تحصیلات
مدیر مسئولی ، سردبیری و ...
داوریهای انجام شده
فصلی از کتاب
- Babak Sohrabi Yourtchi, and Amir Khanlari. "Marketing in the Cyber Era: Strategies and Emerging Trends." : IGI Global, 2014.
- Amir Khanlari, Faezeh Rezaei, and Seyed Abolghasem Mira. "Strategic Customer Relationship Management in the Age of Social Media." : IGI Global, 2015.
- Ali Balapour, and Amir Khanlari. "Strategic Customer Relationship Management in the Age of Social Media." : IGI Global, 2015.
- Sahra Zamanian, and Amir Khanlari. "Strategic Customer Relationship Management in the Age of Social Media." : IGI Global, 2015.
- بابک سهرابی یورتچی و امیر خانلری. "مدیریت ایران، کشورداری الکترونیک." تهران: شرکت انتشارات علمی و فرهنگی، 1393.
کتاب های غیر از تالیف و ترجمه
مقالات چاپ شده در نشریات بینالمللی
- Babak Sohrabi Yourtchi, Mohammad Haghighi, and Amir Khanlari. "Customer Relationship Management Maturity Model (CRM¬3): a model for stepwise implementation." International Journal of Human Sciences 7, no. 1 (2010): 1-20.
- Babak Sohrabi Yourtchi, and Amir Khanlari. "Targeting customers: A fuzzy classification approach." International Journal of Engineering, Transactions A: Basics 25, no. 2 (2010): 323-335.
- Vida Daneshpazhoh, , and Amir Khanlari. "The impact of internal marketing on organizationl behaviour of employees (Case study: a branch of Passargad bank)." INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT LIFE SCIENCES 4, no. 7 (2014): 3502-3508.
- Amir Khanlari, Nastaran Hajiheydari, and Maryam Farhang. "The impact of social media based brand communities on brand trust in tourism industry." Marketing and Management of Innovations 7, no. 2 (2016): 94-107.
- Hooshang Tadrisi javan, Amir Khanlari, Omid Motamedi, and Hadi Mokhtari. "A hybrid advertising media selection model using AHP and fuzzy-based GA decision making." NEURAL COMPUTING & APPLICATIONS in press, no. in press (2016): 1-15.
- Mahmood Mohammadian, Bahareh Zohouri, Zohreh Dehdashti, and Amir Khanlari. "Building Social Brand in FMCGs:Corporate Social Responsibility Approach." International Journal of Business and Management 4, no. 11 (2016): 100-110.
- Hooshang Tadrisi javan, Amir Khanlari, Omid Motamedi, and Hadi Mokhtari. "A hybrid advertising media selection model using AHP and fuzzy based 44GA de4cision making." NEURAL COMPUTING & APPLICATIONS 29, no. 4 (2018): 1153–1167.
- Hadiseh Alhoda Mohammad Zadeh, and Amir Khanlari. "Investigation Of Effective Factors On High-Speed Internet Customer Loyalty (CASE STUDY: SABA NET COMPANY)." Journal Of Organizational Behavior Research 5, no. 2 (2020): 52-67.
- Amir Khanlari, and Mohammad Alhuyi Nazari. "A review on the applications of multi‑criteria decision‑making approaches for power plant site selection." JOURNAL OF THERMAL ANALYSIS AND CALORIMETRY In press, no. In press (2021): .
- Rozita Shahbaz Keshvari, Reza Salehzadeh, and Amir Khanlari. "EXPLORING FACTORS INFLUENCING THE SALES CRISIS IN IRANINAN BANKING INDUSTRY- A CASE STUDY OF THE PRIVATE COMMERCIAL BANKS." INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT STUDIES 03, no. 10 (2022): 36-52.
- طهمورث حسنقلی پوریاسوری، سیدرضا سیدجوادین، احمد روستا و امیر خانلری. "مدل ارزیابی فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی کشور." Journal of Information Technology Management 4، 10 (1391): 41-62.
- امید کفائی و امیر خانلری. "بررسی تأثیر ابعاد ساختاری بر موفقیت سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی در شرکت های ایرانی دارنده این سیستم." Journal of Information Technology Management 6، 1 (1393): 47-70.
