارائه چارچوبي براي ارزيابي فرهنگ ديجيتال در سازمان ها، شیوا رضایی، دانشگاه تهران، 1399/04/17
- ارائه چارچوب اجراي استراتژي هاي بازاريابي در صنعت كاشي و سراميك (مطالعه چند موردي)، قاسم جوکار، دانشگاه تهران، 1398/11/30
- بررسي اثرات ائتلاف استراتژيك بر عملكرد سازماني (مطالعه موردي فروشگاه هاي زنجيره اي تهران)، محمدمهدی علیزاده دوحصاران، دانشگاه تهران، 1398/11/29
- بررسي تاثيرگذاري تبليغات آنلاين از طريق رديابي چشم و خود اظهاري، زهراسادات اقامیری عربی، دانشگاه تهران، 1398/11/29
- بررسي تاثير توانمندي شبكه سازي بر كشف فرصتهاي محيطي : با تاكيد بر نقش متغير ميانجي تمركز در شبكه، فریبا بابائی، دانشگاه تهران، 1398/11/28
- ارائه چارچوبي جهت ارزيابي توانمندي هاي هم افزايي در شركت هاي چند كسب و كاره : مورد مطالعه شركت دانا انرژي، فاطمه پورکاوه زنجانی، دانشگاه تهران، 1398/11/27
- ارائه چارچوب معنابخشي كاركنان به تجارب توسعه اي خود در سازمان هاي پروژه محور همكار با وزارت نيرو، سامی ستایش، دانشگاه تهران، 1398/11/06
- ارائه الگوی کنترل استراتژیک موسسه حسابرسی سازمان تامین اجتماعی، پگاه نیک ذات، دانشگاه تهران، 1398/07/22
- بررسي تاثير تمركز تنظيمي و جهت گيري در هدفگذاري بر عملكرد ، انگيزه كل و انگيزه دروني :مطالعه آزمايشي، محمد عرب، دانشگاه تهران، 1398/06/31
- مميزي و تحليل شكاف توانمندي فناورانه : كاربردي از مدل پاندا و راماناتان در شركت زعيم، سیدمسعود رضوانی نژاد، دانشگاه تهران، 1398/06/31
- بررسي و تدوين استراتژي بازاريابي ديجيتال در صنعت هوايي ( مورد مطالعه : مركز تحقيقات هوايي)، سیدمرتضی شماعی، دانشگاه تهران، 1398/06/26
- تاثير بازارگرايي داخلي برعملكرد پرستاران با بررسي نقش ميانجي گري عجين شدن پرستاران با شغل، میترا رضوانی، دانشگاه تهران، 1398/06/26
- بررسي اثر عوامل موثر بر تعويض برند محلي و جهاني، مریم مهدوی نژاد، دانشگاه تهران، 1398/06/11
- بررسي تاثير ابعاد و ادراكات مسئوليت اجتماعي شركتي بر ادراك منصفانه بودن قيمت مصرف كنندگان در فروشگاه هاي زنجيره اي شهر تهران، محیا علیزاده خالدی، دانشگاه تهران، 1398/05/08
- بررسي تاثير درك سيستم هاي ذخيره - جريان، سبك تفكر تحليلي و شهودي و سبك پردازش اطلاعات بر تصميمات در مديريت انبار به روش تحقيق آزمايشي، فروزان غفوریان القلندیس، دانشگاه تهران، 1398/04/25
- ارائه مدل سياستگذاري براي توسعه بازار خدمات بيمه كشور براساس رويكرد منبع بنيان (RBV)، محمد آیتی مهر، دانشگاه تهران، 1397/10/17
- طراحي مدل سبك زندگي مصرف كنندگان با استفاده از مدل vals، محمد اسماعیلی جوشقانی، دانشگاه تهران، 1397/07/10
- بررسي مديريت مسيرشغلي ادراك شده وسازگاري شغلي به عنوان پيش بيني كننده رضايت شغلي ونرخ خروج ازخدمت كاركنان، آرزو جعفری، دانشگاه تهران، 1397/07/10
- بررسي الگوي شكل گيري استراتژي در كسب و كارهاي گردشگري (مورد مطالعه :دفاتر خدمات مسافرتي )، امیر زمانی، دانشگاه تهران، 1397/07/08
- ارائه چارچوب مفهومي جبران خدمات مدير عامل و اعضاي هيات مديره در شركتهاي بورس اوراق بهادار تهران، سارا سام خانی طرهانی، دانشگاه تهران، 1397/07/04
- تاثيرات درگيري با برند در شبكه هاي اجتماعي بر سهم از كيف پول، زهره صفری مهتاج، دانشگاه تهران، 1397/06/31
