تحصیلات
کتابهای تالیفی
- کرامتی م. (1372). تدریس: یادگیری. : انتشارات خاطره .
- کرامتی م. (1374). برنامه ریزی استراتژیک در آموزش و پرورش. : انتشارات آستان قدس رضوی .
- کرامتی م. (1376). هنر معلمی و هنر ارزشیابی از کار معلم. : انتشارات مرندیز .
- کرامتی م. (1381). ارزشیابی عملکرد کارکنان. : انتشارات پژوهش توس .
- محمود قربانی. ، کرامتی م. و سیدمحمد جعفریان. (1383). مدیریت تعارض و کار با افراد دشوار. : پژوهش توس .
- کرامتی م. (1384). یادگیری مشارکتی. : فرا انگیزش و انصار .
- کرامتی م. (1385). از تدریس لذت ببریم (قابل استفاده برای معلمان همه ی رشته ها و مقاطع تحصیلی). : دانشگاه تربیت معلم سبزوار .
- کرامتی م. و م قربانی. (1385). اصول برنامه ریزی آموزشی. : پژوهش توس مشهد .
- کرامتی م. (1387). کارشناسی ارشد علوم تربیتی. : انتشارات انصار .
- کرامتی م. (1390). آموزش ریاضی در هزاره سوم. تهران: صدای معاصر .
- کرامتی م. (1390). تجربیات یاددهی یادگیری موفق در آموزش عالی. تهران: صدای معاصر .
- کرامتی م. (1392). ارزیابی برنامه درسی. تهران: انتشارات رشد .
- کرامتی م. (1393). نوجوانان چه چیزهایی را از والدین خود پنهان می کنند؟. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. (1393). برنامه ریزی استراتژیک در سازمانهای آموزشی. تهران: انتشارات سمت .
- کرامتی م. (1394). لطفا همانجا باشید. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. و فاتح م. (1394). مدیریت افراد دشوار در زندگی و محیط کار. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. و همتی ز. (1394). یادگیری مشارکتی. تهران: انتشارات فروغ فلق .
- کرامتی م. و همتی ز. (1394). یاددهی - یادگیری در مدارس ابتدایی و متوسطه. تهران: انتشارات زندگی شاد .
- کرامتی م. و همتی ز. (1394). روشها و فنون یادگیری مشارکتی. تهران: انتشارات فروغ فلق .
- کرامتی م. (1394). مغز سبز. تهران: انتشارات زندگی شاد .
- کرامتی م. و ضیایی س. (1394). طراحی و اجرای یادگیری مشارکتی. تهران: انتشارات فروغ فلق .
- کرامتی م. و عبیداوی ع. (1394). مقدمه ای بر برنامه ریزی آموزشی و درسی. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. (1394). نهصدونودونه راز زندگی شاد. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. و شالباف ع. (1395). مهارتهای زندگی دانش آموزی. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. و شالباف ع. (1395). آموزش ریاضی در مدارس امروز. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. و شالباف ع. (1395). یاددهی یادگیری با رویکرد فراشناختی. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. و شالباف ع. (1395). یادگیری مشارکتی و پیشرفت تحصیلی. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. (1395). اعتدال و شادی. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. و اورکی جلکانی ف. (1395). کودک در مهد کودک. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. (1395). برنامه ریزی استراتژیک برای مدارس و دانشگاهها. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. و اورکی جلکانی ف. (1395). فراز و فرودهای اولین سال تدریس. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. و رجبی ا. (1395). پنج زبان عشق همسران. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. (1396). یادگیری مشارکتی. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. (1396). علم و هنر یاددهی یادگیری. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. (1396). کار تیمی. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. و سعادتی شامیر ا. (1397). مدیریت کلاس درس. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. (1397). برنامه ریزی درسی راهبردی. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. (1398). اجرای یادگیری مشارکتی در کلاس درس. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. (1398). رویکردها و روشهای نوین آموزش ریاضی. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. و الهیاری ر. (1398). یاددهی- یادگیری اثربخش در آموزش عالی. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. و انصاری زاده ف. (1398). عطش یادگیری. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. و حبیب نژاد م. (1398). ارزشیابی برنامه درسی. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. (1398). سبکها و تکنیکهای یادگیری مشارکتی. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. (1398). اصول و مبانی برنامه ریزی درسی. تهران: سمت .
- کرامتی م. و انصاری زاده ف. (1402). برنامه ریزی استراتژیک توسعه آموزش عالی. تهران: زندگی شاد .
کتابهای ترجمه شده
- کرامتی م. (1377). سهم زنان در آموزش عالی. : مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی .
- کرامتی م. (1381). رهبری به سوی رهبری. : انتشارات پژوهش توس .