- نسترن حاجی حیدری، امیر خانلری و حمیدرضا ریحانی. "شناسایی و تعیین اهمیت عوامل مؤثر بر بازاریابی ویروسی درحوزه نرمافزارهای کاربردی موبایل." Journal of Information Technology Management 9، 2 (1396): 237-252.
مقالات چاپ شده در نشریات داخلی
- Mina Balouchi, Yuhanis Abdul Aziz, Tahmours Hasangholi Pouryasouri, Amir Khanlari, Azmawani Abd Rahman, and Raja Nerina Raja-yusof. "Explaining and predicting online tourists’ behavioural intention in accepting consumer generated contents." Journal of Hospitality and Tourism Technology 8, no. 2 (2017): 168-189.
- بابک سهرابی یورتچی و امیر خانلری. "اخلاق، فناوری اطلاعات و رفتار شهروندی سازمانی." فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری 4، 1-2 (1388): 1-10.
- بابک سهرابی یورتچی و امیر خانلری. "پیشنیازهای پیادهسازی "زبان توسعهپذیر گزارشگیری کسب و کار" (XBRL )،." بررسی های حسابداری و حسابرسی 16، 56 (1388): 79-92.
- بابک سهرابی یورتچی، محمد موسی خانی و امیر خانلری. "مدل سنجش بلوغ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (مطالعه موردی: سازمانهای فناوری اطلاعات)." مجله مهندسی مکانیک شریف(شریف سابق) 1-26، 1 (1389): 117-124.
- بابک سهرابی یورتچی و امیر خانلری. "عوامل حیاتی سازمانی در اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری." دو ماهنامه دانشور رفتار 1، 41 (1389): 137-144.
- طهمورث حسنقلی پوریاسوری، سیدرضا سیدجوادین، احمد روستا و امیر خانلری. "ارائه چهارچوب مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی با رویکرد نقشه شناختی." چشم انداز مدیریت بازرگانی 10، 7 (1390): 73-93.
- محمدرضا آراستی ، نیما گروسی مختارزاده و امیر خانلری. "ارائه مدل یکپارچه تدوین استراتژی تکنولوژی مبتنی بر رویکرد موقعیت یابی." فصلنامه چشم انداز مدیریت صنعتی 3، 9 (1392): 185-209.
- محمد حقیقی، امیر خانلری و وحید مقصودی. "بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد کاوی : مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه تهران)." مدیریت بازرگانی 5، 2 (1392): 47-68.
- علی مروتی شریف ابادی، امیر خانلری و هانی شفق. "بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران)." پژوهشنامه مدیریت بازاریابی 2، 2 (1393): 61-74.
- علی گلرخ و امیر خانلری. "شناسایی و اولویت بندی عوامل موفقیت پیاده سازی بانک بیمه در ایران." چشم انداز مدیریت بازرگانی 13، 17 (1393): 199-218.
- سمیه بهستانی و امیر خانلری. "الگوی بهینه سبد سرمایهگذاری در چارچوب آمیخته بازاریابی خدمات با اعتماد به مشتری؛ مطالعه موردی: شرکتهای بیمه فعال در بورس و فرابورس جمهوری اسلامی ایران." اندیشه مدیریت راهبردی 7، 2 (1393): 120.
- علی گلرخ و امیر خانلری. "شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر تمایل مشتریان برای خرید متقاطع بانکبیمه." مدیریت بازرگانی 6، 2 (1393): 381-400.
- امیر خانلری، فاطمه باقری و ناصر عبدی. "بررسی رضایتمندی بازدیدکنندگان از عناصر آمیخته بازاریابی گردشگری برح میلاد." فصلنامه نگرش های نو درجغرافیای انسانی 6، 4 (1393): 61-78.
- امیر خانلری و صحرا زمانیان. "وفاداری به برند و تبلیغات توصیه ای الکترونیک در شبکه های اجتماعی." کاوش های مدیریت بازرگانی 6، 11 (1393): 130.
- امیر خانلری و امید کفائی. "بررسی تأثیر استراتژی کسب وکار بر موفقیت سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی در شرکت های ایرانی." مدیریت صنعتی دانشگاه تهران 6، 2 (1393): 231-252.
