تحصیلات
کتابهای تالیفی
کتابهای ترجمه شده
- محمدعلی شاه حسینی و کمال رحمانی. "بازاریابی استعاره ای." تهران: انتشارات نگاه دانش، 1391.
- محمدعلی شاه حسینی و کمال رحمانی . "ارتباط برند: رقبای خود را غیر مرتبط نماییم." : انتشارات نگاه دانش، 1391.
- محمدعلی شاه حسینی و محمدهادی رنجبر. "نگاهی نو به حاکمیت شرکتی." تهران: انتشارات دانشگاه تهران، 1394.
- محمدعلی شاه حسینی و سعید امیرعبداللهیان. "مدیریت استراتژیک: مفاهیم و ابزار." تهران: انتشارات دانشگاه تهران، 1398.
مقالات چاپ شده در نشریات بین المللی
- Nazila Mohebbi , Mohammad Ali Shahhoseini, and Mohammad Rahim Esfidani. "Identification & Prioritization of the Affecting Factors on CRM Implementation in Edible Oil Industry." Journal of Basic and Applied Scientific researchh 2, no. 5 (2012): 4993-5001.
- Nazila Mohebbi, Mohammad Ali Shahhoseini, and Mohammad Rahim Esfidani. "Identification and Prioritization of the Affecting Factors on CRM Implementation in Edible Oil Industry." Journal of Basic and Applied Scientific researchh 2, no. 5 (2012): 4993-5001.
- Mohammad Ali Shahhoseini, Sahand Khassehkhan , and Nahid Shanyani . "Identifying Key Performance Indicators of an Iranian Islamic Bank Based on BSC and AHP." AMERICAN JOURNAL OF SCIENCE 8, no. 1 (2012): 64-73.
- Mohammad Ali Shahhoseini, Mohammad Faghih Aliabadi, and Sahand Khaseh Khan. "Applying BSC in Order to Development and Export of Engineering and Technical Services in Iranian Oil and." Journal of American Science 9, no. 1 (2013): 431-436.
- Mohsnen Nazari, Mohammad Ali Shahhoseini, and Vahid Tabatbaee. "Impact of Price fairness on Price Satisfaction, Customer satisfaction and Customer Loyalty in Iran Telecommunication Market (Case: MTN Irancell Company)." Asian Journal of Research in marketing 3, no. 1 (2014): 131-144.
- Saeed Rouhani, Mohammad Ali Shahhoseini, and Bahar Rouhi. "An ERP Selection framework for construction industry based on FAHP." The IUP Journal of Information Technology 10, no. 3 (2014): 19-51.
- Mohammad Ali Shahhoseini, and Sanam Mottaghi Khamaneh. "EVALUATING AND RANKING THE EFFECTIVENESS OF ADVERTISING METHODS USED FOR PROPERTY AND LIABILITY INSURANCE: A CASE OF IRAN INSURANCE COMPANY." International Journal of Economics, Commerce and Managements vol 3, no. 5 (2015): 784-797.
- Ehsan Samimi, Mohammad Ali Shahhoseini, Ali Abasaltian, and Shahryar Shfaghi. "Identifying and Prioritizing Critical Success Factors (CSFs) in Retaining and Developing Knowledge Workers in Oil and Gas Project-based Companies." Indian Journal of Science and Technology 8, no. 11 (2015): 346-356.
- محمدعلی شاه حسینی، سعید روحانی و بهار روحی. "چارچوب انتخاب سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی در شرکتهای پیمانکاری با رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی." فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات- دانشگاه تهران 5، 2 (1392): 95.
- محمدسعید تسلیمی، محمدعلی شاه حسینی و محمدحسین نقوی. "تأملی بر چشم انداز سازمان در پرتو استعاره های قرآن." اسلام و مدیریت 3، 5 (1393): 147-169.
مقالات چاپ شده در نشریات داخلی
- Mohammad Ali Shahhoseini, Hamed Khorasani Toroghi, Sajad Yazdani Ahmad Abadi, and Amir Bahador Panahi. "IDENTIFY THE KEY ELEMENTS FOR DEVELOPING AN ORGANIZATION'S MISSION STATEMENT." Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business 5, no. 1 (2013): 246-252.
- pegah nikzat, Tahmours Hasangholi Pouryasouri, Mohammad Ali Shahhoseini, and Mohammad Taban. "A Strategic Control Model by Emphasis on the Green Approach." Environmental Energy and Economic Research 3, no. 2 (2019): 85-106.
- Fatemeh Mirmohammadi, Mohammad Ali Shahhoseini, Hamidreza Yazdani, and Abbas Ebadi. "Factors Influencing Job Promotion in Iranian Nursing Profession, Barriers and Facilitators." preventive care in nursing and midwifery journal 9, no. 1 (2020): 58-67.
- محمدعلی شاه حسینی و احمد جعفرنژادچقوشی. "بهبود زنجیره تامین شرکت ایساکو با استفاده از مدل موجودی و توزیع غیر متمرکز." پژوهش نامه بازرگانی -، 38 (1385): 59-85.
- سیدرضا سیدجوادین و محمدعلی شاه حسینی. "نیازسنجی آموزشی سازمان براساس خواسته های مشتریان بارویکرد بهبود بهره وری توسط بکارگیری تکنیک QFD." بررسی های حسابداری و حسابرسی 13، 4 (1385): 28-48.
- محمدعلی شاه حسینی، سیدرضا سیدجوادین و سیدوحید حسینیپور . "پیشبینی مصارف گاز طبیعی کشور در افق برنامه پنجم توسعه اقتصادی اجتماعی و سیاسی کشور و نقد سیاستهای مرتبط." مدیریت بازرگانی 3، 7 (1390): -.
- محمدعلی شاه حسینی، غلامرضا خوش سیما و مهدی ابراهیمی نژاد . "نگاه به آینده و تدوین چشم انداز دانشگاه ها : مطالعه موردی در دانشگاه ولی عصر ( عج رفسنجان )." مدیریت بازرگانی 3، 9 (1390): 113-130.
- محمدعلی شاه حسینی، امیر اخلاصی و کمال رحمانی . "بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و رفتار خرید مصرف کنندگان در بانک انصار." تحقیقات بازاریابی نوین 1، 3 (1391): 124-139.
- محمدعلی شاه حسینی و محمد فقیه علی آبادی. "ﺑﺮرﺳﻲ و ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ ﭼﺎﻟﺶ ﻫﺎی ﺗﻮﺳﻌﻪ و ﺻﺎدرات ﺧﺪﻣﺎت ﻓﻨﻲ ﻣﻬﻨﺪﺳﻲ ﮔﺎز در ﺣﻮزه ﻧﻔﺖ و گاز." نشریه انرژی ایران 16، 2 (1392): 113-127.
