نام و نامخانوادگی:
فاطمه نصرتی
پست الکترونیک:
مرتبه علمی:
دانشیار
آدرس محل کار:
بزرگراه شهید دکتر چمران،خیابان جلال آل احمد،روبروی کوی نصر،خیابان دکتر کاردان،دانشکده روانشناسی وعلوم تربیتی ،اتاق 228
دانشکده/گروه:
گروه آموزشی روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی
تلفن محل کار:
02161117538
نمابر:
021-61117538
ادرس وب سایت:
---
تحصیلات
دکتری, 1390, روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی, دانشگاه تهران
کارشناسی ارشد, 1385, روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی, دانشگاه تهران
کارشناسی, 1382, علوم تربیتی, دانشگاه خوارزمی
کتابهای تالیفی
افروز غ. و نصرتی ف. (1401). سندرم داون. تهران: انتشارات دانشگاه تهران .
نصرتی ف. ، غباری بناب ب. و حکیمی راد ا. (1400). روان شناسی هوش. : انتشارات دانشگاه تهران .
نصرتی ف. (1399). واژه نامه تخصصی روان شناسی و آموزش افراد با نیازهای ویژه. تهران: آوای نور .
غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1397). روشهای نوین تدریس علوم تجربی و ریاضی به دانش آموزان با کم توانی های هوشی- تحولی. تهران: انتشارات دانشگاه تهران .
افروز غ. و نصرتی ف. (1396). سندرم داون. تهران: انتشارات دانشگاه تهران .
غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1395). بت پرستی به عنوان سرطان روانی- معنوی (تبیین روان شناختی و ارایه پیشنهادهای درمانی در گستره الگوی اسلامی ایرانی. تهران: نشر الگوی پیشرفت .
غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1394). تهیۀ الگوی سلامت روانی براساس شاخصهای الگوی اسلامی، ایرانی. تهران: نشر الگوی پیشرفت، وابسته به مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت .
غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1393). مهارت توکل و امید بخشی در زندگی ( در مقابله با تنیدگی و اضطراب). تهران: انشارات دانشگاه علامه طباطبایی .
غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1393). روشهای نوین تدریس علوم تجربی و ریاضی به دانش آموزان با کم توانی های هوشی- تحولی. تهران: انتشارات دانشگاه تهران .
کتابهای ترجمه شده
غباری بناب ب. ، نصرتی ف. ، ربیعی ع. و محمدی م. (1398). نوع دوستی: مبانی نظری نوع دوستی در علوم نظری. تهران: انتشارات جهاد دانشگاهی .
فصلی از کتاب
غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1393). پویش مهارتی. تهران: مرکز نشر دانشگاهی .
مقالات چاپ شده در نشریات بینالمللی
Danesh F. , Nosrati F. , Ghabari Banab B. & Salehi K. (2022) . Identifying the internal and external dimensions of the individual related to the phenomenon of wear in the family: A systematic review. Journal of Positive School Psychology, 6(8), .
Nosrati F. , Shafipoor M. & Ghabari Banab B. (2022) . Combining Social Stories and Video Modeling for Teaching Mealtime Skills to Children with Intellectual Disability. International Journal of Disability, Development, & Education, 7(10), .
Nosrati F. , Massah bavani A. & Ghabari Banab B. (2021) . Effectiveness of Differential Reinforcement of Other Behaviors in Reducing Non-suicidal Self-Injurious Behaviors in Adolescents. Iranian Red Crescent Medical Journal, 23(10), .
Ghabari Banab B. , Khodayarifard M. , Hashemi R. , AGHAPORKHOEI B. , Nosrati F. , Song M. & Enright R. (2021) . Effectiveness of forgiveness education with adolescents in reducing anger and ethnic prejudice in Iran.. JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, 113(4), 846-860.
Keshavarz Afshar H. , Nosrati F. , Azad-marzabadi E. , Eslahi N. , Ghoalami Fesharaki M. & Ghahvehchi-hosseini F. (2017) . The Effectiveness of Personal Construct Therapy on Marital Satisfaction: A Quasi-Experimental Study. Iranian Red Crescent Medical Journal, 19(6), .
Nosrati F. , Ghabari Banab B. , Rabiee A. , Pourkarimi J. & Dousti M. (2017) . Gender Differences in Quality of Attachment to God, Forgiveness, Altruism, and Mental Health in College and Seminary School Students. Cultural and Religious Studies, 5(2), 70-84.
Ghabari Banab B. , Jafari H. & Nosrati F. (2014) . The effect of Direct Instruction on corrective reading skill for students with intellectual disabilities. Reef Resources Assessment and Management Technical Paper, 40(5), 317-330.
Nosrati F. , Ghabari Banab B. , Khanzadeh A. & Abdollahi A. (2014) . Parenting Styles and Students' Affective-Behavioral Disorders. Asian Journal of Research in Social Sciences and Humanities, 4(7), 7-12.
Nosrati F. , Ghabari Banab B. , Lotfi Kashani F. & Dolatzadeh F. (2014) . The Investigation of the Relation between Parenting Styles and the Curiosity and Creativity in Students. Asian Journal of Research in Social Sciences and Humanities, 4(7), 1-6.
Ghabari Banab B. , Afrouz G. , Nosrati F. & Agir M. (2014) . Investigating the Relationship between Parenting Attitudes of the Parents and Self - Concept of Children. Asian Journal of Research in Social Sciences and Humanities, 4(6), 52-59.
Ghabari Banab B. , Nosrati F. , Hassani A. & Bolorian F. (2014) . The Relations between Forgiveness, Marital Satisfaction, and Mental Health between Mothers of Children with Mental Retardation and Mothers of Nondisabled Children. Reef Resources Assessment and Management Technical Paper, 5(50), 42-51.
Nosrati F. , Afrouz G. , Ghabari Banab B. , . & Moosavi Movahhedi A. (2014) . Investigating possible risk factors of consanguinity of the nature of blood disjunction, interfamily marriages, and time of conception in Down's syndrome parents. Reef Resource Assessment and management technical paper, 40(1), 635-644.
