نام و نامخانوادگی:
علی حیدری
پست الکترونیک:
مرتبه علمی:
استادیار
آدرس محل کار:
---
دانشکده/گروه:
گروه آموزشی استراتژی و سیاست گذاری کسب و کار
تلفن محل کار:
02161117757
نمابر:
---
ادرس وب سایت:
---
تحصیلات
کارشناسی ارشد, 1379, مدیریت صنعتی, شیراز
کارشناسی, 1376, مدیریت صنعتی, اراک
دکتری تخصصی, 1388, مدیریت- مدیریت تولید و عملیات (با تمرکز بر مزیت رقابتی), تهران
کتابهای ترجمه شده
حیدری ع. (1399). علوم اعصاب سازمانی؛ درآمدی بر کاربرد علوم اعصاب شناختی در مطالعات سازمان و مدیریت. تهران: انتشارات دانشگاه تهران .
فلاح م. و حیدری ع. (1401). استراتژی بنگاه: تئوری و عمل. تهران: نشر نهادگرا .
حیدری ع. ، ونکی ا. و میرزا ابولحسن خان ایلچی س. (1402). همراه با موردکاوی: تدریس،یادگیری و تدوین موردکاوی های مدیریت و کسب و کار. تهران: شرکت چاپ و نشر بازرگانی .
مقالات چاپ شده در نشریات بینالمللی
Cea M. & Heidari A. (2016) . How was competitive advantage sustained in management consultancies during change: The role of dynamic capabilities. JOURNAL OF ORGANIZATIONAL CHANGE MANAGEMENT, 29(5), 661-685.
Jalilvand M. & Heidari A. (2017) . Comparing face-to-face and electronic word-of-mouth in destination image formation: The case of Iran. INFORMATION TECHNOLOGY & PEOPLE, 30(4), 710-735.
Heidari A. , Yazdani H. , Saghafi F. & Jalilvand M. (2018) . The perspective of religious and spiritual tourism research: a systematic mapping study. Journal of Islamic Marketing, 9(4), 0.
Heidari A. , Yazdani H. , Saghafi F. & Jalilvand M. (2018) . A systematic mapping study on tourism business networks. European Business Review, 30(6), .
Heidari A. , Yazdani H. , Saghafi F. & Jalilvand M. (2021) . A networking approach to analyzing religious tourism businesses The case of Al-Atabat Al-Aliyat in Iraq. Journal of Islamic Marketing, 0(0), .
Seyed Kalali N. & Heidari A. (2021) . Promoting continuous streams of innovation: evidence from professional service providers. International Journal of Knowledge-Based Development, 12(1), 3.
Fallah M. & Heidari A. (2021) . Headquarters’ roles and interventions in subsidiaries: a systematic review. Review of International Business and Strategy, 31(4), 465-481.
محمود صارمی . و حیدری ع. (1389) . ارایه رویکردی کیفی برای مدلسازی توان رقابتی بنگاه در کسب و کارهای مبتنی بر فناوری پیشرفته مورد مطالعه : صنعت نرم افزار. Journal of Information Technology Management، 2(5)، 55-72.
حیدری ع. ، اسفیدانی م. و قاسمی ن. (1392) . ارائه ی مدلی برای اندازه گیری وضعیت بروز ریسک در برون سپاری پروژه های فناوری اطلاعات بخش سلامت ایران (پیمایشی پیرامون بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی تهران). Journal of Information Technology Management، 5(2)، 57-74.
انصاری م. ، حیدری ع. و ستاره گوران آباد ع. (1395) . ارائۀ مدلی برای بیشینهسازی سود بر مبنای تصمیمات طبقهبندی محصول و تخصیص فضا با رویکرد دادهکاوی. Journal of Information Technology Management، 8(4)، 663-680.
قهرمان ر. ، کیماسی م. و حیدری ع. (1396) . ﺑﺨﺶ بندي ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺑﺮ اﺳﺎس واﻛﻨﺶ آﻧﻬﺎ ﺑﻪ ﺑﺎزارﻳﺎﺑﻲ ﺷﺒﻜﻪ ﻫﺎی اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ (ﻣﻄﺎﻟﻌﺔ ﻣﻮردی:اﻳﻨﺴﺘﺎﮔﺮام). Journal of Information Technology Management، 9(3)، 571-586.
مقالات چاپ شده در نشریات داخلی
علی نقی مصلح شیرازی. و حیدری ع. (1382) . طراحی نظام ارزیابی و کنترل راهبردی در الگوی مدیریت راهبردی طرح گرا (مورد مطالعه: شرکت صنایع آذرآب). مجله علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز، 19(2)، 75-86.
صارمی م. ، حسینی س. ، محقر ع. و حیدری ع. (1388) . مدل سازی کیفی مزیت رقابتی در صنایع مبتنی بر فن آوری های پیشرفته. مدیریت صنعتی دانشگاه تهران، 1(3)، 53-68.
مومنی م. ، اسفیدانی م. و حیدری ع. (1391) . بررسی تاثیر عوامل سازمانی بر پذیرش استفاده از نیروگاههای تولید همزمان برق و حرارت CHP توسط مشتریان سازمانی. تحقیقات بازاریابی نوین، 2(2)، 37-50.
اسماعیلی م. و حیدری ع. (1391) . عوامل کلیدی موفقیت در استقرار سیستم تولید کششی (مورد مطالعه: صنعت قطعه سازی خودرو ایران). فصلنامه چشم انداز مدیریت صنعتی، 2(2)، 45-66.
اسماعیلی م. ، ربیعه م. و حیدری ع. (1392) . شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر چابکی منابع انسانی در صنعت خودرو ایران. چشمانداز مدیریت دولتی، چهارم(15)، 95.
حیدری ع. ، بیگی م. و حیدری م. (1392) . اثربخشی خلق مزیت رقابتی پایدار آموزش و توسعه مهارتهای فروشندگان بیمه. مطالعات مدیریت راهبردی، ---(16)، 199-221.
حیدری ع. ، صفری ح. و نریمانی ف. (1393) . ---شناسایی و اولویت بندی شاخصهای موثر در مکانیابی بنادر خشک به منظور ارتقای عملکرد رقابتی خدمات بندری با استفاده از روش DEMATEL-ANP. مدیریت صنعتی دانشگاه تهران، 6(1)، 54 - 35.
