نام و نامخانوادگی:
هاشم آقازاده
پست الکترونیک:
مرتبه علمی:
دانشیار
آدرس محل کار:
دانشکده مدیریت
دانشکده/گروه:
گرو ه آموزشی بازاریابی و توسعه بازار
تلفن محل کار:
02161117624
نمابر:
---
ادرس وب سایت:
---
تحصیلات
دکتری, 1387, مدیریت بازاریابی, دانشگاه تهران
کارشناسی ارشد, 1381, مدیریت بازرگانی-بازاریابی بین المللی, دانشگاه تهران
کارشناسی, 1379, مدیریت بازرگانی, دانشگاه علامه طباطبایی
کتابهای تالیفی
Hashem Aghazadeh. "PRINCIPLES OF MARKETOLOGY, VOLUME 1." : PALGRAVE MACMILLAN, 2016.
Hashem Aghazadeh. "PRINCIPLES OF MARKETOLOGY, VOLUME 2." : PALGRAVE MACMILLAN, 2017.
هاشم آقازاده و مینا مهرنوش. "وضعیت بازاریابی کسب و کارهای ایران." : موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، 1384.
سلیمان فرخزاد ، هاشم آقازاده، محمدرحیم اسفیدانی ، رضا عیوضلو و آرمین طاهری . "طراحی مراحل لازم برای پیاده سازی تجارت الکترونیکی به منظور توسعه صادرات کالا و خدمات." : موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، 1386.
محمد اعرابی ، هاشم آقازاده و هوشنگ نظامی وند چگینی . "دستنامه برنامهریزی استراتژیک." : دفتر پژوهشهای فرهنگی، 1390.
هاشم آقازاده، الهه بخشی زاده و مریم خلیل. "بازاریابی حرفه ای بیمه: اصول و کاربردها (با رویکرد صنعت بیمه ایران)." تهران: موسسه کتاب مهربان نشر، 1393.
هاشم آقازاده و احسان سلطانی فر. "کتاب جامع بازرگانی بین الملل." تهران: انتشارات دانشگاه تهران، 1395.
هاشم آقازاده. "دستنامه مدیریت استراتژیک." تهران: انتشارات دانشگاه تهران، 1396.
هاشم آقازاده و محمدمهدی لطیفی. "تحلیل کسب و کار." تهران: انتشارات سمت، 1398.
هاشم آقازاده و مژده خوشنویس. "بازارشناسی: مفاهیم و کاربردها." تهران: انتشارات دانشگاه تهران، 1401.
کتابهای ترجمه شده
سید محمد اعرابی و هاشم آقازاده. "تحقیق سازمانی." : دفتر پژوهشهای فرهنگی، 1385.
محمد اعرابی و هاشم آقازاده. "مدیریت استراتژیک و سیاست کسب و کار: تجزیه و تحلیل محیط و تدوین استراتژی (2 جلد)." : دفتر پژوهشهای فرهنگی، 1389.
هاشم آقازاده، میثم محمدی و حسین زادبر. "نواحی نوآوری در عرصه جهانی: مفهوم و کاربرد." تهران: انتشارات دانشگاه تهران، 1398.
هاشم آقازاده و داریوش طهماسبی آقبلاغی. "تفکر طراحی برای راهبرد نوآوری رقابتی." تهران: انتشارات دانشگاه تهران، 1401.
هاشم آقازاده، مهدی عبدی و احمد فروتن. "سودآوری از منابع تامین: تحول کسب و کار با تمرکز بر تامین کنندگان." تهران: چاپ و نشر بازرگانی، 1402.
فصلی از کتاب
Hashem Aghazadeh, Hossein Maleki, and Sajede Sadat Majidi. "The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication: Emerging Issues for Corporate Identity, Branding and Reputation." : Emerald Publishing, 2022.
Hashem Aghazadeh, Nakisa Rezaie, and . "The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication: Emerging Issues for Corporate Identity, Branding and Reputation." : Emerald Publishing, 2022.
Hashem Aghazadeh, Hossein Maleki, and Sajede Sadat Majidi. "The Emerald Handbook of Multi-Stakeholder Communication: Emerging Issues for Corporate Identity, Branding and Reputation." : Emerald Publishing, 2022.
مقالات چاپ شده در نشریات بینالمللی
Mohammad Rahim Esfidani, and Hashem Aghazadeh. "Internet Marketing Strategies." Iranian Economic Review 12, no. 18 (1999): 179-191.
Hashem Aghazadeh, Hadi Ganji Moghanlou, and Afshin Rahnama. "Consideration of Relationship between Services Quality and Customers Satisfaction." Archives Des Sciences Journal 5, no. 66 (2012): 451-460.
Hashem Aghazadeh, Masoud Keymasi, and Abbas Alaei. "evaluation of impact of employees empowerment dimensions on organizational commitment." Journal of Basic and Applied Scientific researchh 3, no. 5 (2013): 367-372.
Kamran Eshghi, Reza Mohammadkazemi, Hashem Aghazadeh, and Apena Hedayatnia. "Evaluating Sport Sponsorship Model among Soccer Fans in Iran." Business and Management Research 2, no. 2 (2013): 37-51.
Hashem Aghazadeh. "Strategic marketing management: achieving superior business performance through intelligent marketing strategy." Procedia-Social and Behavioral Sciences 000, no. 000 (2015): 000.
Hashem Aghazadeh, , Taher Roushandel Arabtani, Ebrahim Moghimi Sarani, and Hamid Reza Farpour. "Functions of Social Networks in a Community of Cancer Patients: The Case of Instagram." International Journal of Networks and Communications 7, no. 4 (2018): 71-78.
Hashem Aghazadeh, and Farzad Zandi. "International growth of SMEs: exploring the effects of adaptive selling, institutional knowledge, innovativeness and opportunity recognition." Journal of Entrepreneurship in Emerging Economies 14, no. 6 (2021): 2053-2079.