- کرامتی م. و نسرین اسدزاده. (1386). مهارت های مطالعه و پژوهش. : رسانه تخصصی .
- کرامتی م. و گلرخ برارپور. (1387). کلیدهای موفقیت در دانشگاه. : یسطرون .
- کرامتی م. و طلا اشرفی. (1390). گفتگوی بچه ها با خدا. : صدای معاصر .
- کرامتی م. و طلا اشرفی. (1390). زنانی که بسیار نگرانند. : نسل نواندیش .
- کرامتی م. (1391). آنچه معلمان باید بدانند. تهران: نسل نواندیش .
- کرامتی م. و محمدی بهبهانی ا. (1392). رهبران بزرگ رشد می کنند. تهران: انتشارات زندگی شاد .
- کرامتی م. (1392). پنج زبان عشق در تربیت کودکان. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. و مالمیر ع. (1392). کلید رهایی از خشم. تهران: قطره .
- کرامتی م. (1392). چگونه می توانید با هر کسی در هر شرایطی صحبت کنید؟. تهران: انتشارات شبگیر .
- کرامتی م. و مالمیر ع. (1393). برای شادبودن همین کافیست!. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. و کریمیان پور غ. (1393). خشم درمانی در 30 دقیقه. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. و شفیعی فرد ی. (1393). هشت گام تا شادکامی. تهران: نسل نو اندیش .
- کرامتی م. و فاتح م. (1394). جوان و شاداب بمانید. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. و زند رحیمی م. (1394). ده عادت مادران شاد. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. و محمدی شاهرخ ا. (1394). مغزی که خود را تغییر می دهد. تهران: کتاب ارجمند .
- کرامتی م. و کریم پور نطنزی م. (1394). زندگی دلخواه خود را انتخاب کنید. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. و همتی ز. (1394). مثبت نگری در زندگی و محیط کار. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. و هادوی نیا و. (1395). تدریس مشترک. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. و گازرانی ن. (1395). سطل شادی کودکان و نوجوانان. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. و جوانک م. (1395). برنامه جامع سازمانی. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. و علی نوری ل. (1395). من چه کسی هستم؟. تهران: زندگی شاد .
- کرامتی م. ، وفایی زاده م. و وفایی زاده م. (1397). جمعیت شناسی در برنامه ریزی آموزشی. اصلاحات و اضافات. تهران: انتشارات دانشگاه تهران .
کتاب های غیر از تالیف و ترجمه
مقالات چاپ شده در نشریات داخلی
- [] [. , Keramati M. & Pourkarimi J. (2020) . students perceptions of classroom management. Iranian Journal of Comparative Education, 4(1), .
- Keramati M. & Gillies R. (2021) . Constraints of Cooperative Learning in University Classrooms: A Qualitative Study in Iran and Australia. Iranian Journal of Comparative Education, 4(1), 958-972.
- Keramati M. , [] [. & Allahyari R. (2022) . Classroom Leadership Based on Cooperative Approach versus Traditional Teaching Method Effects on the Social Skills and Academic Self-Efficacy. Iranian Evolutionary and Educational Psychology, 4(4), .
- Keramati M. & Hamidnia F. (2022) . classroom leadership based on cooperative approach .... Iranian Evolutionary and Educational Psychology, 4(4), 123-137.
- کرامتی م. (1381) . رقابت یا رفاقت در تعلیم و تربیت. پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت، -(17و 18)، 138-119.
- زهرا زارع. و کرامتی م. (1384) . رابطه بین استراتژیهای مدیریت تعارض و سلامت سازمانی دبیرستانهای شهرستان شیروان. پژوهشهای تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد، -(3)، 81- 94.
- کرامتی م. و مریم روشن. (1384) . رابطه خویشتن شناسی مدیران و ترفندهای مدیریت تعارض آنان. اندیشه های نوین تربیتی، 1(4)، 35-48.
- کرامتی م. ، زهرا رحمدل زاده. و اشرف لازمی. (1385) . رابطه آموزش های پیش دبستانی با پیشرفت تحصیلی. پژوهش های تربیتی، -(9)، 160-149.
- کرامتی م. (1385) . سازماندهی گروه های مشارکتی در سازمان های یادگیرنده. ماهنامه تدبیر، 17(175)، -.
- کرامتی م. (1386) . تاثیر یادگیری مشارکتی بر رشد مهارت های اجتماعی و پیشرفت تحصیلی ریاضی. روانشناسی و دین، 37(1)، 55-39.
- کرامتی م. ، میرکمالی س. و زهرا زاده غلام. (1387) . رابطه ویزگی های شغلی و نگرشی کارکنان دانشگاه با رضایت شغلی آنان. مجله اموزش عالی، -(2)، -.