- تاثير رهبري تحول گرا بر توسعه قابليت هاي پوياي سازمان بر اساس مدل تعالي EFQM ، وفا مصلح، دانشگاه تهران، 1397/06/26
- مطالعه اكتشافي به منظور بازپردازي سامانه مقررات گذاري در قلمرو تجارت نفت ، ارش گرجی پورشفیعی، دانشگاه تهران، 1397/06/26
- تاثير مناسب استراتژي هاي نوآوري و محيط كسب و كار بر عملكرد كسب و كار SME ها، نازنین جبل عاملی، دانشگاه تهران، 1397/06/25
- بررسي پيشامد ها و پيامد هاي استفاده از اطلاعات مشتريان مشاركت داده شده در توسعه خدمات جديد در صنعت e-commerce، پوریا پارسایی، دانشگاه تهران، 1397/06/25
- شناسايي شايستگي هاي ارزيابان درارزيابي عملكردموردمطالعه پشتيباني ساخت وتهيه كالا شركت ملي نفت ايران كالانفت تهران، مهتا خاکی، دانشگاه تهران، 1397/06/25
- اثرات رفتارهاي بازخوردجويي بربهبودعملكردموردمطالعه شركت پشتيباني ساخت وتهيه كالاي نفت تهران، مهرناز اسماعیلی، دانشگاه تهران، 1397/06/25
- ارائه الگوي برنامه توسعه فردي مديران منابع انساني در صنعت بانكداري (مورد مطالعه: بانك رفاه)، بهارک سفیدگران، دانشگاه تهران، 1397/06/05
- بررسي تاثير ابزار هاي ارتباطات بازاريابي سياسي در انتخابات جمهوري اسلامي افغانستان (مورد مطالعه :اتنخابات رياست جمهوري سال 1393، زمان ابراهیمی، دانشگاه تهران، 1397/04/27
- بررسي وضعيت بافت سازمان براي دو سو تواني سازماني در بانك اقتصاد نوين، علی سروش، دانشگاه تهران، 1397/03/06
- طراحي مدلي براي سناريو نويسي بهاي نفت خام بر اساس شناسايي عوامل كليدي و تجزيه و تحليل فعل و انفعالات بازيگران، عیسی نیازی، دانشگاه تهران، 1397/01/18
- طراحي مدل شايستگي عمومي مديران ارشد سازمانهاي دولتي افغانستان (مورد مطالعه سازمانهاي دولتي استان هرات)، عبدالقدوس ابراهیمی، دانشگاه تهران، 1396/12/13
- بررسي تاثير تفاوت نسلي بر سبك هاي تصميم گيري خريد مصرف كنندگان قهوه فوري در تهران، نیلوفر محمدزاده، دانشگاه تهران، 1396/11/30
- ارائه مدلي جهت تعيين پيش زمينه ها و پيامدهاي التزام كاركنان در سازمانهاي خدماتي ايراني (مورد مطالعه :بانك پارسيان)، شاهین شفیعی نیک، دانشگاه تهران، 1396/11/29
- بررسي تاثيرعوامل شخصي شغلي وسازماني برانگيزش دريانوردان وارائه راهكارهاي بهينه درشركت ملي نفتكش ايران، پریا مرادی، دانشگاه تهران، 1396/11/29
- ارزيابي عملكردكاركنان شركت هاي وب بااستفاده از كارت امتيازي منابع انساني، سیده کبری موسوی محمودکاخی، دانشگاه تهران، 1396/11/28
- بررسي رابطه شهرت سازماني مشتري مدار با رفتارهاي شهروندي مشتريان در شعب بانكهاي تهران، مینا اکبری داریان، دانشگاه تهران، 1396/11/28
- بررسي عوامل موثر بر پذيرش كسب و كارهاي مبتني برتجارت موبايلي توسط مشتريان با استفاده از مدل UTAUT ، معین آزادوار، دانشگاه تهران، 1396/11/24
- بررسي اثر سرمايه اجتماعي بر كارآفريني سازماني(مورد مطالعه :شركتهاي توليدي محصولات لبني)، محمدرضا پایدار، دانشگاه تهران، 1396/11/21
- تاثير نوآوري خدمات بر ارزش ويژه برند و وفاداري مشتري، حسین اسدالهی، دانشگاه تهران، 1396/11/17
- اثرات استراتژي تعديل نيرو بر فرد و سازمان (مورد مطالعه: بانك رفاه كارگران)، مجید فاضلی، دانشگاه تهران، 1396/11/15