Hashem Aghazadeh, Elham Beheshti jazan abadi, and Farzad Zandi. "Branding advantage of agri-food companies in competitive export markets: a resource-based theory." British Food Journal 124, no. 7 (2021): 2039-2060.
Hashem Aghazadeh, and Farzad Zandi. "A typology of internationalisation patterns for SMEs in developing countries." Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship 24, no. 2 (2022): 337-364.
Hashem Aghazadeh, and Mohammad Yousefi Akhijahani. "Social Networks and Internationalization of SMEs: The Mediating Role of Market Knowledge and Opportunity Recognition." Iranian Journal of Management Studies 15, no. 4 (2022): 875-898.
Hashem Aghazadeh, and Hossein Maleki. "Stages of Buyer–Supplier Relationship Evolution Concerning the Future of Relationships: A Systematic Review." JOURNAL OF THE KNOWLEDGE ECONOMY 1, no. 1 (2023): .
Hossein Maleki, Hashem Aghazadeh, Hannan Amoozad Mahdiraji, Demetris Vrontis, and Elaheh Mohammadi. "Disentangling sustainability and resiliency factors in buyer-supplier relationships: A state-of-the-art review." JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH 164, no. 114037 (2023): 114037.
Hashem Aghazadeh, Farzad Zandi, Hannan Amoozad Mahdiraji, and Razieh Sadraei. "Digital transformation and SME internationalisation: unravelling the moderated-mediation role of digital capabilities, digital resilience and digital maturity." Journal of Enterprise Information Management ahead-of-print, no. ahead-of-print (2023): ahead-of-print.
محمد اسفیدانی و هاشم آقازاده. "الگوبرداری برای ایجاد رقابت پذیری : گزارشی از ایران." روسیه در سیاست جهانی 13، 87 (1383): -.
هاشم آقازاده، جورج استاک و راب لاچناور . "پنج راهبردی کشنده برای پیروزی در رقابت." گزیده مدیریت 5، 38 (1383): 38-49.
هاشم آقازاده. "تربیت مردان آهنین." گزیده مدیریت 5، 39 (1383): 31-42.
هاشم آقازاده، مینا مهرنوش و مهرداد استیری. "شناسایی بسترهای بکارگیری بازاریابی الکترونیکی در بنگاههای ایران از دیدگاه خبرگان." Journal of Information Technology Management 3، 8 (1390): 1-18.
هاشم آقازاده، ایمان احمدی و محمدمهدی دبیران. "بررسی تأثیر کارکردهای سامانۀ مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریان بر رضایت و وفاداری الکترونیک (مطالعۀ موردی: فروشگاه اینترنتی دیجیکالا)." Journal of Information Technology Management 8، 4 (1395): 645-662.
هاشم آقازاده، مصباح سیوندیان و امیرسالار ونکی. "تعیین اولویتهای رقابتی ایران مبتنی بر شاخص رقابتپذیری جهانی." فصلنامه بین المللی ژئوپلیتیک 19، 1 (1402): 245-268.
مقالات چاپ شده در نشریات داخلی
Hashem Aghazadeh, Mohammad Rahim Esfidani, and Mina Mehr Nush. "Intellectual Marketing Strategy." Knowledge Management 17, no. 65 (2004): 124-135.
Abbas Amini, Hassan Babapour, Hashem Aghazadeh, and Fariba Azizzadeh. "The Effects of the Joint Comprehensive Plan of Action on Business Models in Tech-Based Companies of Science and Technology Parks." The International Journal of Social Sustainability in Economic, Social, and Cultural Context 19, no. 2 (2023): 21-47.
Rahmat Ali Saberi Haghayegh, Tahmours Hasangholi Pouryasouri, Hashem Aghazadeh, and mohmmad taleghani. "Strategies and Tactics for the Development of Fruit and Vegetable Export from Iran to Russia." International Journal of Agricultural Management and Development 13, no. 1 (2023): 49-66.
هاشم آقازاده و حجت جلیل نژاد . "ترکیب QFD، AHP و الگوبرداری در بازاریابی استراتژیک." دو فصلنامه پژوهشهای باستان شناسی و مطالعات میان رشته ای -، 29 (1111): -.
هاشم آقازاده، مهرداد استیری و علی محمدی . "بررسی موانع درون سازمانی بازاریابی موسسه های ورزشی ایران." حرکت 1، 36 (1111): 129-150.
علی دیواندری، هاشم آقازاده، محمد نهاوندیان ، غلامحسین نیکوکار ، محمد نهاوندیان و غلامحسین نیکوکار . "بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران." مدیریت بازرگانی 1، 1 (1111): 39-54.
محمدسعید تسلیمی، هاشم آقازاده، محمد اسفیدانی و مسعود کرمی . "نقدی بر فلسفه های بازاریابی." دانش مدیریت 16، 60و61 (1382): 3-21.
هاشم آقازاده. "مطالعه تطبیقی مدلهای برنامه ریزی استراتژیک." ماهنامه تدبیر -، 140 (1382): 67-73.
سیدرضا سیدجوادین، هاشم آقازاده و محمد رحیم اسفندیانی . "استراتژی بازاریابی هوشمند." مدیریت بازرگانی 17، 65 (1383): 123-134.
مینا مهرنوش و هاشم آقازاده. "نقدی بر جایگاه بازاریابی در برنامه چهارم توسعه." دو فصلنامه پژوهشهای باستان شناسی و مطالعات میان رشته ای 35، 35 (1383): 14-19.
هاشم آقازاده. "تفاوتهای برنامه ریزی استراتژیک در سازمانها." ماهنامه تدبیر 15، 147 (1383): -.
طهمورث حسنقلی پور ، هاشم آقازاده و محمد اسفیدانی . "بررسی مدل سلسله مراتب اثرات در برنامه های تبلیغاتی." مدیریت و توسعه 6، 21 (1383): 35-46.
هاشم آقازاده. "توسعه تفکر استراتژیک: یک قابلیت اصلی." ماهنامه تدبیر 15، 149 (1383): 18-23.
