تحصیلات
مدیر مسئولی ، سردبیری و ...
راهنمایی پایان نامه
- ارائه مدلی جهت ارزیابی کیفیت بازاریابی محلی در شعب بانک ملت، نرگس صارمی، دانشگاه تهران، 1393/06/31
- تدوین مدل مدیریت منابع انسانی مشتری مدارانه در بانکهای تجاری خصوصی کشور، معصومه آقاسیدجعفری مجرد، دانشگاه تهران، 1393/12/04
- بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت صبانت، حدیثه الهدی محمدزاده، دانشگاه تهران، 1394/06/14
مشاوره پایان نامه
- اولویت بندی و انتخاب ساختار بهینه بانک بیمه با استفاده از روش MADM فازی، محبوبه نوروزی بداغی، دانشگاه تهران، 1393/07/28
- بررسی ارتباط بین برند کارفرما و وفاداری نیروی انسانی در شرکت بیمه پارسیان، ریحانه فضایلی، دانشگاه تهران، 1394/06/09
- بررسی اثربخشی جایگذاری برند در فیلم های سینمایی، الهه رجب زاده یزدی، دانشگاه تهران، 1394/06/28
- بررسی عوامل موثر بر تصمیم خرید بیمه نامه مسوولیت حرفه ای پزشکان، علی مرادنژاد، دانشگاه تهران، 1394/07/04
- بررسی عوامل موثر در پذیرش محتواهای ایجاد شده توسط مصرف کنندگان در رفتار برنامه ریزی سفر گردشگران ایرانی، مینا بلوچی، دانشگاه تهران، 1394/09/29
- شناسایی و تعیین اهمیت عوامل موثر بر بازاریابی ویروسی در حوزه نرم افزارهای کاربردی موبایل، حمیدرضا ریحانی، دانشگاه تهران، 1394/12/15
- شناسایی و اولویت بندی عوامل اثرگذار بر جذابیت برند کارفرمایی در شرکت مپنا، الهه یعقوبی، دانشگاه تهران، 1395/05/17
داوریهای انجام شده
فصلی از کتاب
- Babak Sohrabi Yourtchi, and Amir Khanlari. "Marketing in the Cyber Era: Strategies and Emerging Trends." : IGI Global, 2014.
- Amir Khanlari, Faezeh Rezaei, and Seyed Abolghasem Mira. "Strategic Customer Relationship Management in the Age of Social Media." : IGI Global, 2015.
- Ali Balapour, and Amir Khanlari. "Strategic Customer Relationship Management in the Age of Social Media." : IGI Global, 2015.
- Sahra Zamanian, and Amir Khanlari. "Strategic Customer Relationship Management in the Age of Social Media." : IGI Global, 2015.
- بابک سهرابی یورتچی و امیر خانلری. "مدیریت ایران، کشورداری الکترونیک." تهران: شرکت انتشارات علمی و فرهنگی، 1393.
کتاب های غیر از تالیف و ترجمه
مقالات چاپ شده در نشریات بین المللی
- Babak Sohrabi Yourtchi, Mohammad Haghighi, and Amir Khanlari. "Customer Relationship Management Maturity Model (CRM¬3): a model for stepwise implementation." International Journal of Human Sciences 7, no. 1 (2010): 1-20.
- Babak Sohrabi Yourtchi, and Amir Khanlari. "Targeting customers: A fuzzy classification approach." International Journal of Engineering, Transactions A: Basics 25, no. 2 (2010): 323-335.
- Vida Daneshpazhoh, , and Amir Khanlari. "The impact of internal marketing on organizationl behaviour of employees (Case study: a branch of Passargad bank)." INTERNATIONAL JOURNAL OF CURRENT LIFE SCIENCES 4, no. 7 (2014): 3502-3508.
- Amir Khanlari, Nastaran Hajiheydari, and Maryam Farhang. "The impact of social media based brand communities on brand trust in tourism industry." MARKETING AND MANAGEMENT OF INNOVATIONS 7, no. 2 (2016): 94-107.
- Hooshang Tadrisi javan, Amir Khanlari, Omid Motamedi, and Hadi Mokhtari. "A hybrid advertising media selection model using AHP and fuzzy-based GA decision making." NEURAL COMPUTING & APPLICATIONS in press, no. in press (2016): 1-15.