- امیر خانلری و رضوان سبزه علی. "بررسی رابطه یادگیری سازمانی و عملکرد مالی از طریق فرایند نوآوری در شرکتهای صنعتی گلپایگان." مدیریت بازرگانی 6، 4 (1393): 773-790.
- امیر خانلری و صحرا زمانیان. "بررسی رابطه بین وفاداری به برند و تبلیغات توصیه ای الکترونیک در شبکه های اجتماعی." کاوش های مدیریت بازرگانی 6، 12 (1393): 75-99.
- بابک سهرابی یورتچی، علیرضا حسن زاده، امیر خانلری و سید وحید اسکوئی. "تدوین الگوی مدیریت ارتباط با دانشجو در دانشگاه های ایران." چشم انداز مدیریت بازرگانی 4، 21 (1394): 69-84.
- سمیه بهستانی و امیر خانلری. "الگوی بهینه سبد سرمایهگذاری در چارچوب آمیخته بازاریابی خدمات با اعتماد به مشتری (مطالعه موردی: شرکتهای بیمه فعال در بورس و فرابورس جمهوری اسلامی ایران)." اندیشه مدیریت راهبردی 7، 2 (1394): 75-97.
- امیر خانلری و مهشاد السادات دعایی اسکویی. "عوامل موثر بر تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته در شرکتهای بیمه." مدیریت بازرگانی 7، 2 (1394): 407-426.
- رویا شاکری و امیر خانلری. "درک تصویر برند با استفاده از روش استخراج استعاره های زالتمن." چشم انداز مدیریت بازرگانی 14، 24 (1394): 155-170.
- هاشم آقازاده، امیر خانلری و هاله اکبرپور. "بررسی رابطه بین ارزش ویژه مشتری و عملکرد گروه هتلهای بینالمللی پارسیان." مدیریت بازرگانی 7، 4 (1394): 761-782.
- معصومه مجیدی پرست، علیرضا الهی، امیر خانلری و حسین اکبری یزدی. "شناسایی مؤلفه های محیطی مؤثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران." رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی 4، 13 (1395): 73-87.
- محمود محمدیان، زهره دهدشتی، امیر خانلری و بهاره ظهوری. "شناسایی الزام های مسئولیت اجتماعی تولیدکنندگان کالاهای تند مصرف در حوزه بازاریابی." چشم انداز مدیریت بازرگانی 15، 28 (1396): 27-43.
- امیر خانلری، مهدی احراری و سمیه میرپور. "پیشبینی ارزش طول عمر مشتریان بانکی با استفاده از تکنیک دستهبندی گروهی دادهها (GMDH) در شبکۀ عصبی." مدیریت بازرگانی 8، 4 (1396): 833-860.
- سعید شیرکوند، امیر خانلری و مهسا حسینی. "تأثیر ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان." چشم انداز مدیریت بازرگانی 16، 30 (1396): 33-47.
- طهمورث حسنقلی پوریاسوری، امیر خانلری و محی الدین غریبی. "مطالعۀ شبکهنگاری برای شناسایی ابعاد زمینهای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری." مدیریت بازرگانی 9، 2 (1396): 259-270.
- علی حیدری، امیر خانلری و شادی مهدوی. "اندازه گیری ارزش ویژة برند دانشگاه ها و مؤسسه های آموزش عالی (مطالعة موردی: دانشکدههای مدیریت شهر تهران)." تحقیقات بازاریابی نوین 7، 3 (1396): 141-158.
- سیدابوالقاسم میرا، امیر خانلری و یاشار دیندار. "بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرف کنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم." مدیریت بازرگانی 10، 1 (1397): 187-206.
- امیر خانلری و مهدی عامری. "ترجیحات مشتریان نسبت به پاداش ها در باشگاه های مشتریان بانکی با استفاده از تحلیل توأمان." چشم انداز مدیریت بازرگانی 7، 4 (1397): 199-214.
- ریحانه بحری نژاد، امیر خانلری، طهمورث حسنقلی پوریاسوری و سید محمود حسینی. "شناسایی مهمترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران بهمنظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی." مدیریت بازرگانی 10، 4 (1397): 795-814.
- امیر خانلری، محمدرحیم اسفیدانی و علی مشایخ نیا. "مدل مفهومی قدرت گفتمانپذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری ـ تفسیری." مدیریت بازرگانی 11، 2 (1398): .