هاشم آقازاده. "رفتار مصرف کننده : مفاهیم کلیدی." دو فصلنامه پژوهشهای باستان شناسی و مطالعات میان رشته ای 37، 37 (1383): 37-42.
حسین رضازاده و هاشم آقازاده. "کارآفرینان سازمانی." ماهنامه تدبیر 15، 152 (1383): 14-20.
هاشم آقازاده و مسعود کرمی . "تکامل پارادایم استراتژی ( 1 )." میثاق مدیران 1، 2 (1384): 27-31.
هاشم آقازاده و مسعود کرمی . "تکامل پارادایم استراتژی ( 2 )." میثاق مدیران 2، 3 (1384): 31-35.
طهمورث حسن قلی پور و هاشم آقازاده. "برنامه ریزی استراتژیک برای موسسات کوچک و متوسط." فرهنگ مدیریت -، 8 (1384): 5-44.
محمد اسفیدانی ، مسعود کرمی و هاشم آقازاده. "جامعه پذیری رفتار مصرف کننده." میثاق مدیران -، --- (1384): 35-40.
حسین رضازاد و هاشم آقازاده. "آموزش و پرورش کار آفرینان، ضرورت توسعه تعاونی ها ( 1 )." تعاون 172، 260 (1384): 24-30.
هاشم آقازاده و حسین رضازاده . "آموزش و پرورش کار آفرینان، ضرورت توسعه تعاونی ها ( 2 )." تعاون 172، 261 (1384): 38-46.
هاشم آقازاده و محمدرحیم اسفیدانی. "بررسی سطح بلوغ تجارت الکترونیکی صادرکنندگان برتر سال 1382." مجله تحقیقات اقتصادی 41، 75 (1385): 75-109.
هاشم آقازاده و محمدرضا طبیبی . "ماهیت رقابت پذیری: نگاه چند بعدی." دانش مدیریت 20، 76 (1386): 139-158.
هاشم آقازاده، مهرداد استیری و بهاره اصانلو . "بررسی مولفه های موثر بر رقابت پذیری بنگاه ها در ایران." پژوهشهای رشد و توسعه پایدار (پژوهشهای اقتصادی) 6، 3 (1386): 37-58.
محمد حقیقی، مهرداد استیر و هاشم آقازاده. "مولفه های توانمند سازی موسسات ارایه کننده خدمات ماپ مالی در فضای کسب وکار و کار ایران." بررسی های حسابداری و حسابرسی 14، 5 (1386): 139-158.
هاشم آقازاده و محمدرحیم اسفیدانی. "کاربرد فناوری اطلاعات ( IT ) در مزیت رقابتی پایدار، مطالعه موردی شرکتهای برتر تولیدی." پژوهش نامه بازرگانی 12، 46 (1387): 89-117.
هاشم آقازاده و مینا مهرنوش. "مقیاس رقابت پذیری بانکهای تجاری ایران با تاکید بر عملکرد بخش بین المللی." پژوهشهای رشد و توسعه پایدار (پژوهشهای اقتصادی) -، 1 (1389): 21-42.
هاشم آقازاده، غلامرضا جندقی و زینب مولوی. "بررسی تأثیر رفتارهای شهروندی سازمان بر تصویر برند." مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 2، 5 (1389): 161-183.
هاشم آقازاده و الهه بخشی زاده. "ارزیابی اثربخشی تبلیغات الکترونیکی بر اساس مدل سلسله مراتب اثرات (مطالعه موردی: صنعت پوشاک)." فصلنامه اقتصاد و تجارت نوین 1، 22 (1389): 123-144.
هاشم آقازاده، غلامرضا جندقی و زینب بزاز. "رفتار متصدیان بانکی و تأثیر آن بر تصمیمگیری مشتری." مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 2، 7 (1389): 61-80.
هاشم آقازاده، غلامرضا جندقی و زینب بزاز . "رفتار متصدیان بانکی و تاثیر آن بر تصمیم گیری مشتری." مدیریت در آموزش و پرورش 2، 7 (1389): 61-80.
هاشم آقازاده، مینا مهرنوش و مهرداد استیری . "شناسایی بسترهای بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی در بنگاههای ایران از دیدگاه خبرگان." دانش مدیریت 3، 8 (1390): -.
هاشم آقازاده، محمد حقیقی و الهام ابراهیمی. "بررسی تاثیر ابعاد بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر تصمیم خرید." چشم انداز مدیریت بازرگانی 10، 7 (1390): 111-135.
هاشم آقازاده، مجید بلالی و سمیه احمدی. "بررسی نقش برند در خرید خودروهای لوکس کشور." مدیریت بازرگانی 2، 14 (1391): 1-20.
غلامرضا جندقی، هاشم آقازاده و مریم خلیل. "بررسی اثربخشی روشهای فروش بیمه عمر." پژوهشنامه بیمه(فصلنامه صنعت بیمه سابق) 27، 4 (1391): 71-95.
هاشم آقازاده و مریم خلیل. "بررسی کارکردهای هوشمندی بازار." بررسی های بازرگانی 11، 60 (1392): 87-96.
هاشم آقازاده، حبیب بابایی و مهدی محسنیان راد. "توسعه فرهنگ کارآفرینی در مطبوعات ایران." توسعه کارافرینی 1، 20 (1392): 135-154.
هاشم آقازاده، رحمت اله قلی پورسوته و الهه بخشی زاده. "بررسی تاثیر شخصیت برند بر قصد خرید مجدد از طریق ارزش ادراک شده و وفاداری برند (مورد مطالعه: بیمه گذاران عمر شرکت بیمه سامان)." تحقیقات بازاریابی نوین زمستان 92، 11 (1392): 1-22.
هاشم آقازاده. "تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری و رضایت مصرفکننده." مطالعات مدیریت راهبردی 5، 18 (1393): 143-168.