حیدری ع. ، آقازاده ه. و والی پور ع. (1393) . ارایه مدلی جهت تبیین پیشایندها و پیامدهای هوشمندی رقابتی صادرکنندگان نمونه ایران. مدیریت بازرگانی، 6(3)، 455-474.
سیدکلالی ن. و حیدری ع. (1394) . مطالعه نقش قابلیت های اعتمادساز در پویاسازی کسب و کار شرکت های مشاوره مدیریت. پژوهشنامه مدیریت اجرایی دانشگاه مازندران با همکاری انجمن مدیریت ایران، 7(14)، 33-51.
شیوا آ. ، آقازاده ه. و حیدری ع. (1395) . تأثیر دوگانگی بازارگرایی و دوگانگی نوآوری بر عملکرد بنگاه. چشم انداز مدیریت بازرگانی، 15(25)، 13-32.
شیوا آ. ، آقازاده ه. و حیدری ع. (1395) . راهبردهای بازارگرایی و نوآوری، رویکردی به پویایی کسب و کار. مدیریت بازرگانی، 8(1)، 159-182.
حیدری ع. و سیدکلالی ن. (1395) . ارائۀ مدل مزیت رقابتی شرکت های مشاورۀ مدیریت براساس نظریۀ قابلیت های پویا. مدیریت بازرگانی، 8(2)، 317-338.
حیدری ع. و جعفرپناه ا. (1395) . ارائهی مدلی برای اهرمسازی یک شایستگی فناورانه (مورد مطالعه: ربات مارسان). فصلنامه علمی پژوهشی نوآوری و ارزش آفرینی، 5(9)، 83-100.
حیدری ع. ، دیواندری ع. ، اعرابی س. و سید کلالی ن. (1395) . رابطه قابلیتهای پویا و عملکرد شرکت با میانجیگری قابلیتهای عملیاتی. چشم انداز مدیریت بازرگانی، ---(27)، 125-140.
آقازاده ه. ، حیدری ع. ، ضرغام بروجنی ح. و شالبافیان ع. (1395) . ارائه چارچوبی برای ایجاد ائتلاف در کسب وکارهای گردشگری با رویکرد فراترکیب. گردشگری و توسعه، 5(9)، 1-24.
حیدری ع. و والی پور ع. (1396) . پژوهشهای مدیریت استراتژیک در ایران: مروری بر آثار انتشاریافته در نشریههای علمی ـ پژوهشی داخلی طی سالهای 1380 تا 1393. مدیریت بازرگانی، 9(1)، 83-102.
شیوا آ. ، آقازاده ه. و حیدری ع. (1396) . بررسی تاثیر بازارگرایی اکتشافی و بهره بردارانه بر نوآوری و عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی). مدیریت بازرگانی، 9(3)، 595-616.
حیدری ع. ، والی پور ع. و بختیاری ب. (1396) . تحلیلی بر روند پژوهشهای بازاریابی در ایران. پژوهشهای مدیریت در ایران، 21(3)، 97-119.
قلی پورسوته ر. ، حیدری ع. ، سید نقوی م. و نریمانی م. (1396) . طراحی مدل مدیریت ریسک منابع انسانی در شرایط گذار از دولتی به خصوصی بر مبناي نظر هی پردازي داده بنیاد )مورد مطالعه: صنعت نفت وگاز(. فصلنامه مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت، 8(29)، 33-58.
حیدری ع. ، خانلری ا. و مهدوی ش. (1396) . اندازه گیری ارزش ویژة برند دانشگاه ها و مؤسسه های آموزش عالی (مطالعة موردی: دانشکدههای مدیریت شهر تهران). تحقیقات بازاریابی نوین، 7(3)، 141-158.
حق شناس گرگابی م. ، حیدری ع. و شاه حسینی م. (1396) . شناسایی ابعاد مدلهای ذهنی تصمیم گیران استراتژیک در نهادهای حاکمیتی (موردمطالعه: نمایندگان مجلس شورای اسلامی). فصلنامه علوم مدیریت ایران، 12(48)، 113-141.
نظری م. ، حیدری ع. ، حقیقی نسب م. و سمیع زاده م. (1397) . فرا تحلیل عوامل موثر بر انصاف ادراک شده در استراتژی های قیمت گذاری پویا. مدیریت بازرگانی، 10(1)، 229253.
وارث س. ، حیدری ع. و اکبری م. (1397) . بررسی رابطۀ قابلیت معنابخشی استراتژیک و نوآوری مدل کسبوکار. مدیریت بازرگانی، 10(2)، 487-507.
حسنقلی پوریاسوری ط. ، حیدری ع. و جلالی س. (1397) . بررسی نقش خاستگاه ملیتی شرکا در عملکرد اتحادهای استراتژیک. پژوهشهای مدیریت در ایران، 22(2)، 31.
حسنقلی پوریاسوری ط. ، حیدری ع. و جلالی س. (1397) . بررسی نقش خاستگاه ملیتی شرکا در عملکرد اتحادهای استراتژیک. پژوهشهای مدیریت در ایران، 22(2)، 31-50.
جلالی س. ، حسنقلی پوریاسوری ط. ، حیدری ع. و سیدمحمد اعرابی. (1397) . فراتحلیل عوامل موثر بر انتخاب الگوی کلان ساختاری در اتحادهای استراتژیک. پژوهشنامه مدیریت اجرایی دانشگاه مازندران با همکاری انجمن مدیریت ایران، 10(19)، .
پیر مراد ح. ، نظری م. ، حیدری ع. و اعرابی س. (1397) . الگوی ارزیابی آمادگی تغییر استراتژیک در سازمان های بخش انرژی. فصلنامه علمی پژوهشی راهبرد، 27(87)، 35-60.
حسنقلی پوریاسوری ط. ، قاضی نوری س. ، حیدری ع. و صارمی م. (1397) . بررسی نقش فعالیت های تحقیق و توسعه شرکت های چندملیتی در توسعه توانمندی های فناورانه کشورهای در حال توسعه از طریق تحلیل پتن تهای بین المللی؛ مطالعه موردی کشورهای چین و هند. بهبود مدیریت، 12(3)، 71-89.
حیدری ع. ، امیری م. و جمور ح. (1397) . نقش عوامل درون سازمانی در پیاده سازی نظام بودجه ریزی عملیاتی: رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (مورد مطالعه: شهرداری تهران). اقتصاد و مدیریت شهری، 6(24)، 117-133.
شالبافیان ع. ، آقازاده ه. ، ضرغام بروجنی ح. و حیدری ع. (1397) . اهداف تشکیل اتحادهای استراتژیک در کسب و کارهای گردشگری پزشکی ایران. دوفصلنامه مطالعات اجتماعی گردشگری، 6(12)، .