Nosrati F. , Afrouz G. , Ghabari Banab B. , Farhod D. & Moosavi Movahhedi A. (2014) . A case study- examining the relationships between biological and calendar age, and kinship marriage in parents of children with/without Down Syndrome. Reef Resource Assessment and management technical paper, 40(1), 509-516.
مقالات چاپ شده در نشریات داخلی
Hasenvand B. , . , Nosrati F. & Keshavarz Afshar H. (2023) . Development and Validation of an Intervention Protocol based on the Mental Security of Divorced Women on Resilience and Psychological Well-being. International Journal of Applied Behavioral Sciences, 10(2), .
Ghabari Banab B. , Gholamali Lavasani M. , Salem S. & Nosrati F. (2014) . The Relationship between Attachment to God, Reliance on God, Hope, Patience, Solace and Mental Health of Students at Tehran University. applied mathematics in engineering management and technology, 1(2014), 10-16.
Ghabari Banab B. , Alizadeh H. , Nosrati F. & Golestani T. (2014) . Effects of Direct Instruction (DISTAR) on Improvment of Mathematics in Students with Learning Disabilities. applied mathematics in engineering management and technology, 1(2014), 30-36.
نصرتی ف. (1403) . بررسی رابطه زوجیت والدین و محبوبیت ایشان در خانواده با احساس خودارزشمندی و نشاط معنوی فرزندان شاغل در مدارس استعداد درخشان. مجله علوم روانشناختی، 1(3)، .
نصرتی ف. ، غباری بناب ب. ، مجاور ش. و رحمانی پ. (1402) . اثربـــــخـــــــشـی آمــوزش برنامــــــــه بخشــــــایشگــری بر کــــاهــش تـنـــیدگـــــی مـــــادران دارای فرزند با لکنت زبان. تعلیم و تربیت استثنایی، 4(176)، .
تاتلاری ف. ، حکیمی راد ا. ، وحید کاشانی ل. ، ابراهیم پور م. ، نصرتی ف. و مجاور ش. (1402) . مقایسه اثربخشی آموزش بازی درمانی مبتنی بر رابطٔه والد-کودک و آموزش برنامه مدیریت والدین در کاهش نشانگان اختلال نافرمانی مقابله ای و ارتقای تاب آوری این کودکان در مقطع ابتدایی. مجله مطالعات ناتوانی، 13(79)، .
نصرتی ف. ، غباری بناب ب. ، سرفرازی م. و فتح آبادی ر. (1402) . بهبود محاسبات ریاضی دانش آموزان از طریق راهبرد خودنظارتی توجه. مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، 12(2)، .
حسنوند ب. ، نصرتی ف. ، جهان بخشی ز. و کشاورزافشار ح. (1402) . تبیین فرایند شکل گیری امنیت روانی زنان مطلقه به روش کیفی. مجله روانشناسی و روانپزشکی شناخت، 10(4)، 147-160.
ایرانمنش ر. ، حاج حسینی م. ، نصرتی ف. و صالحی ک. (1401) . الگوی ساختاری سازگاری تحصیلی بر اساس راهبردهای یادگیری و سبکهای یادگیری با نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانشجویان. رویش روانشناسی، 11(11)، .
رحیمی نژاد ع. ، نصرتی ف. و قیومی نائینی ع. (1401) . رابطۀ دلبستگی به والدین و دلبستگی به خدا با بهزیستی اجتماعی-هیجانی در دانشآموزان تیزهوش شهر قم. مجله پژوهش در دین و سلامت، 8(4)، 84-97.
شفیع پور س. ، نصرتی ف. و غباری بناب ب. (1401) . اثربخشی برنامۀ بهبود خواندن مبتنی بر نظریۀ هوش (PASS) بر کاهش مشکلات خواندن دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص. مطالعات آموزشی و آموزشگاهی، 1(3)، .
نصرتی ف. ، غباری بناب ب. و شریفی س. (1400) . تأثیر الگوی آموزشی ترکیبی بهصورت برخط در بهبود روانخوانی دانشآموزان با اختلال یادگیری خواندن. روانشناسی افراد استثنایی، 11(44)، 57-83.
نصرتی ف. ، غباری بناب ب. ، زندی س. و قربانی وناجمی م. (1400) . اثرگذاری ذکرهای مذهبی در بهبود فشار روانی: یک مرور نظامند. مجله پژوهش در دین و سلامت، 7(3)، 157-171.
نارنجی ثانی ف. ، میرکمالی س. ، اسدی س. و نصرتی ف. (1400) . شناسایی سازوکارهای مدیریت مؤثر معلمان فاقد صلاحیت. School Administration، 9(1)، .
نصرتی ف. ، شریفی س. و فتح آبادی ر. (1400) . تأثیر مداخله ی زودهنگام در کسب مهارت های آمادگی تحصیلی نو آموزان دیرآموز. تعلیم و تربیت استثنایی، 1(161)، 87-97.
سلیمی ن. ، نصرتی ف. و غباری بناب ب. (1400) . اثربخشی تمرین های یکپارچگی حسی-حرکتی بر تعادل و جهت یابی دانش آموزان با آسیب بینایی. پژوهشهای کاربردی روانشناختی، 12(2)، .
رنجبر س. ، نصرتی ف. ، غباری بناب ب. و حسنی س. (1399) . بررسی رابطۀ دلبستگی به خدا و تابآوری با صبر در دانشجویان دانشگاه تهران. مجله پژوهش در دین و سلامت، 7(2)، .
غباری بناب ب. ، نصرتی ف. و بزرگی م. (1399) . بررسی رابطه سبک های دلبستگی به خدا، صبر و عزت نفس در دانشجویان دانشگاه تهران. مجله پژوهش در دین و سلامت، 9(4)، .
گریباوی ح. ، نصرتی ف. و فتح آبادی ف. (1399) . آموزش کنترل تکانه و اثربخشی آن بر رفتارهای پرخاشگرانه دانش آموزان دارای اختلا ل یادگیری ویژه. رویش روانشناسی، 9(6)، 129-139.
قدیری م. ، نصرتی ف. و غباری بناب ب. (1399) . اثربخشی آموزش راهبرد خودنظارتی توجه بر افزایش درک عددی دانشآموزان با مشکلات ریاضی پایه اول دبستان. نشریه توانمندسازی کودکان استثنایی، 11(33)، .
