تحصیلات
کتابهای تالیفی
- علی دیواندری. "نگرشی متفاوت به مدیریت زمان." : موسسه خدمات فرهنگی رسا، نگاه دانش ، 1385.
- غلامرضا جهانشاهلو ، علی دیواندری، فرهاد حسین زاده لطفی و اکرم سلطانی. "تعیین وزن در فرآیند سلسله مراتبی با بهکارگیری تحلیل پوششی دادهها." تهران: انتشارات پرنگ، 1390.
- علی دیواندری. "پیشبینی." تهران: انتشارات پرنگ، 1392.
- علی دیواندری. "بانکداری سرمایه گذاری نظریه ها و کاربرد." تهران: انتشارات دانشگاه تهران، 1395.
مقالات چاپ شده در نشریات بینالمللی
- Ali Divandri, Gholam Reza Jahanshamloo , F Hossein Zadeh , M Maki , Mahnaz Mahmoodi , and V Taleghani . "Personal Designation to Achieve a Relatively HypotheticalDesired Situation Using DEA in the Bank Mellat Iran." JOURNAL OF OPERATIONAL RESEARCH AND ITS APPLICATIONS (JOURNAL OF APPLIED MATHEMATICS) -, no. --- (2004): 1-10.
- Gholamreza Jahanshahloo , F Hossienzade , F Rezaee , and Ali Divandri. "multi component commercial bank branch progress and regress." INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING SCIENCE (ENGLISH) 2, no. --- (2006): -.
- Mohammad Haghighi, Ali Divandri, and Masoud Keimasi . "The impact of 3d e - readiness on e - banking developing in Iran : A fuzzy AHP analiysis." EXPERT SYSTEMS WITH APPLICATIONS 37, no. 6 (2010): 4084-4093.
- Mohammad Haghighi, Ali Divandri, and Masoud Keymasi. "The impact of 3D e-readiness on e-banking development in Iran: A fuzzy AHP analysis." EXPERT SYSTEMS WITH APPLICATIONS 37, no. 6 (2010): 4084-4093.
- Ali Divandri, Amir Akhalsi, and Kamal Rahmani. "Devising a branding model for multipurpose mega-projects in entertainment, residential, tourism, and sport in Iran." Journal of Vacation Marketing 20, no. 1 (2013): 73-91.
- Farashteh Amin, Ali Divandri, and Mahdie Haghani. "Alignment of Business Strategies and Human Resource Strategies in Banking Industry." European Online Journal of Natural and Social Sciences 4, no. 1 (2015): 1121-1105.
- Ali Divandri, , and Eshagh Karimi. "Using KPIs for Strategic Management of IT in Mellat Bank." International Journal of Information Science and Management (IJISM) 2, no. 1 (2018): 47-60.
مقالات چاپ شده در نشریات داخلی
- Ali Divandri, , Farha Hoss, Masoud Keymasi, and Mohsen Vaaz-ghasemi. "Performance monitoring and showing the weakness of periodic assessment of data envelopment analysis." modelling in operations management 3, no. 1 (2013): 23-87.
- علی دیواندری، هاشم آقازاده، محمد نهاوندیان ، غلامحسین نیکوکار ، محمد نهاوندیان و غلامحسین نیکوکار . "بازارگرایی و عملکرد کسب و کار در ایران." مدیریت بازرگانی 1، 1 (1111): 39-54.
- علی دیواندری، کارو لوکس و سید رضا موسوی . "طراحی مدل پیش بینی در مدیریت نقدینگی نهادهای مالی در چارچوب نظام بانکداری بدون ربا با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی." چشم انداز مدیریت بازرگانی 12، 11,12 (1383): 23-58.
- علی دیواندری. "بررسی وضعیت فرهنگ سازمانی در بین بانکهای تجاری کشور از نظر سازگاری با استراتزی مشتری مداری." فرهنگ مدیریت 2، 6 (1383): 123-150.
- علی دیواندری. "مدیریت تکنولوژی اطلاعات به منظور اجرای استراتژی مشتری مداری." اقتصاد و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی 16، 66 (1384): -.
- علی دیواندری، رضا شباهنگ و محمدابراهیم محمدپور زرندی . "طراحی سیستم مدیریت پر تفولیوی وامهای بانکی با بهره گیری از تکنولوژی داده کاوی." پژوهشنامه اقتصادی 6، 23 (1385): -.