- امیر خانلری، محمدرحیم اسفیدانی و علی مشایخ نیا. "مدل مفهومی قدرت گفتمان پذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری-تفسیری." مدیریت بازرگانی in press، in press (1398): 1-22.
- ایوب محمدیان، فاطمه میرباقری و امیر خانلری. "شناسایی و طبقهبندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال." مدیریت بازرگانی 11، 4 (1398): .
- امیر خانلری، شهریار انصاری چهارسوقی، طهمورث حسنقلی پوریاسوری و شهریار عزیزی . "تبیین و طراحی مدل شکل گیری بازار خدمات بانکی مبتنی بر فناوری مالی (فین تک) در ایران بر اساس رویکرد داده بنیاد." تحقیقات حسابداری و حسابرسی پاییز، 47 (1399): 73-86.
- بهمن مصطفی طهرانی، سیدرضا سیدجوادین، امیر خانلری و مهدی حکیمی. "ارائه مدل تأثیرگذاری بر قصد و رفتار صرفه جویانه مشترکان شبکه برق خانگی." نشریه انرژی ایران 23، 4 (1399): .
- محمد حسین هزارخانی، امیر خانلری و روزا هندیجانی. "بررسی تاثیر نحوه تفکر بر توجه دیداری افراد در انتخاب کاندیداها: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از ردیاب چشم." فصلنامه راهبرد 30، 1 (1400): 159-192.
- رضوان چوبندیان، امیر خانلری، حمیدرضا یزدانی و احسان عابدی. "ارائه چارچوبی برای توسعه استراتژیک فرایند برندسازی بر اساس الگوی سیپ با استفاده از رویکرد فراترکیب." مدیریت بازرگانی 13، 2 (1400): .
- حامد مختاری، امیر خانلری و محمدرحیم اسفیدانی. "شناسایی عوامل موثر بر تجربه مشتری با رویکرد فراترکیب." چشم انداز مدیریت بازرگانی 20، 48 (1401): 142-176.
- فاطمه غفاری، مهدی محمدی و امیر خانلری. "شناسایی الگوی توسعه صنعت فین تک در ایران با رویکرد نظام نوآوری فناورانه." فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی 5، 2 (1401): 101-126.
- مهرداد سرکشیکی، امیر خانلری و منوچهر انصاری. "شناسایی قابلیتهای پویای موثر بر عملکرد صادراتی." مدیریت کسب و کارهای بین المللی 5، 2 (1401): 1-21.
- رضوان چوبندیان، امیر خانلری، حمیدرضا یزدانی و احسان عابدی. "ارائهٔ مدل برندسازی آژانسهای اینترنتی خدمات گردشگری در شبکههای اجتماعی." گردشگری و توسعه 12، 2 (1402): 87-103.
- هدی جبلی، منوچهر انصاری، امیر خانلری و معصومه جواهریان. "پیشرانهای استراتژی بر اساس مدل مککنزی: مطالعه موردی." فصلنامه مدیریت دولتی 15، 3 (1402): 584-614.
- منوچهر انصاری، مهرداد عربستانی، امیر خانلری، معصومه جواهریان و هدی جبلی. "استراتژی سازمانی و گفتمانهای متعارض: غالب، استراتژیک و در حاشیه." فصلنامه مطالعات فرهنگی و ارتباطات 19، 72 (1403): 51-85.
همایشهای بینالمللی
- Amir Khanlari, and Babak Sohrabi Yourtchi. "Designing a Fuzzy Expert System for Scheduling the Maintenance." 4th International Conference on Maintenance, Tehran.
- Babak Sohrabi Yourtchi, and Amir Khanlari. "Dimensions and Functions of Citizen Relationship Management (CzRM) in e-Government." International Conference on e-Business and e-Government (ICEBEG), İzmir.
- Mohsen Pashena, Naghmeh Sheikhhasani, and Amir Khanlari. "A practical guideline to develop advertising and sales strategies based on results of market segmentation: The Tehran cell phone market." 4th International conference on Research in Science and Technology, Saint Petersburg.
- Shiva Vaziri, Salah Ahmadi, and Amir Khanlari. "Message Strategies and Creative Approaches in TV Advertisements: Application of Taylor's Six Segment Message Strategy Wheel." International Academic Conference on Management, Economics and Marketing (IAC-MEM in Vienna 2018), Vienna.