نصرتی ف. ، جعفری اردی ث. و غباری بناب ب. (1399) . اثربخشی آموزش خودنظارتی با رویکرد مراقبۀ اسلامی بر خویشتنداری دانشجویان دختر. مجله پژوهش در دین و سلامت، 6(2)، .
نصرتی ف. ، باتوانی ع. ، غباری بناب ب. و مسجدسرائی م. (1399) . بررسی رابطة بین دلبستگی به خدا، دلبستگی به بزرگسالان و تاب آوری با خودشفقت ورزی و ذهن آگاهی در دانشجویان دانشگاه تهران در سال1395. مجله پژوهش در دین و سلامت، 6(1)، 5-18.
شفیع پور م. ، نصرتی ف. و غباری بناب ب. (1398) . تأثیر برنامهی آموزشی چندرسانهای مبتنی بر داستان اجتماعی و الگوبرداری ویدئویی بر مهارت استفاده از قاشق و چنگال در دانش آموزان کمتوان هوشی. روانشناسی افراد استثنایی، 9(35)، .
حسینی ز. ، حاتمی ج. و نصرتی ف. (1398) . بررسی تحولی توانایی حل مسأله در دانشآموزان مقطع ابتدایی با استفاده از برج هانوی. مجله روانشناسی مدرسه، 8(3)، .
نصرتی ف. ، بیدکی م. ، غباری بناب ب. و شریفی ع. (1398) . مقایسة سبکهای دلبستگی، محبوبیت والدین و اختلال رفتاری- عاطفی در فرزندان جانبازان با و بدون آسیب بینایی. نشریه توانمندسازی کودکان استثنایی، 9(4)، .
قربانی وناجمی م. ، زندی س. ، نصرتی ف. و غباری بناب ب. (1398) . فرایند اثرگذاری ذکرهای مذهبی بر کاهش استرس. تعالی بالینی، 8(4)، .
غباری بناب ب. ، نصرتی ف. ، قربانی وناجمی م. و زندی س. (1398) . خوانش روان شناختی معراج نبوی. رویش روانشناسی، 8(3)، .
غباری بناب ب. ، نصرتی ف. ، ملاحسینی م. و مظاهری م. (1397) . تأثیر آموزش فهم عدد بر کاهش مشکلات یادگیری ریاضی دانشآموزان پایۀ اول ابتدایی. فصلنامه ناتوانی های یادگیری، 8(2)، 143-169.
نوری ز. ، نصرتی ف. و رحیمی نژاد ع. (1397) . بررسی موردی تاثیر راهبرد خودنظارتی توجه در افزایش توجه و دقت خواندن دانش آموزان سندرم داون. پژوهشهای کاربردی روانشناختی، 9(4)، .
نصرتی ف. ، غباری بناب ب. و شریفی س. (1397) . تحلیلی بر فراوانی و نوع اشکالات دستخط دانشآموزان مقطع ابتدایی در حروف الفبای فارسی. فصلنامه ناتوانی های یادگیری، 8(1)، 108-125.
غباری بناب ب. ، نصرتی ف. و احمدی مقدم ف. (1396) . تقویت تفکیکی رفتارهای دیگر در کاهش پرخاشگری دانش آموزان با اختلال هوشی. مجله اختلال های رفتاری و یادگیری، 1(1)، 38-54.
نصرتی ف. ، رحیمی نژاد ع. و قیومی نائینی ع. (1396) . رابطۀ دلبستگی به والدین، هوش معنوی و جنسیت با بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان تیزهوش. مجله روانشناسی مدرسه، 6(4)، 176-199.
نصرتی ف. ، غباری بناب ب. ، وکیلی نژاد س. و کشاورز فلاح ح. (1395) . تأثیر آموزش مستقیم بر عملکرد دانشآموزان با ناتوانی یادگیری. فصلنامه ناتوانی های یادگیری، 1(2)، 23.
غباری بناب ب. ، نصرتی ف. و شریفی س. (1395) . تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص. فصلنامه ناتوانی های یادگیری، 1(6)، 100-120.
غباری بناب ب. ، نصرتی ف. و امینی فر م. (1395) . اثربخشی آموزش مدیریت خشم بر کاهش پرخاشگری دانش آموزان کم توان هوشی. روانشناسی، 79(3)، 263-280.
نصرتی ف. ، امینی فر م. ، محمدی ع. و خسروی م. (1395) . مداخله گروهی مدیریت خشم در افراد با ناتوانی¬های چندگانه و فیزیکی. تعلیم و تربیت استثنایی، 1(2)، 23.
غباری بناب ب. ، نصرتی ف. و رجالی تهرانی ع. (1393) . ادراک مفهوم مرگ در خانواده و آموزش مقابلههای کارآمد به کودکان با رویکرد اخلاقی. پژوهش نامه اخلاق، سال هفتم(23)، 145.
غباری بناب ب. ، نصرتی ف. و غلامحسین زاده ح. (1393) . تأثیر روش خود آموزی بر عملکرد حل مسئله ریاضی دانشآموزان اختلال ریاضی. فصلنامه ناتوانی های یادگیری، 3(3)، 55-67.
نصرتی ف. و غباری بناب ب. (1392) . چگونگی تحملافزایی (صبر) کودکان در مواجهه با مرگ یکی از اعضای خانواده. فصلنامهی علمی ـ ترویجی اخلاق، 3(12)، 165-204.
فرهود د. ، افروز غ. و نصرتی ف. (1391) . عوامل مرتبط با تولد نوزادان مبتلا به نشانگان داون. مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی گرگان، 14(3)، 140-145.
افروز غ. ، نصرتی ف. ، غباری بناب ب. و موسوی موحدی ع. (1389) . بررسی گروههای خونی در والدین کودکان با نشانگان داون. پژوهشهای کاربردی روانشناختی، 1(1)، 25-40.
نصرتی ف. (1386) . تراتوژنها: نگاهی به آسیبزایی الکل، کافین، سرب و محیط پر سرو صدا. فصلنامه آموزشی و پژوهشی کودکان استثنایی (احیا)، 24(25)، 35.