- علی دیواندری، عظمی وفایی و اکبر حسن پور . "بررسی و مطالعه زیرساخت های فرهنگی و آموزشی رهیافتی مناسب برای تحقق بانکداری الکترونیک در ایران." ماهنامه بانک و اقتصاد 1، 90 (1386): 14-22.
- علی دیواندری، سیدرضا سیدجوادین، محمد نهاوندیان و هاشم آقازاده . "بررسی رابطه بازارگرایی و عملکرد بانکهای تجاری ایران." مجله تحقیقات اقتصادی -، 83 (1387): 17-40.
- علی دیواندری، عظمی وفای و اکبر حسن پور . "طراحی و ارائه سیستم جامع ارزشیابی عملکرد کارکنان نظام بانکی ( مورد نمونه بانک ملت )." مطالعات مدیریت صنعتی 3، 5 (1387): 105-120.
- علی دیواندری، سیدرضا سیدجوادین، دکتر نهاوندیان و دکتر اقازاده . "آمار اقتصادی عملکرد بانکهای تجاری در قالب یک مدل بازار." مجله تحقیقات اقتصادی 43، 83 (1387): 80-92.
- علی دیواندری، محمد حقیقی، اشکان الهیاری و تینا باقری . "بهبود ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری توسط ایجاد تصور از مزیت های کارکردی و غیرکارکردی ( مطالعه موردی : بانک ملت )." مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی 8، 30 (1388): -.
- غلامرضا طالقانی، ملیکا شیرمحمدی ، علی دیواندری و ملیکا شیرمحمدی . "تاثیر حمایت ادراک شده از سوی سازمان بر تعهد کارکنان و عملکرد سازمانی: مطالعه ای در شعب بانک ملت شهر تهران." فصلنامه علوم مدیریت ایران 4، 16 (1388): -.
- محمد رضا زالی ، علی دیواندری و مهدی کولوبندی . "ارزیابی و اثربخشی طرح بنگاه های زودبازده." ماهنامه کار و جامعه -، 109 (1388): 15-4.
- غلامحسین نیکوکار ، علی دیواندری، عبدالحمید ابراهیمی و محمدرحیم اسفیدانی. "الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی های بازاریابی اینترنتی : لوازم خانگی ایران." مدیریت بازرگانی 1، 2 (1388): 135-150.
- عباس آسوشه ، علی دیواندری، امیر کرمی و حمیدرضا یزدانی . "شناسایی عوامل حیاتی موفقیت در مدیریت ریسک برونسپاری سیستمهای اطلاعاتی در بانکهای تجاری ایران." مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند 1، 3 (1388): 3-18.
- علی دیواندری، محمدابراهیم محمدپورزرندی ، آلبرت بغزیان و اصغر نادری . "طراحی الگو و نرم افزار ارزیابی ریسک و تعیین پرتفوی بهینه ارزی." فصلنامه پول و اقتصاد 2، 3 (1389): 203-218.
- علی دیواندری و آلبرت بغزیان . "کاربرد علوم اکچوئری در بانکداری." دولت پژوهی 1، 259 (1389): -.
- علی دیواندری و گلناز ترکاشوند . "شناسایی عوامل کیفیت خدمات پس از فروش و بررسی ارتباط آن عوامل با میزان رضایت مشتریان در شرکت خدمات انفورماتیک." مدیریت بازرگانی 2، 6 (1389): 83-96.
- طهمورث حسنقلی پوریاسوری، علی دیواندری و فاطمه عباس بنی. "بررسی مقایسه ای ادراک صادر کنندگان ایرانی و وارد کنندگان آمریکایی از استراتژی برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا." مدیریت بازرگانی 2، 8 (1390): 45.
- محمد حقیقی، علی دیواندری و اشکان الهیاری. "بررسی رابطه بین تصور از عناصر معنابخش برند و شناخت برند بر اساس مدل ارزش ویژهی برند مبتنی بر مشتری(مطالعه موردی بانک ملت)." مدیریت بازرگانی 3، 10 (1390): 75-92.