- کرامتی م. ، محمود رضا اسفندیاری . و حسن محجوب عشرت آبادی . (1388) . تاثیر برنامه های اموزشی بهداشت بلوغ بر اگاهی ، نگرش و سلامت عمومی. اندیشه های نوین تربیتی، 5(18)، 50-35.
- کرامتی م. ، میرکمالی س. و محسن رفیعی . (1388) . رابطه هوش هیجانی با استرتزیهای مدیریت تعارض مدیران. اندیشه های نوین تربیتی، -(20)، 97-110.
- کرامتی م. ، علیرضا یوزباشی. و کریم شاطری. (1389) . هوش هیجانی و رفتار شهروندی سازمانی. مدیریت و برنامه ریزی در نظام های آموزشی، 3(4)، 7-27.
- فاطمه خوشخو. ، علیرضا بخشی پور. ، علیرضا داشی پور. و کرامتی م. (1389) . اثر تلفیق دو روش تن آرامی و موسیقی درمانی بر شاخص های بیوشیمیایی و فشارخون مبتلایان به دیابت نوع 2. مجله تحقیقات علوم پزشکی زاهدان، 12(3)، 24-28.
- کرامتی م. ، علی طهماسبی. و ابوذر حیدری رفعت. (1389) . تاثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی درس ریاضی در مفهوم جبر. مجله روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران، 40(4)، -.
- فتح تبار فیروزجایی ک. ، نظری شاکر ح. و کرامتی م. (1390) . بررسی رابطه بین عادتهای مطالعه و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه سوم راهنمایی. مجله علوم تربیتی، 4(15)، 59-71.
- فتح تبار فیروزجایی ک. ، نظری شاکر ح. و کرامتی م. (1390) . بررسی رابطه بین عادتهای مطالعه و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی. مجله علوم تربیتی، 4(15)، 59-71.
- بیگدلی م. ، کرامتی م. و بازرگان هرندی ع. (1391) . بررسی رابطه رشته تحصیلی با وضعیت اشتغال دانش آموختگان.... پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی، سال 18(پیاپی 65، شماره 3)، .
- کرامتی م. ، رحمت الله الهیاری. و بهزاد شهبازی . (1391) . بررسی رابطه هوش هیجانی با رضایت شغلی کارکنان ادارات دولتی شهرستان قوچان. فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، 6(4)، 117-136.
- کرامتی م. ، ابوذر حیدری رفعت. ، علی عنایتی نوین فر. و اکبر هدایتی. (1391) . تاثیر یادگیری مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم تجربی و اضطراب امتحان. فصلنامه نوآوری های آموزشی، 11(44)، 83-98.
- کرامتی م. (1391) . رابطه جو سازمانی مدارس با استرس شغلی معلمان. اندیشه های نوین تربیتی، -(4)، 103-140.
- کرامتی م. (1393) . وضعیت اشتغال دانش اموختگان رشته روانشناسی در ایران و کانادا. پژوهشهای کاربردی روانشناختی، سال 5(3)، .
- کرامتی م. (1393) . وضعیت اشتغال دانش آموختگان رشته های علوم تربیتی در ایران و کانادا. مطالعات برنامه ریزی آموزشی - دانشگاه مازندران با همکاری انجمن آموزش عالی ایران، 3(6)، .
- کرامتی م. ، غلامعلی لواسانی م. و ایزان م. (1395) . بررسی تأثیر مدیریت کلاس درس بر اساس رویکرد همیاری بر پیشرفت تحصیلی علوم دانش آموزان پای ه ششم ابتدایی شهر پیرانشهر. interdisciplinary journal of virtual learning in medical sciences، 7(2)، 2.
- کرامتی م. ، پورکریمی ج. و زالی ف. (1396) . مقایسه فضای آموزشی مدارس متوسطه دولتی و غیردواتی شهر کرج. دوفصلنامه علمی پژوهشی مدیریت مدرسه، 5(1)، 51-72.
- میرکمالی س. و کرامتی م. (1397) . مطالعه کیفی دستاوردهای یادگیری مورد انتظار دوره کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی از دیدگاه صاحبنظران مدیریت آموزشی و کارفرمایان. فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی، 12(40)، 131.
- کرامتی م. و ایزان م. (1398) . تأثیرمدیریت کلاس درس بر اساس رویکردمشارکتی بر پیشرفت تحصیلی درس علوم. دوماهنامه علمی-تخصصی مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه، 4(5)، 37-48.
- کرامتی م. ، انصاری زاده ف. و ایزان م. (1398) . تاثیر مدیریت کلاس درس بر اساس رویکرد مشارکتی. مطالعات کاربردی در مدیریت و توسعه، 4(5)، 1-18.
