تحصیلات
کتابهای تالیفی
- علی دیواندری. "نگرشی متفاوت به مدیریت زمان." : موسسه خدمات فرهنگی رسا، نگاه دانش ، 1385.
- غلامرضا جهانشاهلو ، علی دیواندری، فرهاد حسین زاده لطفی و اکرم سلطانی. "تعیین وزن در فرآیند سلسله مراتبی با بهکارگیری تحلیل پوششی دادهها." تهران: انتشارات پرنگ، 1390.
- علی دیواندری. "پیشبینی." تهران: انتشارات پرنگ، 1392.
- علی دیواندری. "بانکداری سرمایه گذاری نظریه ها و کاربرد." تهران: انتشارات دانشگاه تهران، 1395.
مقالات چاپ شده در نشریات بینالمللی
- Ali Divandri, Gholam Reza Jahanshamloo , F Hossein Zadeh , M Maki , Mahnaz Mahmoodi , and V Taleghani . "Personal Designation to Achieve a Relatively HypotheticalDesired Situation Using DEA in the Bank Mellat Iran." JOURNAL OF OPERATIONAL RESEARCH AND ITS APPLICATIONS (JOURNAL OF APPLIED MATHEMATICS) -, no. --- (2004): 1-10.
- Gholamreza Jahanshahloo , F Hossienzade , F Rezaee , and Ali Divandri. "multi component commercial bank branch progress and regress." INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING SCIENCE (ENGLISH) 2, no. --- (2006): -.
- Mohammad Haghighi, Ali Divandri, and Masoud Keimasi . "The impact of 3d e - readiness on e - banking developing in Iran : A fuzzy AHP analiysis." EXPERT SYSTEMS WITH APPLICATIONS 37, no. 6 (2010): 4084-4093.
- Mohammad Haghighi, Ali Divandri, and Masoud Keymasi. "The impact of 3D e-readiness on e-banking development in Iran: A fuzzy AHP analysis." EXPERT SYSTEMS WITH APPLICATIONS 37, no. 6 (2010): 4084-4093.
- Ali Divandri, Amir Akhalsi, and Kamal Rahmani. "Devising a branding model for multipurpose mega-projects in entertainment, residential, tourism, and sport in Iran." Journal of Vacation Marketing 20, no. 1 (2013): 73-91.
- fereshteh Amin, Ali Divandri, and Mahdie Haghani. "Alignment of Business Strategies and Human Resource Strategies in Banking Industry." European Online Journal of Natural and Social Sciences 4, no. 1 (2015): 1121-1105.
- Ali Divandri, , and Eshagh Karimi. "Using KPIs for Strategic Management of IT in Mellat Bank." International Journal of Information Science and Management (IJISM) 2, no. 1 (2018): 47-60.
مقالات چاپ شده در نشریات داخلی
- Ali Divandri, , Farha Hoss, Masoud Keymasi, and Mohsen Vaaz-ghasemi. "Performance monitoring and showing the weakness of periodic assessment of data envelopment analysis." modelling in operations management 3, no. 1 (2013): 23-87.
- علی دیواندری، هاشم آقازاده، محمد نهاوندیان ، غلامحسین نیکوکار ، محمد نهاوندیان و غلامحسین نیکوکار . "بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران." مدیریت بازرگانی 1، 1 (1111): 39-54.
- علی دیواندری، کارو لوکس و سید رضا موسوی . "طراحی مدل پیش بینی در مدیریت نقدینگی نهادهای مالی در چارچوب نظام بانکداری بدون ربا با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی." چشم انداز مدیریت بازرگانی 12، 11,12 (1383): 23-58.
- علی دیواندری. "بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی در بین بانکهای تجاری کشور از نظر سازگاری با استراتزی مشتری مداری." فرهنگ مدیریت 2، 6 (1383): 123-150.
- علی دیواندری. "مدیریت تکنولوژی اطلاعات به منظور اجرای استراتژی مشتری مداری." اقتصاد و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی 16، 66 (1384): -.
- علی دیواندری، رضا شباهنگ و محمدابراهیم محمدپور زرندی . "طراحی سیستم مدیریت پر تفولیوی وامهای بانکی با بهره گیری از تکنولوژی داده کاوی." پژوهشنامه اقتصادی 6، 23 (1385): -.