- محمدسعید تسلیمی، عباس بازرگان هرندی، علی دیواندری و حسن الوداری. "ـدوین الگوی توسعه رهبری تحول آفرین در دانشگاه های کشور در راستای تعدیل بیگانگی شغلی ( مورد مطالعه : دانشگاه پیام نور)." فصلنامه مدیریت دولتی 3، 8 (1390): 19.
- علی دیواندری و امیر اخلاصی. "طراحی مدل بومی برندسازی برای کلان پروژه های چندمنظوره و پیاده سازی و آزمون آن در یک مجموعه چندمنظوره." تحقیقات بازاریابی نوین سال دوم، شماره دوم / شماره پیاپی پنجم (1391): صص 1-20.
- علی دیواندری، علی کرمانشاه و امیر اخلاصی. "ارائه مدل برندسازی برای کلان پروژه های تفریحی، اقامتی، گردشگری و ورزشی کشور با رویکرد بومی بر اساس تئوری مبتنی بر داده ها ." پژوهش نامه بازرگانی شماره 65، 65 (1391): صص 27-64 .
- علی دیواندری، محسن نظری، سیدمصطفی رضوی و فرشته امین. "شناسایی واولویت بندی عوامل موثر بر همسوسازی استراتژی های تجاری و اقدامات مدیریت منابع انسانی با رویکرد اقیانوس آبی با تکنیک الکتر." مدیریت بازرگانی دارای نامه پذیرش، - (1392): -.
- علی دیواندری، محمود محمدیان، مهدی شامی زنجانی و احسان عابدی. "تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک های تجاری خصوصی ایران." مدیریت بازرگانی ----------، ---------- (1392): ----------.
- سیدرضا سیدجوادین، علی دیواندری و محمدرحیم اسفیدانی. "الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی بازاریابی اینترنتی." پژوهش نامه بازرگانی زمستان 92، 69 (1392): 182-159.
- سیدرضا سیدجوادین، علی دیواندری و محمدرحیم اسفیدانی. "الگوی رفتار مصرف کننده و استراتژی بازاریابی اینترنتی در صنعت لوازم خانگی ایران." پژوهش نامه بازرگانی زمستان 92، 69 (1392): 15-182.
- علی دیواندری، محمود محمدیان، مهدی شامی زنجانی و احسان عابدی. "تدوین و تبیین چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانک های خصوصی ایران." مدیریت بازرگانی 6، 1 (1393): 41-66.
- علی دیواندری، محسن نظری، سیدمصطفی رضوی و فرشته امین. "شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر همسوسازی استراتژی های تجاری و اقدامات مدیریت منابع انسانی با رویکرد اقیانوس آبی و تکنیک الکتر." مدیریت صنعتی دانشگاه تهران دوره 6، 2 (1393): .
- محسن نظری، علی دیواندری، محمد رضا حمیدی زاده و اشکان الهیاری. "کاربرد نظریه روانشناسی سازه های شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند." چشم انداز مدیریت بازرگانی 13، 20 (1393): 33-49.
- مهرداد استیری، علی دیواندری، سیدرضا سیدجوادین و سید حمید خداداد حسینی. "شناسایی ابعاد بازارگرایی در صنعت خدمات بانکداری کشور با تأکید بر نقش منابع انسانی." مدیریت بازرگانی 7، 2 (1394): 760-780.
- مهرداد استیری، علی دیواندری، سیدرضا سیدجوادین و سید حمید خداداد حسینی. "شناسایی ابعاد بازارگرایی در صنعت خدمات بانکداری کشور با تاکید بر نقش منابع انسانی." مدیریت بازرگانی 7، 2 (1394): 295.
- محسن نظری، علی دیواندری و حمزه رایج. "بررسی تأثیر پرداخت های مبتنی بر عملکرد فردی و گروهی و تفاوت پرداخت بر عملکرد با روش مدل سازی خطی سلسله مراتبی ) HLM ) )مورد مطالعه: بانک ملت(." مدیریت فرهنگ سازمانی 13، 3 (1394): 945-972.
- محسن نظری، علی دیواندری و حمزه رایج. "بررسی تاثیر پرداخت مبتنی بر عملکرد فردی و گروهی و تفاوت پرداخت بر عملکرد." مدیریت فرهنگ سازمانی 13، 3 (1394): 945-972.