علی حیدری، هاشم آقازاده و علیرضا والی پور. "ارایه مدلی جهت تبیین پیشایندها و پیامدهای هوشمندی رقابتی صادرکنندگان نمونه ایران." مدیریت بازرگانی 6، 3 (1393): 213-232.
هاشم آقازاده، محمدصادق هاشمی و محمد صدری نیا. "تبیین و ارزیابی الگوی وفاداری و رضایت مصرف کننده." مطالعات مدیریت راهبردی 5، 18 (1393): 177-200.
هاشم آقازاده و امیر خانلری. "بررسی رابطه بین ارزش ویژه مشتری و عملکرد گروه هتل های بین المللی پارسیان." مدیریت بازرگانی 7، 2 (1393): 125.
طهمورث حسنقلی پوریاسوری، محمود بهمنی، محمد جواد ایروانی، هاشم آقازاده و مرتضی انوشه. "طراحی مدل توسعة بازار صنایع کوچک و متوسط (مورد مطالعه: صنایع غذایی و آشامیدنی)." توسعه کارافرینی 8، 1 (1394): 21-40.
هاشم آقازاده، غدیر مهدوی و احمدرضا الهی چورن. "بررسی استراتژی های نوآوری در صنعت بیمه کشور با رویکرد اقیانوس آبی." پژوهشنامه بیمه(فصلنامه صنعت بیمه سابق) 30، 1 (1394): 187-214.
علی ودیعی نوقابی، هاشم آقازاده و محمد حقیقی. "شناسایی شیوه های موثر پیشبرد فروش در راستای افزایش فروش بیمه های مسئولیت در شرکت سهامی بیمۀ ایران." مدیریت بازرگانی 7، 2 (1394): 501-513.
مجید قلی مطلق، هاشم آقازاده و محمدرحیم اسفیدانی. "تدوین کد های اخلاق حرفه ای فروشندگان سازمان." مدیریت فرهنگ سازمانی 13، 2 (1394): 623-646.
هاشم آقازاده، محمدعلی شاه حسینی و فاطمه پریشان. "بررسی پیشایندها و پیامدهای کلیدی عشق به برند خریداران گوشی تلفن همراه در تهران." فصلنامه مدیریت برند 2، 3 (1394): 67-92.
هاشم آقازاده، عماد جعفری و حسین اسمعیلی. "بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرف کننده با برند، هویت پذیری مصرف کننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید." راهبردهای بازرگانی جدید، 6 (1394): 17-40.
هاشم آقازاده، عماد جعفری و حسین اسمعیلی. "بررســی رابطــه همخــوانی شخصــیت مصرف کننده بـا برنـد، هویـت پـذیری مصرف کننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید." راهبردهای بازرگانی 12، 6 (1394): 17-40.
هاشم آقازاده و سجاد یزدانی. "بررسی تاثیر استراتژی های رقابتی بر بازارگرایی و توسعه محصول جدید در بانکهای تجاری کشور." کاوش های مدیریت بازرگانی 7، 14 (1394): 146-121.
الهه بخشی زاده، رحمت اله قلی پورسوته و هاشم آقازاده. "ابعاد کیفیت، وفاداری نگرشی و رفتاری بیمه گذاران بیمه های عمر." کاوش های مدیریت بازرگانی 7، 14 (1394): 33-57.
هاشم آقازاده، محمدعلی شاه حسینی و فاطمه پریشان. "بررسی عشق برند خریداران گوشی تلفن همراه در تهران." فصلنامه علوم مدیریت ایران 10، 38 (1394): 146-158.
هاشم آقازاده، حسین امینی کسبی و عماد جعفری. "بررسی نقش شخصیت برند در شکل گیری ارزش ویژه برند (مطالعه موردی اپراتور همراه اوّل)." پژوهشهای مدیریت در ایران 20، 2 (1395): 1-20.
هاشم آقازاده و فاطمه عباسی بنی. "اثر رقابت بر رفاه بیمه گذاران و ریسک بیمه گران." تحقیقات مالی دانشگاه تهران 18، 2 (1395): 218-201.
هاشم آقازاده، محمدرحیم اسفیدانی و مجید قلی مطلق. "طراحی مقیاس ارزیابی اخلاقی فروش شخصی." پژوهشهای مدیریت در ایران 20، 3 (1395): 1-24.
هاشم آقازاده، احسان آقامیری و فرینام شهرامی. "بررسی تأثیر ارزش برند صنعتی بر مؤلفههای ارزش برند ترکیبی و قصد خرید مصرفکنندۀ نهایی." مدیریت بازرگانی 4، 4 (1395): 699-720.
هاشم آقازاده، علی حیدری، حمید ضرغام بروجنی و علی اصغر شالبافیان. "ارائه چارچوبی برای ایجاد ائتلاف در کسب وکارهای گردشگری با رویکرد فراترکیب." گردشگری و توسعه 5، 9 (1395): 1-24.
هاشم آقازاده و ایمان احمدی . "الگوی مدیریت راهبردی سازمان مادر." چشم انداز مدیریت بازرگانی 30، 30 (1396): 67-86.
طهمورث حسنقلی پوریاسوری، هاشم آقازاده و ملیکا مهدیزاده. "شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت شرکت های صادرکننده سنگ های تزیینی ایران." بررسی های بازرگانی 15، 84-85 (1396): 49-61.
آیدا شیوا، هاشم آقازاده و علی حیدری. "بررسی تاثیر بازارگرایی اکتشافی و بهره بردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی)." مدیریت بازرگانی 9، 3 (1396): 595-616.
هاشم آقازاده، محمدرحیم اسفیدانی، میثم محمدی و حسین زادبر. "شناسایی و اولویت بندی خدمات تجاری سازی مورد نیاز واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران." فصلنامه مدیریت نوآوری 6، 4 (1396): 137-161.
هاشم آقازاده و هاشم ابوالملوکی. "آسیب شناسی نظام مدیریت استراتژیک در یک سازمان عمومی (رویکرد ترکیبی)." فصلنامه مدیریت دولتی 10، 2 (1397): 227-250.