- علی دیواندری، عظمی وفایی و اکبر حسن پور . "بررسی و مطالعه زیرساخت های فرهنگی و آموزشی رهیافتی مناسب برای تحقق بانکداری الکترونیک در ایران." ماهنامه بانک و اقتصاد 1، 90 (1386): 14-22.
- علی دیواندری، سیدرضا سیدجوادین، محمد نهاوندیان و هاشم آقازاده . "بررسی رابطه بازارگرایی و عملکرد بانکهای تجاری ایران." مجله تحقیقات اقتصادی -، 83 (1387): 17-40.
- علی دیواندری، عظمی وفای و اکبر حسن پور . "طراحی و ارائه سیستم جامع ارزشیابی عملکرد کارکنان نظام بانکی ( مورد نمونه بانک ملت )." مطالعات مدیریت صنعتی 3، 5 (1387): 105-120.
- علی دیواندری، سیدرضا سیدجوادین، دکتر نهاوندیان و دکتر اقازاده . "آمار اقتصادی عملکرد بانکهای تجاری در قالب یک مدل بازار." مجله تحقیقات اقتصادی 43، 83 (1387): 80-92.
- علی دیواندری، محمد حقیقی، اشکان الهیاری و تینا باقری . "بهبود ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری توسط ایجاد تصور از مزیت های کارکردی و غیرکارکردی ( مطالعه موردی : بانک ملت )." مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی 8، 30 (1388): -.
- غلامرضا طالقانی، ملیکا شیرمحمدی ، علی دیواندری و ملیکا شیرمحمدی . "تاثیر حمایت ادراک شده از سوی سازمان بر تعهد کارکنان و عملکرد سازمانی: مطالعه ای در شعب بانک ملت شهر تهران." فصلنامه علوم مدیریت ایران 4، 16 (1388): -.
- محمد رضا زالی ، علی دیواندری و مهدی کولوبندی . "ارزیابی و اثربخشی طرح بنگاه های زودبازده." ماهنامه کار و جامعه -، 109 (1388): 15-4.
- غلامحسین نیکوکار ، علی دیواندری، عبدالحمید ابراهیمی و محمدرحیم اسفیدانی. "الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی های بازاریابی اینترنتی : لوازم خانگی ایران." مدیریت بازرگانی 1، 2 (1388): 135-150.
- عباس آسوشه ، علی دیواندری، امیر کرمی و حمیدرضا یزدانی . "شناسایی عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت ریسک برونسپاری سیستمهای اطلاعاتی در بانکهای تجاری ایران." مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 1، 3 (1388): 3-18.
- علی دیواندری، محمدابراهیم محمدپورزرندی ، آلبرت بغزیان و اصغر نادری . "طراحی الگو و نرم افزار ارزیابی ریسک و تعیین پرتفوی بهینه ارزی." فصلنامه پول و اقتصاد 2، 3 (1389): 203-218.
- علی دیواندری و آلبرت بغزیان . "کاربرد علوم اکچوئری در بانکداری." دولت پژوهی 1، 259 (1389): -.
- علی دیواندری و گلناز ترکاشوند . "شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل با میزان رضایت مشتریان در شرکت خدمات انفورماتیک." مدیریت بازرگانی 2، 6 (1389): 83-96.
- طهمورث حسنقلی پوریاسوری، علی دیواندری و فاطمه عباس بنی. "بررسی مقایسه ای ادراک صادر کنندگان ایرانی و وارد کنندگان آمریکایی از استراتژی برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا." مدیریت بازرگانی 2، 8 (1390): 45.
- محمد حقیقی، علی دیواندری و اشکان الهیاری. "بررسی رابطه بین تصور از عناصر معنابخش برند و شناخت برند بر اساس مدل ارزش ویژهی برند مبتنی بر مشتری(مطالعه موردی بانک ملت)." مدیریت بازرگانی 3، 10 (1390): 75-92.
- محمدسعید تسلیمی، عباس بازرگان هرندی، علی دیواندری و حسن الوداری. "ـدوین الگوی توسعه رهبری تحول آفرین در دانشگاه های کشور در راستای تعدیل بیگانگی شغلی ( مورد مطالعه : دانشگاه پیام نور)." فصلنامه مدیریت دولتی 3، 8 (1390): 19.