- Mahmood Mohammadian, Bahareh Zohouri, Zohreh Dehdashti, and Amir Khanlari. "Building Social Brand in FMCGs:Corporate Social Responsibility Approach." International Journal of Business and Management 4, no. 11 (2016): 100-110.
- Hooshang Tadrisi javan, Amir Khanlari, Omid Motamedi, and Hadi Mokhtari. "A hybrid advertising media selection model using AHP and fuzzy based 44GA de4cision making." NEURAL COMPUTING & APPLICATIONS 29, no. 4 (2018): 1153–1167.
- Hadiseh Alhoda Mohammad Zadeh, and Amir Khanlari. "Investigation Of Effective Factors On High-Speed Internet Customer Loyalty (CASE STUDY: SABA NET COMPANY)." journal of organizational behavior research 5, no. 2 (2020): 52-67.
- طهمورث حسنقلی پوریاسوری، سیدرضا سیدجوادین، احمد روستا و امیر خانلری. "مدل ارزیابی فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی کشور." فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات- دانشگاه تهران 4، 10 (1391): 41-62.
- امید کفائی و امیر خانلری. "بررسی تأثیر ابعاد ساختاری بر موفقیت سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی در شرکت های ایرانی دارنده این سیستم." فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات- دانشگاه تهران 6، 1 (1393): 47-70.
- نسترن حاجی حیدری، امیر خانلری و حمیدرضا ریحانی. "شناسایی و تعیین اهمیت عوامل مؤثر بر بازاریابی ویروسی درحوزه نرمافزارهای کاربردی موبایل." فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات- دانشگاه تهران 9، 2 (1396): 237-252.
مقالات چاپ شده در نشریات داخلی
- Mina Balouchi, Yuhanis Abdul Aziz, Tahmours Hasangholi Pouryasouri, Amir Khanlari, Azmawani Abd Rahman, and Raja Nerina Raja-yusof. "Explaining and predicting online tourists’ behavioural intention in accepting consumer generated contents." Journal of Hospitality and Tourism Technology 8, no. 2 (2017): 168-189.
- بابک سهرابی یورتچی و امیر خانلری. "اخلاق، فناوری اطلاعات و رفتار شهروندی سازمانی." فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری 4، 1-2 (1388): 1-10.
- بابک سهرابی یورتچی و امیر خانلری. "پیشنیازهای پیادهسازی "زبان توسعهپذیر گزارشگیری کسب و کار" (XBRL )،." بررسی های حسابداری و حسابرسی 16، 56 (1388): 79-92.
- بابک سهرابی یورتچی، محمد موسی خانی و امیر خانلری. "مدل سنجش بلوغ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (مطالعه موردی: سازمانهای فناوری اطلاعات)." مجله مهندسی مکانیک شریف(شریف سابق) 1-26، 1 (1389): 117-124.
- بابک سهرابی یورتچی و امیر خانلری. "عوامل حیاتی سازمانی در اجرای موفقیت آمیز مدیریت ارتباط با مشتری." دانشور رفتار 1، 41 (1389): 137-144.
- طهمورث حسنقلی پوریاسوری، سیدرضا سیدجوادین، احمد روستا و امیر خانلری. "ارائه چهارچوب مدیریت ارتباط با مشتری در بانک های تجاری خصوصی با رویکرد نقشه شناختی." چشم انداز مدیریت بازرگانی 10، 7 (1390): 73-93.
- محمدرضا آراستی ، نیما گروسی مختارزاده و امیر خانلری. "ارائه مدل یکپارچه تدوین استراتژی تکنولوژی مبتنی بر رویکرد موقعیت یابی." فصلنامه چشم انداز مدیریت صنعتی 3، 9 (1392): 185-209.
- محمد حقیقی ، امیر خانلری و وحید مقصودی. "بررسی رابطه بین سبک های دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد کاوی : مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه تهران)." مدیریت بازرگانی 5، 2 (1392): 47-68.
- علی مروتی شریف ابادی، امیر خانلری و هانی شفق. "بررسی اثرات ارزش ویژه برند بر ارزیابی مصرف کنندگان از بسط برند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه در شهر تهران)." پژوهشنامه مدیریت بازاریابی 2، 2 (1393): 61-74.
- علی گلرخ و امیر خانلری. "شناسایی و اولویت بندی عوامل موفقیت پیاده سازی بانک بیمه در ایران." چشم انداز مدیریت بازرگانی 13، 17 (1393): 199-218.