نظری م. ، کمره ای م. ، حیدری ع. و قادری عابد ا. (1397) . ارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در بخش ارتباطات ثابت و سیار ایران: یک مطالعه چند موردی. مدیریت بازرگانی، 1(2)، .
قادری عابد ا. ، نظری م. ، کمره ای م. و حیدری ع. (1397) . ارائه مدل مفهومی استراتژی رقابت همکارانه در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات. پژوهشهای مدیریت در ایران، 22(4)، .
شاه حسینی م. ، حیدری ع. ، اعرابی س. و قادری کنگاوری ص. (1398) . ارائه مدلی برای مدیریت اتحادهای راهبردی تحقیق و توسعه در صنعت خودروی کشور ایران. مدیریت بازرگانی، 11(1)، .
حیدری ع. ، منطقی م. ، نادری ف. و اسمعیلی گیوی م. (1398) . ارائه چارچوبی مفهومی برای همپایی فناورانه موتورهای توربوفن تجاری در ایران با بهره گیری از رویکرد فراترکیب. بهبود مدیریت، 13(1)، 32-61.
فلاح م. ، حیدری ع. و آقازاده ه. (1398) . نقشها و مداخلات ستاد مرکزی در کسبوکارهای تابعه: مروری نظاممند. چشم انداز مدیریت بازرگانی، 18(37)، .
مرادی شیرازی س. ، فیاضی ب. ، حیدری ع. و بابایی زکیلکی م. (1398) . رویکرد قوم نگارانه به پیشایندها در فرایند مربیگری. فصلنامه علمی پژوهشی مدیریت سازمان های دولتی، 7(3)، .
آقازاده ه. ، حیدری ع. ، دهقان دهنوی م. و ابوالملوکی ح. (1398) . ارائه چارچوب جامع مدیریت ادغام و اکتساب در صنعت خدمات مالی (مرور نظاممند ادبیات). فرآیند مدیریت و توسعه، 32(2-پیاپی 109)، .
تلافی داریانی م. ، حیدری ع. و حاجی حیدری ن. (1398) . کاربرد تحلیل هم رخدادی واژگان در بررسی قلمرو معنایی مشترک میان دو دیدگاه نظری (موردمطالعه: قابلیت های پویا و دوسوتوانی). فصلنامه مدیریت اطلاعات- انجمن مدیریت اطلاعات ایران، 5(2)، 197-219.
توده روستا ف. ، حیدری ع. ، پورعزت ع. و امیر البدوی. (1399) . پیشرانهای کلیدی اثرگذار بر همکاریهای راهبردی بینالمللی در صنعت خودرو: مروری نظاممند. مدیریت فردا، 19(62)، .
صادق م. ، شاه حسینی م. و حیدری ع. (1399) . استخراج عوامل مؤثر بر فرایند شکل گیری حاکمیت شرکتی در اتحادهای استراتژیک از نوع سرمایه گذاری مشترک بین المللی با استفاده از روش مرور نظام مند. مدیریت بازرگانی، 12(1)، .
فلاح م. ، حیدری ع. ، آقازاده ه. و اعرابی س. (1399) . نقش بنگاه های مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه. مدیریت بازرگانی، 12(2)، 262-284.
شریفی س. ، فرهنگی ع. ، حیدری ع. ، عقیلی س. و میرزایی رابر ف. (1399) . طراحی مدل شایستگی رهبران صنایع خلاق با استفاده از روش پشتیبان اجماع گسسته و مدلسازی ساختاری تفسیری. مدیریت صنعتی دانشگاه تهران، 12(2)، .
میرا س. ، حیدری ع. ، رستمی و. و شم بياتي ن. (1399) . واکاوی چالش های قانون کار جمهوری اسلامی ایران، در راستای ایجاد، حفظ و توسعه فرصت های شغلی (مطالعه گروه کانونی در بنگاههای کوچک). مدیریت بازرگانی، 12(4)، .
حیدری ع. و تلافی دریانی م. (1400) . شناسایی ساختار دانشی، و روند پژوهشی مدلسازی موضوعی حوزه قابلیتهای پویا. مطالعات مدیریت راهبردی، 12(45)، 161-180.
جلیلی ط. ، شاه حسینی م. ، نظری م. ، حیدری ع. و بهمن حاجی پور. (1402) . مدیریت هم رقابتی، حلقه مفقوده در دستیابی رقبا به نوآوری مشترک: یک مطالعه مرور نظاممند پیشینه. فصلنامه مدیریت نوآوری، 12(1)، .
والی پور ع. ، حیدری ع. ، شاه حسینی م. و کردنائیج ا. (1402) . ارائه چارچوبی برای تبیین فرایند خروج از کسب و کار : مروری نظامند. پژوهشهای مدیریت در ایران، 27(1)، 175-202.
ابویی اردکان م. ، محمدی ف. ، یزدانی ح. و حیدری ع. (1402) . تجربههای مؤثر در توسعه تفکر استراتژیک مدیران: رویکردی پدیدارشناسانه. فصلنامه مدیریت دولتی، 15(4)، 666-695.
همایشهای بینالمللی
Heidari A. , Yazdani H. , Saghafi F. & Jalilvand M. (2016). A Typology of Strategic Relationships in Religious Tourism Business Networks. 4th international conference on strategic management. Tehran.
آقازاده ه. و حیدری ع. (1382). رویکردهای صلاحیت مبنا و بازار مبنا در مدیریت استراتژیک. اولین کنفرانس بین المللی مدیریت. تهران.
همایشهای داخلی
آقازاده ه. ، حیدری ع. و شیوا آ. (1393). استراتژّیهای بازارگرایی و نوآوری: رویکردی به پویایی کسب و کار. کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژِک..
ساده دل م. ، اسفیدانی م. و حیدری ع. (1393). ﺭﺍﻫﺒﺮﺩﻫﺎﻱ ﭘﻴﺎﻡ ﺍﺭﺗﺒﺎﻃﺎﺕ ﻳﻜﭙﺎﺭﭼﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭﻳﺎﺑﻲ ﺻﻨﻌﺖ ﺗﻮﺭﻳﺴﻢ ﺳﻼﻣﺖ. کنفرانس مدیریت خدمات. تهران.