نصرتی ف. (1386) . سیر تحولی تعریف عقبماندگی ذهنی: مطالعه مروری. فصلنامه آموزشی و پژوهشی کودکان استثنایی (احیا)، 20(21)، 35.
نصرتی ف. (1385) . نشانگان داون و عوامل احتمالی مؤثر در آن. فصلنامه آموزشی و پژوهشی کودکان استثنایی (احیا)، 15(16)، 25.
افروز غ. و نصرتی ف. (1385) . بررسی تاثیر پیش سازماندهندهها در یادگیری دانش آموزان. پژوهشهای کاربردی روانشناختی، 1(2)، 1-15.
افروز غ. و نصرتی ف. (1384) . بررسی تحلیلی فراوانی و گسترۀ ازدواجهای خویشاوندی در والدین کودکان آهستهگام و عادی. پژوهش های مشاوره(تازه ها و پژوهشهای مشاوره سابق)، 4(15)، 35.
همایشهای بینالمللی
Nosrati F. (2018). Comparison the relationship between styles attachment and loveliness to parent with emotional and behavioral disorder in children of war wounded soldiers with and without visual impairment. THE 4 ICMM PAN-ASIA PACIFIC CONGRESS ON MILITARY MEDICINE. Tehran.
Ghabari Banab B. & Nosrati F. (2016). Development of psycho-spiritual paradigm of human flourishing with reference to prophet Mohammado,s archetypal ascension to heavens. 9th international congress for psychotherapy-Asian chapter of WCP on the bed of cultural values. Tehran.
Pourkarimi J. , Rahmati S. & Nosrati F. (2016). The relationship between talent managment and the process selecting in Iranian intellectual school manager. 4th Intl Conf on Psychiology & Sociology. Tehran.
Ghabari Banab B. , Nosrati F. , Dousti M. , Rabiee A. & Pourkarimi J. (2015). Relationship between Quality of Attachment to God and Forgiveness with Mental Health in College and Seminary School Students. Vienna International Congress on Science and/ or Religion. Vienna.
Nosrati F. , Ghabari Banab B. , Rabiee A. , Dousti M. & Pourkarimi J. (2015). Gender Differences in Quality of Attachment to God, Forgiveness, Altruism, and Mental Health in College and Seminary School Students. Vienna International Congress on Science and/ or Religion. Vienna.
Ghabari Banab B. , Besharat M. , Nosrati F. & Janghorbani A. (2014). Effects of Direct Instruction (DISTAR) on Math Performance of Students with Specific Learning Disabilities. 7th International Congress of Child and Adolescent Psychoatry. Tehran.
Ghabari Banab B. , Nosrati F. , Alizadeh O. & Golestani T. (2014). Effect of Direct Instruction (DISTAR) on Math Performance of Students with Specific Learning Disabilities. 7th International Congress of Child and Adolescent Psychoatry. Tehran.
Ghabari Banab B. , Nosrati F. & . (2013). The effect of Self Instruction Training on Problem Solving in discalculia students. Iraninan 6th International Congress of Child and Adolescent Psychiatry. Tabriz.
Nosrati F. , Ghabari Banab B. , Hakimi-rad E. & Hosseini Pour Zarandi S. (1394). Investigation the relationship between forgiveness and depression in parents of mentally retarded and noral children. 4th intl conf on psychology & sociology. Tehran.
نصرتی ف. ، افروز غ. ، غباری بناب ب. ، فرهود د. و موسوی موحدی ع. (1392). بررسی عوامل خطر احتمالی از ترکیب گر.ههای خونی، ازدواج خویشاوندی و زمان انعقاد نطفه در پدر و مادر مبتلا به سندرم داون. سومین کنفرانس بین المللی علوم رفتاری. کیش.
غباری بناب ب. ، نصرتی ف. و وکیلی نژاد م. (1392). تاثیر آموزش مستقیم بر بهبود عملکرد دانش آموزان دارای اختلال یادگیری. ششمین همایش بین المللی روانپزشکی کودک و نوجوان ایران. تبریز.
همایشهای داخلی
نصرتی ف. (1400). معنویت و سلامت روان. یازدهمین وبینار علمی دانش آموختگان دانشگاه تهران. تهران.
نصرتی ف. (1400). ابعاد روان شناختی بیماری کووید 19. اولین وبینار علمی دانش آموختگان دانشگاه تهران. تهران.
سرفرازی م. ، نصرتی ف. و غباری بناب ب. (1400). بررسی مورد راهبرد خودنظارتی توجه بر توانایی انتقال جایگاه اعداد در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص در ریاضی. اولین کنگره ملی مشاوره توانبخشی ایران. تهران.
سرفرازی م. ، نصرتی ف. و غباری بناب ب. (1400). بررسی مورد راهبرد خودنظارتی توجه بر محاسبات ریاضی جمع و تفریق در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص در ریاضی. اولین کنگره ملی مشاوره توانبخشی ایران. تهران.
قیومی نائینی ع. ، رحیمی نژاد ع. و نصرتی ف. (1400). رابطه دلبستگی به والدین و دلبستگی به خدا با بهزیستی روان شناختی در دانش آموزان تیزهوش. کنفرانس ملی آینده پژوهی، علوم تربیتی و روان شناسی. شیراز.
شریفی س. ، نصرتی ف. و غباری بناب ب. (1399). تحلیلی بر فراوانی و نوع اشکالات دستخط دانش آموزان مقطع ابتدایی در حروف الفبای فارسی. دستاوردهای نوین در علوم تربیتی. ایلام.
دولت آبادی م. ، حکیمی راد ا. و نصرتی ف. (1399). مقایسه علاقه اجتماعی و مهارتهای حل مسأله در کودکان کار و بی سرپرست با اختلال های رفتاری. هشتمین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی. تهران.
غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1397). طرحواره های ناکارآمد معنوی در قرآن. دهمین کنگره بین المللی فدراسیون آسیایی شورای جهانی روان درمانی. تهران.
غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1397). مطالعه روان انسان در پرتو داستانها و آیات قرآن: مورد داستان موسی و خضر در سورۀ کهف. دهمین کنگره بین المللی فدراسیون آسیایی شورا جهانی روان درمانی. تهران.
غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1397). پرورش انسان کامل هدف نهایی روانشناسی اسلامی. دهمین کنگره بین المللی فدراسیون آسیایی شورای جهانی روان درمانی. تهران.
غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1397). تحلیل معیارهای روان شناختی عدالت. هفتمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت. تهران.
نصرتی ف. ، غباری بناب ب. و جعفری ث. (1397). اثربخشی آموزش خودنظارتی با رویکرد مراقبۀ اسلامی بر خویشتنداری دانشجویان دختر. هفتمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت. تهران.
غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1397). درآمدی بر معیارهای روانی، اجتماعی و معنوی در نظریه عدالت. هفتمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت. تهران.
نصرتی ف. ، غباری بناب ب. و جعفری ث. (1396). اثربخشی آموزش خودنظارتی با رویکرد مراقبۀ اسلامی بر خویشتنداری دانشجویان. سومین کنگره ملی روانشناسی مدیریت رفتارهای تهاجمی و تقویت امنیت اجتماعی. تهران.
نصرتی ف. ، نوری ز. و رحیمی نژاد ع. (1396). تاثیر راهبرد خودنظارتی توجه در افزایش توجه و دقت خواندن دانش آموزان سندرم داون. سومین کنگره ملی روانشناسی مدیریت رفتارهای تهاجمی و تقویت امنیت اجتماعی. تهران.
نصرتی ف. و غباری بناب ب. (1396). پایه های مفهومی، کاربردی و روان شناختی نیایش و نماز. دومین کنگره ملی نماز و سلامت روان. تهران.
نصرتی ف. ، بیدکی م. ، غباری بناب ب. و شریفی ع. (1396). بررسی مقایسه ای سبک های دلبستگی، محبوبیت والدیت و اختلالات عاطفی و رفتاری فرزندان در جانبازان با و بدون اسیب بینایی. سومین کنگره ملی روانشناسی مدیریت رفتارهای اجتماعی و تقویت امنیت ملی. تهران.
نصرتی ف. ، غباری بناب ب. ، باتوانی ع. و مسجدسرائی م. (1396). بررسی رابطه بین دلبستگی به خدا، دلبستگی به بزرگسالان و تابآوری، خودشفقتورزی و ذهنآگاهی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه تهران. سومین کنگره ملی روانشناسی مدیریت رفتارهای تهاجمی و تقویت امنیت اجتماعی. تهران.
غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1396). مطالعه روان انسان در پرتو داستانها و آیات قرآن: مورد داستان موسی و خضر در سورۀ کهف. دومین کنگره نماز و سلامت روان. تهران.
غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1396). پایههای مفهومی، کاربردی و روانشناختی نیایش و نماز. دومین کنگره ملی نماز و سلامت روان. تهران.
نصرتی ف. و غباری بناب ب. (1396). نماز و نیایش در بستر زندگی انسان بالنده: پایههای نظری و کاربردهای عملی. دومین کنگره نماز و سلامت روان. تهران.
غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1396). تربیت دینداری در دانشجویان، اهداف، ضرورتها و نیازها. ششمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، تعمیق و تکمیل الگوی پایه پیشرفت. تهران.
غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1395). درآمدی بر معیارهای روانی، اجتماعی و معنوی در نظریه عدالت اسلامی. سومین نشست سالیانه هم اندیشی عدالت صاحبنظران و پژوهشگران برتر عدالت. تهران.
نصرتی ف. (1395). ترویج و گسترش فرهنگ نماز در دانشگاه و نقش آن در هویت یابی دانشجویان. جشنواره ملی نماز. تهران.
نصرتی ف. (1395). پرورش، گسترش و تعمیق فرهنگ نماز در دانشجویان. کنگره ملی نماز و سلامت روان. تهران.
نصرتی ف. (1395). پرورش فرهنگ نماز در استحکام روابط خانواده متعالی. کنگره ملی نماز و سلامت روان. تهران.
غباری بناب ب. ، نصرتی ف. و شریفی س. (1395). تاثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دستخط دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص. ششمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی. تهران.
غباری بناب ب. ، نصرتی ف. ، طاهریان م. و صفاخواه س. (1395). رشد، پرورش و ارتقای معنوی در دانشجویان. پنجمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت. تهران.
غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1395). تعمیق دینداری، اخلاق، معنویت و فرهنگ اسلامی. پنجمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت. تهران.
امینی فر م. ، نصرتی ف. و محکی ف. (1394). افزایش مهارت اجتماعی با استفاده از آموزش محیط اجتماعی پیش زبانی در کودکان اتیسم بدون کلام سنین دبستان. چهارمین همایش پژوهش های نوین در علوم و فناوری. کرمان.
امینی فر م. و نصرتی ف. (1394). تماس چشمی به کودکان اتیسم: مطالعه موردی تک آزمودنی و تحلیل مفهومی. چهارمین همایش پژوهش های نوین در علوم و فناوری. کرمان.
پرنده ط. ، غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1394). پیش بینی سلامت روان مادران کودکان با اسیب بینایی با توجه به کیفیت دلبستگی به خدا و اضطراب وجودی. چهارمین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم تربیتی. تهران.
نصرتی ف. ، امینی فر م. و محکی ف. (1394). ناتوانی یادگیری ریاضی: ادراک بینائی، مهارت های حرکتی و یکپارچه سازی بینائی-حرکتی. دومین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی،جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران. تهران.
نصرتی ف. ، امینی فر م. و محکی ف. (1394). تاثیر مداخلات گروهی مهارت های اجتماعی بر بهبود رفتار های اجتماعی کودکان طیف اتیسم با عملکرد بالا. دومین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی،جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران. تهران.
نصرتی ف. ، امینی فر م. و محکی ف. (1394). ارتباط مهارت های حرکتی و مهارت های ارتباط اجتماعی در کودکان اختلال طیف اتیسم در سنین مدرسه. دومین کنگره علمی پژوهشی سراسری توسعه و ترویج علوم تربیتی و روانشناسی،جامعه شناسی و علوم فرهنگی اجتماعی ایران. تهران.