هاشم آقازاده، لیلا حبیبی و حمیدرضا فرپور. "عوامل ساختاری- اجتماعی در استفاده از اینستاگرام توسط بیماران مبتلا به سرطان." مجله علوم پزشکی صدرا 6، 4 (1397): 227-238.
هاشم آقازاده، میثم محمدی و حسین زادبر. "ﺷﻨﺎﺳﺎﻳﻲ و ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ اوﻟﻮﻳﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﺗﺠﺎری ﺳﺎزی ﻧﻴﺎز ﻣﻮرد ﺑﺮای ﺷﺮﻛﺖ ﻫﺎی رﺷﺪی و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺗﻬﺮان ای ﻣﺴﺘﻘﺮ در ﭘﺎرک ﻋﻠﻢ و ﻓﻨﺎوری داﻧﺸﮕﺎه." مدیریت صنعتی دانشگاه تهران 10، 4 (1397): 525-550.
داریوش طهماسبی، هاشم آقازاده و امید سلیمان زاده. "اثر بازاریابی داخلی و کارآفرینی سازمانی بر عملکرد (بهرهوری، مالی و توسعه کارکنان) بانک تجارت." مدیریت بهره وری 13، 49 (1398): 69-91.
هاشم آقازاده، طهمورث حسنقلی پوریاسوری، مینا مهرنوش، محمد مهدی لطیفی و سام سلیمانی. "طراحی مدل فروش مبتنی بر نوآوری باز در صنعت ساختمان (نمونه پژوهی: گروه شرکتهای ساختمانی ایرانیان اطلس)." مدیریت بازرگانی 11، 2 (1398): 221-240.
هاشم آقازاده، شاهين قرصي عنبران و نیما سپهرصادقیان. "خلق ارزش مشترک فراتر از مسئولیت اجتماعی شرکت (مطالعه تجربه های بنگاههای ایرانی)." چشم انداز مدیریت بازرگانی 18، 39 پیاپی 72 (1398): 59-81.
هاشم آقازاده، علی حیدری، محمد علی دهقان دهنوی و حسن ابوالملوکی. "ارائه چارچوب جامع مدیریت ادغام و اکتساب در صنعت خدمات مالی (مرور نظاممند ادبیات)." فرآیند مدیریت و توسعه 32، 2-پیاپی 109 (1398): .
هاشم آقازاده، امیرسالار ونکی و مصباح سیوندیان. "خوشه بندی کشورهای جهان با استفاده از روش FCM و تعیین اولویت های رقابتی در هر خوشه با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره." مجموعه مقالات دوازدهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات 2، 2 (1398): 123.
محمد حقیقی، هاشم آقازاده، سید حمید خداداد حسینی و معین غریبی. "ﺗﺒﻴﻴﻦ اﺑﻌﺎد ﻫﻮﺷﻤﻨﺪی رﻗﺎﺑﺘﻲ ﺑﻬﺮه ﺑﺎ ﮔﻴﺮی ﻗﺎﺑﻠ از ﻴﺖ ﻫﺎی ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ در ﺻﻨﻌﺖ ﻣﺎءاﻟﺸﻌﻴﺮ اﻳﺮان." مدیریت بازرگانی 11، 4 (1398): 742-761.
هاشم آقازاده، زهره رحیمی و حسین بلوچی. "تبیین عملکرد صادراتی با تعهد صادرات." کاوش های مدیریت بازرگانی 12، 23 (1399): 84-114.
محمد بروجردی، هاشم آقازاده و محسن نظری. "همکاران رقابتی در صنعت خدمات مهندسی (تدوین مدل مفهومی)." فصلنامه علوم مدیریت ایران 15، 58 (1399): 31-57.
هاشم آقازاده، منوچهر انصاری، سید حسین خبیری و مژده خوشنویس. "مرور سیستماتیک عوامل کلیدی موفقیت جهان زادها." مدیریت کسب و کارهای بین المللی 3، 99 (1399): 1-21.
هاشم آقازاده و حسین مالکی. "طراحی چارچوب مفهومی کیفیت رابطه خریداران و تامین کنندگان در زنجیره تامین و اولویت بندی مولفه ها کلیدی آن: رهیافت فراترکیب." مدیریت صنعتی دانشگاه تهران 12، 4 (1399): 578-608.
علی دیواندری، محمدصادق هاشمی، هاشم آقازاده و سیدمحمود حسینی. "شناسایی فرآیندهای هیئت مدیره با رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی بر اساس روش فراترکیب." مدیریت بازرگانی 13، 1 (1400): 88-113.
هاشم آقازاده، عباس زارعی هنزکی، مهدی محمدی و احمدرضا الهی چورن. "بررسی رابطه قابلیت شبکهسازی پارکهای علموفناوری بر نوآوری و عملکرد کسبوکار شرکتهای عضو." مدیریت صنعتی دانشگاه تهران 13، 2 (1400): 329-351.
هاشم آقازاده و داريوش طهماسبي آقبلاغي. "شهرت شرکت بیمه و رضایت و اعتماد با وفاداری و تبلیغات توصیهای بیمهگذار." کاوش های مدیریت بازرگانی 13، 25 (1400): 209-234.
هاشم آقازاده، سید حسین خبیری و مژده خوشنویس. "ریشه یابی پیدایش و موفقیت جهان زادها در مراحل اولیه: روش فراترکیب." کاوش های مدیریت بازرگانی 13، 26 (1400): 505-32.
سارا پسران افشاريان، محمد حقیقی، مهدی حقیقی کفاش و هاشم آقازاده. "بررسی ابعاد مدیریت برند سازمان در بانک ملت با روش فراترکیب." پژوهشهای مدیریت در ایران 25، 4 (1400): 68-87.
مهین رحیم پور، هاشم آقازاده و عباس زارعی هنزکی. "الگوی ناحیه نوآوری دانشگاهی بهمنظور تحقق سیاستهای دانشگاه کارآفرین." مطالعات مدیریت راهبردی 13، 49 (1401): 213-230.