- علی دیواندری، سیدرضا سیدجوادین، سیدحمید خداداد حسینی و مهرداد استیری. "بررسی رابطه بین اقدامات مدیریت منابع انسانی با رویکرد سیستمهای کاری با عملکرد بالا و بازارگرایی در صنعت بانکداری." چشمانداز مدیریت دولتی زمستان 94، 24 (1394): .
- علی دیواندری، امیر حسین داودیان، محسن نظری و عزیزالله معماریانی. "تبیین الگوی انتخاب استراتژی های بازاریابی بانکداری تجاری مبتنی بر ارزش ویژه مشتری." مدیریت بازرگانی 8، 1 (1395): 47-72.
- علی حیدری، علی دیواندری، سید محمد اعرابی و نادر سید کلالی. "رابطه قابلیتهای پویا و عملکرد شرکت با میانجیگری قابلیتهای عملیاتی." چشم انداز مدیریت بازرگانی ---، 27 (1395): 125-140.
- علی دیواندری، محسن نظری، سیدرضا سیدجوادین، عباسعلی حاجی کریمی و حمزه رایج. "بررسی چگونگی تأثیر جبران خدمات بر عملکرد فردی: بررسی نقش میانجی انگیزش درونی و تعدیلکننده خودکامیابی و انتظار دریافت پاداش (مطالعه موردی: بانک ملت)." مدیریت بازرگانی 10، 3 (1397): 673-694.
- علی دیواندری، محمدصادق هاشمیان و امین معینیان. "رویکرد رفتاری به حاکمیت شرکتی: نظریهها و روششناسی پژوهشها." فصلنامه علوم مدیریت ایران 13، 51 (1397): .
- هاجر حکیمی، علی دیواندری، مسعود کیماسی و مهدی حقیقی . "اراﺋﻪ ﻣﺪل ﺷﻜﻞ ﮔﻴﺮی ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺎﻧﻜﺪاری ﺧﺮد از ﻃﺮﻳﻖ ﻋﻮاﻣﻞ ﺗﺤﺖ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺳﺎزﻣﺎن ﺑﺎ روﻳﻜﺮد ﻣﺪل ﺳﺎزی ﺗﻔﺴﻴﺮی ﺳﺎ." مدیریت بازرگانی 11، 3 (1398): 565-584.
- عباس منوریان، علی دیواندری، سعید یعقوبی و هادی سپانلو. "توسعه چارچوب خط مشی گذاری در بانکداری الکترونیک." مدیریت فرهنگ سازمانی 18، 3 (1399): .
- فاطمه حاج اسمعیلیان، طهمورث حسنقلی پوریاسوری، هوشنگ نظامی وند چگینی و علی دیواندری. "کاربرد تئوری بازی ها در انتخاب اتحادهای استراتژیک بر مبنای استراتژی نوآوری؛(بررسی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران)." مدیریت فردا 19، 64 (1399): .
- میثم فدایی واحد، محمد علی دهقان، علی دیواندری و میثم امیری. "بررسی تاثیر شاخصهای ریسک و رقابتی بانکها بر ریسک سیستمی با رویکرد ریزش مورد انتظار نهایی (MES) با استفاده از مدل GMM." فصلنامه دانش سرمایه گذاری 9، 36 (1399): .
- فاطمه حجاران، رضا رادفر، علی دیواندری و داوود فدایی. "شناسایی مولفه های بانکداری سبز نوآور مبتنی بر اخلاق زیستی برای کسب مزیت رقابتی پایدار." فصلنامه اخلاق در علوم و فناوری شانزدهم، 1 (1400): .
- اسحاق ریاحی سامانی، علی دیواندری، عبدالحسین کلانتری و سیدمحمود حسینی. "تبیین مدل کنترل راهبردی در سازمان های رسانه ای(با تمرکز بر شبکه های تلویزیونی)." پژوهشهای ارتباطی 2، 106 (1400): 33-56.
- فاطمه حجاران، رضا رادفر، علی دیواندری و داوود فدایی. "ارائه مدل بانکداری سبز مبتنی بر مولفه های مدیریت نوآوری برای کسب مزیت رقابتی پایدار." فصلنامه اقتصاد مالی 16، 1 (1401): .