- حسین رحمانی، محمدعلی شاه حسینی و علی اصغر پورعزت. "شناسایی شایستگی های مطلوب دانشجویان مقطع کارشناسی رشته مدیریت با تمرکز بر رویکرد اسلامی - ایرانی: مطالعه موردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران." فرهنگ در دانشگاه اسلامی 3، 3 (1392): 395-412.
- سعید روحانی، محمدعلی شاه حسینی، احد زارع رواسان و الهام رحمانیان فر. "مدل انتخاب نرم افزار مدیریت خدمات فناوری اطلاعات." فصلنامة مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 5، 4 (1392): 103-118.
- جلال رضایی نور، محمدعلی شاه حسینی و سروش خسروی. "ارائه مدل مفهومی براساس عوامل مؤثر بر پیاد ه سازی سیستم مدیریت دانش در گروه شرکتهای همکاران سیستم." فصلنامه مدیریت توسعه فناوری سال اول، 4 (1393): 79-104.
- مهرنوش خاجی، محمدعلی شاه حسینی، علی اصغر پورعزت و عزت اله اصغری زاده. "ارائه الگوی نظام مند برای انتخاب راهبرد استوار با رویکرد آینده پژوهانه." مجله پژوهش های مدیریت عمومی- دانشگاه سیستان و بلوچستان 6، 24 (1393): 87-112.
- علی ردادی، طهمورث حسنقلی پوریاسوری و محمدعلی شاه حسینی. "الگوسازی موانع استقرار نظام کنترل راهبرد در راهبردهای تجاری در سطح ملی." بهبود مدیریت سال هشتم، شماره 3 پیاپی 25 (1393): 89-104.
- وحید محمودی، محمدعلی شاه حسینی و زهرا جافری. "تدوین الگوی توسعة بیمة تکمیلی درمان گروهی." مطالعات مدیریت راهبردی 5، 19 (1393): 173-195.
- محمدعلی شاه حسینی، محسن نظری و محمدصادق هاشمی. "تحلیل استراتژی های بانک های خصوصی ایران در دوران رکود اقتصادی سالهای 1391 و 1392." فصلنامه علوم مدیریت ایران 9، 33 (1393): 125-145.
- محمدعلی شاه حسینی، فاطمه نارنجی ثانی و صفورا فلاح کریمی. "شناسایی و دسته بندی موانع و چالشهای پیاده سازی برنامة راهبردی منابع انسانی در شرکت برق منطقه ای خراسان به روش کیو." فصلنامه مدیریت دولتی 7، 1 (1394): 89-109.
- محمدهادی صادق و محمدعلی شاه حسینی. "ﺗﻌﻴﻴﻦ وﻳﮋﮔﻲ ﻫﺎی مؤثر بر رفتار ﻣﺼﺮف رﻓﺘﺎر ﻛﻨﻨﺪﮔﺎن اﻳﻨﺘﺮﻧﺖ پرﺳﺮﻋﺖ در اﻳﺮان." مدیریت بازرگانی 7، 2 (1394): 427-444.
- محمدعلی شاه حسینی، فاطمه نارنجی ثانی، رحیم عبادی و حمید رودباری. "ارزیابی کیفیت نظام خدمات یاددهی-یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی." تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی 2، 49 (1394): 277-303.
- حمیدرضا عزتی و محمدعلی شاه حسینی. "سازمان های با قابلیت اعتماد بالا." ماهنامه تدبیر 26، 280 (1394): 40-45.
- حمیدرضا عزتی و محمدعلی شاه حسینی. "فن کاوی : تکنیکی توانمند در نوآوری فناورانه." فصلنامه رهیافت 6، 60 (1394): 83-92.
- محمدعلی شاه حسینی، محمدهادی رنجبر و مسعود کیماسی. "شناسایی و ترکیب قابلیتهای سازمانی در موفقیت رقابتی صنعت نوشیدنی." چشم انداز مدیریت بازرگانی بهار 95، 25 (1395): 51-67.
- محمدرحیم اسفیدانی، سارا رمضانی و محمدعلی شاه حسینی. "ﻣﺪل ﺳﺎزی B2B ﺳﺎﺧﺘﺎری ﺗﻔﺴﻴﺮی ﻫﻮﻳﺖ ﺑﺮﻧﺪ ﺳﺎزﻣﺎﻧﻲ در ﺑﺎزار ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ IT ﺻﻨﻌﺖ." مدیریت بازرگانی 8، 2 (1395): 259 -280.
- مریم محمدی ثابت، بی بی مرجان فیاضی و محمدعلی شاه حسینی. "طراحی مدل فناوری عملکرد منبع انسانی در شرکت طراحی مهندسی و تأمین قطعات ایران خودرو( ساپکو)." فصلنامه علوم مدیریت ایران 11، 42 (1396): 99-124.
- فرهاد رهبر، امیر علی سیف الدین اصل، محمدعلی شاه حسینی و عیسی نیازی. "سناریو نویسی بهای نفت خام بر اساس شناسایی عوامل کلیدی و تجزیه و تحلیل فعل و انعالات بازیگران." بهبود مدیریت 11، 4 (1396): .
- آرین قلی پور، ابوالحسن فقیهی، محمدعلی شاه حسینی و بهارک سفید گران. "تبیین الگوی تدوین برنامه توسعه فردی مدیران منابع انسانی در صنعت بانکداری." فصلنامه آموزش و توسعه منابع انسانی 5، 18 (1397): 1-24.
- سمیه علی نژاد، مسعود کیماسی و محمدعلی شاه حسینی. "ارائه چارچوبی برای عشق به برند در میان مصرف کنندگان ایرانی با تحلیلی بر پیشایندها و پیامدهای آن." فصلنامه آینده پژوهی مدیریت (دانشگاه آزاد اسلامی) 30، 117 (1398): 161-176.
- محمدعلی شاه حسینی، سیده فروزان جواهری شلمانی، طهمورث حسنقلی پوریاسوری و علی رستمی. "ارزیابی و مقایسه شاخص های کلیدی عملکرد توسعه پایدار در صنعت پتروشیمی با استفاده ازSMAA-S و SMAA." مدیریت صنعتی دانشگاه تهران 11، 2 (1398): 273- 302.
- محمد اسماعیلی جوشقانی، محمدرحیم اسفیدانی و محمدعلی شاه حسینی. "طراحی مدل نوین سبک زندگی ایرانی- اسلامی با روش گرندد تئوری." ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی 9، 3 (1398): 89-114.