هاشم آقازاده، نکیسا رضایی و محمد پیری زاده. "نقش فراکارکرد بازارشناسی در تداوم کسب و کار بین الملل با در نظر گرفتن نقش میانجی چابکی استراتژیک." توسعه کارافرینی 15، 1 (1401): 61-80.
نادر سیدکلالی و هاشم آقازاده. "خُردبنیانهای شناختی و قابلیتهای پویای پشتیبان دوسوتوانی نوآوری در شرکتهای فناوری اطلاعات." فصلنامه مدیریت توسعه فناوری 10، 1 (1401): 9-36.
سجاد خانی، هاشم آقازاده، محمدرحیم اسفیدانی و میر احمد امیرشاهی. "برندسازی در صنایع خلاق (مورد مطالعه: صنعت مد لباس ایران)." مدیریت بازرگانی 14، 1 (1401): 37-64.
هاشم آقازاده، محمد حقیقی، محمدصالح ترکستانی و محمدصادق زارع. "بررسی فرایند و عوامل مؤثر بر برندسازی استارتاپها در ایران: مطالعه چندموردی." مدیریت بازرگانی 15، 1 (1402): 27-53.
همایشهای بینالمللی
Hashem Aghazadeh, and Mina Mehrnoush. "Balancing the rights of both customers and noncustomers." Third International Marketing Management Conference, Tehran.
Hashem Aghazadeh, Mohammad Rahim Esfidani, and Mina Mehrnoush. "A Contingent Model of Internet Marketing Strategy." International Marketing Trends Conference 17-19 January 2013 Paris France, paris.
Hashem Aghazadeh, Mohammad Rahim Esfidani, and Mina Mehrnoush. "Comprehensive Model of Intellectual Marketing Strategy." International Marketing Trends Conference 17-19 January 2013 Paris France, paris.
Hashem Aghazadeh. "Strategic marketing management: achieving superior business performance through intelligent marketing strategy." 11th International Strategic Management Conference 2015, Vienna.
Hashem Aghazadeh. "Value-based International Political Marketing (VIPM): Analysis of Iran and 5+1 World Powers Nuclear Deal by game theory." Academy of Mraketing conference 2016, Newcastle.
Hashem Aghazadeh, and Iman Ahmadi. "Value-based International Political Marketing (VIPM): Analysis of Iran and 5+1 World Powers Nuclear Deal by game theory.." Academy of Mraketing conference 2016, Newcastle.
هاشم آقازاده، امیرسالار ونکی و مصباح سیوندیان. "خوشه بندی و رتبه بندی کشورهای جهان بر اساس شاخص رقابت پذیری جهانی و تعیین وزن بهینه شاخص ها در هر خوشه با استفاده از تصمیم گیری چندمعیاره." چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت صنعتی، یزد.
هاشم آقازاده و حسین مالکی. "مدیریت رفتار فرصت طلبانه در روابط خریداران و تامین کنندگان در زنجیره تامین." هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین، تهران.
هاشم آقازاده، امیرسالار ونکی و مصباح سیوندیان. "خوشه بندی کشورهای جهان با استفاده از روش FCM و تعیین اولویت های رقابتی در هر خوشه با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره." مجموعه مقالات دوازدهمین کنفرانس بین المللی انجمن ایرانی تحقیق در عملیات، بابلسر.
هاشم آقازاده و حسین مالکی. "ارائه چارچوب یکپارچه برای کیفیت رابطه بین خریدار و فروشنده در زنجیره تامین." اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی صنعتی، تهران.
هاشم آقازاده. "تاثیر دیجیتالی شدن بر رفتار کارآفرینانه." هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت - مدیریت توسعه و پایداری در عصر تحولات بنیادین، تهران.
همایشهای داخلی
هاشم آقازاده، محمدرحیم اسفیدانی، محمد ناطق و رضا عیوضلو. "مزیت رقابتی مبتنی بر IT: ارزش آفرینی دانش محور." اولین کنفرانس مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICTM)، تهران.
هاشم آقازاده، محمد اسفیدانی و محمد ناطق. "رقابتپذیری در بازارهای اینترنتی از طریق ایجاد و پایدارسازی مزیت رقابتی." سومین کنفرانس بینالمللی مدیریت، تهران.
هاشم آقازاده. "راهبردهای بازاریابی منطقه آزاد تجاری-صنعتی ارس در بازارهای هدف." همایش راهبردهای توسعه منطقه آزاد ارس، تبریز.
مجمد نهاوندیان و هاشم آقازاده. "بررسی نظرات مدیران اقتصادی بخش خصوصی پیرامون لایحه قانونی اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی." همایش نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی، تهران.
جواد فرشباف ماهریان، هاشم آقازاده و مینا مهرنوش. "فضای کسب و کار صنعت بیمه." اولین همایش فضای کسب و کار در اقتصاد ایران، تهران.
هاشم آقازاده. "مسایل اقتصادی و مدیریتی." اولین همایش ملی ارایه راهکارهای نوین تامین، نگهداشت، انتقال و توزیع فرآورده های نفتی، تهران.
هاشم آقازاده. "فضای کسب و کار و مدیریت فروش." دومین کنفرانس مدیریت فروش، تهران.
محمد حقیقی، هاشم آقازاده و امیر موسویان . "بررسی رابطه بین اعتبار نام تجاری و وفاداری مشتری (مطالعه موردی: بانک پارسیان)." چهارمین کنفرانس بین المللی برند، تهران.
هاشم آقازاده و مینا مهرنوش. "مشتری مداری در بانکهای تجاری ایران." اولین کنفرانس بین المللی خدمات بازاریابی بانکی، تهران.
هاشم آقازاده. "فروش حرفه ای و اثربخش." سومین کنفرانس مدیریت فروش، تهران.