- علی دیواندری و امیر اخلاصی. "طراحی مدل بومی برندسازی برای کلان پروژه های چندمنظوره و پیاده سازی و آزمون آن در یک مجموعه چندمنظوره." تحقیقات بازاریابی نوین سال دوم، شماره دوم / شماره پیاپی پنجم (1391): صص 1-20.
- علی دیواندری، علی کرمانشاه و امیر اخلاصی. "ارائه مدل برندسازی برای کلان پروژه های تفریحی، اقامتی، گردشگری و ورزشی کشور با رویکرد بومی بر اساس تئوری مبتنی بر داده ها ." پژوهش نامه بازرگانی شماره 65، 65 (1391): صص 27-64 .
- علی دیواندری، محسن نظری، سیدمصطفی رضوی و فرشته امین. "شناسایی واولویت بندی عوامل موثر بر همسوسازی استراتژی های تجاری و اقدامات مدیریت منابع انسانی با رویکرد اقیانوس آبی با تکنیک الکتر." مدیریت بازرگانی دارای نامه پذیرش، - (1392): -.
- علی دیواندری، محمود محمدیان، مهدی شامی زنجانی و احسان عابدی. "تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک های تجاری خصوصی ایران." مدیریت بازرگانی ----------، ---------- (1392): ----------.
- سیدرضا سیدجوادین، علی دیواندری و محمدرحیم اسفیدانی. "الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی بازاریابی اینترنتی." پژوهش نامه بازرگانی زمستان 92، 69 (1392): 182-159.
- سیدرضا سیدجوادین، علی دیواندری و محمدرحیم اسفیدانی. "الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی بازاریابی اینترنتی در صنعت لوازم خانگی ایران." پژوهش نامه بازرگانی زمستان 92، 69 (1392): 15-182.
- علی دیواندری، محمود محمدیان، مهدی شامی زنجانی و احسان عابدی. "تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک های خصوصی ایران." مدیریت بازرگانی 6، 1 (1393): 41-66.
- علی دیواندری، محسن نظری، سیدمصطفی رضوی و فرشته امین. "شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر همسوسازی استراتژی های تجاری و اقدامات مدیریت منابع انسانی با رویکرد اقیانوس آبی و تکنیک الکتر." مدیریت صنعتی دانشگاه تهران دوره 6، 2 (1393): .
- محسن نظری، علی دیواندری، محمد رضا حمیدی زاده و اشکان الهیاری. "کاربرد نظریه روانشناسی سازه های شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند." چشم انداز مدیریت بازرگانی 13، 20 (1393): 33-49.
- مهرداد استیری، علی دیواندری، سیدرضا سیدجوادین و سید حمید خداداد حسینی. "شناسایی ابعاد بازارگرایی در صنعت خدمات بانکداری کشور با تأکید بر نقش منابع انسانی." مدیریت بازرگانی 7، 2 (1394): 760-780.
- مهرداد استیری، علی دیواندری، سیدرضا سیدجوادین و سید حمید خداداد حسینی. "شناسایی ابعاد بازارگرایی در صنعت خدمات بانکداری کشور با تاکید بر نقش منابع انسانی." مدیریت بازرگانی 7، 2 (1394): 295.
- محسن نظری، علی دیواندری و حمزه رایج. "بررسی تاثیر پرداخت مبتنی بر عملکرد فردی و گروهی و تفاوت پرداخت بر عملکرد." مدیریت فرهنگ سازمانی 13، 3 (1394): 945-972.
- محسن نظری، علی دیواندری و حمزه رایج. "بررسی تأثیر پرداخت های مبتنی بر عملکرد فردی و گروهی و تفاوت پرداخت بر عملکرد با روش مدل سازی خطی سلسله مراتبی ) HLM ) )مورد مطالعه: بانک ملت(." مدیریت فرهنگ سازمانی 13، 3 (1394): 945-972.
- علی دیواندری، سیدرضا سیدجوادین، سیدحمید خداداد حسینی و مهرداد استیری. "بررسی رابطه بین اقدامات مدیریت منابع انسانی با رویکرد سیستمهای کاری با عملکرد بالا و بازارگرایی در صنعت بانکداری." چشمانداز مدیریت دولتی زمستان 94، 24 (1394): .