- سمیه علی نژاد، مسعود کیماسی و محمدعلی شاه حسینی. "توسعه مدل عشق به برندهای ورزشی در میان مصرف کنندگان ایرانی با استفاده از تحلیل های کیفی و کمی." مطالعات مدیریت ورزشی 11، 58 (1398): 243-268.
- سیاوش هژیری حقیقی، محمدعلی شاه حسینی، طهمورث حسنقلی پوریاسوری و ابراهیم محمودزاده. "نگرش تحلیلی بر کنترل راهبردی : الگوها و دیدگاه ها." پژوهشنامه مطالعات راهبردی ناجا 4، 13 (1398): 173-209.
- محمدهادی صادق، محمدعلی شاه حسینی و علی حیدری. "استخراج عوامل مؤثر بر فرایند شکل گیری حاکمیت شرکتی در اتحادهای استراتژیک از نوع سرمایه گذاری مشترک بین المللی با استفاده از روش مرور نظام مند." مدیریت بازرگانی 12، 1 (1399): .
- عباس منوریان، سیروس وطنخواه مقدم، محمدعلی شاه حسینی، سیدکمال واعظی و یونس نوراللهی. "طراحی مدل خط مشی گذاری توسعه انرژیهای تجدید پذیر در ایران." فصلنامه علمی- پژوهشی سیاستگذاری عمومی 6، 2 (1399): 115-134.
- محمدهادی صادق، مریم پرچمی سرقین و محمدعلی شاه حسینی. "تعیین مکانیسم های حاکمیت شرکتی در سرمایه گذاری مشترک بین المللی و شناسایی عوامل موثر بر آنها." چشم انداز مدیریت بازرگانی 19، 43 (1399): 62-96.
- سیاوش هژیری حقیقی، محمدعلی شاه حسینی، طهمورث حسنقلی پوریاسوری و ابراهیم محمودزاده. "ارائه مدل کنترل راهبردی در هلدینگهای تولیدی صنعت الکترونیک." بهبود مدیریت 14، 3 (1399): 1-22.
- محمدعلی شاه حسینی، مسعود کیماسی، بی بی مرجان فیاضی و محمدرضا خدادادیان. "اراﺋﻪ اﻟﮕﻮی ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ رﻳﺴﻚ ﻣﻨﺎبع اﻧﺴﺎﻧﻲ در ﺻﻨﻌﺖ ﺑﺎﻧﻜﺪاری ﺑﺮ اﺳﺎس ﺗﺤﻠﻴﻞ داده ﺑﻨﻴﺎد (ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ :ﺑﺎنک های ملت تهران)." فصلنامه مدیریت دولتی 12، 2 (1399): .
- سیدمحمد حسینی، محمدعلی شاه حسینی، علی اصغر فانی و عبدالعلی احمدزهی. "تدوین و طراحی مدل ارزشیابی عملکرد مبتنی بر شایستگی معلمان دبیرستانی در ایران: کاربست رویکرد ترکیبی." مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی 12، 2 (1399): 195-236.
همایشهای بین المللی
- Arezoo Sohrabi, Bibi Marjan Fayyazi, and Mohammad Ali Shahhoseini. "Organizational alignment requirment for successful strategic human resource management." International conference on economics, accounting, management and social sciences,.
- Arezoo Sohrabi, and Mohammad Ali Shahhoseini. "Importance of attention to the competency of managers in strategic HRM." First national conference on economice,management and accounting, Tehran.
همایشهای داخلی
- محسن نظری، محمدعلی شاه حسینی و سیدوحید طباطبایی کلجاهی . "بررسی عوامل موثر بر رضایت قیمتی مطالعه موردی: خدمات تلفن همراه شرکت امتیانایرانسل." دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تهران.
- آرش انصاری، محمدعلی شاه حسینی و محمدمهدی تنعمی . "نقش کارآفرین به عنوان استراتژیست در موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط." دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، تهران.
- محمدعلی شاه حسینی، محسن نظری و محمدصادق هاشمی. "ارائه چارچوبی برای استراتژی های بازاریابی شرکت ها در دوران رکود اقتصادی." دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت شریف، تهران.
- محمدرحیم اسفیدانی، محمدعلی شاه حسینی و سارا رمضانی. "مدلسازی ساختاری تفسیری هویت برند سازمانی در بازار B2B صنعت IT با نگاهی به عملکرد بازاریابی." کنفرانس مدیریت خدمات، تهران.
- محمدعلی شاه حسینی، محسن نظری و محمدصادق هاشمی. "تحلیل آثار رکود تورمی بر فعالیت بانک¬های ایران: ارزیابی مناسب محیط اقتصادی، گام نخست فرایند مدیریت استراتژیک در دوران رکود." کنفرانس مدیریت خدمات، تهران.
- آرزو سهرابی، رویا سهرابی و محمدعلی شاه حسینی. "ضرورت توجه به آموزش و توسعه منابع انسانی در سازمانها." دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالش ها و راهکارها، شیراز.
- حمیدرضا عزتی و محمدعلی شاه حسینی. "ذهن آگاهی سازمانی: توانمندسازی سازمان برای مواجهه با ابهامات." دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه اقتصادی، مشهد.
- محمدعلی شاه حسینی، علی حیدری و محمدجواد زنهاري. "اولویت بندی اطلاعات مورد نیاز مدیران ارشد در سیستم های هوشمندی استراتژیک در صنعت بانکداری." نخستین کنفرانس بینالمللی پارادایمهای نوین مدیریت - هوش تجاری و سازمانی، تهران.
- محمدعلی شاه حسینی و فائزه شفیعی. "همسوسازی کارکنان در اجرای استراتژی." دومین پژوهش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران، تهران.
- محمدعلی شاه حسینی، فاطمه پریشان و طاهره حیدری. "مطالعه ی اثر ویژگی های شخصیتی نوجوانان و جوانان بر قصد خرید برندهای لوکس :مورد مطالعه شهر شیراز." دومین کنفرانس بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه، تهران.
- محمدعلی شاه حسینی و حسین سمیعی. "مزایای مدیریت از راه دور در مقایسه با مدیریت به روش سنتی در پروژه های ساختمانی." دومین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار، تهران.
- پیام نجفی، محمدعلی شاه حسینی و عباس منوریان. "بررسی میزان نوآوری سازمانی در شرکت سازه گستر سایپا." دومین کنفرانس بین المللی ترفندهای مدرن مدیریت، حسابداری، اقتصاد و بانکداری با رویکرد رشد کسب و کارها، استانبول.