- سمیه بهستانی و امیر خانلری. "الگوی بهینه سبد سرمایهگذاری در چارچوب آمیخته بازاریابی خدمات با اعتماد به مشتری؛ مطالعه موردی: شرکتهای بیمه فعال در بورس و فرابورس جمهوری اسلامی ایران." اندیشه مدیریت راهبردی 7، 2 (1393): 120.
- علی گلرخ و امیر خانلری. "شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر تمایل مشتریان برای خرید متقاطع بانکبیمه." مدیریت بازرگانی 6، 2 (1393): 381-400.
- امیر خانلری، فاطمه باقری و ناصر عبدی. "بررسی رضایتمندی بازدیدکنندگان از عناصر آمیخته بازاریابی گردشگری برح میلاد." فصلنامه نگرش های نو درجغرافیای انسانی 6، 4 (1393): 61-78.
- امیر خانلری و صحرا زمانیان. "وفاداری به برند و تبلیغات توصیه ای الکترونیک در شبکه های اجتماعی." کاوش های مدیریت بازرگانی 6، 11 (1393): 130.
- امیر خانلری و امید کفائی. "بررسی تأثیر استراتژی کسب وکار بر موفقیت سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی در شرکت های ایرانی." مدیریت صنعتی دانشگاه تهران 6، 2 (1393): 231-252.
- امیر خانلری و رضوان سبزه علی. "بررسی رابطه یادگیری سازمانی و عملکرد مالی از طریق فرایند نوآوری در شرکتهای صنعتی گلپایگان." مدیریت بازرگانی 6، 4 (1393): 773-790.
- امیر خانلری و صحرا زمانیان. "بررسی رابطه بین وفاداری به برند و تبلیغات توصیه ای الکترونیک در شبکه های اجتماعی." کاوش های مدیریت بازرگانی 6، 12 (1393): 75-99.
- بابک سهرابی یورتچی، علیرضا حسن زاده، امیر خانلری و سید وحید اسکوئی. "تدوین الگوی مدیریت ارتباط با دانشجو در دانشگاه های ایران." چشم انداز مدیریت بازرگانی 4، 21 (1394): 69-84.
- سمیه بهستانی و امیر خانلری. "الگوی بهینه سبد سرمایهگذاری در چارچوب آمیخته بازاریابی خدمات با اعتماد به مشتری (مطالعه موردی: شرکتهای بیمه فعال در بورس و فرابورس جمهوری اسلامی ایران)." اندیشه مدیریت راهبردی 7، 2 (1394): 75-97.
- امیر خانلری و مهشاد السادات دعایی اسکویی. "عوامل موثر بر تمایل به بازگشت مشتریان از دست رفته در شرکتهای بیمه." مدیریت بازرگانی 7، 2 (1394): 407-426.
- رویا شاکری و امیر خانلری. "درک تصویر برند با استفاده از روش استخراج استعاره های زالتمن." چشم انداز مدیریت بازرگانی 14، 24 (1394): 155-170.
- هاشم آقازاده، امیر خانلری و هاله اکبرپور. "بررسی رابطه بین ارزش ویژه مشتری و عملکرد گروه هتلهای بینالمللی پارسیان." مدیریت بازرگانی 7، 4 (1394): 761-782.
- معصومه مجیدی پرست، علیرضا الهی، امیر خانلری و حسین اکبری یزدی. "شناسایی مؤلفه های محیطی مؤثر بر مدیریت ارتباط با مشتری در باشگاه های حرفه ای فوتبال ایران." رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی 4، 13 (1395): 73-87.
- محمود محمدیان، زهره دهدشتی، امیر خانلری و بهاره ظهوری. "شناسایی الزام های مسئولیت اجتماعی تولیدکنندگان کالاهای تند مصرف در حوزه بازاریابی." چشم انداز مدیریت بازرگانی 15، 28 (1396): 27-43.
- امیر خانلری، مهدی احراری و سمیه میرپور. "پیشبینی ارزش طول عمر مشتریان بانکی با استفاده از تکنیک دستهبندی گروهی دادهها (GMDH) در شبکۀ عصبی." مدیریت بازرگانی 8، 4 (1396): 833-860.
- سعید شیرکوند، امیر خانلری و مهسا حسینی. "تأثیر ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان." چشم انداز مدیریت بازرگانی 16، 30 (1396): 33-47.