ساده دل م. ، اسفیدانی م. و حیدری ع. (1393). ﺑﺨﺶﺑﻨﺪﻱ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﮔﺮﺩﺷﮕﺮﻱ ﺳﻼﻣت ﺍﻳﺮﺍن ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻣﻨﺎﻓﻊ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﻧﺘﻈﺎر ﻣﺸﺘﺮﻳﺎﻥ (ﻣﻮﺭﺩ ﻣﻄالعه: شرکت فناوری بن یاخته های رویان). کنفرانس مدیریت خدمات. تهران.
حیدری ع. ، حیدری ا. و سیدکلالی ن. (1393). رشد صنعت ر شد: بازیگران و استراتژی های تحول خدمات مشاوره مدیریت در ایران. کنفرانس مدیریت خدمات 1393. تهران.
آقازاده ه. ، حیدری ع. و شیوا آ. (1393). بررسی تاثیر رویکردهای اکتشافی و بهرهبرداری در بازار گرایی و نوآوری ب عملکرد بنگاه (مورد مطالعه: صنایع غذایی). کنفرانس مدیریت خدمات. تهران.
حیدری ع. ، سیدکلالی ن. و حیدری ا. (1393). درآمدی بر معمای توسعه در صنعت مشاوره مدیریت ایران. کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژیک 1393. تهران.
بهزادی ابراهیمی ف. و حیدری ع. (1393). نگاشت زنجیره تامین خدمات در مرکز نوآوری پارسیان. کنفرانس مدیریت خدمات 1393. تهران.
رستمخانی ا. و حیدری ع. (1394). ارائه چارچوبی برای ارزیابی همراستایی فرهنگ و ساختار با استراتژی در دانشگاهها (مورد مطالعه: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران). سومین کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژیک. تهران.
شاه حسینی م. ، حیدری ع. و زنهاري م. (1395). اولویت بندی اطلاعات مورد نیاز مدیران ارشد در سیستم های هوشمندی استراتژیک در صنعت بانکداری. نخستین کنفرانس بینالمللی پارادایمهای نوین مدیریت - هوش تجاری و سازمانی. تهران.
نظری م. ، کمره ای م. ، حیدری ع. و قادری عابد ا. (1395). رقابت همکارانه: مروری بر یک تنش در استراتژی. چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک. تهران.
حیدری ع. ، نادر سیدکلالی. و زاهدیان م. (1395). تأثیر سرمایۀ فکری بر قابلیتهای پویای سازمانی. چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک. تهران.
جمور ح. ، حیدری ع. و ابراهیم بیگی ا. (1397). شناسایی الزامات پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی مبتنی بر مدل s7مکینزی. دومین کنفرانس تحولات نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری. تهران.
حیدری ع. و ملایی ف. (1397). نوآوری مدل کسب و کار: رویکرد رهبری دوسوتوان. پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک. تهران.
جلالی س. ، حسنقلی پوریاسوری ط. ، حیدری ع. و اعرابی س. (1397). مرور نظام مند بر ادبیات الگوی ساختاری در اتحادهای استراتژیک. پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک. تهران.
اسماعیلی ح. ، حیدری ع. و حسینی نورزاد س. (1397). تعیین عوامل کلیدی موفقیت پروژه های PPP در بخش راهسازی بر اساس رویکرد ذینفعان. پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک. تهران.
حیدری ع. ، طاهری ح. و لطفی ع. (1383). تجزیه و تحلیل SWOT و تدوین استراتژی توسعه نقطه تجاری ایران. اولین کنفرانس ملی کسب و کار الکترونیک..
مصلح شیرازی ع. و حیدری ع. (1380). نقش مدیریت پروژه در فرایند مدیریت استراتژیک صنعتی. اولین کنفرانس ملی مهندسی صنایع..
طرح کاربردی
مجتبی امیری، علی حیدری و حسین صفری. "ارائه مشاوره علمی و مشارکت در فرایند تدوین سند راهبردی سازمان تامین اجتماعی." - 1394.
فعالیتهای اجرایی
سرپرست صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، 1390/04/07، 1391/06/18، ایران، تهران
رییس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، 1391/06/18، 1392/11/26، ایران، تهران
مدیر گروه MBA، 1392/08/21، 1394/12/16، ایران، تهران
عضو کمیسیون نخبگان و آینده نگاری علم و نوآوری شورایعالی انقلاب فرهنگی، 1393/03/10، 1395/07/30، ایران، تهران
رئیس مرکز پژوهش های کاربردی مدیریت، 1394/11/11، 1396/01/31، ایران، تهران
عضو کمیسیون نخبگان و آینده نگاری علم و نوآوری شورایعالی انقلاب فرهنگی، 1395/08/01، 1398/04/31، ایران، تهران
عضو کار گروه تخصصی پژوهش و فناوری، 1398/07/16، 1400/07/16، ایران، تهران
عضو شورای راهبردی مرکز نوآوری و توسعه فناوری پژوهشگاه، 1400/01/24، ایران، تهران
راهنمایی پایاننامه
بخش بندي مشتريان پزو206 با استفاده از روش تحليل خوشه اي مطالعه موردي مشتريان شهر تهران، امیرحسین شاه حسینی، دانشگاه تهران، 1390/11/24
بررسي رابطه ميان انواع روش هاي برونسپاري و وضعيت بروز ريسك در پروژه هاي فناوري اطلاعات بيمارستان ها و مراكز بهداشتي درماني شهر تهران ، نرگس قاسمی، دانشگاه تهران، 1390/11/26
بررسي تاثير هوشمندي رقابتي در ايجاد مزيت رقابتي پايدار در صنعت نيروگاه (مطالعه موردي : شركت مپنا بويلر، صادق رزمجو، دانشگاه تهران، 1390/12/08
تحليل استراتژيك برمامه مديريت پسماند هاي شهر تهران براساس روش زباله سوز و هاضم، احمد بنوان، دانشگاه تهران، 1390/12/08