همایشهای بینالمللی
- Ali Divandri, Caro Lucas, and . "Information Security and Its Standards: An Approach to Facing Risks in Banking and eBanking." 18th Conference on Islamic Banking, Tehran.
- Ali Divandri. "development prospects of iran gas industriesmellat bank initives at iran frist energy bank." دومین همایش گاز, Tehran.
- Ali Divandri, , and . "useing kpis for strategic management of it in in mellat bank." iternational conference on Ecommerce in developing countries, Kish Island.
- Farashteh Amin, Ali Divandri, Mahdie Haghani, and Mohsen Ezadi. "allignment of business strategy with human resource management strategies in banking industry." INTERNATIONAL Conference on economics,management and social science, Barcelona.
همایشهای داخلی
- علی دیواندری، مهناز محمودی، غلامرضا جهانشاهلو، حسین رضآزاده و فرزاد عشقی. "تعیین پرسنل جهت دست یافتن به وضعیت مطلوب نسبی شعب بانک ملت به کمک تحلیل پوششی داده ها." اولین کنفرانس توسعه منابع انسانی، تهران.
- علی دیواندری، اکبر حسن پور و عظمی وفایی. "بررسی چگونگی تقویت نگرش کارافرینی سازمانی در مدیران بانک ملت." نخستین همایش ملی کارآفرینی، تهران.
- علی دیواندری، کارو لوکس و سمیرا کریمی. "امنیت اطلاعات و استانداردهای آن رویکردی برای مقابله با مخاطرات در بانکداری و بانکداری الکترونیک." هجدهمین همایش بانکداری اسلامی، تهران.
- علی دیواندری، م پورزرندی و کوکب شریفی. "طراحی نظام مدیریت استراتژیک بانکها و موسسات مالی و اعتباری با رویکرد تلفیقی MBO BSC (مطالعه موردی بانک ملت." دومین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، تهران.
- علی دیواندری، م پورزرندی و مهرزاد مینوئی. "طراحی و پیاده سازی مدل ریاضی برای مدیریت بهینه پرتفوی دارایی ها و بدهی ها با تاکید بر ریسک اعتباری." هجدهمین کنفرانس سالانه سیاست های پولی و ارزی، تهران.
- علی دیواندری. "چشم انداز انرژی در ایرانحرکت به سوی نخستین بانک انرژی." هشتمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی، تهران.
- علی دیواندری. "بررسی نقش راهبردی بانکها در تسهیل قراردادهای نفتی." نخستین کنفرانس نظام حقوقی و قراردادهای صنعت نفت، تهران.
- علی دیواندری، حمید رضا یزدانی و امیر کرمی. "مهمترین استراتژیهای مقابله با ریسک در پروژه های برون سپاری." چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، تهران.
- علی دیواندری و م پورزرندی. "طراحی الگو ونرم افزار ارزیابی ریسک و تعیین پرتفوی بهینه ارزی." بیستمین کنفرانس سیاستهای پولی و ارزی، تهران.
- طهمورث حسنقلی پوریاسوری و علی دیواندری. "بررسی تطبیقی عملکرد استراتژی برندسازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا." پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک و عملکرد، تهران.
- علی دیواندری. "ضرورت تعمیق ابزارهای تامین مالی در برنامه پنجم توسعه." بیست و یکمین کنفرانس سالانه سیاستهای پولی و ارزی، تهران.
فعالیتهای اجرایی
مدیر مسئولی ، سردبیری و ...