راهنمایی پایان نامه
- بررسی عوامل کلیدی موفقیت در طراحی و اجرای اشتغال از راه دور کارکنان، لیلا عظیمیان، دانشگاه تهران، 1390/04/20
- بررسی رابطه بین میزان رضایت بیمه درمان تکمیلی در وفاداریو تمدید قراردادهای بیمه ای بیمه گذاران مورد: شرکت بیمه البرز، احمد شکوهی بهار، دانشگاه تهران، 1390/06/26
- بررسی شناسایی و اولویت بندی روش های تبلیغات تجاری اثربخش برای بیمه های اموال و مسئولیت مورد مطالعه : شرکت سهامی بیمه ایران، صنم متقی خامنه، دانشگاه تهران، 1390/11/11
- تجزیه و تحلیل شاخص های بهره وری به منظور تدوین استراتژی بهره وری سبز در شرکت لیکا، نادر سادات امینی، دانشگاه تهران، 1390/11/26
- بررسی رابطه بین ابعاد ارزش ویژه برند و نیات رفتاری مشتریان (مطالعه موردی شرکت بیمه ایران)، سحر تقی زاده، دانشگاه تهران، 1390/11/29
- بررسی تاثیر رویکرد مشتری گرایی سازمانی و فردی بر عملکرد نیروی فروش (مطالعه موردی: موسسه آموزش عالی آزاد پارسه)، علیرضا مروج، دانشگاه تهران، 1391/06/29
- بررسی تاثیر ارائه تصویر واقعی شغل (REALISTIC JOB PREVIEW) بر تمایل به ترک شرکت خدمت کارکنان بانک سامان، معصومه محمدحسینی، دانشگاه تهران، 1391/07/10
- شناسایی و ارزیابی مشاغل استراتژیک توگا، الهه لطیفی، دانشگاه تهران، 1391/11/30
- بررسی بررسی شناسائی و اولویت بندی عوامل موثر در نگهداشت کارکنان با استعداد با عملکرد بالادر شرکت ملی نفت ایران، حامد مرادی، دانشگاه تهران، 1391/12/01
- اولویت بندی روش های جبران خدمات در بانکداری اختصاصی با استفاده از روش AHP، معصومه کاشانکی، دانشگاه تهران، 1391/12/21
- طراحی و تدوین برنامه راهبردی سازمان زیباسازی شهرداری مشهد، امیرحسام بهروز، دانشگاه تهران، 1392/06/26
- ارائه چارچوب الگوی شایستگی های مدیران منابع انسانی در صنعت بانکداری، محدثه خرمی، دانشگاه تهران، 1392/06/30
- بررسی و شناسایی شایستگی های مطلوب دانشجویان دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، حسین رحمانی، دانشگاه تهران، 1392/06/30
- اولویت بندی شاخصهای ارزیابی عملکرد کارکنان بانکداری اختصاصی، هیلا هوشنگی، دانشگاه تهران، 1392/06/31
- تعیین قابلیت های سازمانی شرکت زمزم در اتخاذ آمیخته ی بازاریابی با نگاه به ویژگی های مراحل سیکل عمر محصول، محمدهادی رنجبر، دانشگاه تهران، 1392/12/13
- بررسی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری به برند (مورد مطالعه: بانک شهر)، نگین صفری، دانشگاه تهران، 1394/06/23
- بررسی اثربخشی جایگذاری برند در فیلم های سینمایی، الهه رجب زاده یزدی، دانشگاه تهران، 1394/06/28
- ارائه چارچوبی برای اتحادهای استراتژیک تحقیق و توسعه در صنایع داروسازی، احد رجائی لک، دانشگاه تهران، 1394/06/28
- شناسایی و الویت بندی شاخص های سرمایه های فکری در صنعت نیرو گاهی، طالب بالنده، دانشگاه تهران، 1394/06/30
- بررسی تاثیر قابلیت فناوری اطلاعات در توسعه چابکی و بهبود مزیت رقابتی در سازمان مخابرات ایران، کوثر بساق زاده، دانشگاه تهران، 1394/06/30
- بررسی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری برند : با میانجیگری سازه های اعتماد، دلبستگی و تعهد (مورد مطالعه : شرکت مهیا پروتئین)، مبین داوطلب، دانشگاه تهران، 1394/08/24
- بررسی تاثیر جو اخلاقی بر کیفیت زندگی کاری با میانجی گری متغیر سلامت سازمانی در ادارات ستادی بانک ملت، سهیلا سلیمی، دانشگاه تهران، 1394/11/18
- اولویت بندی ابعاد و مولفه های مسوولیت اجتماعی در صنایع نفت و گاز (مورد مطالعه: شرکت نفت و گاز پارس)، سیدعلی حسینی، دانشگاه تهران، 1394/11/20
- بررسی تاثیر ترکیب اعضای هیات مدیره بر عملکرد مالی شرکت (مورد مطالعه: هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی)، کورش کمره، دانشگاه تهران، 1394/11/24
- بررسی تاثیر استراتژی رقابتی و دوسو توانی استراتژی زنجیره تامین بر عملکرد کسب و کار در صنعت قطعه سازی، پریسا محسنی زاده، دانشگاه تهران، 1394/11/24
- طراحی چارچوب سنجش خبرگی (شایستگی) سیستم منابع انسانی گروه مپنا، مریم سادات حجازیان، دانشگاه تهران، 1394/11/25
- تاثیر رهبری اخلاقی بر ترک خدمت کارکنان با میانجی گری تعهد سازمانی و هویت سازمانی مورد مطالعه : سازمان خانه عمران، نسرین محمدی، دانشگاه تهران، 1394/11/27
- بررسی تاثیر حمایت های درک شده از جانب سازمان و سرپرست بر عملکرد فردی و تعهد سازمانی (مورد مطالعه شرکت ایتراک)، مریم السادات کشفی، دانشگاه تهران، 1394/11/27
- بررسی تاثیر ابعاد برند کارفرما بر جذابیت سازمانی با نقش تعدیل گری شبکه های اجتماعی، سمیه خوش گام، دانشگاه تهران، 1394/11/27
- تاثیر رهبری اخلاقی بر ترک خدمت کارکنان با میانجی گری تعهد سازمانی و هویت سازمانی مورد مطالعه : سازمان خانه عمران، نسرین محمدی، دانشگاه تهران، 1394/11/27
- شناسایی و اولویت بندی نیازهای اطلاعاتی مدیران ارشد در راستای طراحی نظام هوشمندی استراتژیک در بانکداری، محمدجواد زنهاری، دانشگاه تهران، 1394/12/11
- شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار بر جذابیت برند کارفرمایی در شرکت مپنا، الهه یعقوبی، دانشگاه تهران، 1395/05/17