- علی دیواندری، امیر حسین داودیان، محسن نظری و عزیزالله معماریانی. "تبیین الگوی انتخاب استراتژی های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی بر ارزش ویژه مشتری." مدیریت بازرگانی 8، 1 (1395): 47-72.
- علی حیدری، علی دیواندری، سید محمد اعرابی و نادر سید کلالی. "رابطه قابلیتهای پویا و عملکرد شرکت با میانجیگری قابلیتهای عملیاتی." چشم انداز مدیریت بازرگانی ---، 27 (1395): 125-140.
- علی دیواندری، محسن نظری، سیدرضا سیدجوادین، عباسعلی حاجی کریمی و حمزه رایج. "بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیلکننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت)." مدیریت بازرگانی 10، 3 (1397): 673-694.
- علی دیواندری، محمدصادق هاشمیان و امین معینیان. "رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی: نظریهها و روششناسی پژوهشها." فصلنامه علوم مدیریت ایران 13، 51 (1397): .
- هاجر حکیمی، علی دیواندری، مسعود کیماسی و مهدی حقیقی . "اراﺋﻪ ﻣﺪل ﺷﻜﻞ ﮔﻴﺮی ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺎﻧﻜﺪاری ﺧﺮد از ﻃﺮﻳﻖ ﻋﻮاﻣﻞ ﺗﺤﺖ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺳﺎزﻣﺎن ﺑﺎ روﻳﻜﺮد ﻣﺪل ﺳﺎزی ﺗﻔﺴﻴﺮی ﺳﺎ." مدیریت بازرگانی 11، 3 (1398): 565-584.
- عباس منوریان، علی دیواندری، سعید یعقوبی و هادی سپانلو. "توسعه چارچوب خط مشی گذاری در بانکداری الکترونیک." مدیریت فرهنگ سازمانی 18، 3 (1399): .
- فاطمه حاج اسمعیلیان، طهمورث حسنقلی پوریاسوری، هوشنگ نظامی وند چگینی و علی دیواندری. "کاربرد تئوری بازی ها در انتخاب اتحادهای استراتژیک بر مبنای استراتژی نوآوری؛(بررسی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران)." مدیریت فردا 19، 64 (1399): .
- میثم فدایی واحد، محمد علی دهقان، علی دیواندری و میثم امیری. "بررسی تاثیر شاخصهای ریسک و رقابتی بانکها بر ریسک سیستمی با رویکرد ریزش مورد انتظار نهایی (MES) با استفاده از مدل GMM." فصلنامه دانش سرمایه گذاری 9، 36 (1399): .
- فاطمه حجاران، رضا رادفر، علی دیواندری و داوود فدایی. "شناسایی مولفه های بانکداری سبز نوآور مبتنی بر اخلاق زیستی برای کسب مزیت رقابتی پایدار." فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری شانزدهم، 1 (1400): .
- اسحاق ریاحی سامانی، علی دیواندری، عبدالحسین کلانتری و سیدمحمود حسینی. "تبیین مدل کنترل راهبردی در سازمان های رسانه ای(با تمرکز بر شبکه های تلویزیونی)." پژوهشهای ارتباطی 2، 106 (1400): 33-56.
- فاطمه حجاران، رضا رادفر، علی دیواندری و داوود فدایی. "ارائه مدل بانکداری سبز مبتنی بر مولفه های مدیریت نوآوری برای کسب مزیت رقابتی پایدار." فصلنامه اقتصاد مالی 16، 1 (1401): .
همایشهای بینالمللی
- Ali Divandri, Caro Lucas, and . "Information Security and Its Standards: An Approach to Facing Risks in Banking and eBanking." 18th Conference on Islamic Banking, Tehran.
- Ali Divandri. "development prospects of iran gas industriesmellat bank initives at iran frist energy bank." دومین همایش گاز, Tehran.
- Ali Divandri, , and . "useing kpis for strategic management of it in in mellat bank." iternational conference on Ecommerce in developing countries, Kish Island.