تدوين استراتژي هاي شركتهاي پيمانكاري بر اساس نظريه مبتني بر منبع (RBT) (مطالعه موردي : شركت عمراني و صنعتي پارس گرما)، سیروس عزیزالهی، دانشگاه تهران، 1390/12/15
بررسي اثر بازارگرايي و قابليت نوآوري بر عملكردكسب وكار(مورد مطالعه گروه همكاران سيستم) ، ارسلان نمکی، دانشگاه تهران، 1391/06/29
ارائه مدلي براي اندازه گيري هوشمندي رقابتي سازمانها(مورد مطالعه:صادر كنندگان نمونه)، علیرضا والی پور، دانشگاه تهران، 1391/11/17
بررسي اثربخشي بكارگيري روشهاي توسعه مهارت فروشندگان بيمه عمر با رويكرد RBV مورد مطالعه: خدمات بيمه عمر شركت بيمه ايران، محسن حیدری، دانشگاه تهران، 1391/12/08
ارائه مدلي براي مكان يابي بنادر خشك در راستاي ارتقاي عملكرد رقابتي خدمات بندري در كشور با رويكرد لجستيك استراتژيك (مورد مطالعه: بندر شهيد رجايي)، فاطمه نریمانی زمان آبادی، دانشگاه تهران، 1392/06/27
بررسی تاثیر رهبری استراتژیک در اجرای استراتژی برای سازمان های پژوهش و فناوری مورد مطالعه : «صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور»، میلاد سیدجوادین، دانشگاه تهران، 1392/12/12
بررسي تاثير رهبري استراتژيك در اجراي استراتژي براي سازمان هاي پژوهش و فناوري مورد مطالعه: صندوق حمايت از پژوهشگران و فناوران كشور، سید میلاد سید جوادین، دانشگاه تهران، 1392/12/12
بررسي شايستگي رهبري راهبردي در سازمانهاي دوگانه (مورد مطالعه: شركتهاي دانش بنيان)، محمدمهدی اشراقی، دانشگاه تهران، 1392/12/21
تدوين استراتژي¬هاي بنگاه مادر در هلدينگهاي مالي در ايران با رويكرد سناريونويسي – مطالعه موردي شركت مادر تخصصي مالي و سرمايه¬گذاري سينا، رضا خادمی، دانشگاه تهران، 1393/07/03
ارايه چارچوبي جهت ارزيابي عملكرد استراتژيك زنجيره تامين خدمات در سازمان هاي پژوهش و فناوري (مورد مطالعه: (مركز نوآوري پارسيان)، فاطمه بهزادی ابراهیمی، دانشگاه تهران، 1393/10/09
پيش بيني ميزان فروش محصول جديد در صنايع غذايي با استفاده از تركيب روشهاي كمي و كيفي (مورد مطالعه: پاستاي منجمد شركت كاله )، پژمان لامعی، دانشگاه تهران، 1393/11/29
اندازه گيري دارايي برند دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي (مورد مطالعه :دانشكده هايي مديريت شهر تهران، شادی مهدوی، دانشگاه تهران، 1394/06/30
بررسي همراستايي ساختار ، فرهنگ و استراتژي سازمان (مورد مطالعه : دانشكده مديريت دانشگاه تهران)، اکرم رستم خانی، دانشگاه تهران، 1394/07/07
ارائه مدل مزيت رقابتي در خدمات تجاري دانش بنيان بر اساس نظريه قابليت هاي پويا: مود مطالعه صنعت مشاوره مديريت ، نادر سیدکلالی، دانشگاه تهران، 1394/11/12
ارائه چارچوبي براي مسووليت اجتماعي دانشكده هاي مديريت و كسب و كار: مورد مطالعه، دانشگاه تهران، یونس بردبار، دانشگاه تهران، 1394/11/13
اولويت بندي روش هاي تامين مالي پروژه هاي بالادستي نفت و گاز براساس رويكرد تركيبي ANP-COPRAS، عطاءاله تقی زاده پیرپشته، دانشگاه تهران، 1394/11/17
بررسي رابطه بين توانمندي رهبري استراتژيك و تغيير و يادگيري استراتژيك (مورد مطالعه: دانشگاه هاي دولتي شهر تهران، مسعود تیموری نقده، دانشگاه تهران، 1395/04/29
ارزيابي مولفه هاي سازماني به منظور استقرار نظام بودجه ريزي بر مبناي عملكرد (مورد مطالعه: شهرداري تهران)، حسین جمور، دانشگاه تهران، 1395/11/24
بررسي رابطه بين استراتژي هاي بازاريابي، تجربه مشتري و ارزش ادراك شده (مورد مطالعه:فروشگاه هاي زنجيره اي شهر تهران، پانیذ گرجی، دانشگاه تهران، 1396/04/25
شناسايي مولفه هاي تفكر استراتژيك براي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي (مورد مطالعه: مجلس نهم)، محمد حق شناس گرگابی، دانشگاه تهران، 1396/06/15
ارائه مدلي براي اندازه گيري قابليت تاب آوري سازماني(مورد مطالعه: صنعت بانكداري)، سوگل نوروزی طلب، دانشگاه تهران، 1396/06/22
بررسي تاثير ابعاد سرمايه فكري بر قابليت هاي پويا، مطالعه اي در صنعت پوشاك، مجتبی زاهدیان، دانشگاه تهران، 1396/06/25
اولويت بندي عوامل كليدي موفقيت در دوره عمر پروژه (مورد مطالعه پروژه هاي EPC) ، معصومه شوکتی، دانشگاه تهران، 1396/06/28
الويت بندي ريسك هاي استراتژيك درشركت هاي هلدينگ، سعید حسینی، دانشگاه تهران، 1396/07/04
بررسي اثر بخشي آموزش استراتژي با استفاده ازبازي هاي شبيه سازي كسب وكار مورد مطالعه: دانشجويانMBA دانشكده مديريت دانشگاه تهران، علیرضا کاویانی، دانشگاه تهران، 1396/07/04
آينده نگاري پويايي شبكه هاي گردشگري مذهبي (مطالعه موردي : عتبات عاليات عراق)، محمدرضا جلیل وند، دانشگاه تهران، 1397/04/30
شناسايي و اولويت بندي اقلام اطلاعاتي مورد نياز براي تصميم گيري استراتژيك د رصنعت بانكداري (مورد مطالعه بانك حكمت ايرانيان)، سعید امیرعبدالهیان، دانشگاه تهران، 1397/06/25