- بررسی و شناسایی عوامل موثر بر بکارگیری و استقرار نظام شایسته سالاری در شرکت فناپ، مریم نوروزی، دانشگاه تهران، 1395/06/27
- بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر تعهد سازمانی کارکنان مورد مطالعه: کانون زبان ایران، یاسمین گل افشان یوسفی، دانشگاه تهران، 1395/06/27
- بررسی و شناسایی عوامل موثر بر ارزیابی عملکرد مبتنی بر تیم (مورد مطالعه ایساکو)، موسی ایزدی، دانشگاه تهران، 1395/06/31
- ارائه چارچوبی برای ارزیابی توانمندی های پویا در صنعت لوازم خانگی: مطالعه موردی شرکت لوازم خانگی پارس، امیرحسین خان احمدی فیجانی، دانشگاه تهران، 1395/07/05
- شناسایی و اولویت بندی قابلیت های بازاریابی با رویکرد منبع محور برای صدور خدمات فنی و مهندسی در شرکت ملی حفاری ایران، روزبه زارع نوربخش، دانشگاه تهران، 1395/07/11
- ارائه چارچوب نظام جبران خدمات مبتنی برشایستگی موردمطالعه روزنامه همشهری، مریم خوش نما، دانشگاه تهران، 1395/11/30
- ارائه مدل مفهومي بازاريابي رابطه مدار در بانكداري شركتي ايران، مورد مطالعه بانك قوامين، ابوذر توسائي سلطانمرادي، دانشگاه تهران، 1396/06/28
- شناسایی و طبقه بندی ریسک های منابع انسانی در شرکت های فعال تلکام (MVNO و MNO)، سیدپرهام پورصفوی، دانشگاه تهران، 1396/07/02
- بررسی تاثیر جذابیت برند کارفرما بر تعهد سازمانی کارکنان ستادی بانک کارآفرین، سمیه رجبی، دانشگاه تهران، 1396/07/04
- ارایه مدلی جهت ارزیابی قلمرو محوری کسب و کار های بنگاه مادر با بهره گیری از رویکرد کارت امتیازی متوازن (سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری)، سیاوش ستوده، دانشگاه تهران، 1396/11/23
- ارائه چارچوب شایستگی عمومی دانش آموختگان افغانستانی دانشگاه های ایران در رشته های فنی و مهندسی ،برای حضور موثر در بازار کار کشور افغانستان، محمدتقی صفری، دانشگاه تهران، 1396/11/24
- شناسایی و الویت بندی چالش های به کارگیری مدل کسب و کار اقتصاد اشتراکی در ایران، لیلا احمدیان، دانشگاه تهران، 1396/11/25
- بررسي تاثير رفتار مديران بر راهبردهاي نوآوري با رويكرد دوسو توان (مطالعه موردي شركت هاي دانش بنيان حوزه ICT و IT پارك هاي علم و فناوري شهر تهران، امير ملكي، دانشگاه تهران، 1397/03/12
- بررسي تاثير پيشايندهاي تعاملات سازماني راه آهن ج.ا.ا بر عملكرد ذينفعان مرتبط با نگهداري و تعميرات واگن هاي باري و مسافربري ناوگان ريلي، محمدحسن مهدوياني، دانشگاه تهران، 1397/04/30
- بررسي و مقايسه ادراك , حمايت و رفتار مصرف كننده از ابعاد و اقدامات مسئوليت اجتماعي شركتي در بخش خودروهاي لوكس و معمولي در بازار خودرو ايران، نازنين تحصيلي، دانشگاه تهران، 1397/06/26
- بررسي چالش ها و فرصت هاي توسعه صنعت حفاري نفت و گاز كشور و ارائه راهكار، قاسم جعفري، دانشگاه تهران، 1397/06/27
- طراحي مدل خط مشي گذاري توسعه انرژي هاي تجديدپذير در ايران، سيروس وطن خواه مقدم، دانشگاه تهران، 1397/06/31
- بررسي تاثير تركيب هيئت مديره بر سرمايه گذاري در حوزه ي تحقيق و توسعه مطالعه موردي : شركت هاي فعال در حوزه ي صنايع غذايي كشور، اميرمحمد صادقي، دانشگاه تهران، 1397/07/02
- بررسي تاثير شكاف جنسيتي بر بهره وري سازماني :مطالعه موردي شركت ملي نفت ايران، هومن باريكاني، دانشگاه تهران، 1397/07/03
- ارائه مدل اتحادهاي استراتژيك تحقيق و توسعه در صنعت خودروي ايران، صادق قادري كنگاوري، دانشگاه تهران، 1397/07/03
- بررسي تاثيرعدالت ادراك شده ازفرآيندارزيابي عملكردبراشتياق كاركنان ستادمركزي بانك ملي ايران، ناهيد مقدسي، دانشگاه تهران، 1398/02/22
- ارائه الكوي مزيت رقابتي صادرات محصولات پليمري پتروشيمي ايران، نازنين مظهري ملكشاه، دانشگاه تهران، 1398/04/16
- طراحي چارچوب مفهومي رهبري تحول ديجيتال، مژگان نوری، دانشگاه تهران، 1398/07/29
- ارائه الگوي همراستايي تدوين و كنترل استراتژيك ، (صنعت پتروشيمي)، سيده فروزان جواهري شلماني، دانشگاه تهران، 1398/08/22
- بررسي تاثير رضايت و دلبستگي برند بر طرفداري برند با نقش ميانجي وفاداري به برند در خودروهاي لوكس، محمد اكبري ساماني، دانشگاه تهران، 1398/09/24
- ارائه الگوي شكل گيري حاكميت شركتي براي اتحادهاي راهبري بين المللي، محمدهادي صادق، دانشگاه تهران، 1398/10/28
- ارائه و تبيين مدل هويت سازماني با تاكيد بر نقش برد كارفرما، الناز بیات، دانشگاه تهران، 1398/11/15
- ارائه مدل رقابتپذيري منطقهاي مبتني بر ساختار اكوسيستم كارآفريني دانش بنيان، علی ساسانی، دانشگاه تهران، 1398/11/29
مشاوره پایان نامه
- عوامل موثر بر انتخاب یک نوع نان صنعتی در تهران، منوچهر نائیجی، دانشگاه تهران، 1389/12/24
- %ارزیابی کیفیت خودروهای سمند (معمولی و LX و LX سالف سورن سریر TU5 و EF7 ) از دیدگاه مشتریان (مصرف کنندگان) با رویکرد بازاریابی هدف گرا، محمد قلی زاده، دانشگاه تهران، 1390/01/01
- بررسی سطح بلوغ مدیریت پروژه در پروژههای صنایع پتروشیمی بر اساس مدل CPM3 و ارائه راهکارهای بهبود، مهران فرخ روز لاشیدانی، دانشگاه تهران، 1390/04/08
- موضع یابی رقابتی شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در بازار دارویی کشور با رویکرد استراتژیک، محمد باقر رجبی منور، دانشگاه تهران، 1390/05/03