- fereshteh Amin, Ali Divandri, Mahdie Haghani, and Mohsen Ezadi. "allignment of business strategy with human resource management strategies in banking industry." INTERNATIONAL Conference on economics,management and social science, Barcelona.
همایشهای داخلی
- علی دیواندری، مهناز محمودی، غلامرضا جهانشاهلو، حسین رضآزاده و فرزاد عشقی. "تعیین پرسنل جهت دست یافتن به وضعیت مطلوب نسبی شعب بانک ملت به کمک تحلیل پوششی داده ها." اولین کنفرانس توسعه منابع انسانی، تهران.
- علی دیواندری، اکبر حسن پور و عظمی وفایی. "بررسی چگونگی تقویت نگرش کارافرینی سازمانی در مدیران بانک ملت." نخستین همایش ملی کارآفرینی، تهران.
- علی دیواندری، کارو لوکس و سمیرا کریمی. "امنیت اطلاعات و استانداردهای آن رویکردی برای مقابله با مخاطرات در بانکداری و بانکداری الکترونیک." هجدهمین همایش بانکداری اسلامی، تهران.
- علی دیواندری، م پورزرندی و کوکب شریفی. "طراحی نظام مدیریت استراتژیک بانکها و موسسات مالی و اعتباری با رویکرد تلفیقی MBO BSC (مطالعه موردی بانک ملت." دومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، تهران.
- علی دیواندری، م پورزرندی و مهرزاد مینوئی. "طراحی و پیاده سازی مدل ریاضی برای مدیریت بهینه پرتفوی دارایی ها و بدهی ها با تاکید بر ریسک اعتباری." هجدهمین کنفرانس سالانه سیاست های پولی و ارزی، تهران.
- علی دیواندری. "چشم انداز انرژی در ایرانحرکت به سوی نخستین بانک انرژی." هشتمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی، تهران.
- علی دیواندری. "بررسی نقش راهبردی بانکها در تسهیل قراردادهای نفتی." نخستین کنفرانس نظام حقوقی و قراردادهای صنعت نفت، تهران.
- علی دیواندری، حمید رضا یزدانی و امیر کرمی. "مهمترین استراتژیهای مقابله با ریسک در پروژه های برون سپاری." چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، تهران.
- علی دیواندری و م پورزرندی. "طراحی الگو ونرم افزار ارزیابی ریسک و تعیین پرتفوی بهینه ارزی." بیستمین کنفرانس سیاستهای پولی و ارزی، تهران.
- طهمورث حسنقلی پوریاسوری و علی دیواندری. "بررسی تطبیقی عملکرد استراتژی برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا." پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک و عملکرد، تهران.
- علی دیواندری. "ضرورت تعمیق ابزارهای تامین مالی در برنامه پنجم توسعه." بیست و یکمین کنفرانس سالانه سیاستهای پولی و ارزی، تهران.
فعالیتهای اجرایی
مدیر مسئولی ، سردبیری و ...
راهنمایی پایاننامه
- ارائه مدلي مفهومي جهت تبيين عوامل كليدي موثر بر تصميم خريد مشتريان بانكداري اينترنتي بانك ملت، احسان عابدی، دانشگاه تهران، 1388/06/16
- بررسي رابطه عوامل موثر كانالهاي توزيع برميزان فروش محصولات پروتئيني و اولويت بندي آنها، مرتضی انوشه، دانشگاه تهران، 1388/07/15
- ارزيابي خدمت پس از فروش و ارائه راهكارهاي ارتقاء كيفيت خدمات شركت خدمات انفورماتيك، گلناز ترکا شوند، دانشگاه تهران، 1388/07/15
- بررسي رابطه قابليت هاي مديريتي مديران مناطق بانك ملت و عملكرد آنان، مهدی اسماعیل زاده، دانشگاه تهران، 1389/05/21