انتخاب استراتژي ورود به بازار بين الملل آموزش عالي (مورد مطالعه : علوم اجتماعي و رفتاري دانشگاه تهران، سوده حبیبی نامقی، دانشگاه تهران، 1397/06/25
شناسايي واولويت بندي ريسكهاي استراتژيك در پروژه هاي توربين ، سینا نصراله کرمانی، دانشگاه تهران، 1397/06/31
بررسي الگوي شكل گيري استراتژي در كسب و كارهاي گردشگري (مورد مطالعه :دفاتر خدمات مسافرتي )، امیر زمانی، دانشگاه تهران، 1397/07/08
بررسي نقش ريسك در ارزش گذاري پروژ ه هاي فناوري اطلاعات با روش اختيار واقعي ، راضیه دلاور، دانشگاه تهران، 1397/07/09
بررسي تاثير سرمايه فكري دو سو توان بر عملكرد پروژه در كسب و كارهاي خدماتي دانش بنيان ، محبوبه امین زاده، دانشگاه تهران، 1397/07/10
بررسي رابطه تاثير رهبري دو سو توان و رفتار دو سو توان كاركنان بر نو آوري مدل كسب و كار و عملكرد سازماني، فاطمه ملایی، دانشگاه تهران، 1398/06/26
شناسايي پيشايندها و پسايندهاي نوآوري در مدل كسب و كار رويكرد پايداري، حمیدرضا بیداری، دانشگاه تهران، 1398/06/26
بررسي كاربرد متن كاوي در شناسايي جهت گيري هاي پژوهشي يك حوزه مطالعاتي (مورد مطالعه:حوزه قابليت هاي پويا)، مجتبی تلافی داریانی، دانشگاه تهران، 1398/06/26
بررسي رابطه بين سرمايه فكري و نوآوري در مدل كسب و كار : رويكردي دوسوتوان، میلاد ابراهیمی ابیازندی، دانشگاه تهران، 1398/06/26
بررسي پيشايندها و پسايندهاي پيشنهاد ارزش اطلاعاتي در سيستم هاي خدمات الكترونيك، علی حسنی صفت، دانشگاه تهران، 1398/06/27
تحليل رويكردهاي بنگاه هاي مادر ايراني در خلق / تخريب ارزش در واحدهاي كسب كار و زيرمجموعه، محمدعلی فلاح، دانشگاه تهران، 1398/06/31
تاثير دانش مالي و تجربه حضور در بازار بر استراتژي هاي تصميم گيري افراد حقيقي بازار سرمايه ايران، عطا ایزدنیا، دانشگاه تهران، 1398/07/02
نقشه راه همپايي فناورانه موتورهاي هوايي در ايران (مورد مطالعه موتورتوربوفن تجاري)، فخرالدین نادری، دانشگاه تهران، 1399/04/08
آينده نگاري همكاري هاي راهبردي بين المللي در صنعت خودرو ايران، فرهاد توده روستا، دانشگاه تهران، 1399/07/27
تحليل عوامل موثر بر تصميمگيري مسير شغلي (مورد مطالعه: دانشجويان دانشگاههاي شهر تهران)، مهسا فتاحی اردکانی، دانشگاه تهران، 1400/07/14
همآفريني تجربه خدمت از طريق پلتفرمهاي به اشتراك گذاري (مورد مطالعه: صنعت گردشگري)، میترا بهرامی استرکی، دانشگاه تهران، 1401/06/15
مشاوره پایاننامه
بررسي عوامل موثربر فروش بيمه نامه هاي عمر از ديدگاه مديران شركت سهامي بيمه ايران ، الهه جمشیدی مهر، دانشگاه تهران، 1390/06/29
بررسي و رتبه بندي عوامل آميخته بازاريابي در راستاي افزايش سهم بازار بيمه بدنه خودرو در شركت بيمه ميهن، محمد مهدی عزیزی امیری، دانشگاه تهران، 1390/11/25
تعيين و اولويت بندي عوامل كليدي موفقيت در خدمات پس از فروش صنعت خودرو مطالعه موردي شركت ايران خودرو، فریبرز زینالی، دانشگاه تهران، 1390/11/26
بررسي عوامل موثر بر پذيرش استفاده از نيروگاه هاي توليد همزمان برق و حرارت CHP (مولدهاي كوچك ) توسط مصرف كنندگان سازماني، مهدی مؤمنی، دانشگاه تهران، 1390/11/26
طراحي مدل سنجش رضايت شبكه توزيع و فروش ( DSI )از شركت مادر در صنعت خودرو: مورد مطالعه شبكه توزيع ايران خودرو، میر مهدی میرآقایی فعال، دانشگاه تهران، 1390/11/29
ارائه چارچوب مديريت دانش در سازمان آموزش فني وحرفه اي كشور، فریده مدانلو، دانشگاه تهران، 1390/11/30
بررسي راه هاي جلب مشاركت و سرمايه گذاري فرا منطقه اي بخش خصوصي در شهرداريها جهت پيشبرد توسعه مديريت شهري، محمد مهدی بابایی، دانشگاه تهران، 1390/12/06
شناسائي عوامل پيش برنده و بازدارنده توسعه تداركات الكترونيكي در زنجيره تامين صنايع خودرو سازي ايران (مورد مطالعه: گروه حودرو سازي ايران)، شهریار مروتی، دانشگاه تهران، 1390/12/09
بررسي تاثير بازاريابي داخلي بر توسعه فرهنگ برند در بانك پاسارگارد، لیلی رضوی زاده، دانشگاه تهران، 1390/12/23
بررسي مقايسه اي فضاي كسب و كار صنعت داروي كشور بر اساس مدل بانك جهاني، خلیل سلطانی، دانشگاه تهران، 1390/12/23
تحليل استراتژيك آثار بحران جهاني اقتصاد بر صنعت خودرو در ايران، حسین معصوم، دانشگاه تهران، 1391/04/12
بررسي فاكتورهاي تاثيرگذار بر پاسخ مشتريان به تبليغات (اس ام اس)، مریم رحمانی، دانشگاه تهران، 1391/06/29
تاثيراستراتژي بازاريابي رابطه اي بر وفاداري مشتريان در فروشگاه هاي اينترنتي (كتاب)، علیرضا رجب زاده، دانشگاه تهران، 1391/06/29
بررسي عوامل اثرگذار بر وفاداري مشتري مطالعه موردي : صنعت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران، سارا پسران افشاریان، دانشگاه تهران، 1391/06/29
طراحي مدل كسب و كار براي رسانه اجتماعي (مورد كاوي نگارخانه ايراني)، علیرضا مقاری، دانشگاه تهران، 1391/07/04