نصرتی ف. ، امینی فر م. ، خسروی م. و محمد لو ع. (1394). تاثیر درمان مدیریت خشم و درمان رفتاری، عاطفی و منطقی بر مهارتهای اجتماعی، مدیریت خشم و افسردگی در مدارس عمومی. اولین همایش پیشرفت ها و چالش ها در علوم، مهندسی و فناوری. شیراز.
نصرتی ف. ، امینی فر م. ، خسروی م. و محمد لو ع. (1394). کارایی درمانی شناختی-رفتاری در درمان نقص توجه/بیش فعالی در کودکان با و بدون پرخاشگری. دومین کنگره بین المللی تحقیقات آموزش و پرورش (خانواده، معنویت و سلامت). تهران.
نصرتی ف. ، امینی فر م. ، محمدی ع. و خسروی م. (1394). مدیریت خشم در افراد با ناتوانی یادگیری خفیف تا متوسط. کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی و علوم اجتماعی. تهران.
مولایی ص. ، غباری بناب ب. ، نصرتی ف. و مصیب قره بیگی. (1394). تاثیر برنامه آموزش مستقیم بر بهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان دیرآموز. اولین کنفرانس بین المللی روان شناسی و علوم تربیتی. شیراز.
غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1394). بت و بت پرستی: سرطان روانی و معنوی انسان معاصر. سومین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی. تهران.
غباری بناب ب. ، بزرگی م. ، نصرتی ف. و مظاهری م. (1394). بررسی رابطه دلبستگی به خدا، صبر و عزت نفس در دانشجویان دانشگاه تهران. سومین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی. تهران.
غباری بناب ب. ، نوفرستی ش. و نصرتی ف. (1394). بررسی رابطه کیفیت دلبستگی به والدین و کیفیت دلبستگی به خدا با تاب آوری در دختران. سومین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی. تهران.
نصرتی ف. ، امینی فر م. و خسروی م. (1394). اثربخشی درمان شناختی-رفتاری مدیریت خشم بر کاهش پرخاشگری دانش آموزان با سندرم آسپرگر. اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم تربیتی. شیراز.
بهدانی م. ، غباری بناب ب. ، حکیمی راد ا. و نصرتی ف. (1394). مقایسه الگوهای ارتباطی و رضایت از زندگی در مادران دارای فرزند عادی، کم توان ذهنی و تیزهوش. اولین کنفرانس بین المللی روان شناسی و علوم تربیتی. شیراز.
نصرتی ف. ، غباری بناب ب. و حسینی پورزرندی س. (1394). بررسی رابطۀ بخشایشکری با میزان افسردگی در والدین کودکان کم توان ذهتی و عادی. دومین کنگره بین المللی علوم رفتاری. تهران.
غباری بناب ب. ، نصرتی ف. و امینی م. (1394). اثربخشی آموزش مدیریت خشم بر کاهش تعاملات پرخاشگرانۀ بین فردی دانش آموزان با کم توانی ذهنی. دومین کنگره بین المللی علوم رفتاری. تهران.
احمدی مقدم ف. ، غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1394). تقویت تفکیکی رفتارهای دیگر در کاهش پرخاشگری دانش آموزان کم توان هوشی. دومین کنگره بین المللی علوم رفتاری. تهران.
حکیمی راد ا. ، نصرتی ف. و غباری بناب ب. (1393). اثربخشی آموزش بازداری پاسخ بر بهبود مهارتهای اجتماعی کودکان با اختلال کاستی توجه و بیش فعالی. اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی-آسیبهای اجتماعی و فرهنگی ایران. تهران.
حکیمی راد ا. ، غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1393). اثربخشی برنامه آموزش بازداری پاسخ بر کاهش نشانه های اختلال کاستی توجه و بیش فعالی. اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی-آسیبهای اجتماعی و فرهنگی ایران. تهران.
غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1393). تحلیل روانشناختی از بت، بت پرستی و شکستن بت ها در قرآن. همایش سلامت در پرتو قرآن کریم. تهران.
غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1393). استضعاف و استکبار در قرآن و تلویحات نظری آن بر بسط نظریه های شخصیت. همایش سلامت در پرتو قرآن کریم. تهران.
غباری بناب ب. ، نصرتی ف. و حکیمی راد ا. (1393). جلوه های کیفیت ارتباط فرد با خدا در دعاهای ارتجالی. همایش سلامت در پرتو قرآن کریم. تهران.
نصرتی ف. ، غباری بناب ب. و حکیمی راد ا. (1393). بررسی ذکر و تأثیر آن در سلامت روان. همایش سلامت در پرتو قرآن کریم. تهران.
غباری بناب ب. ، نصرتی ف. و حکیمی راد ا. (1393). ساخت و رواسازی مقیاس نیکوکاری معنوی (بر) با استفاده از آیات قرآنی. همایش سلامت در پرتو قرآن کریم. تهران.
غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1393). افزایش توکل به خدا به عنوان موضوع دلبستگی (مراقب) حمایتگر. دومین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی. تهران.
غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1393). روان شناسی اسلامی تجربی: دیدگاه ها و استنباط از تحقیقات تجربی. دومین کنگره علوم انسانی اسلامی. تهران.
افروز غ. ، غباری بناب ب. ، نصرتی ف. و آژیر م. (1393). بررسی رابطۀ نگرشهای تربیتی والدین با خودپندارۀ فرزندان. کنفرانس پژوهش های نوین در علوم انسانی. تهران.
غباری بناب ب. ، غلامعلی لواسانی م. ، سالم ص. و نصرتی ف. (1393). بررسی ارتباط بین دلبستگی به خدا، توکل و سلامت روانی در دانشجویان دانشگاه تهران. کنفرانس پژوهش های نوین در علوم انسانی. تهران.
نصرتی ف. ، غباری بناب ب. و علی خانزاده ن. (1393). مقایسۀ اختلال توجه و درک مطلب خواندن در دانشآموزان نارساخوان و عادی. کنفرانس پژوهش های نوین در علوم انسانی. تهران.
غباری بناب ب. ، نصرتی ف. و مرتضوی کاخکی س. (1393). بررسی اثر اشتغال بر سازگاری معلولین جسمی-حرکتی. کنفرانس پژوهش های نوین در علوم انسانی. تهران.