- بررسي ارتباط بين كيفيت رابطه بانك – مشتري و پيامدهاي رفتاري آن (مطالعه موردي : در بانك ملت ) ، زهرا توحیدی نیا، دانشگاه تهران، 1389/08/19
- سنجش كيفيت خدمات ارزي شعب بانك مسكن در شهر تهران، زهرا قرشی، دانشگاه تهران، 1389/12/15
- بررسي رابطه اجراي ارتباطات يكپارجه بازاريابي با عملكرد بازار: مطالعه موردي : بانك ملت ، محمدرضا پارسافرد، دانشگاه تهران، 1389/12/15
- مقايسه تطبيقي محتواي منشورهاي اخلاقي سازمانهاي برتر ايران با محتواي منشورهاي اخلاقي سازمانهاي برتر تركيه ، امیر هدایتی مهدی ابادی، دانشگاه تهران، 1390/06/29
- بخش بندي مشتريان بانك ها بر مبناي ارزش مورد انتظار مشتري، احسان انیسی، دانشگاه تهران، 1390/06/29
- ارائه مدلي مفهومي براي ارزيابي و توسعه ر قابت پذيري و مزيتهاي رقابتي ملي كشورهاي پس از جنگ مطالعه موردي: كشور افغانستان، محمد رضایی، دانشگاه تهران، 1390/07/15
- شناسايي چالشها و فرصتهاي بين المللي صادرات گاز طبيعي ايران در شرايط كنوني، متین عامری گلستان، دانشگاه تهران، 1390/12/06
- بررسي امكان استفاده از الگوي مشاركت بخش دولتي و غيردولتي در توسعه خدمات بيمارستاني دانشگاه علوم پزشكي تهران، علی جراحی، دانشگاه تهران، 1390/12/06
- بررسي نگرش كارآفرينان ايراني نسبت به كار، حسین توحیدی مقدم، دانشگاه تهران، 1390/12/09
- شناسايي تعيين و الويت بندي شاخص هاي كليدي عملكرد فردي مديران در راستا يا استراتژيك شركت ( مطالعه موردي شركت توليد توربين هاي مپنا (توگا)، مارال خانجانی، دانشگاه تهران، 1391/05/03
- شناسايي (قابليت هاي پويا) بانك ملت و اولويت بندي آنها از ديدگاه مديران عالي مياني و عملياتي، فاطمه اشجعی، دانشگاه تهران، 1391/05/03
- ارائه مدل برندسازي براي كلان پروژه هاي تفريحي اقامتي ورزشي و توريستي كشورها با رويكرد بومي، امیر اخلاصی، دانشگاه تهران، 1391/05/31
- طراحي همسو سازي استراتژيهاي تجاري و اقدامات مديريت منابع انساني با رويكرد اقيانوس آبي در بانكهاي تجاري ايران ، فرشته امین، دانشگاه تهران، 1391/06/18
- بررسي ديدگاه هاي مديران شركتهاي پتروشيمي در خصوص عملكرد پايداري شركتي در صنعت پتروشيمي ايران، آسیه امیدیان، دانشگاه تهران، 1391/07/15
- شناسايي و رتبه بندي چالش هاي استراتژيك پياده سازي مديريت ارتباط با مشتري در صنعت بانكداري كشور: موردكاوي بانك ملت، مهدی انصاریپورجرم افشادی، دانشگاه تهران، 1391/11/16
- مطالعه اثر باشگاه مشتريان بانك ملت بر وفاداري و رفتار خريد مشتريان ، فاطمه تابعی، دانشگاه تهران، 1391/12/07
- تبيين مدل مديريت منابع انساني بازارگرا در صنعت خدمات بانكداري با رويكرد سيستم هاي كاري با عملكرد بالا، مهرداد استیری، دانشگاه تهران، 1392/05/01
- الويت بندي الگوهاي رتبه بندي بانك ها بر اساس فرايند تحليل سلسله مراتبي (AHP)، صادق قادری کنگاوری، دانشگاه تهران، 1392/06/31
- ارائه تئوري چند سطحي جبران خدمات - عملكرد با رويكرد استقرايي، حمزه رایج، دانشگاه تهران، 1392/11/26
- طراحي چارچوب استقرار مديريت دانش مشتري در بانكهاي تجاري خصوصي ايران، احسان عابدی، دانشگاه تهران، 1392/12/17