- Nazanin Khaksari, and Amir Khanlari. "Investigating the effect of congruity between personality of brand and consumer on satisfaction and trust in luxurious restaurants, Tehran." 4th international conference on Management, Accounting and Economics with an emphasis on regional and global marketing, Tehran.
- امیر خانلری. "تاثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی." دومین کنفرانس بین¬المللی مدیریت، تهران.
- امیر خانلری. "مدیریت دانش موردپی (Case-Based) در فرایند توسعه نرم افزار." چهارمین کنفرانس بینالمللی مهندسی صنایع،.
- کاوه محمدی و امیر خانلری. "ارتباط مدیریت دانش و انواع یادگیری سازمانی." دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، تهران.
- امیر خانلری و کاوه محمدی. "ارزیابی نقش فناوری اطلاعات در سازمانها بر اساس کارت امتیازدهی متوازن." دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، تهران.
- امیر خانلری. "مدیریت ارتباط با مشتریان بانکی با رویکرد سودآوری." چهارمین کنفرانس بین المللی خدمات مالی، تهران.
- امیر خانلری و بهروز غروری. "دسته بندی و برآورد ارزش مشتریان بانک از طریق ارزش طول عمر مشتری و مدل احتمالی." چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، تهران.
- امیر خانلری. "فرایند فروش حرفه ای محصولات و خدمات بانکی." پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، تهران.
- امیر خانلری و مهدیه حاجی زاده. "هویت برند کسب و کارهای خانوادگی." پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی، تهران.
- مسعود جباری و امیر خانلری. "عوامل موثر بر تمایل به پرداخت مصرف کنندگان در محصولات دارای برچسب های کربن." سومین کنفرانس بین المللی نوآوری در مدیریت کسب و کار و اقتصاد، تهران.
- امیر خانلری، ایمان احمدی و مسعود جباری. "تاثیر ارتباطات دهان به دهان الکترونیک (ewom) بر تمایل به خرید مصرف کننده." دومین کنفرانس بین المللی آزمایشگاه مدیریت و رویکردهای نوآورانه در مدیریت و اقتصاد، تهران.
همایشهای داخلی
- لیلا معلمیان، علی مروتی شریف ابادی و امیر خانلری. "شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر گرایش مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک." هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی، تهران.
- مهدیه طاهری جبلی و امیر خانلری. "بررسی بکارگیری مدیریت دانش بر بهبود فرایند توسعه نرم افزار در شرکتهای نرم افزاری." ششمین کنفرانس مدیریت دانش، تهران.
- امیر خانلری و محمد اراکی تبار. "ارائه مدل تلفیقی قابلیت های پویای سازمان ها در نوآوری استراتژیک خدمات جدید." کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژیک، تهران.
- امیر خانلری و فروغ السادات میرکمالی. "نقش مهندسی ارزش و مدیریت هزینه در مدیریت پروژه های عمرانی در بخش خصوصی." کنفرانس ملی مهندسی ارزشی و مدیریت هزینه، تهران.
- ضحی ابراهیم زاده مقدم، محبت زهره بخش دزفولی و امیر خانلری. "تأثیر فرهنگ بر رفتار خرید آنی." همایش بین المللی مدیریت، تهران.
- محمد اراکی تبار و امیر خانلری. "ارائه و اولویت ¬بندی استراتژی¬ های بازاریابی بانک کشاورزی با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها (استان تهران)." کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی، تهران.
- امیر خانلری و علی گلرخ. "بررسی و ارائه یک مدل مفهومی یکپارچه برای نظام مدیریت ارتباط بامشتری در صنعت بیمه." اولین کنفرانس ملی بازاریابی خدمات،.
- امیر خانلری، یاسر سلیمانی، بهرام قنبری و ندا نجفی. "بررسی رابطه بین توسعه منابع انسانی و بهره وری شغلی با بکارگیری فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه ایلام)." کنفرانس بین الملی مدیریت ، فرهنگ و توسعه، مشهد.
- امیر خانلری و حسام خضرایی حاذق فکر. "نقش ارتباطات و تبلیغات هوشمند در عملکرد کسب و کار و تأثیرگذاری آن بر میزان افزایش درآمد، سودآوری و رشد و تعالی سازمانها." نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات، تهران.