- کرامتی م. (1399) . ادراک دانشجویان سال اول رشته مشاوره از یادگیری مشارکتی در کلاس درس. فصلنامه تدریس پژوهی، 8(1)، 1-18.
- کرامتی م. (1399) . ادراک دانشجویان رشته مشاوره از یادگیری مشارکتی در کلاس درس. فصلنامه تدریس پژوهی، 8(1)، 1-18.
- صمیمی س. ، کرامتی م. و همتی پ. (1399) . برنامه ریزی استراتژیک در سازمانهای آموزش عالی ایران از طریق رویکردکارت امتیازی متوازن. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 11(4)، 77.
- زالی ف. ، کرامتی م. و پورکریمی ج. (1399) . فضای آموزشی مدارس متوسطه دخترانۀ شهر کرج: مقایسۀ نظرات و استانداردها1. دوفصلنامه علمی پژوهشی مدیریت مدرسه، 8(4)، 362-383.
- احمدی ح. ، کرامتی م. و احمدی غ. (1400) . شناسایی ابعاد و مولفه های ارتقاء پایداری ملی موثر بر مدیریت علم دانشگاه،طراحی مدلی براساس پژوهش پدیدارنگارانه. مطالعات رفتاری در مدیریت، 12(25)، 1-19.
- حبیب نژاد م. ، کرامتی م. و حسن مرادی ن. (1400) . چالشهای اجرای یادگیری مشارکتی برخط در مرکز آموزش مدیریت دولتی در سال 1400. فصلنامه پژوهش های آموزش و یادگیری، 18(2)، 83-102.
- احمدی ح. ، کرامتی م. و احمدی غ. (1401) . شناسایی آسیبها و تهدیدهای موثر بر مدیریت علم دانشگاه. رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 13(1)، 166-181.
- کرامتی م. ، نارنجی ثانی ف. و مبین رهنی ی. (1401) . مروری نظام مندبرمؤلفه های مرتبط با یادگیری موبایل درنظام آموزش عالی ایران. پژوهش در برنامه ریزی درسی، 2(46)، .
همایشهای داخلی
- کرامتی م. (1385). تأثیر روش مدیریتی مهندسی ارزش بر پیشرفت تحصیلی. هشتمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران. شهرکرد.
- کرامتی م. (1392). بررسی نیازهای آموزشی معلمان. کنفرانس بین المللی مدیریت..
- کرامتی م. و صادقیان م. (1393). برنامه ریزی استراتژیک کلید بین المللی کردن موسسات آموزش عالی. آموزش عالی فرامرزی. تهران.
- کرامتی م. و صادقیان م. (1393). وضعیت اشتغال دانش اموختگان ارشد علوم اجتماعی ...... اموزش عالی فرامرزی. تهران.
- کرامتی م. و سلیمی ف. (1395). تناسب برنامه درسی مصوب رشته جغرافیای طبیعی با نیازهای جامعه و بازار کار. همایش پژوهشهای نوین روانشناسی و علوم تربیتی. تهران.
- کرامتی م. و سلیمی ف. (1395). وضعیت اشتغال دانش آموختگان در جهان امروز. همایش پژوهشهای نوین روانشناسی و علوم تربیتی. تهران.
- کرامتی م. و سلیمی ف. (1395). ارزیابی آموزشی براساس مدل کرک پاتریک. توانمندسازی جامعه. تهران.
- کرامتی م. ، سلیمی ف. و عبیداوی ع. (1395). روشهای گروهی توانمندسازی منابع انسانی. توانمند سازی جامعه. تهران.
- کرامتی م. و سلیمی ف. (1395). تأثیرات متقابل مغز و فرهنگ، بستری نو در تربیت معنوی انسان. توانمندسازی جامعه. تهران.
- کرامتی م. و شالباف ع. (1395). میزان استفاده معلمان از فنآوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس درس در پایه ششم ابتدایی منطقه 6 آموزشوپرورش مشهد. توانمندسازی جامعه. تهران.
- عسکری ز. ، کرامتی م. ، مبین رهنی ی. و حاجی پور پ. (1395). اصول آموزش در توسعه منابع انسانی. اولین همایش ملی پژوهشهای کاربردی. تهران.
- کاظمی ش. ، کرامتی م. و مدرس ا. (1395). فرآیند مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا و تاکوچی. همایش دانشگاه محور توسعه. تربت حیدریه.
- رمیم ط. و کرامتی م. (1395). بررسی تاثیر استفاده از پیام کوتاه موبایل در آموزش لغات تخصصی رشته مذیریت آموزشی به دانشجویان مقطع کارشناسی مذیریت آموزشی. همایش ملی تحول آفرینی در آموزش و پرورش. کاردیف.