- بررسی توزیع و مصرف بهینه آب شرب با رویکرد رفتار مصرف کنندگان، جهانگیر حبیبی، دانشگاه تهران، 1390/06/29
- بررسی عوامل موثر در قیمت آپارتمانهای مسکونی شهر مشهد به روش هدانیک، علیرضا باغبان فردوس، دانشگاه تهران، 1390/06/30
- تدوین استراتژی تکنولوژی فر آیند تولید خودرو در شرکت سایپا( مطالعه موردی: فرآیند تولید خانوادهx100، افشین صدارتی، دانشگاه تهران، 1390/11/29
- شناسایی و اولویت بندی عوامل موثردر ارزیابی موفقیت استراتژی بازاریابی بانک پارسیان با استفاده از رویکرد تلفیقی کارت امتیازی متوازن و فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی(BSC/FAHP)، مهگان افراسیابی، دانشگاه تهران، 1390/11/29
- شناسایی فرصت های کارآفرینی در صادرات قطعات و لوازم یدکی خودرو، شهروز اسماعیل زاده سرخابی اصل، دانشگاه تهران، 1390/11/29
- بررسی عوامل کلیدی موفقیت پروژه ها در شرکت تام ایران خودرو، سید منصور رضویان، دانشگاه تهران، 1390/11/30
- برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی شرکتهای دانش بنیان و شاخص های کلیدی عملکرد آن (مطالعه موردی شرکتهای دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران)، رحیم بهرامیان دهکردی، دانشگاه تهران، 1390/12/02
- شناسایی چالشها و فرصتهای بین المللی صادرات گاز طبیعی ایران در شرایط کنونی، متین عامری گلستان، دانشگاه تهران، 1390/12/06
- تعیین میزان اثربخشی کانون های ارزیابی در گروه خودروسازی سایپا: مطالعه موردی، مجتبی جشنی آرانی، دانشگاه تهران، 1390/12/24
- بررسی تاثیر منابع استخدامی بر پیامدهای شغلی در شرکت مالیبل سایپا، علی غلامعلی مجدآبادی، دانشگاه تهران، 1391/04/05
- بررسی تاثیر حمایت سازمانی ادارک شده بر تعهد و تمایل به ترک خدمت کارکنان در شرکت مپنا، مه رو مهدوی، دانشگاه تهران، 1391/04/26
- بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی کارکنان فروش خدمات بیمه ای بر رفتار شهروندی سازمانی با استفاده از مدل پنج ویژگی مهم شخصیتی (bigfive)، عاطفه حصارکی، دانشگاه تهران، 1391/11/16
- شناسایی و رتبه بندی چالش های استراتژیک پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری کشور: موردکاوی بانک ملت، مهدی انصاریپورجرم افشادی، دانشگاه تهران، 1391/11/16
- تدوین برنامه راهبردی سازمان شهرک های صنعتی خراسان شمالی، حامد خراسانی طرقی، دانشگاه تهران، 1391/11/21
- بررسی، شناسایی و الویت بندی عوامل اثر گذار بر توسعه بیمه تکمیلی درمان گروهی (مورد مطالعه : شرکتهای بیمه میهن ،پارسیان ،پاسارگاد و دانا )، زهرا جافری، دانشگاه تهران، 1391/12/06
- بررسی موانع جانشین پروری در شعب و ادارات بانک مسکن شهر تهران، سیدمحمدجواد حسینی، دانشگاه تهران، 1391/12/21
- بررسی بازاریابی درونی بانک ملت و رابطه آن با کیفیت خدمات و رضایت مندی مشتریان در شعب بانک ملت در استان مازندران، سیدایمان مفیدیان، دانشگاه تهران، 1392/06/25
- تاثیر باورهای (توحیدی) مدیران بر چشم انداز سازمان، محمدحسین نقوی سنجانی، دانشگاه تهران، 1393/06/25
- شناسایی نیازمندی ها و الزامات موفقیت مدیریت استراتژیک منابع انسانی در صنعت خودرو، آرزو سهرابی، دانشگاه تهران، 1393/07/29
- عارضه یابی کانون های ارزیابی و توسعه در ایران و ارائه ی راهکارهای مناسب، لیلا واژیر، دانشگاه تهران، 1393/12/12
- طراحی نظام کنترل استراتژیک برای استراتژی های تجاری سطح ملی مورد مطالعه سیستم متمرکز نظارت بر واردات و صادرات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، علی ردادی، دانشگاه تهران، 1393/12/25
- بررسی تاثیر رفتارهای تضعیف کننده اجتماعی بر نگرشهای شغلی کارکنان با واسطه گری ویژگی های شخصیتی (مورد مطالعه: مرکز همکاری های فناوری و نوآوری ریاست جمهوری)، وحید یوسفیان آرانی، دانشگاه تهران، 1394/03/23
- بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت صبانت، حدیثه الهدی محمدزاده، دانشگاه تهران، 1394/06/14
- تبیین تاثیرمنتورینگ برموفقیت تسهیم دانش (موردمطالعه :شرکتهای تامین سرمایه)، سیدجواد موسوی مله خان، دانشگاه تهران، 1394/06/23
- بررسی تاثیراقدامات مدیریت منابع انسانی برنوآوری ویادگیری سازمانی بامیانجی گری قابلیت های مدیریت دانش، شکوه ظهیری پور، دانشگاه تهران، 1394/06/23
- بررسی تاثیر نوسازی لو گو بر نگرش مشتریان به برند (مطالعه موردی:لوگوی بانک مهر اقتصاد)، حسین امینی کسبی، دانشگاه تهران، 1394/06/29
- بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق برند خریداران گوشی تلفن همراه، فاطمه پریشان، دانشگاه تهران، 1394/06/30
- شناسایی عوامل موثر بر ترکیب هیات مدیره در بازار سرمایه، رویا صفری، دانشگاه تهران، 1394/06/30
- ارائه مدلی برای شناسایی ریسک های منابع انسانی در گروه مپنا، مهسا صادقپوردیلمقانی، دانشگاه تهران، 1394/06/30
- شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر کسب مزیت رقابتی براساس رویکرد مبتنی بر منابع (مورد مطالعه: شرکت های تولیدکننده سازه های فولادی)، حسین نوبخت، دانشگاه تهران، 1394/06/30
- ارزیابی فرهنگ ایمنی و شناسایی سازوکارهای ارتقاء آن در شرکت سیمان هگمتان، علی آب روشن، دانشگاه تهران، 1394/06/30