راهنمایی پایاننامه
- ارائه مدلی مفهومی جهت تبیین عوامل کلیدی موثر بر تصمیم خرید مشتریان بانکداری اینترنتی بانک ملت، احسان عابدی، دانشگاه تهران، 1388/06/16
- ارزیابی خدمت پس از فروش و ارائه راهکارهای ارتقاء کیفیت خدمات شرکت خدمات انفورماتیک، گلناز ترکا شوند، دانشگاه تهران، 1388/07/15
- بررسی رابطه عوامل موثر کانالهای توزیع برمیزان فروش محصولات پروتئینی و اولویت بندی آنها، مرتضی انوشه، دانشگاه تهران، 1388/07/15
- بررسی رابطه قابلیت های مدیریتی مدیران مناطق بانک ملت و عملکرد آنان، مهدی اسماعیل زاده، دانشگاه تهران، 1389/05/21
- بررسی ارتباط بین کیفیت رابطه بانک – مشتری و پیامدهای رفتاری آن (مطالعه موردی : در بانک ملت )، زهرا توحیدی نیا، دانشگاه تهران، 1389/08/19
- بررسی رابطه اجرای ارتباطات یکپارجه بازاریابی با عملکرد بازار: مطالعه موردی : بانک ملت، محمدرضا پارسافرد، دانشگاه تهران، 1389/12/15
- سنجش کیفیت خدمات ارزی شعب بانک مسکن در شهر تهران، زهرا قرشی، دانشگاه تهران، 1389/12/15
- مقایسه تطبیقی محتوای منشورهای اخلاقی سازمانهای برتر ایران با محتوای منشورهای اخلاقی سازمانهای برتر ترکیه، امیر هدایتی مهدی ابادی، دانشگاه تهران، 1390/06/29
- بخش بندی مشتریان بانک ها بر مبنای ارزش مورد انتظار مشتری، احسان انیسی، دانشگاه تهران، 1390/06/29
- ارائه مدلی مفهومی برای ارزیابی و توسعه ر قابت پذیری و مزیتهای رقابتی ملی کشورهای پس از جنگ مطالعه موردی: کشور افغانستان، محمد رضایی، دانشگاه تهران، 1390/07/15
- شناسایی چالشها و فرصتهای بین المللی صادرات گاز طبیعی ایران در شرایط کنونی، متین عامری گلستان، دانشگاه تهران، 1390/12/06
- بررسی امکان استفاده از الگوی مشارکت بخش دولتی و غیردولتی در توسعه خدمات بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تهران، علی جراحی، دانشگاه تهران، 1390/12/06
- بررسی نگرش کارآفرینان ایرانی نسبت به کار، حسین توحیدی مقدم، دانشگاه تهران، 1390/12/09
- شناسایی تعیین و الویت بندی شاخص های کلیدی عملکرد فردی مدیران در راستا یا استراتژیک شرکت ( مطالعه موردی شرکت تولید توربین های مپنا (توگا)، مارال خانجانی، دانشگاه تهران، 1391/05/03
- شناسایی (قابلیت های پویا) بانک ملت و اولویت بندی آنها از دیدگاه مدیران عالی میانی و عملیاتی، فاطمه اشجعی، دانشگاه تهران، 1391/05/03
- ارائه مدل برندسازی برای کلان پروژه های تفریحی اقامتی ورزشی و توریستی کشورها با رویکرد بومی، امیر اخلاصی، دانشگاه تهران، 1391/05/31
- طراحی همسو سازی استراتژیهای تجاری و اقدامات مدیریت منابع انسانی با رویکرد اقیانوس آبی در بانکهای تجاری ایران، فرشته امین، دانشگاه تهران، 1391/06/18
- بررسی دیدگاه های مدیران شرکتهای پتروشیمی در خصوص عملکرد پایداری شرکتی در صنعت پتروشیمی ایران، آسیه امیدیان، دانشگاه تهران، 1391/07/15
- شناسایی و رتبه بندی چالش های استراتژیک پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بانکداری کشور: موردکاوی بانک ملت، مهدی انصاریپورجرم افشادی، دانشگاه تهران، 1391/11/16
- مطالعه اثر باشگاه مشتریان بانک ملت بر وفاداری و رفتار خرید مشتریان، فاطمه تابعی، دانشگاه تهران، 1391/12/07
- تبیین مدل مدیریت منابع انسانی بازارگرا در صنعت خدمات بانکداری با رویکرد سیستم های کاری با عملکرد بالا، مهرداد استیری، دانشگاه تهران، 1392/05/01