نصرتی ف. ، غباری بناب ب. ، خانزاده ع. و عبداللهی ع. (1393). سبکهای فرزندپروری والدین و اختلالات عاطفی-رفتاری دانشآموزان. کنفرانس پژوهش های نوین در علوم انسانی. تهران.
نصرتی ف. ، غباری بناب ب. ، لطفی کاشانی ف. و دولت زاده ف. (1393). بررسی ارتباط بین شیوههای تربیتی والدین با کنجکاوی و خلاقیت دانشآموزان. کنفرانس پژوهش های نوین در علوم انسانی. تهران.
غباری بناب ب. ، علیزاده ح. ، نصرتی ف. و گلستانی ط. (1393). تأثیر روش آموزش مستقیم (دیستار) برای اصلاح ریاضی دانشآموزان با اختلالات یادگیری. کنفرانس پژوهش های نوین در علوم انسانی. تهران.
نصرتی ف. ، لازمی سخویدی ع. و صفریان مقدم م. (1393). نوعدوستی و خودکارآمدی در دانشجویان دختر و پسر. هفتمین سمینار سراسری بهداشت روان دانشجویان. اصفهان.
غباری بناب ب. ، خدایاری فرد م. ، شکوهی یکتا م. و نصرتی ف. (1393). تأثیر عامل جنسیت در حوزههای سهگانه توکّل (حوادث، اقتصادی و سلامتی). هفتمین سمینار سراسری بهداشت روان دانشجویان. اصفهان.
غباری بناب ب. ، نصرتی ف. و کلانتری م. (1393). جهتگیری مذهبی با سلامت روان دانشجویان. هفتمین سمینار سراسری بهداشت روان دانشجویان. اصفهان.
غباری بناب ب. ، بلوریان ف. و نصرتی ف. (1392). رابطه بخشایشگری، رضایت زناشویی و سلامت روانی مادران کودکان کم توان هوشی و عادی. سومین کنفرانس بین المللی علوم رفتاری. تهران.
غباری بناب ب. ، جعفری ح. و نصرتی ف. (1392). اثربخشی آموزش مستقیم بر اصلاح خواندن دانش آموزان کم توان هوشی. سومین کنفرانس بین المللی علوم رفتاری. تهران.
نصرتی ف. ، افروز غ. ، غباری بناب ب. ، فرهود د. و موسوی موحدی ع. (1392). مطالعه موردی: بررسی سن زیستی، تقویمی و ازدواج خویشاوندی در والدین کودکان نشانگان داون و عادی. سومین کنفرانس بین المللی علوم رفتاری. کیش.
نصرتی ف. ، غباری بناب ب. و حسینی پورزرندی س. (1392). بررسی رابطۀ بخشایش گری با میزان افسردگی در والدین کودکان کم توان ذهنی و عادی. دومین کنگره بین المللی علوم انسانی. تهران.
غباری بناب ب. و نصرتی ف. (1392). روانشناسی اسلامی تجربی: دیدگاهها و استنباط از تحقیقات تجربی. دومین کنگره بین المللی علوم انسانی. تهران.
طرح کاربردی
فاطمه نصرتی. "بررسی مکانیسم وفرایند تاثیر ذکرهای مذهبی در کاهش استرس وعوامل مرتبط با آن." 1395 - 1396.
فعالیتهای اجرایی
داوری دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، 1402/11/30، ایران، تهران
عضو شورای اجرایی اداره کل مهارت دانشگاه تهران، 1402/09/13، 1405/09/13، ایران، تهران
مدیر رشته روانشناسی پردیس بین المللی کاسپین، 1402/07/16، ایران، تهران
عضو کمیته آئین نو دانشجویان، 1402/07/16، ایران، تهران
عضو کارگروه تخصصی مصاحبه بورس دانش، 1402/06/26، 1402/06/28، ایران، تهران
عضو خوشه علمی روان شناسی، 1402/06/04، 1404/06/04، ایران، تهران
استاد مشاور فرهنگی و علمی، 1402/03/21، 1404/03/21، ایران، تهران
مدیر رشتههای مشاوره، روانشناسی تربیتی، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی پردیس بین المللی ارس، 1402/02/24، ایران، تهران
طراحی، راه اندازی و برگزاری برنامه های فرهنگی، تربیتی، آموزشی، پژوهشی و فناوری در بستر شبکه تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران، 1401/09/19، ایران، تهران
نماینده مرکز مطالعات زنان و خانواده دانشگاه تهران، 1401/06/21، ایران، تهران
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی، 1401/01/21، 1404/01/21، ایران، تهران
دبیر پنل نشستهای علمی دانشآموختگان دانشگاه تهران، 1400/11/02، ایران، تهران
عضو کمیتۀ تخصصی کارگروه روان شناسی شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی، 1400/02/18، ایران، تهران
رئیس دفتر ارتباط با دانشآموختگان دانشگاه تهران، 1399/12/27، 1401/12/26، ایران، تهران
عضو کارگروه برگزاری اولین سالگرد شهید سلیمانی دانشگاه تهران، 1399/09/26، 1399/10/13، ایران، تهران
استاد مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر، 1398/10/10، 1400/10/10، ایران، تهران
عضو کمیته راهبردی فرهنگی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی، 1398/03/22، ایران، تهران
مدیر دفتر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر، 1398/03/18، 1400/03/17، ایران، تهران
مدیر برنامه اتاق شورای گروه روش ها، 1396/12/09، 1396/12/10، ایران، تهران
عضو هیات رئیسه و کمیتۀ علمی، 1396/12/07، 1396/12/11، ایران، تهران
عضو کمیته علمی همایش ملی نماز و سلامت روان، 1395/08/20، 1395/08/21، ایران، تهران
عضو کمیته علمی کمیسیون روان شناسی اسلامی چهارمین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی، 1395/02/01، 1396/02/01، ایران، قم
داوری مقالات سومین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی، 1393/09/21، 1393/09/22، ایران، تهران
عضو کمیته علمی نخستین همایش سلامت در پرتو قرآن، 1393/08/20، 1393/08/22، ایران، تهران
داوری مقالات همایش سلامت در پرتو قرآن، 1393/08/20، 1393/08/22، ایران، تهران
عضو هیت رئیسه بخش سخنرانی های در همایش سلامت در پرتو قرآن، 1393/08/20، 1393/08/22، ایران، تهران
عضو کمیته علمی نخستین همایش توانمندسازی فردی و اجتماعی افراد با نیازهای ویژه، 1393/07/23، 1393/07/24، ایران، تهران
عضو کمیته علمی کمیسیون روان شناسی اسلامی سومین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی، 1393/01/01، 1394/01/01، ایران، تهران
مدیر مسئولی ، سردبیری و ...