هاشم آقازاده، طاهر روشندل اربطانی و زهرا خودمهر. "طراحی الگوی ارتباط با مشتری تحویلداران و ارزیابی آن در شعب بانک پارسیان." کنفرانس بین المللی مدیریت نوآوری و کارآفرینی، شیراز.
هاشم آقازاده، غلامرضا جندقی و مریم خلیل. "بررسی مقایسه ای روشهای حرفه ای فروش بیمه." چهارمین کنفرانس کسب و کار بیمه، تهران.
هاشم آقازاده. "راهبردهای بازاریابی منطقه آزاد تجاری صنعت ماکو در بازارهای هدف." اولین همایش ملی راهکارهای توسعه منطقه آزاد ماکو با محوریت سرمایه گذاری، فرصتها و چالشها، ارومیه.
هاشم آقازاده. "جایگاه کانال های فروش در زنجیره ارزش بیمه." ششمین کنفرانس کسب و کار بیمه، تهران.
هاشم آقازاده. "چارچوب 6*4 (6 مسیر و 4 اقدام): الگوی توسعه محصول جدید در بستر استراتژی اقیانوس آبی." اولین همایش ملی بازاریابی: فرصت ها و چالش ها، مشهد.
هاشم آقازاده. "نسبت شناسی بازاریابی ارشادی و اغوایی." الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت، تهران.
هاشم آقازاده، علی حیدری و آیدا شیوا. "استراتژّیهای بازارگرایی و نوآوری: رویکردی به پویایی کسب و کار." کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژِک،.
هاشم آقازاده. "استراتژی های بازارگرایی و نوآوری: رویکردی به پویایی کسب وکار." کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژیک، تهران.
هاشم آقازاده. "تحلیل محیط کسب و کار." کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژِک، تهران.
هاشم آقازاده. "مدیریت استراتژیک سازمانهای مادر." کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژِک، تهران.
هاشم آقازاده، علی حیدری و آیدا شیوا. "بررسی تاثیر رویکردهای اکتشافی و بهرهبرداری در بازار گرایی و نوآوری ب عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی)." کنفرانس مدیریت خدمات، تهران.
هاشم آقازاده. "تحلیل نقش دیپلماسی عمومی در توسعه بازار و صنعت میهمان نوازی." گفتمان فرهنگ میهمان نوازی با رویکرد توسعه گردشگری،.
هاشم آقازاده. "عارضه یابی مدیریت استراتژیک در یک سازمان هلدینگ(مطالعه موردی)." یازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، تهران.
هاشم آقازاده. "جنبه انسانی ارزش پیشنهادی کسب و کار." سومین کنفرانس مدیریت منابع انسانی، تهران.
هاشم آقازاده و پدرام فضلی نژاد. "کارگاه آموزشی «دستنامه مدیریت استراتژیک»." پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، تهران.
هاشم آقازاده و حمیدرضا دهقانی. "شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انتخاب تامین کننده توسط فروشگاه های تزئینات ساختمانی در شهر تهران." کنفرانس ملی چشم اندازهای های نوین در حسابداری، مدیریت و کارآفرینی، کرج.
هاشم آقازاده، نکیسا رضائی و پدرام فضلی نژاد. "نقش بازارشناسی در تاب آوری و پایداری کسب و کار." اولین همایش ملی مدیریت کسب و کار درتـــراز جهانی(با رویکرد اقتصـاد مقاومتی)، تهران.
سجاد خانی، هاشم آقازاده و حمیده باجمالوی رستمی. "بررسی حضورآنلاین خریداران گوشی اپل در فضای مجازی بر هویت نهایی برند." هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت، تهران.
هاشم آقازاده. "چالش های سرمایه انسانی حوزه تجارت." ششمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی،.
هاشم آقازاده. "چالش های سرمایه انسانی حوزه تجارت." کنفرانس مدیریت منابع انسانی، تهران.
هاشم آقازاده و علی محبی. "ساز و کار تدوین راهبردهای روزآمد حکمرانی بر مبنای آموزه های اسلامی." یازدهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، تهران.
فعالیتهای اجرایی
The 11th International Conference On Strategic Management, 2018/03/06, Poland, Warsaw
نماینده پژوهشی گروه مدیریت بازرگانی در شورای پژوهشی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1388/03/02، ایران، تهران
استاد راهنمای دانشجویان مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1389/09/20، ایران، تهران
مدیر گروه مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1392/11/13، 1394/11/13، ایران، تهران
عضویت کارگروه روابط بین الملل دانشکده، 1393/09/02، ایران، تهران
مدیر گروه مدیریت بازرگانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، 1395/02/19، 1396/11/19، ایران، تهران
مشاور و سرپرست امور اجرایی و پشتیبانی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، 1395/03/26، 1398/03/26، ایران، تهران
عضو شورای معاونین اداری و مالی دانشگاه تهران، 1395/04/01، 1399/12/30، ایران، تهران
عضو کارگروه ارزیابی و پذیرش پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، 1395/04/01، 1399/12/30، ایران، تهران
عضو شورای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، 1395/04/01، 1399/12/30، ایران، تهران
سرپرست معاونت اجرایی و پشتیبانی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، 1395/04/09، ایران، تهران
عضو کارگروه ارزیابی و پذیرش پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، 1395/05/01، 1397/05/01، ایران، تهران
عضو دائم کمیته راهبردی آموزش دانشکده مدیریت، 1395/08/08، ایران، تهران
مسئول طراحی خدمات پشتیبانی پارک علم و فناوری تجاری ICT و نظام مناسب اجرایی آن، 1395/10/28، ایران، تهران
قائم مقام مدیر در پروژه "چگونگی ایفای نقش موثر چرخه علم و فناوری در اقتصاد دانش بنیان"، 1395/10/28، ایران، تهران
نشست یک روزه تنوع بخشی به منابع درآمدی دانشگاه، 1396/06/08، ایران، تهران
دبیر علمی فستیوال تجاری سازی و سرمایه گذاری در سال 1396، 1396/08/21، ایران، تهران
دبیر علمی رویداد روز فناوری، 1396/10/03، 1396/10/03، ایران، تهران
عضو کمیته مدیریت بازرگانی شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی، 1396/10/25، ایران، تهران
تدوین و بازنگری برنامه های درسی دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی با کارگروه مدیریت شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی، 1396/11/15، ایران، تهران
عضو شورای علمی سمپوزیوم یکصدسال گردشگری ایران، 1400/01/19، 1400/09/30، ایران، تهران
عضو شورای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، 1401/01/08، 1403/01/08، ایران، تهران
شبکه تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران، 1402/04/01، ایران، تهران
هسته پژوهشی تحلیل و تحلیل گری کسب و کار دانشگاه تهران، 1402/09/04، ایران، تهران
مدیر مسئولی ، سردبیری و ...