- الویت بندی الگوهای رتبه بندی بانک ها بر اساس فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP)، صادق قادری کنگاوری، دانشگاه تهران، 1392/06/31
- ارائه تئوری چند سطحی جبران خدمات - عملکرد با رویکرد استقرایی، حمزه رایج، دانشگاه تهران، 1392/11/26
- طراحی چارچوب استقرار مدیریت دانش مشتری در بانکهای تجاری خصوصی ایران، احسان عابدی، دانشگاه تهران، 1392/12/17
- شناسایی مدل توسعه نقشه استراتژی سازمان، موردکاوی شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، اسحاق ریاحی سامانی، دانشگاه تهران، 1392/12/27
- طراحی چارچوب عوامل کلیدی موفقیت در بازارهای الکترونیکی بین بنگاهی ایران : رویکرد دلفی فازی و دیتمل فازی، فاطمه حاج اسمعیلیان، دانشگاه تهران، 1393/06/30
- بررسی تاثیر موانع تغییر برقصد خرید مجدد مشتریان بانک ملت، امید مقیمیان بروجنی، دانشگاه تهران، 1393/06/30
- شناسایی استراتژی های رهبری خود در کارآفرینان موفق مرد ایرانی، سیدمصطفی حسینی چاوشی، دانشگاه تهران، 1393/07/08
- بررسی تاثیر وابستگی ودلبستگی به برند بر اعتماد ووفاداری مشتریان بانک پاسارگاد، نرگس آزاد، دانشگاه تهران، 1393/11/28
- بررسی عوامل موثر بر تجربه مشتری در بانکها و تاثیر آن بر ارزش ویژه برند (مطالعه موردی بانک پارسیان)، مرضیه باقری نسب، دانشگاه تهران، 1394/06/24
- ارائه چارچوبی برای مدلسازی بانکداری شرکتی در ایران، تینا باقری، دانشگاه تهران، 1394/08/14
- بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر رفتار نوآورانه کارکنان بانک مسکن با نقش میانجی گری دلبستگی شغلی، زهراسادات اعجازی، دانشگاه تهران، 1394/11/19
- بررسی تاثیر حمایت سازمانی ادراک شده بر پیامدهای شغلی کارکنان با نقش میانجی گری هویت سازمانی، زهرا شیخی، دانشگاه تهران، 1394/11/19
- بررسی تاثیر ارزش برند صنعتی بر ارزش برند ترکیبی و تمایل به پرداخت مصرف کننده نهایی در صنعت هواپیمایی، فرینام شهرامی، دانشگاه تهران، 1394/11/24
- بررسی رابطه بین قابلیت های ارتباطی ،مزیت برند سازی و عملکرد صادرتی فرآورده های نفتی، الهام بهشتی جزن آبادی، دانشگاه تهران، 1394/11/25
- تبیین الگوی شناسایی استراتژی های بازاریابی خدمات بانکی مبتنی بر ارزش ویژه مشتری بانکداری تجاری، امیرحسین داودیان، دانشگاه تهران، 1394/11/27
- توسعه مدل کسب و کار راهبردی خدمات بیمارستانی مطالعه موردی: مجموعه بیمارستانی محب، مرجان میرعمادی، دانشگاه تهران، 1395/09/16
- بررسی رابطه علی بین در هم بافتگی شغلی و درگیری شغلی در کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی، شیما لطفعلی، دانشگاه تهران، 1396/04/12
- شناسایی و بررسی فرصت ها و چالش های بین المللی بانک های ایرانی با دیدگاه استراتژیک، امینه اسداللهی، دانشگاه تهران، 1396/07/04
- ارائه مدلی جهت مدیریت ریسک اعتباری در موسسات کارگزاری بورس، جلال جعفری، دانشگاه تهران، 1396/07/11
- روایت پژوهی در تجربه ی زیسته مدیران موفق مورد مطالعه بانک ملت، مصطفی فروغی نعمة اللهی، دانشگاه تهران، 1396/07/19
- بررسی وضعیت بافت سازمان برای دو سو توانی سازمانی در بانک اقتصاد نوین، علی سروش، دانشگاه تهران، 1397/03/06
- طراحی مدل مفهومی انتخاب های استراتژی های اکتشاف - بهره برداری در صنعت خدمات مالی، غلامرضا خوش سیما، دانشگاه تهران، 1397/03/31