- بررسی رابطه بین تصویر برند تصویربرندوتمایل به پرداخت صرفه قیمتی برای برندهای غذایی (مطالعه موردی : شهروندان منطقه 6 شهر تهران)، الهام مهدوی فرد، دانشگاه تهران، 1394/06/30
- بررسی اثربخشی برنامه های کارمندیاری (EAPS) بر تعادل کار - خانواده در بانک رفاه کارگران، عطیه رسولی، دانشگاه تهران، 1394/08/16
- بررسی تاثیر اقدامات انگیزش زای منابع انسانی با عملکرد بالا بر پیامدهای رفتاری کارکنان با میانجی گری حمایت سازمانی ادراک شده : (مورد مطالعه: شرکت مهندسی و ساخت پره توربین مپنا (پرتو))، نرگس سلیمانی روزبهانی، دانشگاه تهران، 1394/08/19
- بخش بندی مشتریان املاک و مستغلات تجاری براساس ویژگی های مورد انتظار در خرید یا اجاره، سیدسهیل سیدان ناظمی، دانشگاه تهران، 1394/10/15
- بررسی موانع و توانمندسازهای بانک های ایرانی برای استفاده از شبکه های اجتماعی، ستار محمودی، دانشگاه تهران، 1394/11/06
- بررسی تاثیر عوامل فرهنگی بر رفتار خرید مصرف کنندگان بیمه عمر، نسرین علی نژاد، دانشگاه تهران، 1394/11/06
- ارائه چارچوبی برای مسوولیت اجتماعی دانشکده های مدیریت و کسب و کار: مورد مطالعه، دانشگاه تهران، یونس بردبار، دانشگاه تهران، 1394/11/13
- بررسی تاثیر توانمندسازی سازمانی بر رفتار سازمانی مثبت (سرمایه روان شناختی) با میانجی گری توانمندسازی روان شناختی (مورد مطالعه: شرکت ره شهر)، مریم خورشیدی اقدم، دانشگاه تهران، 1394/11/25
- بررسی علل و پیامدهای تضاد کار و خانواده، در میان پرستاران بیمارستان لاله با رویکرد ABC، منا توفیقی، دانشگاه تهران، 1394/11/25
- بررسي تاثير عدالت سازماني و رضايت شغلي بر سلامت اداري كاركنان در شركت بيمه ايران، سعيد وصال، دانشگاه تهران، 1394/11/27
- بررسی ویژگی های سیستم مدیریت عملکرد مبتنی بر مدل شایستگی (مورد مطالعه: شرکت دالین مهر)، راضیه عبدالهی، دانشگاه تهران، 1394/12/02
- طراحی مدل تکنولوژی عملکرد انسانی در شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو)، مریم محمدی ثابت، دانشگاه تهران، 1395/06/23
- بررسی تاثیر منتورینگ بر جامعه پذیری سازمانی، پرستو شکری اینانلو، دانشگاه تهران، 1395/06/27
- توسعه مدل کسب و کار برای مرکز اسپای آلفا، محمدرضا صرام، دانشگاه تهران، 1395/06/29
- شناسایی عوامل موثر بر موفقیت شرکتهای نوپا در ایران مورد مطالعه : شرکتهای تولید کننده نرم افزارهای تلفن همراه شهر تهران، ساسان یوسفی، دانشگاه تهران، 1395/07/03
- ارائه چارچوبی برای مدیریت منابع انسانی سبز، مجتبی محمدنژادشورکائی، دانشگاه تهران، 1395/11/30
- همراستایی استراتژیک بین روابط بازاریابی و مدییت منابع انسانی در سازمان های خدماتی مالی (مورد مطالعه: بانک ملی ایران)، میلاد کوره پزمحمودآبادی سیرجان، دانشگاه تهران، 1395/12/15
- بررسی تاثیر عجین شدن شغلی بر تناسب شغل شاغل با میانجی گری هنرپیشگی شغلی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه تهران، سیده محبوبه میرمحمدنژاددیوکلائی، دانشگاه تهران، 1396/06/11
- شناسایی مولفه های تفکر استراتژیک برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی (مورد مطالعه: مجلس نهم)، محمد حق شناس گرگابی، دانشگاه تهران، 1396/06/15
- الگوی تعاملی استراتژی های ارتباطات سازمانی و استراتژی های منابع انسانی با عملکرد، فاطمه السادات اعرابی، دانشگاه تهران، 1396/06/27
- شناسایی و اولویت بندی سنجه های کارت امتیازی متوازن در شرکت داده پردازی رسپینا، هانیه کوچک زاده، دانشگاه تهران، 1396/07/02
- بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی و رفتار نوآورانه کارکنان مطالعه موردی شرکت های صنایع غذایی، احسان جهانی، دانشگاه تهران، 1396/07/03
- تاثیر تفویض اختیار مدیران بر بهره وری نیروی انسانی در سازمان رسانه ای خبرگزای فارس، محمدحسن صادق پور، دانشگاه تهران، 1396/07/04
- شناسایی و بررسی فرصت ها و چالش های بین المللی بانک های ایرانی با دیدگاه استراتژیک، امینه اسداللهی، دانشگاه تهران، 1396/07/04
- طراحي مكانيزم انتخاب عملگرهاي محصول همگرا براي فرايند توسعه محصول جديد در شرايط عدم، ارميا آقاسي، دانشگاه تهران، 1396/07/12
- اثرات استراتژی تعدیل نیرو بر فرد و سازمان (مورد مطالعه: بانک رفاه کارگران)، مجید فاضلی، دانشگاه تهران، 1396/11/15
- تاثیر نوآوری خدمات بر ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری، حسین اسدالهی، دانشگاه تهران، 1396/11/17
- بررسی اثر سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی سازمانی(مورد مطالعه :شرکتهای تولیدی محصولات لبنی)، محمدرضا پایدار، دانشگاه تهران، 1396/11/21
- بررسي عوامل موثر بر پذيرش كسب و كارهاي مبتني برتجارت موبايلي توسط مشتريان با استفاده از مدل UTAUT، معين آزادوار، دانشگاه تهران، 1396/11/24
- ارزیابی عملکردکارکنان شرکت های وب بااستفاده از کارت امتیازی منابع انسانی، سیده کبری موسوی محمودکاخی، دانشگاه تهران، 1396/11/28
- بررسی رابطه شهرت سازمانی مشتری مدار با رفتارهای شهروندی مشتریان در شعب بانکهای تهران، مینا اکبری داریان، دانشگاه تهران، 1396/11/28
- ارائه مدلی جهت تعیین پیش زمینه ها و پیامدهای التزام کارکنان در سازمانهای خدماتی ایرانی (مورد مطالعه :بانک پارسیان)، شاهین شفیعی نیک، دانشگاه تهران، 1396/11/29