- کرامتی م. ، عباسی و. ، بریدی م. و بای سلامی ا. (1395). سبکهای رهبری و شیوههای مدیریت در سازمانهای آموزشی. سومین همایش ملی راهکارهای ترویج علوم تربیتی ..... تهران.
- آقامیر کریمی ص. و کرامتی م. (1395). یادگیری مشارکتی چیست؟. سومین همایش ملی راهکارهای ترویج علوم تربیتی ..... تهران.
- کرامتی م. ، عباسی و. ، بریدی م. و بای سلامی ا. (1395). نقش آموزش در تشکیل رهبری اخلاقی. سومین همایش ملی راهکارهای ترویج علوم تربیتی ..... تهران.
- کرامتی م. ، یحیی زاده ف. و بریدی م. (1395). تعالی منابع انسانی. بین المللی مدیریت. حسابداری و اقتصاد. تهران.
- کرامتی م. ، حسنی خلق آ. و فلاح ف. (1395). مدیریت استعداد: مزیت رقابتی در هزاره سوم. اولین همایش ملی و بین المللی روانشناسی و علوم تربیتی. همدان.
- کرامتی م. ، گودرزی م. و حسینی ف. (1395). تفکر استراتژیک در مدیران مدارس. هفتمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی. تهران.
- کرامتی م. و مشاک م. (1395). ضرورت آموزش مهارت برنامه ریزی در دانشگاه. نخستین همایش تازه های تعلیم و تربیت در نظام آموزشی ایران. تهران.
- کرامتی م. و فاطمی صدر م. (1395). تبیین استانداردهای تفکر انتقادی در استفاده از فناوری های آموزشی(اینترنت). نوآوری و تحقیق. تهران.
- کرامتی م. ، قایم منتظری ع. و بهداروند ب. (1395). تحلیلی بر اصول آموزش در توسعه منابع انسانی. اولین کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم تربیتی. تهران.
- کرامتی م. ، لقمانیان م. و احمدی یگانه ط. (1395). واکاوی هویت ملی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی. دومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در حوزه علوم تربیتی. تهران.
- احمدی ح. ، احمدی ف. ، بحری س. و کرامتی م. (1396). شناسایی مولفه های موثر بر فرآیند آموزش کار آفرینی در دانشگاه. اولین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی. تهران.
- احمدی ح. ، آقایی ا. و کرامتی م. (1396). مفهوم شناسی واژه بهسازی حرفه ای. اولین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی. تهران.
- کرامتی م. ، کریمخانی ح. و حلاجی ع. (1396). درسهایی که می توانیم از بررسی وضعیت اشتغال معلمان مدارس در کانادا بیاموزیم. اولین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی ایران. تهران.
- فلاح ف. ، کرامتی م. و علوی پور آ. (1396). بررسی رابطه ابعاد سازمان یادگیرنده .... سومین همایش ملی پژوهشهای نوین در حوزه علوم انسانی. تهران.
- کرامتی م. ، قائمي ف. و شورابی س. (1397). میزان استفاده اعضای هیئت علمی از رویکرد یادگیری مشارکتی در کلاس های درس: مورد مطالعه دوره کارشناسی دانشکده فیزیک دانشگاه تهران. چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم تربیتی و مطالعات رفتاری ایران. تهران.
- کرامتی م. و موسوی س. (1397). موانع سیاستگذاری توسعه دانشگاه کارآفرین در دانشگاههای دولتی. کنفرانس ملی نقش مطالعات میان رشته ای. تهران.
- کرامتی م. ، موسوی س. و موسوی س. (1397). بررسی تجارب بین المللی توسعه دانشگاه کارآفرین. کنفرانس ملی نقش مطالعات میان رشته ای. تهران.
- حبیب نژاد م. و کرامتی م. (1397). بررسی سطح واکنش. پنجمین همایش پژوهشهای نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی ایران. تهران.
- شمس پور ن. و کرامتی م. (1397). توسعه اقدام پژوهیهای منطبق بر یادگیری – یاددهی سازگار بامغز راهکاری برای ایجاد ارتباط مؤثر بین آزمایشگاه و کلاس درس. همایش بین المللی افق های نوین در روانشناسی و علوم تربیتی. تهران.
- صمدی پور ا. و کرامتی م. (1397). اعتبارسنجی و تضمین کیفیت در آموزش عالی. ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی. تهران.
- کرامتی م. ، طیاری ا. و سیفی ع. (1397). بررسی وضعیت آشنایی با اخلاق حرفه ای و به کارگیری آن در شرکت مدیریت تولید برق اصفهان. اولین کنگره ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری. تهران.
- کرامتی م. ، قایمی ف. و واحدی ر. (1397). بررسی موانع استفاده از رویکرد یادگیری مشارکتی در کلاسهای درس. پنجمین همایش پژوهشهای نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی ایران. تهران.