- رابطه ارزش ادراک شده و وفاداری: تحلیل نقش تعدیل گر هم آفرینی ارزش در صنعت گردشگری، شیرین محمودی، دانشگاه تهران، 1397/06/25
- نقش تفکر استراتزیک تصمیم گیرندگان در توسعه ی قابلیت های پویا، یوسف قادری، دانشگاه تهران، 1397/07/11
مشاوره پایاننامه
- بررسی استراتژی برند سازی فرش دستباف ایران در بازار آمریکا، فاطمه عباسی بنی، دانشگاه تهران، 1388/07/15
- طراحی مدلی برای همراستا سازی فرایند اعطای تسهیلات سیستم سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی و استراتژی های تجاری بانک ملت، هانیه هاتفیان، دانشگاه تهران، 1388/09/15
- بررسی رابطه میان حمایت ادراک شده از جانب سازمان (POS) و عملکرد شعب و تعهد عاطفی (AC) کارکنان شعب منتخب بانک ملت در شهر تهران، ملیکا شیرمحمدی، دانشگاه تهران، 1388/12/03
- شناسایی مدلی جهت معرفی ویژگیهای مشاغل استراتژیک در راستای ایجاد آمادگی استراتژیک در سرمایه انسانی: مورد کاوی شرکت طراحی ومهندسی نفت، میلاد بختی، دانشگاه تهران، 1391/06/29
- شناسایی عوامل تعیین کننده (یا کلیدی) مدیریت امنیت سیستم های اطلاعاتی در بانکداری الکترونیک، قاسم نوروززاده، دانشگاه تهران، 1391/07/15
- اولویت بندی ساختار اتحاد بانک –بیمه از دیدگاه مدیران بانکها و بیمه های ایران، محسن جلالی، دانشگاه تهران، 1391/11/23
- بررسی خدمات بانکداری اختصاصی از دیدگاه مشتریان هدف بانک ملت، محمدرضا صفوی سهی، دانشگاه تهران، 1392/06/31
- بررسی نقش تبلیغات و ترفیعات فروش در ایجاد ارزش ویژه برند، صبا سعیدی، دانشگاه تهران، 1392/11/19
- ارائه روشی پایه به منظور تدوین کارت امتیازی متوازن با استفاده از پویایی شناسی سیستمها، سیدبهنام خاکباز، دانشگاه تهران، 1393/06/25
- رابطه بین تفکر استراتژیک مدیران استانی بانک ملت با عملکرد سازمانی شان، نگین باقری، دانشگاه تهران، 1393/06/25
- شناسایی و اولویت بندی سنجه های کلیدی عملکرد در بانکداری شرکتی با استفاده از فرآیند تحلیل شبکه ای مطالعه موردی بانک ملت، گلناز سرور، دانشگاه تهران، 1393/07/15
- ارائه مدل برآورد تمایل به پرداخت برای تداعی های برند بانک، اشکان الهیاری، دانشگاه تهران، 1394/06/30
- بررسی تاثیر رهبری اخلاقی بر سکوت کارکنان با میانجی گری سرمایه روانشناختی، سعید لقمان، دانشگاه تهران، 1394/07/06
- بررسی تاثیر جذابیت برند کارفرما بر تعهد کارمندان با میانجی گری هویت سازمانی (مورد مطالعاتی بانک پارسیان)، ایدا بیات ماکو، دانشگاه تهران، 1394/11/06
- بررسی نقش اجتماعی سازی در رابطه بین منبع کنترل افراد و هویت سازمانی آنها (مورد مطالعه: بانک پارسیان)، زهرا عنبرستانی، دانشگاه تهران، 1394/11/06
- ارائه مدل مزیت رقابتی در خدمات تجاری دانش بنیان بر اساس نظریه قابلیت های پویا: مود مطالعه صنعت مشاوره مدیریت، نادر سیدکلالی، دانشگاه تهران، 1394/11/12
- ارزیابی صنعت گردشگری ایران بااستفاده ازالگوی تحلیلی PESTE(سیاسی،اقتصادی،اجتماعی،تکنولوژیکی،زیست محیطی)، علی اردیزی، دانشگاه تهران، 1395/08/18
- ارائه مدلی برای اندازه گیری قابلیت تاب آوری سازمانی(مورد مطالعه: صنعت بانکداری)، سوگل نوروزی طلب، دانشگاه تهران، 1396/06/22
- شناسایی ابعاد موثر بر سیستم پرداخت مهارت محور:مورد مطالعه بانک رفاه، آرمان فاتح، دانشگاه تهران، 1396/06/22
- بررسی تاثیر رهبری توانمندساز بر رضایت مسیر شغلی کارکنان با میانجی گری خودکارآمدی مسیر شغلی، افسانه دهقانی، دانشگاه تهران، 1396/07/04