مجله مدیریت بازاریابی، علمی پژوهشی، 1396/02/02، 1401/12/29
کاوش های مدیریت بازرگانی، علمی پژوهشی، 1398/06/23، 1401/12/29
پذیرش مسئولیت در قوای سه گانه
معاون اجرایی و فنی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، 1398/04/10
عضو اتاق فکر اقتصاد آموزش عالی، 1400/08/29
مسئول راه اندازی دانشکده امور مالیاتی و تجارت بین الملل، 1400/10/28
رئیس دانشکده امور مالیاتی و تجارت بین الملل دانشگاه تهران، 1401/01/15
عضو شورای پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، 1401/01/29
عضو شورای پژوهش و توسعه فناوری سازمان گمرک جمهوری اسلامی ایران، 1401/05/01
دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در حوزه اقتصاد دانش بنیان، 1401/08/07
عضو کمیته پژوهشی و امور دانش بنیان صندوق کارآفرینی امید، 1401/10/20
راهنمایی پایاننامه
بررسي ضرورت بكارگيري مديريت ارتباط با مشتري (CRM) و تاثير آن در توسعه بازار بيمه هاي عمر از ديدگاه خبرگان و كارشناسان بيمه هاي اشخاص در شركتهاي بيمه اي كشور، داود محمدی سلطان ابادی، دانشگاه تهران، 1390/07/13
بررسي و رتبه بندي عوامل آميخته بازاريابي در راستاي افزايش سهم بازار بيمه بدنه خودرو در شركت بيمه ميهن، محمد مهدی عزیزی امیری، دانشگاه تهران، 1390/11/25
تعيين و اولويت بندي عوامل كليدي موفقيت در خدمات پس از فروش صنعت خودرو مطالعه موردي شركت ايران خودرو، فریبرز زینالی، دانشگاه تهران، 1390/11/26
بررسي استراتژي هاي نوآوري در صنعت بيمه كشور با رويكرد اقيانوس آبي، احمدرضا الهی چورن، دانشگاه تهران، 1392/11/26
بررسي رابطه بين بازاريابي سياسي و انصراف از دريافت يارانه نقدي (مطالعه موردي :منطقه 5شهر تهران)، داریوش طهماسبی آقبلاغی، دانشگاه تهران، 1394/03/02
نقش استراتژي هاي سازمان در موفقيت مديريت دانش در شركت آب و فاضلاب استان آذربايجان شرقي، مجید سلمـانی، دانشگاه تهران، 1394/07/14
بررسي تاثير عوامل كليدي موثر بر تمايل به تغيير برند آن بر فرايند تصميم خريد استفاده كنندگان تلفن همراه هوشمند، مریم داودآبادی فراهانی، دانشگاه تهران، 1395/07/11
بررسي تغييرات مدل كسب وكار شركتهاي خرد دانش بنيان در پسا برجام مبتني بر نظريه قابليت هاي پويا، عباس امینی، دانشگاه تهران، 1395/11/26
بررسي عوامل موثر بر حفظ و نگهداري مشتريانB2B در صنعت آسانسور، هادی افشاری، دانشگاه تهران، 1396/04/19
بررسي تاثير ريسكهاي درك شده بر قصد خريد آنلاين در كالاهاي ديجتالي(گوشي موبايل) و كارهاي غير ديجتالي(ادكلن)، ارمان غفوری، دانشگاه تهران، 1396/06/28
بررسي رابطه نوآوري ارزش ومزيت رقابتي دردفاترخدمات مسافرتي، رسول مهدوی سراسکانرود، دانشگاه تهران، 1396/06/28
شناسايي و الويت بندي خدمات تجاري سازي مورد نياز واحد هاي فناور مستقر در پارك علم و فناوري دانشگاه تهران، میثم محمدی، دانشگاه تهران، 1396/07/01
طراحي بسته ارزشي رقابتي برمبناي خوشه بندي مشتريان وتحليل نقشه ادراكي دفاتر خدماتي مسافرتي شهرتهران، سارا میرزاابوالحسن خان ایلچی، دانشگاه تهران، 1396/07/04
بررسي واولويت بندي عوامل كليدي موثربرانتخاب پارك هاي موضوعي توسط شهروندان تهراني، هنگامه سیری، دانشگاه تهران، 1396/07/04
شناسايي و رتبه بندي عوامل موثر بر انتخاب تامين كنندگان توسط فروشگاه هاي تزئينات ساختماني در شهر تهران، حمیدرضا دهقانی، دانشگاه تهران، 1396/07/12
مشاوره پایاننامه
بررسي عوامل كليدي موثر بر تصميم خريد بيمه هاي عمر در سطح شهر تهران، علی شادی آلانق، دانشگاه تهران، 1393/07/07
بررسي تاثير كيفيت، رضايت، اعتماد و قيمت معقولانه در حفظ مشتريان در گردشگري پزشكي (مطالعه موردي:گردشگران پزشكي شهر تهران)، هادی انتظاری، دانشگاه تهران، 1395/11/12
جوایز و افتخارات(در زمینههای مختلف مانند: طرح, مقاله, ...)
اصول بازارشناسی، بینالمللی، جشنواره بینالملل دانشگاه، 1395/03/05