- کرامتی م. ، سیفی ع. و طیاری -. (1397). مدیریت استعداد. اولین کنگره ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری. تهران.
- حبیب نژاد م. و کرامتی م. (1397). ارزیابی سطح یادگیری شرکت کنندگان دوره های آموزشی. ششمین کنفرانس ملی مدیریت در کارآفرینی. تهران.
- حبیب نژاد م. و کرامتی م. (1397). بررسی سطح واکنش رفتار شرکت کنندگان در دوره های آموزشی مرکز آموزش مدیریت دولتی. ششمین کنفرانس ملی مدیریت در کارآفرینی. تهران.
- کرامتی م. و روحانی پور م. (1397). برنامه ریزی درسی پنهان. اولین همایش ملی ،علمی ،پژوهشی روانشناسی و علوم تربیتی. تهران.
- حبیب نژاد م. و کرامتی م. (1397). نقش دورههای آموزشی در بهبود رفتار شغلی کارکنان مرکز آموزش مدیریت دولتی سازمان اداری و استخدامی کشور بر اساس الگوی کرک پاتریک. ششمین کنفرانس ملی مدیریت در کارآفرینی. تهران.
- کرامتی م. ، سیفی ع. و طیاری ا. (1398). بررسی میزان بکارگیری یادگیری مشارکتی در مدارس ابتدایی شهر خوسف. اولین همایش ملی مدرسه فردا. تهران.
- کرامتی م. ، سیفی ع. و طیاری ا. (1398). بررسی موانع اجرای یادگیری مشارکتی. اولین همایش ملی مدرسه فردا. تهران.
- کرامتی م. و خسروی س. (1398). نقش یادگیری مشارکتی در یادگیری کودکان بیش فعال. چهارمین همایش ملی روانشناسی شناختی. تهران.
- خشنود م. ، کرامتی م. ، شاهسونی ع. و رجایی پور م. (1399). تبیین نقش معلم. چهارمین کنگره ملی دوسالانه روان شناسی صنعتی و سازمانی. تهران.
- جهانی م. و کرامتی م. (1399). رابطه بین یادگیری مشارکتی در بستر یادگیری الکترونیکی با خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان. هفتمین همایش توسعه و ترویج علوم تربیتی. تهران.
- براتی ا. و کرامتی م. (1399). آمادهسازی فضای آموزشی برای اجرای یادگیری مشارکتی در کلاس درس در بستر الکترونیکی. چهارمین همایش ملی جامعه و تعلیم و تربیت: فضای مجازی، جامعه و دانشگاه. تهران.
- برزویی م. و کرامتی م. (1399). تاثیر یادگیری مشارکتی توام با ابزار مونته سوری بر عملکرد تحصیلی دانش آکوزان دختر دوم ابتدایی در درس ریاضی در منطقه 12 آموزش و پرورش شهر تهران. ششمین همایش بین المللی مطالعات اجتماعی و تربیتی در جهان اسلام. تهران.
- کرامتی م. ، حیدری ر. و رضا لطفی. (1400). آسیب شناسی آموزش های مجازی از دیدگاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد طارم. نهمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی،مطالعات اجتماعی و فرهنگی. تهران.
- خلیلی ز. و کرامتی م. (1400). مزیت های اجرای یادگیری مشارکتی در کلاس درس علوم تجربی پایه دوم ابتدائی. نهمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی. تهران.
- عشاقی ا. ، کرامتی م. و احمدی ع. (1400). شناسایی مدلها و الگوهای ارزیابی اثربخشی یادگیری الکترونیکی. هفتمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و مشاوره و علوم تربیتی. تهران.
- جعفری ف. ، کرامتی م. و احمدی ع. (1400). رهبری تعاملی با نگرش کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان شهریار. دومین کنفرانس ملی مدیریت. تهران.
- گرامی ا. و کرامتی م. (1400). الزامات و چالش های پیاده سازی مدرسه هوشمند و راه حلهای پیشنهادی برای رفع این چالشها (مورد مطالعه: مدرسه شهید اشرفی اصفهانی روستای مرکید. پژوهشمند اولین همایش استانی. تهران.
- حق دین م. و کرامتی م. (1400). بهره گیری از رویکرد تلفیقی یاددهی-یادگیری با هدف ارتقا اثربخشی آموزش مجازی در مدارس ابتدایی و متوسطه. یازدهمین همایش انجمن فلسفه. همدان.
- کرامتی م. و تقوی آ. (1400). رابطه مهارت های کارآفرینی کارکنان دانشگاه با رضایت شغلی آنان. هفتمین کنفرانس ملی مطالعات مدیریت در علوم انسانی. تهران.