- شناسايي مدل توسعه نقشه استراتژي سازمان، موردكاوي شركت سرمايه گذاري صدر تامين، اسحاق ریاحی سامانی، دانشگاه تهران، 1392/12/27
- بررسي تاثير موانع تغيير برقصد خريد مجدد مشتريان بانك ملت، امید مقیمیان بروجنی، دانشگاه تهران، 1393/06/30
- طراحي چارچوب عوامل كليدي موفقيت در بازارهاي الكترونيكي بين بنگاهي ايران : رويكرد دلفي فازي و ديتمل فازي، فاطمه حاج اسمعیلیان، دانشگاه تهران، 1393/06/30
- شناسايي استراتژي هاي رهبري خود در كارآفرينان موفق مرد ايراني، سیدمصطفی حسینی چاوشی، دانشگاه تهران، 1393/07/08
- بررسي تاثير وابستگي ودلبستگي به برند بر اعتماد ووفاداري مشتريان بانك پاسارگاد ، نرگس آزاد، دانشگاه تهران، 1393/11/28
- بررسي عوامل موثر بر تجربه مشتري در بانكها و تاثير آن بر ارزش ويژه برند (مطالعه موردي بانك پارسيان)، مرضیه باقری نسب، دانشگاه تهران، 1394/06/24
- ارائه چارچوبي براي مدلسازي بانكداري شركتي در ايران، تینا باقری، دانشگاه تهران، 1394/08/14
- بررسي تاثير حمايت سازماني ادراك شده بر پيامدهاي شغلي كاركنان با نقش ميانجي گري هويت سازماني، زهرا شیخی، دانشگاه تهران، 1394/11/19
- بررسي تاثير يادگيري سازماني بر رفتار نوآورانه كاركنان بانك مسكن با نقش ميانجي گري دلبستگي شغلي، زهراسادات اعجازی، دانشگاه تهران، 1394/11/19
- بررسي تاثير ارزش برند صنعتي بر ارزش برند تركيبي و تمايل به پرداخت مصرف كننده نهايي در صنعت هواپيمايي، فرینام شهرامی، دانشگاه تهران، 1394/11/24
- بررسي رابطه بين قابليت هاي ارتباطي ،مزيت برند سازي و عملكرد صادرتي فرآورده هاي نفتي، الهام بهشتی جزن آبادی، دانشگاه تهران، 1394/11/25
- تبيين الگوي شناسايي استراتژي هاي بازاريابي خدمات بانكي مبتني بر ارزش ويژه مشتري بانكداري تجاري، امیرحسین داودیان، دانشگاه تهران، 1394/11/27
- توسعه مدل كسب و كار راهبردي خدمات بيمارستاني مطالعه موردي: مجموعه بيمارستاني محب، مرجان میرعمادی، دانشگاه تهران، 1395/09/16
- بررسي رابطه علي بين در هم بافتگي شغلي و درگيري شغلي در كاركنان وزارت امور اقتصادي و دارايي، شیما لطفعلی، دانشگاه تهران، 1396/04/12
- شناسايي و بررسي فرصت ها و چالش هاي بين المللي بانك هاي ايراني با ديدگاه استراتژيك، امینه اسداللهی، دانشگاه تهران، 1396/07/04
- ارائه مدلي جهت مديريت ريسك اعتباري در موسسات كارگزاري بورس، جلال جعفری، دانشگاه تهران، 1396/07/11
- روايت پژوهي در تجربه ي زيسته مديران موفق مورد مطالعه بانك ملت، مصطفی فروغی نعمة اللهی، دانشگاه تهران، 1396/07/19
- بررسي وضعيت بافت سازمان براي دو سو تواني سازماني در بانك اقتصاد نوين، علی سروش، دانشگاه تهران، 1397/03/06
- طراحي مدل مفهومي انتخاب هاي استراتژي هاي اكتشاف - بهره برداري در صنعت خدمات مالي، غلامرضا خوش سیما، دانشگاه تهران، 1397/03/31
- رابطه ارزش ادراك شده و وفاداري: تحليل نقش تعديل گر هم آفريني ارزش در صنعت گردشگري ، شیرین محمودی، دانشگاه تهران، 1397/06/25
- نقش تفكر استراتژيك تصميم گيرندگان در توسعه ي قابليت هاي پويا، یوسف قادری، دانشگاه تهران، 1397/07/11
مشاوره پایاننامه