بررسي ديدگاه هاي مديران شركتهاي پتروشيمي در خصوص عملكرد پايداري شركتي در صنعت پتروشيمي ايران، آسیه امیدیان، دانشگاه تهران، 1391/07/15
بررسي ارتباط بين ادراك كاركنان از فرهنگ سازماني و كيفيت سازماني و كيفيت زندگي كاري در شركتهاي بزرگ عضو شهرك صنعتي آمل، سپنتا سکوتی، دانشگاه تهران، 1391/12/01
استخراج مدل ذهني مصرف كنندگان پوشاك زنانه و مردانه در سطح شهر تهران با استفاده از مدل، سیدمحمدامین معزی، دانشگاه تهران، 1391/12/19
تاثير يك دوره ي متنوريك الكترونيكي بر ميزان تصميم گيري حرفه اي دانشجويان مقطع كارشناسي مديريت، مصطفی ایوب زاده، دانشگاه تهران، 1392/03/12
بررسي تاثير دوگانگي بازار گرايي و دوگانگي نوآوري بر عملكرد بنگاه (مورد مطالعه : صنايع غذايي)، آیدا شیوا، دانشگاه تهران، 1392/06/31
بررسي مقايسه اي موضع ادراكي و فني اپراتورهاي مبين نت و ايرانسل در خدمات اينترنتي وايمكس، پدرام حسنی، دانشگاه تهران، 1392/11/13
مطالعه پويايي قرارداد رواني در شرايط تغيير سازماني و پاسخهاي رفتاري كاركنان به آن(مورد مطالعه : شركت تابا الكترونيك) ، مهری ابراهیمی نژاد بلوچی، دانشگاه تهران، 1392/11/29
طراحي نظام ارزيابي عملكرد كاركنان شركت زمزم با استفاده از رويكرد كارت امتيازي متوازن، محمد کربلائی، دانشگاه تهران، 1392/12/18
تهيه برنامه ارتباطات يكپارچه بازاريابي خدمات توريسم درماني (مورد مطالعه :شركت فناوري بن ياخته هاي رويان، مسعود ساده دل، دانشگاه تهران، 1393/06/31
بررسي رابطه بين اقدامات بازاريابي رابطه مند ورفتارخريدگردشگران (موردمطالعه:بسته هاي ايرانگردي دفاترخدمات مسافرتي شهرتهران)، فاطمه باقری، دانشگاه تهران، 1394/06/15
انتخاب مدل كسب و كارالكترونيكي مناسب براي شركتهاي صادر كننده خشكبار، مرضیه پوراسترآبادی، دانشگاه تهران، 1394/06/23
بررسي ابعاد تصوير قيمت و تاثير آن بر قصد خريد در بازارهاي سنتي و بازارهاي مدرن، هدیه کراچی، دانشگاه تهران، 1394/06/23
شناسايي و اولويت بندي توانمندسازها و بازدارنده هاي هوش رقابتي در بانك هاي خصوصي ايران، فاطمه حیدری، دانشگاه تهران، 1394/06/24
شناسايي مولفه هاي هوش بازاريابي در موفقيت شكست پروژه هاي توسعه محصول جديد شركت هاي توليد كننده نرم افزار استان تهران، مینا بابایی، دانشگاه تهران، 1394/06/28
شناسايي عوامل موثر بر توسعه محصولات جديد (مورد مطالعه : توليد كنندگان محصولات غذايي شهر تهران)، فاطمه مصطفی زاده، دانشگاه تهران، 1394/06/30
مقايسه برآوردتابع قيمت اتاق هتل هاي تهران به روش هدانيك وشبكه، فاطمه حمصیان اتفاق، دانشگاه تهران، 1394/06/30
ارائه مدلي براي به اشتراك گذاري دانش بين دانشجويان رشته مديريت (مورد مطالعه :دانشگاه هاي دولتي شهر تهران )، نادر حیدری، دانشگاه تهران، 1394/06/31
اولويت بندي عوامل موثر بر پذيرش رايانش ابري در شركت هاي كوچك و متوسط فعال در صنعت IT (مورد كاوي: گروه گسترش ارتباطات و فناوري اطلاعات سينا)، نرگس مرادابادی، دانشگاه تهران، 1394/06/31
ارائه مدلي براي بررسي تاثير قالبهاي ارائه تخفيف بر قصد خريد مصرف كنندگان، مهسا قزلباش، دانشگاه تهران، 1394/10/05
اولويت بندي ابعاد و مولفه هاي مسووليت اجتماعي در صنايع نفت و گاز (مورد مطالعه: شركت نفت و گاز پارس)، سیدعلی حسینی، دانشگاه تهران، 1394/11/20
بررسي تاثير روشهاي ترفيع فروش بر رفتار خريد آني مصرف كنندگان در فروشگاه هاي زنجيره اي افق كوروش، محمد اقدسی، دانشگاه تهران، 1394/11/20
ارايه يك مدل با رويكرد داده كاوي براي بيشينه كردن سود فروشگاه هاي زنجيره اي با در نظر گرفتن تصميمات طبقه بندي محصول، تخصيص فضا و محل نمايش، علی ستاره گوران آباد، دانشگاه تهران، 1394/11/21
بررسي تاثير تعارض كار - خانواده بر نگرش هاي شغلي در مادران شاغل دانشگاه تهران ، نازلی ساروی، دانشگاه تهران، 1394/11/25
شناسايي و اولويت بندي نيازهاي اطلاعاتي مديران ارشد در راستاي طراحي نظام هوشمندي استراتژيك در بانكداري، محمدجواد زنهاری، دانشگاه تهران، 1394/12/11
طراحي نظام ارزيابي عملكرد مبتني بر شايستگي ها در بخش عملياتي (كارمندان فروشگاهي) فروشگاه هاي زنجيره اي افق كوروش، مجتبی جوانمردی، دانشگاه تهران، 1395/04/13
بخش بندي مشتريان براساس واكنش آنها به بازاريابي شبكه هاي اجتماعي اينستاگرام، راشین قهرمان، دانشگاه تهران، 1395/06/07
شناسايي و اولويت بندي ابعاد و مولفه هاي كارآفريني سازماني در شركت هاي چند كسب و كاره (مورد مطالعه: شركت تام ايران خودرو)، احمد نیک پور، دانشگاه تهران، 1395/06/31
ارائه مدل انصاف اداراك شده مشتري از قيمت گذاري پويا مورد مطالعه مجموعه هتلهاي پارسيان، مهدی سمیع زاده، دانشگاه تهران، 1395/06/31
ارائه چارچوبي براي ارزيابي توانمندي هاي پويا در صنعت لوازم خانگي: مطالعه موردي شركت لوازم خانگي پارس، امیرحسین خان احمدی فیجانی، دانشگاه تهران، 1395/07/05