- طهمورث حسنقلی پوریاسوری، امیر خانلری و محی الدین غریبی. "مطالعۀ شبکهنگاری برای شناسایی ابعاد زمینهای تجربۀ مشتریان خدمات صنعت بانکداری." مدیریت بازرگانی 9، 2 (1396): 259-270.
- علی حیدری، امیر خانلری و شادی مهدوی. "اندازه گیری ارزش ویژة برند دانشگاه ها و مؤسسه های آموزش عالی (مطالعة موردی: دانشکدههای مدیریت شهر تهران)." تحقیقات بازاریابی نوین 7، 3 (1396): 141-158.
- سیدابوالقاسم میرا، امیر خانلری و یاشار دیندار. "بررسی تأثیر اعتقادات دینی مصرف کنندگان ایرانی بر تمایل به خرید محصولات کشوری متخاصم." مدیریت بازرگانی 10، 1 (1397): 187-206.
- امیر خانلری و مهدی عامری. "ترجیحات مشتریان نسبت به پاداش ها در باشگاه های مشتریان بانکی با استفاده از تحلیل توأمان." چشم انداز مدیریت بازرگانی 7، 4 (1397): 199-214.
- ریحانه بحری نژاد، امیر خانلری، طهمورث حسنقلی پوریاسوری و سید محمود حسینی. "شناسایی مهمترین فرایندهای بازاریابی در صنعت بانکداری ایران بهمنظور توسعه مدل بلوغ بازاریابی بانکی." مدیریت بازرگانی 10، 4 (1397): 795-814.
- امیر خانلری، محمدرحیم اسفیدانی و علی مشایخ نیا. "مدل مفهومی قدرت گفتمانپذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری ـ تفسیری." مدیریت بازرگانی 11، 2 (1398): .
- امیر خانلری، محمدرحیم اسفیدانی و علی مشایخ نیا. "مدل مفهومی قدرت گفتمان پذیری برند در صنعت خودرو با رویکرد ساختاری-تفسیری." مدیریت بازرگانی in press، in press (1398): 1-22.
- ایوب محمدیان، فاطمه میرباقری و امیر خانلری. "شناسایی و طبقهبندی کاربردهای نوآورانه اینترنت اشیا در بازاریابی دیجیتال." مدیریت بازرگانی 11، 4 (1398): .
- امیر خانلری، شهریار انصاری چهارسوقی، طهمورث حسنقلی پوریاسوری و شهریار عزیزی . "تبیین و طراحی مدل شکل گیری بازار خدمات بانکی مبتنی بر فناوری مالی (فین تک) در ایران بر اساس رویکرد داده بنیاد." تحقیقات حسابداری و حسابرسی پاییز، 47 (1399): 73-86.
همایشهای بین المللی
- Amir Khanlari, and Babak Sohrabi Yourtchi. "Designing a Fuzzy Expert System for Scheduling the Maintenance." 4th International Conference on Maintenance, Tehran.
- Babak Sohrabi Yourtchi, and Amir Khanlari. "Dimensions and Functions of Citizen Relationship Management (CzRM) in e-Government." International Conference on e-Business and e-Government (ICEBEG), İzmir.
- Mohsen Pashena, Naghmeh Sheikhhasani, and Amir Khanlari. "A practical guideline to develop advertising and sales strategies based on results of market segmentation: The Tehran cell phone market." 4th International conference on Research in Science and Technology, Saint Petersburg.
- Shiva Vaziri, Salah Ahmadi, and Amir Khanlari. "Message Strategies and Creative Approaches in TV Advertisements: Application of Taylor's Six Segment Message Strategy Wheel." International Academic Conference on Management, Economics and Marketing (IAC-MEM in Vienna 2018), Vienna.
- امیر خانلری. "تاثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سازمانی." دومین کنفرانس بین¬المللی مدیریت، تهران.
- امیر خانلری. "مدیریت دانش موردپی (Case-Based) در فرایند توسعه نرم افزار." چهارمین کنفرانس بینالمللی مهندسی صنایع،.
- کاوه محمدی و امیر خانلری. "ارتباط مدیریت دانش و انواع یادگیری سازمانی." دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، تهران.
- امیر خانلری و کاوه محمدی. "ارزیابی نقش فناوری اطلاعات در سازمانها بر اساس کارت امتیازدهی متوازن." دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، تهران.