- بررسي استراتژي برند سازي فرش دستباف ايران در بازار آمريكا، فاطمه عباسی بنی، دانشگاه تهران، 1388/07/15
- طراحي مدلي براي همراستا سازي فرايند اعطاي تسهيلات سيستم سرمايه در گردش به واحدهاي توليدي و استراتژي هاي تجاري بانك ملت ، هانیه هاتفیان، دانشگاه تهران، 1388/09/15
- بررسي رابطه ميان حمايت ادراك شده از جانب سازمان (POS) و عملكرد شعب و تعهد عاطفي (AC) كاركنان شعب منتخب بانك ملت در شهر تهران، ملیکا شیرمحمدی، دانشگاه تهران، 1388/12/03
- شناسايي مدلي جهت معرفي ويژگيهاي مشاغل استراتژيك در راستاي ايجاد آمادگي استراتژيك در سرمايه انساني: مورد كاوي شركت طراحي ومهندسي نفت، میلاد بختی، دانشگاه تهران، 1391/06/29
- شناسايي عوامل تعيين كننده (يا كليدي) مديريت امنيت سيستم هاي اطلاعاتي در بانكداري الكترونيك، قاسم نوروززاده، دانشگاه تهران، 1391/07/15
- اولويت بندي ساختار اتحاد بانك –بيمه از ديدگاه مديران بانكها و بيمه هاي ايران، محسن جلالی، دانشگاه تهران، 1391/11/23
- بررسي خدمات بانكداري اختصاصي از ديدگاه مشتريان هدف بانك ملت، محمدرضا صفوی سهی، دانشگاه تهران، 1392/06/31
- بررسي نقش تبليغات و ترفيعات فروش در ايجاد ارزش ويژه برند، صبا سعیدی، دانشگاه تهران، 1392/11/19
- رابطه بين تفكر استراتژيك مديران استاني بانك ملت با عملكرد سازماني شان، نگین باقری، دانشگاه تهران، 1393/06/25
- ارائه روشي پايه به منظور تدوين كارت امتيازي متوازن با استفاده از پويايي شناسي سيستمها، سیدبهنام خاکباز، دانشگاه تهران، 1393/06/25
- شناسايي و اولويت بندي سنجه هاي كليدي عملكرد در بانكداري شركتي با استفاده از فرآيند تحليل شبكه اي مطالعه موردي بانك ملت، گلناز سرور، دانشگاه تهران، 1393/07/15
- ارائه مدل برآورد تمايل به پرداخت براي تداعي هاي برند بانك، اشکان الهیاری، دانشگاه تهران، 1394/06/30
- بررسي تاثير رهبري اخلاقي بر سكوت كاركنان با ميانجي گري سرمايه روانشناختي، سعید لقمان، دانشگاه تهران، 1394/07/06
- بررسي تاثير جذابيت برند كارفرما بر تعهد كارمندان با ميانجي گري هويت سازماني (مورد مطالعاتي بانك پارسيان)، ایدا بیات ماکو، دانشگاه تهران، 1394/11/06
- بررسي نقش اجتماعي سازي در رابطه بين منبع كنترل افراد و هويت سازماني آنها (مورد مطالعه: بانك پارسيان)، زهرا عنبرستانی، دانشگاه تهران، 1394/11/06
- ارائه مدل مزيت رقابتي در خدمات تجاري دانش بنيان بر اساس نظريه قابليت هاي پويا: مود مطالعه صنعت مشاوره مديريت ، نادر سیدکلالی، دانشگاه تهران، 1394/11/12
- ارزيابي صنعت گردشگري ايران بااستفاده ازالگوي تحليلي PESTE(سياسي،اقتصادي،اجتماعي،تكنولوژيكي،زيست محيطي)، علی اردیزی، دانشگاه تهران، 1395/08/18
- ارائه مدلي براي اندازه گيري قابليت تاب آوري سازماني(مورد مطالعه: صنعت بانكداري)، سوگل نوروزی طلب، دانشگاه تهران، 1396/06/22
- شناسايي ابعاد موثر بر سيستم پرداخت مهارت محور:مورد مطالعه بانك رفاه، آرمان فاتح، دانشگاه تهران، 1396/06/22
- بررسي تاثير رهبري توانمندساز بر رضايت مسير شغلي كاركنان با ميانجي گري خودكارآمدي مسير شغلي، افسانه دهقانی، دانشگاه تهران، 1396/07/04