- شیوا وزیری، محمدرحیم اسفیدانی و امیر خانلری. "بررسی تاثیر محتوای تبلیغات بر اثر خود فعالسازی تبلیغات محصولات آرایشی – بهداشتی." نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات، تهران.
- امیر خانلری. "تبلیغات در شبکه های اجتماعی: قابلیت ها و راهبردها." نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات، تهران.
- امیر خانلری. "بازاریابی راهبردی خدمات گردشگری حلال؛ فرصت ها و قابلیت ها." گردشگری حلال در سیاستهای توسعه گردشگری کشور، تهران.
- امیر خانلری، ایمان رئیسی وانانی و زهرا مقدسی. "پیشبینی رویگردانی مشتریان شرکتهای ارائهدهنده خدمات اینترنت با ترکیبی از الگوریتمهای دادهکاوی؛ مطالعه موردی یک شرکت ایرانی." دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد، تهران.
- حمیدرضا معصومی و امیر خانلری. "عوامل موثر بر تمایل به استفاده از پرداخت موبایل مبتنی بر فناوری NFC (مورد مطالعه: مشتریان بانک پارسیان)." سومین کنفرانس ملی سیستم های اطلاعاتی، تهران.
- امیر خانلری. "عصر نوین رسانه های تبلیغاتی: تعامل، خلق تجربه و درگیرسازی ذهنی." دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی، تهران.
- امیر خانلری و حسام تیموری اطهر. "محیط فیزیکی و ارتباطات غیرکلامی و تأثیر آن بر رفتار مصرف کننده." دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی، تهران.
- امیر خانلری و مهدی عامری. "مدلی مفهومی برای سنجش تأثیر انواع پاداش های باشگاه مشتریان بر وفاداری مشتریان بانک ها." دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی، تهران.
- امیر خانلری، نسترن حاجی حیدری و حمیدرضا ریحانی. "شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی ویروسی درحوزه نرم افزارهای کاربردی موبایل با استفاده از رویکرد آمیخته." دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی، تهران.
- امیر خانلری و رویا شاکری. "به کارگیری روش استخراج استعاره¬های زالتمن برای شناخت تصویر برند بانکی (مورد مطالعه: بانک پارسیان)." دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی، تهران.
- معصومه مجیدی پرست، علیرضا الهی، امیر خانلری و حسین اکبری یزدی. "تدوین الگوی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) باشگاههای حرفهای فوتبال ایران." دهمین همایش بین المللی علوم ورزشی، تهران.
- مجید صمدی و امیر خانلری. "تاثیر اخلاق حرفه ای بر موفقیت سازمان های پروژه محور." اولین همایش بین المللی عمران، معماری و شهر سبز پایدار، همدان.
- علی نصیری و امیر خانلری. "تاثیر قصد رفتاری مشتریان بانک پارسیان بر استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک با نقش تعدیل گری سبک زندگی الکترونیک." اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار، تهران.
- زهرا بوربور، امیر خانلری، علیرضا جهانی و حمیدرضا معصومی. "بررسی عوامل موثر در میزان پذیرش سیستم های یادگیری الکترونیکی بر اساس مدل پذیرش فناوری (TAM2)." سومین کنفرانس بین المللی دانش و نوآوری در مهندسی، علوم و تکنولوژی، تهران.
- ربابه جبلی، امیر خانلری و حمیدرضا معصومی. "شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر تداوم ارتباط با مشتری (بررسی موردی بانکهای سطح شهر تهران)." اولین کنگره ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت اقتصاد و حسابداری، تهران.
- سید هادی حسینی فتیده، امیر خانلری و حمیدرضا معصومی . "بررسی تأثیر مدیریت دانش بر چابکی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت صنایع الکترونیکی ایران)." چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران، تهران.
- جعفر عسگری، امیر خانلری و حمیدرضا معصومی. "بررسی رابطه بین مدیریت هویت برند و مسئولیت اجتماعی شرکت (مطالعه موردی: سازمان حج و زیارت)." چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران، تهران.