- طراحي مكانيزم انتخاب عملگرهاي محصول همگرا براي فرايند توسعه محصول جديد در شرايط عدم، ارمیا آقاسی، دانشگاه تهران، 1396/07/12
- تاثير تفويض اختيار مديران بر بهره وري نيروي انساني در سازمان رسانه اي خبرگزاي فارس، محمدحسن صادق پور، دانشگاه تهران، 1396/07/04
- شناسايي و بررسي فرصت ها و چالش هاي بين المللي بانك هاي ايراني با ديدگاه استراتژيك، امینه اسداللهی، دانشگاه تهران، 1396/07/04
- بررسي رابطه بين ويژگي هاي شخصيتي و رفتار نوآورانه كاركنان مطالعه موردي شركت هاي صنايع غذايي، احسان جهانی، دانشگاه تهران، 1396/07/03
- شناسايي و اولويت بندي سنجه هاي كارت امتيازي متوازن در شركت داده پردازي رسپينا، هانیه کوچک زاده، دانشگاه تهران، 1396/07/02
- الگوي تعاملي استراتژي هاي ارتباطات سازماني و استراتژي هاي منابع انساني با عملكرد، فاطمه السادات اعرابی، دانشگاه تهران، 1396/06/27
- شناسايي مولفه هاي تفكر استراتژيك براي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي (مورد مطالعه: مجلس نهم)، محمد حق شناس گرگابی، دانشگاه تهران، 1396/06/15
- بررسي تاثير عجين شدن شغلي بر تناسب شغل شاغل با ميانجي گري هنرپيشگي شغلي در بين اعضاي هيات علمي دانشگاه تهران، سیده محبوبه میرمحمدنژاددیوکلائی، دانشگاه تهران، 1396/06/11
- همراستايي استراتژيك بين روابط بازاريابي و مدييت منابع انساني در سازمان هاي خدماتي مالي (مورد مطالعه: بانك ملي ايران)، میلاد کوره پزمحمودآبادی سیرجان، دانشگاه تهران، 1395/12/15
- ارائه چارچوبي براي مديريت منابع انساني سبز، مجتبی محمدنژادشورکائی، دانشگاه تهران، 1395/11/30
- شناسايي عوامل موثر بر موفقيت شركتهاي نوپا در ايران مورد مطالعه : شركتهاي توليد كننده نرم افزارهاي تلفن همراه شهر تهران، ساسان یوسفی، دانشگاه تهران، 1395/07/03
- توسعه مدل كسب و كار براي مركز اسپاي آلفا، محمدرضا صرام، دانشگاه تهران، 1395/06/29
- بررسي تاثير منتورينگ بر جامعه پذيري سازماني ، پرستو شکری اینانلو، دانشگاه تهران، 1395/06/27
- طراحي مدل تكنولوژي عملكرد انساني در شركت طراحي مهندسي و تامين قطعات ايران خودرو (ساپكو)، مریم محمدی ثابت، دانشگاه تهران، 1395/06/23
- بررسي تاثير هوش هيجاني بر روي كيفيت خدمات ادراك شده و رضايت مراجعين شركت گاز شهر تهران، هانیه یزدی، دانشگاه تهران، 1395/03/18
- بررسي ويژگي هاي سيستم مديريت عملكرد مبتني بر مدل شايستگي (مورد مطالعه: شركت دالين مهر)، راضیه عبدالهی، دانشگاه تهران، 1394/12/02
- بررسي تاثير عدالت سازماني و رضايت شغلي بر سلامت اداري كاركنان در شركت بيمه ايران، سعید وصال، دانشگاه تهران، 1394/11/27
- بررسي تاثير توانمندسازي سازماني بر رفتار سازماني مثبت (سرمايه روان شناختي) با ميانجي گري توانمندسازي روان شناختي (مورد مطالعه: شركت ره شهر)، مریم خورشیدی اقدم، دانشگاه تهران، 1394/11/25
- بررسي علل و پيامدهاي تضاد كار و خانواده، در ميان پرستاران بيمارستان لاله با رويكرد ABC، منا توفیقی، دانشگاه تهران، 1394/11/25
- ارائه چارچوبي براي مسووليت اجتماعي دانشكده هاي مديريت و كسب و كار: مورد مطالعه، دانشگاه تهران، یونس بردبار، دانشگاه تهران، 1394/11/13
- بررسي تاثير عوامل فرهنگي بر رفتار خريد مصرف كنندگان بيمه عمر، نسرین علی نژاد، دانشگاه تهران، 1394/11/06