- امیر خانلری و بهروز غروری. "دسته بندی و برآورد ارزش مشتریان بانک از طریق ارزش طول عمر مشتری و مدل احتمالی." چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، تهران.
همایشهای داخلی
- لیلا معلمیان، علی مروتی شریف ابادی و امیر خانلری. "شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر گرایش مشتریان به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک." هفتمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی تجارت و اقتصاد الکترونیکی، تهران.
- مهدیه طاهری جبلی و امیر خانلری. "بررسی بکارگیری مدیریت دانش بر بهبود فرایند توسعه نرم افزار در شرکتهای نرم افزاری." ششمین کنفرانس مدیریت دانش، تهران.
- امیر خانلری و محمد اراکی تبار. "ارائه مدل تلفیقی قابلیت های پویای سازمان ها در نوآوری استراتژیک خدمات جدید." کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژیک، تهران.
- امیر خانلری و فروغ السادات میرکمالی. "نقش مهندسی ارزش و مدیریت هزینه در مدیریت پروژه های عمرانی در بخش خصوصی." کنفرانس ملی مهندسی ارزشی و مدیریت هزینه، تهران.
- ضحی ابراهیم زاده مقدم، محبت زهره بخش دزفولی و امیر خانلری. "تأثیر فرهنگ بر رفتار خرید آنی." همایش بین المللی مدیریت، تهران.
- محمد اراکی تبار و امیر خانلری. "ارائه و اولویت ¬بندی استراتژی¬ های بازاریابی بانک کشاورزی با استفاده از نظریه برخاسته از داده ها (استان تهران)." کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی، تهران.
- امیر خانلری و علی گلرخ. "بررسی و ارائه یک مدل مفهومی یکپارچه برای نظام مدیریت ارتباط بامشتری در صنعت بیمه." اولین کنفرانس ملی بازاریابی خدمات،.
- امیر خانلری، یاسر سلیمانی، بهرام قنبری و ندا نجفی. "بررسی رابطه بین توسعه منابع انسانی و بهره وری شغلی با بکارگیری فناوری اطلاعات (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه ایلام)." کنفرانس بین الملی مدیریت ، فرهنگ و توسعه، مشهد.
- امیر خانلری و حسام خضرایی حاذق فکر. "نقش ارتباطات و تبلیغات هوشمند در عملکرد کسب و کار و تأثیرگذاری آن بر میزان افزایش درآمد، سودآوری و رشد و تعالی سازمانها." نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات، تهران.
- شیوا وزیری، محمدرحیم اسفیدانی و امیر خانلری. "بررسی تاثیر محتوای تبلیغات بر اثر خود فعالسازی تبلیغات محصولات آرایشی – بهداشتی." نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات، تهران.
- امیر خانلری، ایمان رئیسی وانانی و زهرا مقدسی. "پیشبینی رویگردانی مشتریان شرکتهای ارائهدهنده خدمات اینترنت با ترکیبی از الگوریتمهای دادهکاوی؛ مطالعه موردی یک شرکت ایرانی." دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت، حسابداری و اقتصاد، تهران.
- حمیدرضا معصومی و امیر خانلری. "عوامل موثر بر تمایل به استفاده از پرداخت موبایل مبتنی بر فناوری NFC (مورد مطالعه: مشتریان بانک پارسیان)." سومین کنفرانس ملی سیستم های اطلاعاتی، تهران.
- امیر خانلری، نسترن حاجی حیدری و حمیدرضا ریحانی. "شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر بازاریابی ویروسی درحوزه نرم افزارهای کاربردی موبایل با استفاده از رویکرد آمیخته." دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی، تهران.
- امیر خانلری و حسام تیموری اطهر. "محیط فیزیکی و ارتباطات غیرکلامی و تأثیر آن بر رفتار مصرف کننده." دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی، تهران.
- امیر خانلری و مهدی عامری. "مدلی مفهومی برای سنجش تأثیر انواع پاداش های باشگاه مشتریان بر وفاداری مشتریان بانک ها." دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی، تهران.
- امیر خانلری و رویا شاکری. "به کارگیری روش استخراج استعاره¬های زالتمن برای شناخت تصویر برند بانکی (مورد مطالعه: بانک پارسیان)." دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی، تهران.