- حمید قاسمی شیر آباد، امیر خانلری و حمیدرضا معصومی. "رتبه بندی تامین کنندگان در زنجیره تامین پایدار و تاثیر آن در جهت گیری تصمیمات آتی سازمان (مطالعه موردی: شرکت محصولات کاغذی لطیف)." چهارمین کنفرانس ملی توانمند سازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات روانشناسی، تهران.
- امیر فرجی کیان، امیر خانلری و حمیدرضا معصومی. "بررسی تأثیر قابلیتها و عملکرد فعلی بازاریابی بر دستیابی به اهداف استراتژیک در بازارهای بین المللی (شرکت واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان)." چهارمین کنفرانس ملی توانمند سازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات روانشناسی، تهران.
- عبدالوهاب قندهاری، امیر خانلری و حمیدرضا معصومی. "بررسی وعارضه یابی تاثیر برون سپاری کارمندان شرکت سلامت بهداشت درمان و صنعت نوین." ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی مدیریت و کارآفرینی ایران، تهران.
- حسین رضایی، امیر خانلری و حمیدرضا معصومی. "بررسی تاثیر نوآوری مصرف کننده بر ارزش درک شده و قصد خرید محصول (مورد مطالعه: شعب بانک ملت در تهران)." ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران، تهران.
- امیر خانلری، حمیدرضا معصومی، سمیرا حاج محمد صادق و یاسمن رستمی. "به¬کارگیری تکنیک BWM در ارزیابی عوامل مؤثر بر جذب سرمایه¬گذاری خارجی (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفت¬خیز جنوب)." ششمین کنفرانس ملی تازه یافته ها در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر کارآفرینی در صنایع، تهران.
- اکرم منصوری و امیر خانلری. "نقش میانجی استراتژی های رقابتی در تأثیر مهارت های شرکت بر عملکرد صادرات (نمونه موردی کارخانه لاستیک ایران تایر)." دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم مدیریت و حسابداری ایران، تهران.
- سمیه فرزدقی و امیر خانلری. "استراتژی تجاری صادرات سازگار با محیط زیست: عوامل و اثرات آن بر مزیت رقابتی و عملکرد (کارخانه ذوب و نورد آلومینیوم نورد)." دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم مدیریت و حسابداری ایران، تهران.
راهنمایی پایاننامه
- ارائه مدلي جهت ارزيابي كيفيت بازاريابي محلي در شعب بانك ملت، نرگس صارمی، دانشگاه تهران، 1393/06/31
- تدوين مدل مديريت منابع انساني مشتري مدارانه در بانكهاي تجاري خصوصي كشور، معصومه آقاسیدجعفری مجرد، دانشگاه تهران، 1393/12/04
- بررسي عوامل موثر بر وفاداري مشتريان اينترنت پرسرعت شركت صبانت، حدیثه الهدی محمدزاده، دانشگاه تهران، 1394/06/14
مشاوره پایاننامه
- اولويت بندي و انتخاب ساختار بهينه بانك بيمه با استفاده از روش MADM فازي، محبوبه نوروزی بداغی، دانشگاه تهران، 1393/07/28
- بررسي ارتباط بين برند كارفرما و وفاداري نيروي انساني در شركت بيمه پارسيان، ریحانه فضایلی، دانشگاه تهران، 1394/06/09
- بررسي اثربخشي جايگذاري برند در فيلم هاي سينمايي، الهه رجب زاده یزدی، دانشگاه تهران، 1394/06/28
- بررسي عوامل موثر بر تصميم خريد بيمه نامه مسووليت حرفه اي پزشكان، علی مرادنژاد، دانشگاه تهران، 1394/07/04
- بررسي عوامل موثر در پذيرش محتواهاي ايجاد شده توسط مصرف كنندگان در رفتار برنامه ريزي سفر گردشگران ايراني، مینا بلوچی، دانشگاه تهران، 1394/09/29
- شناسايي و تعيين اهميت عوامل موثر بر بازاريابي ويروسي در حوزه نرم افزارهاي كاربردي موبايل، حمیدرضا ریحانی، دانشگاه تهران، 1394/12/15
- شناسايي و اولويت بندي عوامل اثرگذار بر جذابيت برند كارفرمايي در شركت مپنا، الهه یعقوبی، دانشگاه تهران، 1395/05/17