- بررسي موانع و توانمندسازهاي بانك هاي ايراني براي استفاده از شبكه هاي اجتماعي، ستار محمودی، دانشگاه تهران، 1394/11/06
- بخش بندي مشتريان املاك و مستغلات تجاري براساس ويژگي هاي مورد انتظار در خريد يا اجاره، سیدسهیل سیدان ناظمی، دانشگاه تهران، 1394/10/15
- بررسي تاثير اقدامات انگيزش زاي منابع انساني با عملكرد بالا بر پيامدهاي رفتاري كاركنان با ميانجي گري حمايت سازماني ادراك شده : (مورد مطالعه: شركت مهندسي و ساخت پره توربين مپنا (پرتو))، نرگس سلیمانی روزبهانی، دانشگاه تهران، 1394/08/19
- بررسي اثربخشي برنامه هاي كارمندياري (EAPS) بر تعادل كار - خانواده در بانك رفاه كارگران، عطیه رسولی، دانشگاه تهران، 1394/08/16
- ارائه مدلي براي شناسايي ريسك هاي منابع انساني در گروه مپنا، مهسا صادقپوردیلمقانی، دانشگاه تهران، 1394/06/30
- بررسي رابطه بين تصوير برند تصويربرندوتمايل به پرداخت صرفه قيمتي براي برندهاي غذايي (مطالعه موردي : شهروندان منطقه 6 شهر تهران)، الهام مهدوی فرد، دانشگاه تهران، 1394/06/30
- ارزيابي فرهنگ ايمني و شناسايي سازوكارهاي ارتقاء آن در شركت سيمان هگمتان، علی آب روشن، دانشگاه تهران، 1394/06/30
- شناسايي عوامل موثر بر تركيب هيات مديره در بازار سرمايه، رویا صفری، دانشگاه تهران، 1394/06/30
- بررسي پيشايندها و پيامدهاي كليدي عشق برند خريداران گوشي تلفن همراه، فاطمه پریشان، دانشگاه تهران، 1394/06/30
- شناسايي و اولويت بندي عوامل موثر بر كسب مزيت رقابتي براساس رويكرد مبتني بر منابع (مورد مطالعه: شركت هاي توليدكننده سازه هاي فولادي)، حسین نوبخت، دانشگاه تهران، 1394/06/30
- بررسي تاثير نوسازي لو گو بر نگرش مشتريان به برند (مطالعه موردي:لوگوي بانك مهر اقتصاد)، حسین امینی کسبی، دانشگاه تهران، 1394/06/29
- بررسي تاثيراقدامات مديريت منابع انساني برنوآوري ويادگيري سازماني باميانجي گري قابليت هاي مديريت دانش، شکوه ظهیری پور، دانشگاه تهران، 1394/06/23
- تبيين تاثيرمنتورينگ برموفقيت تسهيم دانش (موردمطالعه :شركتهاي تامين سرمايه)، سیدجواد موسوی مله خان، دانشگاه تهران، 1394/06/23
- بررسي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان اينترنت پرسرعت شركت صبانت، حدیثه الهدی محمدزاده، دانشگاه تهران، 1394/06/14
- بررسي تاثير رفتارهاي تضعيف كننده اجتماعي بر نگرشهاي شغلي كاركنان با واسطه گري ويژگي هاي شخصيتي (مورد مطالعه: مركز همكاري هاي فناوري و نوآوري رياست جمهوري)، وحید یوسفیان آرانی، دانشگاه تهران، 1394/03/23
- طراحي نظام كنترل استراتژيك براي استراتژي هاي تجاري سطح ملي مورد مطالعه سيستم متمركز نظارت بر واردات و صادرات ستاد مركزي مبارزه با قاچاق كالا و ارز، علی ردادی، دانشگاه تهران، 1393/12/25
- عارضه يابي كانون هاي ارزيابي و توسعه در ايران و ارائه ي راهكارهاي مناسب ، لیلا واژیر، دانشگاه تهران، 1393/12/12
- شناسايي نيازمندي ها و الزامات موفقيت مديريت استراتژيك منابع انساني در صنعت خودرو، آرزو سهرابی، دانشگاه تهران، 1393/07/29
- تاثير باورهاي (توحيدي) مديران بر چشم انداز سازمان، محمدحسین نقوی سنجانی، دانشگاه تهران، 1393/06/25
- بررسي بازاريابي دروني بانك ملت و رابطه آن با كيفيت خدمات و رضايت مندي مشتريان در شعب بانك ملت در استان مازندران، سیدایمان مفیدیان، دانشگاه تهران، 1392/06/25