- ناموز پ. و کرامتی م. (1400). بررسی مهارت های مدیریتی دانشجویان رشته مدیریت و برنامه ریزی آموزش عالی دانشگاه تهران)ورودی 1399). اولین کنفرانس علوم تربیتی ورزشی. ساری.
- پورشعبان م. ، مافی ن. ، حداد عادل ن. و کرامتی م. (1400). علل جهانی شدن در تعلیم و تربیت و ابعاد آن و چالش ها و توصیه های راهبردی در فرایند جهانی شدن. اولین کنفرانس تربیتی روانشناسی و ورزشی. تهران.
- رستمی م. و کرامتی م. (1401). کالاسازی آموزش و نابرابری های اجتماعی. دومین کنفرانس ملی یافته های نوین. تهران.
- عراقی فرد ک. و کرامتی م. (1401). مولفه های اخلاق حرفه ای تدریس اساتید دانشگاه. چهارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم. تهران.
- قاضی مرعشی س. ، کرامتی م. و سادات مرعشی م. (1401). مؤلفه های مدیریت استراتژیک در داستانهای قرآن (مورد مطالعه : داستان حضرت سلیمان و ملکةسباء). هفتمین کنفرانس دینی. تهران.
- کرامتی م. و حمیدنیا ف. (1401). بررسی رابطه بین رابطه سبک رهبری تحول آفرین و اشتیاق شغلی معلمان مقطع ابتدایی شهراهواز. ارمین همایش ملی پژوهش های حرفه ای در روانشناسی و مشاوره با رویکرد ازنگاه معلم. تهران.
- شاهوی ف. ، کرامتی م. و شفیعی س. (1401). بررسی نقش معلم در تغییر برنامه درسی بر اساس دیدگاه آیزنر. هفتمین همایش ملی تعلیم و تربیت. تهران.
- سلیمانی ا. ، کرامتی م. و کمری ر. (1401). عدالت آموزشی در ایران از زبان شاخص ها، تبیین راهکارهای نیل به عدالت در آموزش. سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی. بابلسر.
جوایز و افتخارات(در زمینههای مختلف مانند: طرح, مقاله, ...)
فعالیتهای اجرایی
- نماینده دانشکده در شبکه تدریس - یادگیری دانشگاه تهران، 1390/06/19، 1392/06/19، ایران، تهران
- نماینده هیات اجرایی جذب، 1390/09/19، 1395/09/19، ایران، تهران
- مدیرگروه روانشناسی بالینی در پردیس البرز دانشگاه تهران، 1393/08/06، 1394/11/30، ایران، تهران
- هیات موسس، 1394/01/02، 1399/07/18، ایران، تهران
- هیات مدیره، 1394/01/02، 1399/07/18، ایران، تهران
- کمیسیون آموزش ضمن خدمت نیروی انسانی دانشگاه، 1395/02/27، 1396/07/17، ایران، تهران
- نماینده گروه در برگزاری آزمون دکتری 97، 1397/03/13، 1397/05/31، ایران، تهران
- عضو کمیسیون آموزشهای ضمن خدمت نیروی انسانی دانشگاه تهران، 1397/04/09، 1399/04/09، ایران، تهران
- هیات موسس انجمن آموزش و آموزش تطبیقی ایران، 1397/07/04، 1400/11/24، ایران، تهران
- نماینده هیات اجرایی جذب در گروه، 1398/03/22، 1400/03/22، ایران، تهران
- نماینده هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی در گروه، 1399/08/03، 1401/08/03، ایران، تهران
- هم اندیشی تجارب بین المللی، 1400/07/03، 1400/07/03، ایران، تهران
- هیات موسس انجمن آموزش و آموزش تطبیقی ایران، 1400/11/18، 1401/11/08، ایران، تهران
- مدیریت اثر پژوهشی، 1400/11/25، 1400/11/25، ایران، تهران
- مسولیت و سلامت اجتماعی، 1400/11/27، ایران، تهران
- خود مراقبتی، 1400/12/02، 1400/12/02، ایران، تهران
- بهبود مهارتهای معنوی، 1400/12/07، 1400/12/07، ایران، تهران
مدیر مسئولی ، سردبیری و ...
- Iranian Journal of Comparative Education, scientific and research-based, 2015/01/01, 2020/10/09, 2016
- انجمن آموزش و پرورش تطبیقی ایران، علمی پژوهشی، 1393/01/20، 1403/12/29، 1400/69
- انجمن آموزش و پرورش تطبیقی ایران، سایر، 1394/01/01، 1397/08/25، الف/ک/19
- هیات مدیره انجمن آموزش و پرورش تطبیقی ایران، سایر، 1394/01/01، 1397/08/25، الف/ک/19
- انجمن آموزش و پرورش تطبیقی ایران، علمی پژوهشی، 1400/11/19، 1403/12/29، 1400/69
مقالات چاپ شده در نشریات بینالمللی
- Keramati M. (2014) . Effect of student team achievement division (STAD) on academic achievement of undergraduate psychology students. international journal of education and applied sciences, 1(1), 36-46.