- بررسی تاثیرعوامل شخصی شغلی وسازمانی برانگیزش دریانوردان وارائه راهکارهای بهینه درشرکت ملی نفتکش ایران، پریا مرادی، دانشگاه تهران، 1396/11/29
- بررسي تاثير تفاوت نسلي بر سبك هاي تصميم گيري خريد مصرف كنندگان قهوه فوري در تهران، نيلوفر محمدزاده، دانشگاه تهران، 1396/11/30
- طراحی مدل شایستگی عمومی مدیران ارشد سازمانهای دولتی افغانستان (مورد مطالعه سازمانهای دولتی استان هرات)، عبدالقدوس ابراهیمی، دانشگاه تهران، 1396/12/13
- طراحي مدلي براي سناريو نويسي بهاي نفت خام بر اساس شناسايي عوامل كليدي و تجزيه و تحليل فعل و انفعالات بازيگران، عيسي نيازي، دانشگاه تهران، 1397/01/18
- بررسي وضعيت بافت سازمان براي دو سو تواني سازماني در بانك اقتصاد نوين، علي سروش، دانشگاه تهران، 1397/03/06
- ارائه الگوي برنامه توسعه فردي مديران منابع انساني در صنعت بانكداري (مورد مطالعه: بانك رفاه)، بهارك سفيدگران، دانشگاه تهران، 1397/06/05
- شناسايي شايستگي هاي ارزيابان درارزيابي عملكردموردمطالعه پشتيباني ساخت وتهيه كالا شركت ملي نفت ايران كالانفت تهران، مهتا خاكي، دانشگاه تهران، 1397/06/25
- بررسي پيشامد ها و پيامد هاي استفاده از اطلاعات مشتريان مشاركت داده شده در توسعه خدمات جديد در صنعت e-commerce، پوريا پارسايي، دانشگاه تهران، 1397/06/25
- تاثير مناسب استراتژي هاي نوآوري و محيط كسب و كار بر عملكرد كسب و كار در SME ها، نازنين جبل عاملي، دانشگاه تهران، 1397/06/25
- اثرات رفتارهاي بازخوردجويي بربهبودعملكردموردمطالعه شركت پشتيباني ساخت وتهيه كالاي نفت تهران، مهرناز اسماعيلي، دانشگاه تهران، 1397/06/25
- تاثير رهبري تحول گرا بر توسعه قابليت هاي پوياي سازمان بر اساس مدل تعالي EFQM، وفا مصلح، دانشگاه تهران، 1397/06/26
- مطالعه اكتشافي به منظور بازپردازي سامانه مقررات گذاري در قلمرو تجارت نفت، ارش گرجي پورشفيعي، دانشگاه تهران، 1397/06/26
- تاثيرات درگيري با برند در شبكه هاي اجتماعي بر سهم از كيف پول، زهره صفري مهتاج، دانشگاه تهران، 1397/06/31
- ارائه چارچوب مفهومي جبران خدمات مدير عامل و اعضاي هيات مديره در شركتهاي بورس اوراق بهادار تهران، سارا سام خاني طرهاني، دانشگاه تهران، 1397/07/04
- بررسي الگوي شكل گيري استراتژي در كسب و كارهاي گردشگري (مورد مطالعه :دفاتر خدمات مسافرتي )، امير زماني، دانشگاه تهران، 1397/07/08
- مديريت مسيرشغلي ادراك شده وسازگاري شغلي به عنوان پيش بيني كننده ي موفقيت ونرخ خروج ازخدمت(موردمطالعه شركت داده پردازي فن آوا)، آرزو جعفري، دانشگاه تهران، 1397/07/10
- طراحي مدل مصرف كنندگان با استفاده از مدل vals، محمد اسماعيلي جوشقاني، دانشگاه تهران، 1397/07/10
- ارائه مدل سياستگذاري براي توسعه بازار خدمات بيمه كشور براساس رويكرد منبع بنيان (RBV)، محمد آيتي مهر، دانشگاه تهران، 1397/10/17
- ارائه چارچوب معنابخشي كاركنان به تجارب توسعه اي خود در سازمان هاي پروژه محور همكار با وزارت نيرو، سامی ستایش، دانشگاه تهران، 1398/11/06
- ارائه چارچوبي جهت ارزيابي توانمندي هاي هم افزايي در شركت هاي چند كسب و كاره : مورد مطالعه شركت دانا انرژي، فاطمه پورکاوه زنجانی، دانشگاه تهران، 1398/11/27
- بررسي تاثير توانمندي شبكه سازي بر كشف فرصتهاي محيطي : با تاكيد بر نقش متغير ميانجي تمركز در شبكه، فریبا بابائی، دانشگاه تهران، 1398/11/28
فعالیتهای اجرایی
- رئیس اداره فناوری و اطلاعات دانشکده مدیریت، 1388/10/01، 1390/11/15، ايران، تهران
- معاون اقتصادی و توسعه سازمان سرمایه گذاری دانشگاه تهران، 1390/11/15، 1391/02/24، ايران، تهران
- معاون علمی پردیس البرز دانشگاه تهران، 1391/02/23، 1392/02/23، ايران، تهران
- معاون پژوهش و فن آوری دانشکده مدیریت، 1394/06/31، 1396/09/28، ایران، تهران
- معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت، 1396/09/28، 1397/09/28، ایران، تهران
- دبیر هیأت نظارت ،ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه های عتف استان تهران، 1397/12/26، 1400/12/26، ایران، تهران
- عضو کارگروه تخصصی نظارت،ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور، 1398/07/13، 1400/07/13، ایران، تهران
- عضو کارگروه تخصصی نظارت،ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، 1398/07/13، 1400/07/13، ایران، تهران
- رئیس کارگروه تخصصی دانشگاه های غیردولتی - غیر انتفاعی و موسسات آموزش عالی آزاد نظارت،ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه های استان تهران، 1398/07/16، 1400/07/16، ایران، تهران
- رئیس کارگروه تخصصی موسسات پژوهش و فناوری نظارت،ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه های استان تهران، 1398/07/16، 1400/07/16، ایران، تهران
- رئیس کارگروه تخصصی دانشگاه های دولتی نظارت،ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه های استان تهران، 1398/07/23، 1400/07/23، ایران، تهران
- دبیر ستاد برگزاری آزمون های پایانی نیمسال دوم 99-98، 1399/03/11، 1399/06/31، ایران، تهران
- عضو کمیته آموزش های الکترونیک دانشگاه، 1399/05/11، 1401/05/11، ایران، تهران
- رئیس مرکز آزمون های زبان های خارجی دانشگاه تهران، 1399/09/12، 1401/09/12، ایران، تهران