- بررسي موانع جانشين پروري در شعب و ادارات بانك مسكن شهر تهران، سیدمحمدجواد حسینی، دانشگاه تهران، 1391/12/21
- بررسي، شناسايي و الويت بندي عوامل اثر گذار بر توسعه بيمه تكميلي درمان گروهي (مورد مطالعه : شركتهاي بيمه ميهن ،پارسيان ،پاسارگاد و دانا )، زهرا جافری، دانشگاه تهران، 1391/12/06
- تدوين برنامه راهبردي سازمان شهرك هاي صنعتي خراسان شمالي، حامد خراسانی طرقی، دانشگاه تهران، 1391/11/21
- شناسايي و رتبه بندي چالش هاي استراتژيك پياده سازي مديريت ارتباط با مشتري در صنعت بانكداري كشور: موردكاوي بانك ملت، مهدی انصاریپورجرم افشادی، دانشگاه تهران، 1391/11/16
- بررسي رابطه بين ويژگي هاي شخصيتي كاركنان فروش خدمات بيمه اي بر رفتار شهروندي سازماني با استفاده از مدل پنج ويژگي مهم شخصيتي (bigfive)، عاطفه حصارکی، دانشگاه تهران، 1391/11/16
- بررسي تاثير حمايت سازماني ادارك شده بر تعهد و تمايل به ترك خدمت كاركنان در شركت مپنا، مه رو مهدوی، دانشگاه تهران، 1391/04/26
- بررسي تاثير منابع استخدامي بر پيامدهاي شغلي در شركت ماليبل سايپا، علی غلامعلی مجدآبادی، دانشگاه تهران، 1391/04/05
- تعيين ميزان اثربخشي كانون هاي ارزيابي در گروه خودروسازي سايپا: مطالعه موردي، مجتبی جشنی آرانی، دانشگاه تهران، 1390/12/24
- شناسايي چالشها و فرصتهاي بين المللي صادرات گاز طبيعي ايران در شرايط كنوني، متین عامری گلستان، دانشگاه تهران، 1390/12/06
- برنامه ريزي استراتژيك منابع انساني شركتهاي دانش بنيان و شاخص هاي كليدي عملكرد آن (مطالعه موردي شركتهاي دانش بنيان مستقر در پارك علم و فناوري دانشگاه تهران)، رحیم بهرامیان دهکردی، دانشگاه تهران، 1390/12/02
- بررسي عوامل كليدي موفقيت پروژه ها در شركت تام ايران خودرو، سید منصور رضویان، دانشگاه تهران، 1390/11/30
- شناسايي و اولويت بندي عوامل موثردر ارزيابي موفقيت استراتژي بازاريابي بانك پارسيان با استفاده از رويكرد تلفيقي كارت امتيازي متوازن و فرايند تحليل سلسله مراتبي فازي(BSC/FAHP)، مهگان افراسیابی، دانشگاه تهران، 1390/11/29
- تدوين استراتژي فرآيند توليد خودرو در شركت سايپا (مطالعه موردي: فراينده خانواده 100X)، افشین صدارتی، دانشگاه تهران، 1390/11/29
- شناسايي فرصت هاي كارآفريني در صادرات قطعات و لوازم يدكي خودرو، شهروز اسماعیل زاده سرخابی اصل، دانشگاه تهران، 1390/11/29
- بررسي عوامل موثر در قيمت آپارتمانهاي مسكوني شهر مشهد به روش هدانيك، علیرضا باغبان فردوس، دانشگاه تهران، 1390/06/30
- بررسي توزيع و مصرف بهينه آب شرب با رويكرد رفتار مصرف كنندگان، جهانگیر حبیبی، دانشگاه تهران، 1390/06/29
- موضع يابي رقابتي شركت سرمايه گذاري دارويي تامين در بازار دارويي كشور با رويكرد استراتژيك، محمد باقر رجبی منور، دانشگاه تهران، 1390/05/03
- بررسي سطح بلوغ مديريت پروژه در پروژههاي صنايع پتروشيمي بر اساس مدل CPM3 و ارائه راهكارهاي بهبود، مهران فرخ روز لاشیدانی، دانشگاه تهران، 1390/04/08
- %ارزيابي كيفيت خودروهاي سمند (معمولي و LX و LX سالف سورن سرير TU5 و EF7 ) از ديدگاه مشتريان (مصرف كنندگان) با رويكرد بازاريابي هدف گرا، محمد قلی زاده، دانشگاه تهران، 1390/01/01
- عوامل موثر بر انتخاب يك نوع نان صنعتي در تهران، منوچهر نائیجی، دانشگاه تهران، 1389/12/24