- Keramati M. , Eslamieh F. & Mozaiini M. (2015) . A STUDY ON THE RELATIONSHIP BETWEEN ORGANIZATIONAL JUSTICE AND JOB SATISFACTION (CASE STUDY OF SOCIAL SECURITY ORGANIZATION, MARKAZI, IRAN). Indian Journal of Fundamental and Applied Life Sciences, 5(4), .
- Keramati M. , Khorshidi S. & Taghva A. (2016) . Investigating the Relationship Between Quality of Work Life and Productivity of Schools Principals in Boroujerd. International Business Management, 10(11), 2195.
- Keramati M. & Gillies R. (2021) . Perceptions of undergraduate students on the effect of cooperative learning on academic achievement. Journal of Applied Research in Higher Education, ahead-of-print(ahead-of-print), .
- Keramati M. & Gillies R. (2021) . Advantages and Challenges of Cooperative Learning in Two Different Cultures. education sciences, 12(1), 3.
- Keramati M. & Gillies R. (2022) . Perceptions of nursing students on the effect of cooperative learning on academic achievement and learning environment. INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS, 1(1), 1-11.
- Keramati M. & Gillies R. (2022) . Teaching cooperative learning through cooperative learning environment: a qualitative follow-up of an experimental study. INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS, 1(1), 1-13.
- کرامتی م. (1377) . مراحل تدوین برنامه استراتژیک در سازمان ها. پژوهشی دانشگاه سبزوار، 3(---)، 96-87.
- کرامتی م. (1379) . رقابت یا رفاقت در آموزش ریاضی. خلاصه مقالات، 1(---)، -.
- کرامتی م. (1385) . تاثیر روش مدیریتی مهندسی ارزش. هشتمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران، -(86)، -.
- کرامتی م. (1385) . کلیدهی موفقیت برای دانشجویان تازه وارد. SOCIAL WORK، 5(2)، 69-77.
- کرامتی م. ، ولی فرزاد. ، بهرام محسن پور. و سید حسن علم الهدی. (1385) . تاثیر یادگیری از طریق همیاری بر تقویت مهارتهای اجتماعی دانش آموزان. SOCIAL WORK، 5(3)، 48-57.
- کرامتی م. ، محمود قربانی. ، اشرف لازمی. و خدیجه باردبارجاوید. (1386) . بررسی تفاوت دیدگاه معلمان و مدیران نسبت به نظام موجود ارزشیابی عملکرد. فصلنامه تخصصی پژوهشهای تربیتی، 11(11)، -.
- کرامتی م. ، مبین رهنی ی. ، زالی ف. ، عسکری ز. و حاجی پور پ. (1396) . بررسی میزان استفاده اعضا هیات علمی از یادگیری مشارکتی. مجله علمی تخصصی علوم انسانی، دوم(22)، 18-30.
همایشهای بینالمللی
- . , . , Lesani M. , Keramati M. , Nili Ahmad Abadi M. & Nadjar Araabi B. (2004). Successful cooperation between heterogeneous fuzzy Q-learning agents. IEEE Int. Conf. System Man and Cybernetics..
- Keramati M. (2013). cooperative learning in college classrooms. 4 international conference on teaching and learning. Bangkok.
- Keramati M. (2014). effect of collaborative learning on academic performance. global art and science society. Beijing.
- Keramati M. (2014). empliyment of graduates in faculty of psychology and education at University of Tehran. Phuket international conference. Bangkok.
- Keramati M. (2016). graduates employment in the field of educational management in Iran. international multi-conference. Dubai.
- Keramati M. (2016). graduate employment in the field of educational management. international management economics. Tehran.
- Keramati M. (2018). employment of Education courses in Iran. society for business economic , social science and humanities. Baly.
- Keramati M. & Ansari Zade F. (2018). graduate employment of education course in Iran. international conference on human resource, business innovation and technopreneurship. Baly.
- Keramati M. (2019). students'perception on cooperative learning in the undergraduate classrooms. 2nd international conference on humanities, education and society. Kuala Lumpur.
- Keramati M. & Gillies R. (2022). perception of nursing students on the effect of CL. The future of nursing and nursing education. Dubai.
- کرامتی م. و تقوی آ. (1401). بررسی امکان سنجی اجرای یادگیری مشارکتی از منظر شرایط قانونی و ویژگی های نگرشی و رفتاری. دوازدهمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی. تهران.