ماهنامه دانش آموختگان، سایر، 1400/08/03، 1402/08/03
راهنمایی پایاننامه
اثربخشي گروه¬درماني شناختي-رفتاري (CBT) در كاهش علائم اضطراب و ارتقاء بهزيستي روان¬شناختي و بهبود تعامل والد-كودك در والدين داراي فرزند با اختلال يادگيري خاص، مریم جمالی، دانشگاه تهران، 1401/04/20
اثربخشي آموزش برنامه بخشايشگري بر بهبود رابطه والد- كودك و كاهش تنيدگي مادران داراي فرزند با لكنت زبان، پردیس رحمانی سامانی، دانشگاه تهران، 1401/03/30
تاثيراستفاده از اسكريپت مبتني بر تحليل رفتار كاربردي بر بهبود مهارت هاي محاوره اي كودكان مبتلا به اختلال اوتيسم، هدی شایانی، دانشگاه تهران، 1400/07/06
اثربخشي برنامه بهبود خواندن مبتني بر نظريه هوش (PASS) بر كاهش مشكلات خواندن دانشآموزان با اختلال يادگيري خاص، مجتبی شفیع پورکیاسرائی، دانشگاه تهران، 1400/04/28
بررسي رابطه ي بين تاب آوري و اعتياد به اينترنت در بين دانش آموزان دختر و پسر متوسطه اول ودوم، فاطمه جعفری راینی، دانشگاه تهران، 1399/11/30
تأثير تقويت تفكيكي رفتارهاي ديگر بر رفتارهاي خودآزاري نوجوانان، علی مساح بوانی، دانشگاه تهران، 1399/11/12
مقايسه ميزان افت تحصيلي دانشجويان شاهد و ايثارگر دانشكده روانشناسي و علوم تربيتي دانشگاه تهران با ساير دانشجويان، سعیده شورابی، دانشگاه تهران، 1399/07/28
بررسي علل و پيامدهاي افت تحصيلي دانشجويان شاهد و ايثارگر دانشكده روانشناسي و علوم تربيتي دانشگاه تهران، سودابه شکری، دانشگاه تهران، 1399/07/28
اثربخشي تمرينات يكپارچگي حسي بر تعادل و جهتيابي دانشآموزان با آسيب بينايي ، نسترن سلیمی، دانشگاه تهران، 1399/06/15
اثربخشي آموزش راهبرد خودنظارتي توجه بر افزايش درك عددي دانش آموزان با مشكللات رياضي، محسن قدیری، دانشگاه تهران، 1398/10/15
طراحي برنامه آموزشي چندرسانه اي مبتني بر داستان اجتماعي و الگوبرداري ويدئويي و بررسي تاثير آن برمهارت هاي خودياري دانش آموزان كم توان هوشي ، محدثه شفیع پور، دانشگاه تهران، 1398/06/03
تاثير راهبرد خودنظارتي توجه در انتقال جايگاه اعداد و صحت محاسبات رياضي در دانش اموزان با مشكلات رياضي ، معظمه سرفرازی، دانشگاه تهران، 1398/04/31
بررسي تاثير استفاده از راهبرد خودنظارتي توجه در افزايش توجه و دقت خواندن دانش آموزان سندرم داون، زهرا نوری، دانشگاه تهران، 1396/10/23
بررسي رابطه بين دلبستگي به خدا ،دلبستگي به بزرگسالان و تاب آوري ،خود شفقت ورزي و ذهن آگاهي در دانشجويان دختر وپسر دانشگاه تهران، علیرضا باتوانی، دانشگاه تهران، 1395/07/13
مقايسه رابطه بين سبك هاي دلبستگي و محبوبيت والدين با اختلالات عاطفي - رفتاري در فرزندان جانبازان با آسيب بينايي، محمدرضا بیدکی، دانشگاه تهران، 1394/12/22
مشاوره پایاننامه
اثر بخشي روش تقويت تفكيكي رفتارهاي مناسب بر مهارت هاي اجتماعي دانش آموزان كم توان ذهني خفيف، وحید دهقان قورتولمش، دانشگاه تهران، 1399/07/16
بررسي مقايسه رضامندي زوجيت و نشاط معنوي در والدين دانش آموزان آهسته گام و عادي، گیتی دبیری، دانشگاه تهران، 1397/11/28
شناسايي صلاحيت هاي حرفه اي معلمان مدارس استثنايي شهر شيراز و ارائه راهكارهايي براي بهبود، اسماعیل شهریاری، دانشگاه تهران، 1396/06/26
بررسي رابطه دلبستگي به والدين ،دلبستگي به خدا و هوش معنوي با بهزيستي روان شناختي ،اجتماعي و هيجاني در دنش آموزان تيزهوش، علی قیومی نایینی، دانشگاه تهران، 1394/11/21
بررسي تحولي توانايي حل مساله در كودكان 7 تا 12 سال با استفاده از برج هانوي، زهرا حسینی، دانشگاه تهران، 1394/03/27
تدوين برنامه آموزشي مديريت خشم و بررسي اثر بخشي آن بر كاهش پرخاشگري دانش آموزان كم توان ذهني، معصومه امینی فر، دانشگاه تهران، 1393/06/23
عناوین دروس
روان شناسی کودکان استثنایی، کارشناسی ارشد، 1401-1402، 1
جوایز و افتخارات(در زمینههای مختلف مانند: طرح, مقاله, ...)
ترویج و گسترش فرهنگ نماز در دانشگاه و نقش آن در هویت یابی دانشجویان، ملی، سایر، 1395/09/17