- معصومه مجیدی پرست، علیرضا الهی، امیر خانلری و حسین اکبری یزدی. "تدوین الگوی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) باشگاههای حرفهای فوتبال ایران." دهمین همایش بین المللی علوم ورزشی، تهران.
- مجید صمدی و امیر خانلری. "تاثیر اخلاق حرفه ای بر موفقیت سازمان های پروژه محور." اولین همایش بین المللی عمران، معماری و شهر سبز پایدار، همدان.
- علی نصیری و امیر خانلری. "تاثیر قصد رفتاری مشتریان بانک پارسیان بر استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک با نقش تعدیل گری سبک زندگی الکترونیک." اولین کنفرانس ملی اندیشه های نوین در مدیریت کسب و کار، تهران.
- زهرا بوربور، امیر خانلری، علیرضا جهانی و حمیدرضا معصومی. "بررسی عوامل موثر در میزان پذیرش سیستم های یادگیری الکترونیکی بر اساس مدل پذیرش فناوری (TAM2)." سومین کنفرانس بین المللی دانش و نوآوری در مهندسی، علوم و تکنولوژی، تهران.
- ربابه جبلی، امیر خانلری و حمیدرضا معصومی. "شناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر تداوم ارتباط با مشتری (بررسی موردی بانکهای سطح شهر تهران)." اولین کنگره ملی تحقیقات بنیادین در مدیریت اقتصاد و حسابداری، تهران.
- سید هادی حسینی فتیده، امیر خانلری و حمیدرضا معصومی . "بررسی تأثیر مدیریت دانش بر چابکی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت صنایع الکترونیکی ایران)." چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران، تهران.
- جعفر عسگری، امیر خانلری و حمیدرضا معصومی. "بررسی رابطه بین مدیریت هویت برند و مسئولیت اجتماعی شرکت (مطالعه موردی: سازمان حج و زیارت)." چهارمین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران، تهران.
- امیر فرجی کیان، امیر خانلری و حمیدرضا معصومی. "بررسی تأثیر قابلیتها و عملکرد فعلی بازاریابی بر دستیابی به اهداف استراتژیک در بازارهای بین المللی (شرکت واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان)." چهارمین کنفرانس ملی توانمند سازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات روانشناسی، تهران.
- حمید قاسمی شیر آباد، امیر خانلری و حمیدرضا معصومی. "رتبه بندی تامین کنندگان در زنجیره تامین پایدار و تاثیر آن در جهت گیری تصمیمات آتی سازمان (مطالعه موردی: شرکت محصولات کاغذی لطیف)." چهارمین کنفرانس ملی توانمند سازی جامعه در حوزه علوم انسانی و مطالعات روانشناسی، تهران.
- حسین رضایی، امیر خانلری و حمیدرضا معصومی. "بررسی تاثیر نوآوری مصرف کننده بر ارزش درک شده و قصد خرید محصول (مورد مطالعه: شعب بانک ملت در تهران)." ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی، مدیریت و کارآفرینی ایران، تهران.
- عبدالوهاب قندهاری، امیر خانلری و حمیدرضا معصومی. "بررسی وعارضه یابی تاثیر برون سپاری کارمندان شرکت سلامت بهداشت درمان و صنعت نوین." ششمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم انسانی مدیریت و کارآفرینی ایران، تهران.
- امیر خانلری، حمیدرضا معصومی، سمیرا حاج محمد صادق و یاسمن رستمی. "به¬کارگیری تکنیک BWM در ارزیابی عوامل مؤثر بر جذب سرمایه¬گذاری خارجی (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفت¬خیز جنوب)." ششمین کنفرانس ملی تازه یافته ها در مدیریت و مهندسی صنایع با تاکید بر کارآفرینی در صنایع، تهران.
- سمیه فرزدقی و امیر خانلری. "استراتژی تجاری صادرات سازگار با محیط زیست: عوامل و اثرات آن بر مزیت رقابتی و عملکرد (کارخانه ذوب و نورد آلومینیوم نورد)." دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم مدیریت و حسابداری ایران، تهران.
- اکرم منصوری و امیر خانلری. "نقش میانجی استراتژی های رقابتی در تأثیر مهارت های شرکت بر عملکرد صادرات (نمونه موردی کارخانه لاستیک ایران تایر)." دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم مدیریت و حسابداری ایران، تهران.