شناسايي و اولويت بندي قابليت هاي بازاريابي با رويكرد منبع محور براي صدور خدمات فني و مهندسي در شركت ملي حفاري ايران، روزبه زارع نوربخش، دانشگاه تهران، 1395/07/11
شناسايي و الويت بندي موانع بين المللي سازي شركتهاي دانش بنيان (مورد مطالعه : شركت هاي نرم افزاري مستقر در تهران، محمدجواد کرباسیان ورنامخواستی، دانشگاه تهران، 1396/05/10
بررسي رابطه بين تفكر استراتژيك و عملكرد تحصيلي: مورد مطالعه دانشجويان كارشناسي ارشد رشته مديريت دانشگاه هاي دولتي شهر تهران، یادگار فروزنده، دانشگاه تهران، 1396/06/28
بررسي تاثير استفاده از برندهاي انساني بر روي كيفيت تصميم مشتري در محيط خريد آنلاين، با استفاده از به كارگيري تكنيك رديابي چشم، سارا ساریجالو، دانشگاه تهران، 1396/06/28
تحليل سياستهاي سرمايه گذاري مستقيم خارجي شركتهاي چند مليتي در تحقيق و توسعه مورد مطالعه : هند و چين، محمدصادق صارمی، دانشگاه تهران، 1396/06/30
طراحي مدل مديريت ريسك منابع انساني در شرايط گذار از دولتي به خصوصي مورد مطالعه : شركت ملي گاز ايران، مهدی نریمانی، دانشگاه تهران، 1396/07/03
تبيين الگوي حكمراني فناوري هاي نوظهور در ايران (مطالعه موردي فناوري نانو)، عرفان مصلح، دانشگاه تهران، 1396/07/12
بررسي تاثير درجه سبز بودن مصرف كنندگان بر قصد خريد سبز با در نظر گرفتن نقش تعديل گري روشهاي ارائه قيمت ، نغمه سادات مهروز، دانشگاه تهران، 1396/10/05
ارائه چارچوبي براي شكل گيري ائتلاف در كسب و كارهاي گردشگري پزشكي (مطالعه ائتلاف هاي ايراني)، علی اصغر شالبافیان حسین ابادی، دانشگاه تهران، 1396/11/14
بررسي تاثير سرمايه فكري بر نوآوري سازماني مورد مطالعه شركت هاي فعال در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات شهر تهران، احمد صالحی، دانشگاه تهران، 1396/11/29
الگوي ارزيابي آمادگي سازمان براي تغيير استراتژيك و پياده سازي استراتژي (مطالعه موردي ارائه برق به عنوان كالاي اقتصادي در وزارت نيرو، حمیدرضا پیرمراد، دانشگاه تهران، 1397/04/25
طراحي مدل مفهومي استراتژي رقابت همكارانه (بررسي صنعت فناوري اطلاعات و ارتباطات)، امیرحسین قادری عابد، دانشگاه تهران، 1397/06/17
: بررسي روش هاي ترفيع ارزش ادراك شده در بازار پوشاك ترفيع بر اساس كاهش قيمت يا ترفيع بر اساس افزايش كيفيت، علی کیاکاظمی، دانشگاه تهران، 1397/06/25
ارائه مدل اتحادهاي استراتژيك تحقيق و توسعه در صنعت خودروي ايران، صادق قادری کنگاوری، دانشگاه تهران، 1397/07/03
بررسی رابطه قابلیت معنا بخشی استراتژیک و نوآوری مدل کسب و کار، مهران اکبری جور، دانشگاه تهران، 1397/07/11
ارائه چارچوب ساختار سازماني اتحادهاي استراتژيك با شركاي بين المللي، سیدحسین جلالی، دانشگاه تهران، 1398/04/04
ارائه چارچوبي براي تعيين سبك سرپرستي در بنگاه هاي چندكسب و كاره ايراني با تاكيد بر خلق ارزش (مطالعه موردي گروه صنعتي گلرنگ)، سیدمحمودرضا موسوی، دانشگاه تهران، 1398/05/27
بررسي پويايي كسب و كار در شركت هاي داراي استراتژي ادغام عمودي در صنايع غذايي بر اساس مدل دلتا(مطالعه موردي : شركت مجتمع زنجيره اي طيور حلال اسپادانا)، امیرمسعود محسنی هماگرانی، دانشگاه تهران، 1398/06/30
ارائه چارچوبي براي فرايند مربي گري در شركتهاي دانش بنيان ( مورد مطالعه شركت آسان پرداخت)، سیدعباس مرادی شیرازی، دانشگاه تهران، 1398/07/20
ارائه چارچوب مديريت ادغام و اكتساب در صنعت خدمات مالي ايران (مطالعه چند موردي)، حسن ابوالملوکی، دانشگاه تهران، 1398/10/22
ارائه الگوي شكل گيري حاكميت شركتي براي اتحادهاي راهبري بين المللي، محمدهادی صادق، دانشگاه تهران، 1398/10/28
طراحي وتبيين مدل شايستگي رهبران صنايع خلاق با رويكرد شهرت رسانه اي مورد مطالعه سر دبيران پخش خبر سيماي جمهوري اسلامي ايران، فاطمه میرزایی رابر، دانشگاه تهران، 1399/06/30
ارائه چارچوبی برای سیاستهای اصلاح قانون کار در راستای بهبود فضای کسب و کار، ناصر شم بیاتی، دانشگاه تهران، 1399/07/27
واكاري حاكميت شركتي و پايداري و آثار عملكردي آن ( مطالعه موردي پتروشيمي خارك )، پرستو دهپوراتش بیک، دانشگاه تهران، 1399/08/26
شناسايي عوامل موثر بر انصاف قيمتي درك شده توسط مشتريان در دوره شيوع ويروس كويد 19 با رويكرد تحليل متقارن (مورد مطالعه: تاكسي اينترنتي اسنپ)، شقایق ماهیگیرسنگاچینی، دانشگاه تهران، 1400/11/17
علائق شخصی
کوه پیمایی
تجاری سازی و ترویج علم و فناوری
شنا
عضویت در مجامع ملی و بینالمللی
کارگروه تجاری سازی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، عضو، ملی، 1390/04/01، 1392/11/26
کارگروه ثبت اختراعات صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، عضو، ملی، 1390/04/01، 1392/11/26
کارگروه مدیریت و علوم اقتصادی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران، عضو، ملی، 1390/04/01، 1393/12/28
کمیته علوم انسانی بنیاد ملی نخبگان، عضو، ملی، 1391/04/01، 1395/04/01